דני אבדיה סיים ככל הנראה את עונת 2022/23. וושינגטון הודיעה היום (שישי) כי הפורוורד הישראלי לא ישחק גם נגד מיאמי היט (בין שישי לשבת), במה שיהיה המשחק השלישי ברציפות בו הוא ינוח.
הסיבה: דלקת ממנה סובל אבדיה במרפק יד שמאל, שגם מנעה ממנו לשחק נגד מילווקי ואטלנטה (בשניהם וושינגטון הובסה). וושינגטון, שאיבדה סיכוי להיכנס לפליי-אין, תחסר גם את בראדלי ביל, קריסטפס פורזינגס, קייל קוזמה ומונטה מוריס - במשחק שהוא לפרוטוקול בלבד עבורה (והלפני אחרון בעונה הסדירה). המשמעות היא שאם אבדיה לא יחזור גם למפגש בראשון בערב נגד יוסטון, הוא סיים רשמית את העונה הנוכחית.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
עדיין פצוע. אבדיה
(צילום: AP)
אבדיה שיחק ב-76 מ-78 המשחקים של קבוצתו עד כה העונה ואשתקד כלל לא פספס מפגש כלשהו במדי הוויזארדס. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 9.2 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים לערב.
בוושינגטון עסוקים בימים אלה בעיקר בשאלה האם פורזינגיס וקוזמה, שניים מהכוכבים הגדולים של הקבוצה, ימשיכו במועדון. זאת לאחר שבקיץ הקרוב יש לכל אחד מהם אופציה לצאת מחוזהו.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
אבדיה שיחק ב-76 מ-78 המשחקים של קבוצתו עד כה העונה
(צילום: רויטרס)
לפורזינגיס אפשרות לוותר על שכר של 36.6 מיליון דולר בעונה הבאה כדי לחתום על חוזה חדש לטווח ארוך. שכרו של קוזמה אמור לעמוד על 13 מיליון דולר, אולם הוא מעמיד עונת שיא מבחינה אישית ובהחלט אמור להיות סחורה חמה באם יחליט להפוך לשחקן חופשי.