שחקנה של מכבי ת"א, לורנזו בראון, שהוליך את ספרד לזכייה ביורובאסקט האחרון, הודיע כי הוא מתכוון לייצג את הנבחרת גם במונדובאסקט שיתקיים באוגוסט. על-פי דיווח באתר "באסקט ניוז", רכז מכבי ת"א נועד לאחרונה עם המאמן סרג'יו סקאריולו וכשנשאל אם בכוונתו לעמוד לרשותו במשחקי גביע העולם, השיב בחיוב.
לפי אותו פרסום, הפגישה בין בראון לסקאריולו נערכה בשבוע שעבר, כאשר המאמן הגיע עם קבוצתו וירטוס בולוניה למפגש היורוליג בהיכל מנורה מבטחים נגד מכבי ת"א. "הוא יצר עבורי משהו שאפילו לא הצלחתי להבין. הרבה קבוצות שמו עליי עין ובכל המדינה יכלו לראות בקיץ מה אני מסוגל לעשות", אמר בראון על מאמנו בנבחרת. "קיבלתי את ההזדמנות להתחרות עם שחקנים מוכשרים, כולל שחקני NBA וזה עזר לי לפתוח הרבה דלתות. אני אסיר תודה לו על כך".
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ספרד בכדורסל לורנזו בראון
שחקן נבחרת ספרד בכדורסל לורנזו בראון
יגיע גם לאליפות העולם. בראון
(צילום: EPA)
בראון, כזכור, היה אחד המצטיינים באליפות אירופה האחרונה. הוא קלע 15.2 נקודות והוסיף 7.6 אסיסטים בממוצע למשחק בטורניר. הוא נבחר לחמישייה הראשונה, אך לא זכה בפרס ה-MVP, אותו קיבל וילי הרננגומס.
יש לציין כי היחידי באמת שרצה את בראון בנבחרת ספרד בקיץ שעבר היה המאמן סקאריולו. על רקע המחסור ברכזים - ועם הפציעות של סרחיו יוי, ריקי רוביו וסרחיו רודריגס - סקאריולו הבין שכדי להתמודד עם שורת כוכבי ה-NBA אצל היריבות השונות, צריך להתחזק - ובסקורר.
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
הכל למען סקאריולו. בראון
(צילום: עוז מועלם)
במונדובאסקט, כך זה נראה, ישתף כבר בראון פעולה עם רוביו, ה-MVP של הטורניר ב-2019, לראשונה מאז שיחקו יחדיו במדי מינסוטה מה-NBA.