ריאל נכנעה 3:2 לוויאריאל בברנבאו
(צילום: באדיבות ONE)
אירוע מכוער ולא שגרתי בסיום משחק ההפסד של ריאל מדריד לוויאריאל: על-פי שלל דיווחים בספרד, שחקן הבלאנקוס, פדריקו ואלוורדה, היכה את אלכס באאנה האורח בפניו.
ואלוורדה - כך אישרו מספר מקורות ל"מארקה" ול"אס" - המתין לבאאנה ליד האוטובוס של ויאריאל במגרש החנייה של האצטדיון. לטענת הדיווחים, זאת לאחר שהאחרון הקניט את האורוגוואי - על סיבוך בהריון שעברה אשתו - במפגש הגביע בין הקבוצות לפני מספר חודשים. באאנה צחק אז על קשר ריאל ואמר לו: "תבכה עכשיו שהבן שלך לא נולד".
2 צפייה בגלריה
ואלוורדה ובאנה
ואלוורדה ובאנה
עימות חריג בסיום המשחק. ואלוורדה ובאאנה
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ואלוורדה
ואלוורדה
הכה את באאנה בפניו. ואלוורדה
(צילום: רויטרס)
בת זוגו של ואלוורדה, מינה בונינו, חשפה ברשתות החברתיות בפברואר האחרון כי בני הזוג האמינו שאיבדו את ילדם, לפני שבדיקות נוספות גילו כי ההריון בריא. על-פי אחד הפרסומים, הקשר הפתיע את חלוץ ויאריאל, כשהיה מרוכז בטלפון שלו, תקף אותו באגרוף לפנים ואמר לו: "בוא נראה אם תגיד עוד פעם את מה שאמרת על הבן שלי".
באאנה העלה פוסט לרשתות בו הכחיש את ההאשמות של ואלוורדה: "אני מאוד שמח על הניצחון המרשים בסנטיאגו ברנבאו, אבל במקביל עצוב מאוד מהתקיפה שחוויתי בסיום המשחק. מופתע ממה שנאמר עליי. לא אמרתי את הדברים שמיוחסים אליי".
ויאריאל לא אישרה או הגיבה למקרה, אך מקורות בקבוצה סיפרו כי הם מתכוונים להתלונן במשטרה וכי יש להם סרטונים שמוכיחים שהאירוע התרחש. חבר ההנהלה סיסקו נדאל צייץ: "פדה ואלוורדה, בריון ופחדן", אך מיד מחק את הציוץ.
הציוץ של חבר הנהלת ויאריאל - שנמחק מיד

העקיצה לאנצ'לוטי

בתוך כך, ויאריאל עלתה לכותרות גם בשל סרטון מחדר ההלבשה שהעלתה לחשבון הטוויטר הרשמי שלה. בו נראים שחקני הקבוצה והמאמן, קיקה סטיין, צוחקים על מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי ושרים "מחר יום חופש". הסיבה לסערה: לאחר הניצחון על ברצלונה בקלאסיקו הגביע, פורסם סרטון דומה בו האיטלקי מעניק לשחקני הבלאנקוס יום חופש.
הפנים של ריאל, לעומת זאת, כבר ליום רביעי, אז יפגשו את צ'לסי במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. "נכון שהמורל קצת נפגע, אבל אנחנו נהיה במיטבינו", אמר אנצ'לוטי. "אחרי המשחק נגד ברצלונה לא הייתה ברירה, הייתי חייב לעשות רוטציה בסגל".
הסרטון שהעלתה ויאריאל בסיום המשחק
אנצ'לוטי, כאמור, ביצע רוטציה בהרכב של ריאל מדריד (טוני קרוס, לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה ואדר מיליטאו לא פתחו) ושילם עם הפסד בית ראשון העונה בליגה. הבלאנקוס הוליכו אמנם פעמיים, אבל נכנעו לבסוף לצוללת הצהובה. "לא היינו מרוכזים ב-100 אחוז", הוסיף אנצ'לוטי. "זה היה משחק קשה, ניסינו להאט אותם, אבל לא היינו טובים מספיק בהגנה. ביום רביעי זה יהיה סיפור אחר".