חשד: תושב ת"א בן 38 נעצר לאחר שתקף מינית בת 14 שהכיר באינסטגרם

יוסף (ג'ואי) הגואל חשוד בביצוע מעשים ללא הסכמה, שימוש בכוח ומתן סמים • במשטרה חושדים כי הגואל ביצע את המעשים האלה בעוד קטינות • בית המשפט האריך את מעצרו

סימם וביצע מעשים ללא הסכמה, צילום: GettyImages

יוסף (ג'ואי) הגואל בן 38 מתל אביב נעצר אתמול (שני) בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה בת 14 לאחר שסיפק לה סמים ואלכוהול. מהחקירה עולה כי החשוד יצר קשר עם הקטינה באמצעות אינסטגרם. 

בבית המשפט אמר נציג המשטרה, רס"ב משה פויסטרו כי החשוד ביצע את עבירות המין בילדה בשני מקרים, שאמנם הגיעה אליו הביתה בהסכמה, אבל במהלך שני המפגשים האלה החשוד ביצע בה מעשים ללא הסכמה, שימוש בכוח, ולאחר שנתן לה לצרוך סמים, בעצם גרם לכך שהיא הייתה מעורפלת ולא יכלה להתנגד ביתר תקיפות.

נעצר עד תום ההליכים (אילוסטרציה), צילום: אורן בן חקון

"מסתבר שהחשוד הזה על פי החשד ביצע את המעשים בעוד קטינות, החשוד לפי מה שנראה, מוכר מאוד בתחום הזה, כפי שאמרתי הדברים חמורים. התלונות הוגשו שלשום גם על ידי הילדה וגם על ידי אמה, מסתבר שעקב המעשים של החשוד בקטינה היא הייתה צריכה טיפול רפואי וגם טיפול נפשי. יש לה השפעות התנהגויות עקב הדברים האלה. הוצא כנגד החשוד צו מעצר אתמול ואתמול הוא בעצם נעצר לאחר שהביאו אותו לתחנה באמתלה של משהו אחר.

"בעדותה היא אמרה שלפני שהגיעה אליו הביתה אמרה שהיא מתחת ל-18 אבל מעל 17. כשהייתה בדירה, היא אמרה במפורש שהיא בת 15, אבל לטענת המשטרה לחשוד זה כנראה גורם לו לריגוש מיני ולמרות שידע את הגיל המשיך במעשים שלו ומעשים קשים. לא רק כלפיה, גם כלפי בנות אחרות".

רס"ב פויסטרו הוסיף כי מדובר בחשוד שיש לו הרשעות בתחום הסמים, לטענתו הדברים היו בהסכמה, אבל אפשר לראות מצילומי מסך של התכתבויות בינו לבינה שזה רק חלק קטן, שהחשוד לכאורה מבין שמדובר בקטינה והוא גם אומר שהיא נראית ממש ילדה קטנה, הוא אוהב שליטה בקטינות, הוא מתייחס שם ואומר שהוא יודע שכנראה ייכנס לכלא, שייקחו אותו עם אזיקים, שהקטינה אומרת לו שעקב המעשים שלו ייכנס לכלא, הוא אומר זה שווה את זה.

"הקטינות יזמו את הקשר"

הסנגור, עו"ד שמשון וייס, אמר מנגד כי הקטינות האלה שהמשטרה מדברת עליהן, הן קטינות שיזמו את הקשר באינסטגרם, יזמו קשר מיני, הגיעו מיוזמתן החופשית והטובה אל החשוד הזה, קיימו יחסי מין בהסכמה, הגיעו שוב לאותו מקום, שוב קיימו יחסי מין בהסכמה. "פתאום מטעם של סירוב או דחייה או השד יודע מה, החליטות להגיש תלונה במשטרה, הרבה פעמים ההורים מגלים ואז פונים למשטרה ואז הקטינה בלית ברירה משתפת פעולה עם העניין הזה, זה לא בהכרח אומר שיש ניצול מצב, יש אחריות לילד בן 15 שלא יציג עצמו כבן 18 ואחר כך יגיד אבוי עשו לי מעשים, כאשר אין אף ראיה שאומרת שהוא ידע שהיא פחות מגיל 16", אמר עו"ד וייס.

השופט רועי פרי שהאריך את מעצרו של החשוד ציין בהחלטתו, כי קיים לעת הזו חשד סביר כנגד החשוד אשר למיוחס לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר