האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מוכרים את ישראל , חלשים , לא מעונינים להתמודד מול איראן |
דורון |
03.04.23 19:30 |
1 |
ביבי מכר את ישראל בשביל המשפט שלו והכסא שלו |
אחד האדם |
03.04.23 19:37 |
14 |
לחלוטין. |
opuser |
03.04.23 19:40 |
19 |
האם היה תאריך תקיפה באיראן שהטייסים סרבו להגיע והאם שינוי הצד של האמריקאים קשור?? |
DarkNet |
03.04.23 22:18 |
102 |
+++ |
mic |
03.04.23 19:44 |
25 |
רק השמאל מסוגל להאשים ראש ממשלה שנלחם בגרעין חיסל מדענים גנב ארכיון בפצצה של האויב - שיתוף פעולה של השמאל הישראלי עם אויבי ישראל |
זופ-ניק |
03.04.23 19:45 |
26 |
+10000 , הם מוכרים את המדינה בשל שינאה יוקדת לנתניהו ותאוות שלטון |
Isrtv |
03.04.23 19:56 |
44 |
הם צעד להיכנס לקטגוריה של אויב |
זופ-ניק |
03.04.23 20:03 |
57 |
אתם מפספסים את העיקר - נתניהו עשה את כל הקריירה על הטיקט של מניעת פצצת אטום מאיראן, אבל אף פעם לא באמת התכוון לעשות משהו בנדון |
חדה |
03.04.23 20:32 |
78 |
כי הפעלת כוח צבאי ודיפלומטי נחשב לא לעשות כלום? |
Nisenpuu |
03.04.23 20:43 |
79 |
כמה שקר ושכתוב היסטוריה ראי מה הערכות התקדמות אירן לפצצה גרעינית בידי מומחים בלתי תלויים מישראל ומהעולם ומה קרה פעם אחר פעם לתאריכים |
זופ-ניק |
03.04.23 20:54 |
82 |
בגין גמר את הסיפור בלילה אחד, אולמרט כנל, ביבי מורח ומורח , בקיצור חרטטן |
nitzan |
03.04.23 21:34 |
94 |
א. לאולמרט ובגין לא היו בוגדים שרצו לארצות הברית למסור להם מידע על הכנות לתקיפה לשם טרפודן ב. אינו דומה הכור בעירק ובסוריה לתעשיית הגרעין |
זופ-ניק |
04.04.23 10:51 |
120 |
תגיד לי עם יד על הלב מה היית אתה אומר אם היה שם ראש ממשלה שהוא מהמרכז.. |
Cutting Edge |
03.04.23 21:48 |
98 |
אי אפשר לחשוד בי כאיש שמאל, ואין בי שום שנאה לביבי |
תמים |
03.04.23 23:00 |
109 |
ביבי מזהיר את העולם עוד שזה היה רעיון שעומד לצאת לפועל, איך התגובה שלך מתקשרת למשהו חוץ מחוסר ידע משווע ושנאה יוקדת? |
_בץ_ |
03.04.23 19:46 |
30 |
בלה בלה בלה אלו האפסים בנט ולפיד שהפקירו את השטח במשך שנה וחצי. |
uz7 |
03.04.23 19:48 |
34 |
בתקופת לפיד בנט בשקט בשקט נעצר הסכם הגרעין האחרון |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 19:58 |
47 |
נעצר תמורת מה ? מסירת שטח ימי לאוייב ? |
popay |
03.04.23 20:00 |
50 |
תמורת כלום. מהסיבה שישראל לא פקטור |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 20:01 |
51 |
אני טוען זאת על כל הממשלות.. אז על איזה עצמאות אנחנו מדברים ? מדינה זרה מכניע אותנו בשם ''ידידות'' להביא לכאן מחבלים |
popay |
03.04.23 20:04 |
58 |
לא נעצר שום דבר בתקופת לפיד בנט , בדיוק ההיפך הגמור מכך : |
Braveheart |
03.04.23 21:17 |
91 |
ערבוב של דברים וגם לא נכון עובדתית |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 21:46 |
97 |
הסכם הגרעין לא נעצר בגלל בנט לפיד אלא בשל הקשיים שהערימו האיראנים על ארה''ב, אין קשר לבנט |
Braveheart |
03.04.23 22:15 |
100 |
''בשל הקשיים שהערימו האיראנים על ארה''ב'' זו פרשנות. לא עובדות |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 22:17 |
101 |
מצערת ההתכחשות לאינספור הפעולות בממשלות נתניהו , עיכוב משמעותי של תוכנית הגרעין בניצוחו |
Braveheart |
03.04.23 22:28 |
