החום השפיע על המשפיענית: הגיעה לאירוע בג'קט בלבד

הקיץ שהגיע גרם לסלביות שלנו למעט בבגדים, ולהרבות בחולצות קטנטנות - וגם בלי חולצה בכלל, כמו ליבר בלילתי • אנה ארונוב בלוק קודר, דודו אהרון ונטלי באאוטפיטים פחות מוצלחים והפתעת המדור - אורטל עמר בחולצת בטן

ליבר בלילתי, צילום: לנס הפקות

אירוע שמשך אליו הרבה פאשניסטות השבוע היה השקת חנות הפופ-אפ הראשונה של Style River מבית אתר One Project, שהתקיים בקניון עזריאלי בתל אביב.

מי שהצליחה לייצר את הטוטאל לוק הכי מדויק באירוע הייתה אנה ארונוב, שהגיעה במכנסיים אפורים רחבים מחויטים בשילוב עם חגורה שחורה דקה, נעליים שחורות, טופ שחור חושף בטן בעל שרוולים ארוכים, תיק יד קטן שחור מבריק ומשקפי שמש שחורים. אמנם זה טוטאל לוק די קודר, אך מחמיא ומדויק.

אנה ארונוב // צילום: לנס הפקות

אהבנו גם את האאוטפיט של ליבר בלילתי, שלבשה מכנסיים מחויטים רחבים בצבע אפור כהה עם פסים לבנים, בשילוב ג'קט אוברסייז אלגנטי באפור בהיר עם פסים לבנים, סניקרס בשחור ולבן, קו חזייה מבצבץ במחשוף, משקפיים שחורים ותיק בירוק בקבוק, צבעוניות מעניינת ושילובים מפתיעים.

ליבר בלילתי בהשקת "Style River" // צילום: לנס הפקות

מור סילבר תמיד מצליחה לייצר לוקים הרמוניים, וכך עשתה גם בהשקה, שם היא לבשה סט של מכנסיים קצרים וחולצה מכופתרת בצבע לבן עם הדפס דקלים קטנים בצבע חמרה בשילוב עם מגפוני בוקרים בצבע בז' ותיק לבן קטן.

מור סילבר בהשקת "Style River" // צילום: לנס הפקות

מאמנת הכושר ליקי רוזנברג הפתיעה בסט עור בצבע תכלת שכולל מכנסיים בגזרה מחויטת בשילוב עם גופיית מחוך, עקבים לבנים ותיק עם רצועת שרשרת שחורה. וייב של תחילת שנות ה-2000, אהבנו.

ליקי רוזנברג בהשקת "Style River" // צילום: לנס הפקות

הכוכב שהפתיע

אירוע נוסף שהתקיים השבוע היה זה של השקת "מיקילנד", פארק האטרקציות על גג עזריאלי בתל אביב של כוכבת הילדים מיקי מוכתר. אורטל עמר הגיעה לפרגן, והפתיעה אותנו לטובה בטוטאל לוק מרענן ומחמיא במיוחד. היא לבשה מכנסי דגמ"ח רחבים בצבע בז' בשילוב עם טופ שחור חושף בטן בעל צווארון מוגבה ושרוולים ארוכים, סניקרס לבנות, משקפי שמש שחורים משולשים ותיק צד שחור קטן בעל רצועת שרשרת כסופה.

אורטל עמר בהשקת "מיקילנד" // צילום: ניר סטולו

עוד כוכב שהגיע להשקה, ושמככב לראשונה במדור, היה ישראל קטורזה, שכמעט והצליח לייצר טוטאל לוק מושלם. הוא לבש מכנסי ג'ינס כחולים כהים ללא קרעים ושפשופים בשילוב עם חולצה מכופתרת לבנה בעלת הדפס שחור. עד כאן מושלם, אבל הנעליים בגווני כחול פחות התאימו ללוק. אם הן היו בצבע שחור ולבן, האאוטפיט היה מושלם.

ישראל קטורזה בהשקת "מיקילנד" // צילום: ניר סטולו

דודו אהרון ואשתו נטלי התלבשו באאוטפיטים פחות מוצלחים. הזמר הגיע במכנסי ניילון שחורים ורחבים, בשילוב עם טי-שירט שחורה וג'קט ג'ינס שחור, ונטלי לבשה מכנסי טרנינג ירוקים, טישירט לבנה ותיק בז' גדול. הוא היה בסטייל סטריט אורבני והיא הגיעה בקז'ואל בייסיק. הסגנונות פשוט לא התחברו וכך גם הצבעוניות.

דודו אהרון ואשתו נטלי בהשקת "מיקילנד" // צילום: ניר סטולו

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר