התקופה הנפלאה של מכבי ת"א כללה שישה ניצחונות רצופים בחודש מארס, כאשר השחקן הבולט בצהובים לאורך הרצף הזה הוא ווייד בולדווין. בשני הכריזו ביורוליג כי הגארד של הצהובים נבחר לשחקן המצטייין של החודש במפעל, תואר בו הוא זוכה לראשונה בקריירה.
18.7 נקודות בממוצע קלע בולדווין במדי מכבי ת"א במהלך מארס, בנוסף ל-5 אסיסטים למשחק. הוא השחקן הראשון שזוכה לכבוד במדי הצהובים מזה ארבע שנים, כאשר השחקן האחרון שעשה זאת במדי הנציגה הישראלית המשוריינת במפעל היה אלכס טיוס.
2 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"שמחתי מאוד", סיפר בולדווין על הזכייה בפרס לאתר היורוליג. "הגיע הזמן. אני ארבע שנים ביורוליג ואני מאוד שמח לקבל את הפרס הזה. גם ההצלחה הקבוצתית משמחת, אני מרגיש כאילו הקבוצה מתחילה להנות עכשיו, ניצחנו שישה משחקים ברצף, עשינו חודש נהדר ששם אותנו בעמדה טובה לפלייאוף. זה זמן מעולה, אבל יש לנו עוד שני משחקים".
"הרגע של החודש לדעתי היה הניצחון שלנו על אנדולו אפס, בגלל שזה התחיל את הקפיצה שלנו ונתן לנו ביטחון. לפני כן שיחקנו מול מונאקו והפסדנו להם בהפרש גדול. היינו ב-13:13, מקום שמיני-תשיעי. הניצחון ב-20 הפרש מול האלופה העלה את הביטחון שלנו לשמיים ולאחר מכן אף אחד לא יכול היה לעצור אותנו".
על המומנטום הנהדר של קבוצתו: "כל העונה היינו סביב מקומות 7, 8, 9, ולהרבה קבוצות היו רצפים טובים, ואני שמח שאנחנו שמרנו את הרצף שלנו לחודש מארס, זה חודש חשוב מאוד שיוכל להכריע. אנחנו מתחברים כקבוצה, ואני נרגש לקראת סיום העונה".
2 צפייה בגלריה
בולדווין ובראון
בולדווין ובראון
"אנחנו רק רוצים לנצח". בולדווין ובראון
(צילום: עוז מועלם)
על שיתוף הפעולה שלו עם לורנזו בראון: "הרבה אנשים שאלו האם אנחנו יכולים לשחק ביחד כי יש לנו בדיוק את אותו סגנון משחק, אבל אנחנו רק רוצים לנצח. אנחנו מניעים היטב את הכדור, אנחנו מוצאים שחקנים פנויים, אנחנו הפליימייקרים הכי טובים באירופה. וביחד אנחנו קבוצה אחת, כולנו. זה כיף, ונראה לאן העונה מתקדמת".
על חבריו לקבוצה: "בונזי (קולסון) שיחק נהדר כל העונה, וזו השנה הראשונה שלו ביורוליג. הוא אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעמדה שלו ביורוליג, זה לא קורה הרבה לשחקן שמגיע מליגת האלופות. צריך לתת קרדיט לג'ונדי (דיברתולומיאו), הקפטן היציב שעושה מהלכים גדולים, וג'וש ניבו שעושה מאמץ גדול, רומן סורקין, ג'ארל מרטין עושה עבודה מצוינת בשנה הראשונה שלו, זה עניין קבוצתי".
לאור יכולתו הנהדרת, במכבי ת"א הודיעו כי יממשו את האופציה שיש להם על בולדווין מיד לאחר הניצחון הגדול על מילאנו במחזור שעבר. את הפרס הוא צפוי לקבל במשחק הבית הקרוב של הקבוצה מול ריאל מדריד, שיהיה האחרון של הצהובים במסגרת העונה הסדירה ביורוליג.
מכבי ת"א, שמחזיקה במאזן 13:19, שואפת לסיים לפחות במקום החמישי, ויודעת שאם תצליח לנצח בשני המחזורים האחרונים את ז'לגיריס קובנה בחוץ ואת ריאל מדריד בבית, היא כנראה תשיג את המטרה ותסדר לעצמה סדרה מול, ככל הנראה, מונאקו - הקבוצה האחרונה שניצחה את הצהובים - שמחזיקה במאזן 11:20.