אנחנו בהלם: רוסלנה רודינה מוותרת על הרבה מאוד כסף

הדוגמנית ואשת העסקים החליטה לפרוש ממירוץ הקופונים שהיא והקולגות שלה נוהגות לפרסם באינסטגרם • "אני יודעת שזה ויתור מטורף, אבל אני מרגישה שזה הלך לאיבוד" • האם עוד משפיענים יילכו בעקבותיה? ימים יגידו

רוסלנה רודינה, צילום: קוקו

בעוד הקולגות שלה ממשיכות להפיץ קודי קופון למאות אלפי העוקבים שלהן, רוסלנה רודינה החליטה היום (שלישי) לנקוט בצעד לא פופלארי ולהכריז על פרישה מהמירוץ.

"הגעתי למסקנה והחלטה שנכונה לגבי בלבד - להפסיק עם הקוד קופון וכל הקישורים למיניהם", כתבה בסטורי שחלקה עם 828 אלף עוקביה באינסטגרם.

"לפעמים זה מרגיש שזה קצת כבד עליי ולא תואם את מי שאני אני", כתבה, "אני בעד קידום מוצרים כחול לבן, אבל בצורה שהיא יותר אותנטית ומתאימה ונכונה לי", ביקשה להדגיש כי היא לא נגד שיתוף ופרסום אך בה בעת רוצה להישאר נאמנה לעקרונותיה.

מתוך האינסטגרם של רודינה,

"מרגיש לי פשוט שזה קצת הלך לאיבוד ואהיה שמחה להיות חלק ממותגים שהם לאורך זמן ולהיות מזוהה איתם בצורה יותר ארוכה ואותנטית ופחות להחליף בכל פעם מוצר כזה או אחר", הבהירה.

"אני יודעת שיש פה ויתור מטורף על כסף מטורף", הודתה רודינה כשהיא חושפת בין השורות את מה שמעדיפים לא לדבר עליו אך ידוע לכל - והם כמובן סכומי הכסף הגדולים שהמשפיענים מרוויחים משיתופי הפעולה המסחריים, "אבל אני מרגישה שזה לא אני", הבהירה.

"אני כן רוצה להמשיך לעבוד בדרכי כמו שהייתי רגילה. קמפיינים, משחק, המותג שלי וכמובן דברים חדשים שייכנסו בקרוב", חתמה את דבריה.

כזכור, בחודש פברואר התחוללה סערה ברשת כשדניאל עמית יצאה נגד מעיין אדם בנושא הקופונים שהן מפרסמות לעוקביהן. האם משפיענים ומשפיעניות נוספים יילכו בעקבות רודינה וישימו סוף לתופעה הזו? נחכה ונראה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר