אחרי 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפועל ירושלים נכנעה שלשום למכבי ת"א בליגה - אבל קשה לומר שהתוצאה השאירה את ראשי המועדון שבורים.
מלכתחילה היה ברור שהמשחק החשוב באמת השבוע בארנה יהיה הערב (21.00) מול א.א.ק אתונה, בפתיחת סדרת רבע גמר ליגת האלופות (הטוב מ-3), וממש אחרי המשחק מול הצהובים עלה בחשבון הרשמי של המועדון הציוץ הבא: "ועכשיו: לדבר האמיתי".
2 צפייה בגלריה
זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים עם ספידי סמית'
זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים עם ספידי סמית'
משחק סופר-חשוב. שחקני ירושלים
(צילום: יאיר שגיא)
לא מדובר רק ביוקרה אירופית: ירושלים צפויה לארח את פיינל-פור המפעל אם תעפיל אליו. לשם כך, אלכסנדר דז'יקיץ' ויתר במודע במשחק האחרון על שניים מהשחקנים החשובים שלו, ספידי סמית' וליוואי רנדולף, שקיבלו מנוחה על מנת שיגיעו טריים למפגש עם אתונה.
בלעדיהם הקבוצה לא הייתה נראתה אותו הדבר מול מכבי ת"א, הראש לא היה במקום, המשחק היה מפוזר וחוסר סדר בהחלטות קריטיות מה שהשליך באווירה הכללית גם על המאפיין הכי בולט של הירושלמים העונה - משחק ההגנה.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
רוצה אולם מלא. דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
"אשמח לשחק מול אולם מלא הערב", אמר אלכסנדר דז'יקיץ' לקראת המשחק. "אנחנו יכולים להעמיד פנים שהמשחק הזה לא חשוב, אבל בעולם האמיתי המשחק הזה מאוד חשוב. כל קבוצה רוצה להגיע לפיינל-פור. אנחנו מבינים את ההזדמנות שיש לנו, אנחנו עובדים קשה כבר כמה חודשים כדי להגיע לנקודה הזאת".