ברדה: "נצטרך את כולם במיטבם מחר"
(צילום: ONE)
כשהיא בפיגור 8 נקודות ממכבי חיפה, הפועל באר-שבע תנסה מחר (שני, 20:30) לצמק את הפער מהמוליכה. החבורה של אליניב ברדה תארח את מכבי ת"א באצטדיון טוטו-טרנר לקרב סופר-מסקרן.
"הקהל הוא הכוח שלנו", אמר ברדה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "טרנר נותן תצוגות תפאורה מתחילת העונה, הרגשתי את האוהדים גם נגד אשדוד למרות שהאצטדיון לא היה מלא. כל טיפת אנרגיה מחזקת את השחקנים ומכניסה אותם לאנרגיות טובות, מעלה את הביטחון".
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
משחק מעניין. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
ברדה הוסיף: "הפער ממכבי חיפה? אנחנו נאבקים בעצמנו. צריכים להיות הכי טובים ולא להסתכל על אף אחד, אם נהיה הכי טובים אלחם עד הסוף ואתן לשחקנים שלי את הביטחון להאמין בעצמם. כל עוד יש סיכוי מתמטי - נעשה הכל".
דור מיכה התייחס גם הוא למפגש המעניין: תמיד משחק נגד מכבי ת"א, במיוחד עבורי, זה אירוע גדול. יש שם משהו מיוחד, מבחינה אישית אני מרגיש שהשנה הצלחתי להביא את עצמי האמיתי לידי ביטוי ושבאר-שבע קיבלה את דור מיכה. יש משחקים טובים יותר ופחות, אבל אני מרגיש שלם. אני מרגיש אני".
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מכבי חיפה הפועל באר שבע
אליניב ברדה מכבי חיפה הפועל באר שבע
"הפער ממכבי חיפה? אנחנו נאבקים בעצמנו". ברדה
(צילום: עוז מועלם)
מיכה סיכם: "עברו שלוש שנים מאז שעזבתי. הזמן עושה את שלו. אין דם רע, יש רק הרבה כבוד והערכה למה שהיה פעם. המון זיכרונות יפים. שם זה נגמר".