103 |
מצער שאתה שוב ושוב מציג דברים שלא היו ולא נבראו |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 22:37 |
104 |
היו היו, בשל גניבת הארכיון גרעין איראני הוטלו סנקציות משמעותיות וארה''ב של טראמפ הכריזה על יציאה מההסכם, |
Braveheart |
03.04.23 22:50 |
108 |
סלח לי אבל אתה קונה לוקשים שמאכילים אותך, טרמפ היה יוצא מהסכם הגרעין עם ארכיון הגרעין ובלעדיו - זה מהות הפוליטיקה, לקשקש משהו להמון |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 23:03 |
110 |
נעדיף להאמין למציאות , לעיכוב המשמעותי בניצוחו של נתניהו , נעדיף לסמוך על מומחי צבא ורמטכ''לים |
Braveheart |
03.04.23 23:08 |
113 |
תן לי רק להבין, השיווק עכשיו זה שביבי הצליח לעשות עיכוב משמעותי בתכנית הגרעין? כלומר מבינים שהוא עומד להיכשל ואיראן תהפוך לגרעינית |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 23:10 |
114 |
אני לא עוסק בשיווק אני מנסה לנהל שיחה ללא הצלחה יתרה . |
Braveheart |
03.04.23 23:15 |
115 |
לכתוב בניצוחו בכל הודעה לא נשמע כמו שיחה אלא יותר כמו סיסמה |
מייקל דה סנטה |
03.04.23 23:24 |
116 |
פעילויות מבצעיות בעומק מדינות אויב מצריכות אישור ראש ממשלה, |
Braveheart |
03.04.23 23:34 |
118 |
מפחיד אותנו מ 2009 |
מומין אבא |
03.04.23 19:51 |
37 |
+1 |
0x972Ops |
03.04.23 19:58 |
46 |
+1 |
Sceptical |
03.04.23 20:05 |
59 |
שמת לב שהשמש היום איחרה ב 5 דקות? |
מורנו |
03.04.23 20:05 |
60 |
בול |
מטיל_ספק |
03.04.23 21:05 |
86 |
יש את זה ביותר מטומטם? |
coyote |
03.04.23 21:11 |
87 |
זה משפט |
godfrey |
03.04.23 21:14 |
88 |
מה הקשר בן המשפט של ביבי |
כחול |
03.04.23 22:01 |
99 |
לשמאל אין חיים ללא נתניהו. |
רועיקו |
04.04.23 12:50 |
121 |
פתטיים , חרפה של ממשל . |
Braveheart |
03.04.23 19:31 |
2 |
זה לא מעניין אותם. |
godfrey |
03.04.23 21:14 |
90 |
בסופו של דבר נאמנותם תיבחן בהשתתפות עם ישראל בתקיפות נגד איראן |
Braveheart |
03.04.23 21:29 |
92 |
לא יודע מי יותר גרוע |
godfrey |
03.04.23 21:32 |
93 |
העדפתי את האידיוטיזם של טראמפ על האנשים הנוראיים כמו קרי אובמה קלינטון ביידן וממשלו |
Braveheart |
03.04.23 21:39 |
96 |
הסכם |
חדשות |
03.04.23 19:31 |
3 |
וזה בטוח הזמן הכי טוב להיות איתם בסכסוך |
מהיהיה |
03.04.23 19:31 |
4 |
מצד אחד ביבי לא מסכים עם ביידן עם כל דבר, מצד שני לפידיוט אומר אמן על כל נאד של האמריקאים |
בן של מלך |
03.04.23 19:34 |
9 |
עובדתית בתקופת בנט לפיד לא נחתם שום הסכם עם אירן למרות שביבי אמר שיחתם.. |
Taltal |
03.04.23 19:38 |
16 |
הם לא עצרו כלום |
נילי |
03.04.23 19:40 |
18 |
אתה פשוט משקר ומתווכח עם עובודות בשטח |
Taltal |
03.04.23 19:48 |
33 |
לפיד ובנט התקפלו לכל דבר |
בן של מלך |
03.04.23 19:42 |
22 |
נהנו מההפקר של סירוב האירנים |
זופ-ניק |
03.04.23 19:46 |
28 |
איזה בנט?, זה שלפיד מידר מהדיונים על איראן |
מלול דיגיטלי |
03.04.23 19:50 |
36 |
התמימים חושבים שסילמן הפילה את ממשלת בנט , כאשר בתכלס בנט הפיל אותה בעצמו כי לא רצה להיות חתום וכתום |
popay |
03.04.23 20:15 |
71 |
ביבי הוא כשלון בכל תחום ובמיוחד בקדנציה הזו, פשוט הכל גרוע. |
מהיהיה |
03.04.23 20:28 |
76 |
אתה מבין שהממשל הנבל הזה היה עויין גם לבנט? זה אותו ממשל ארור שאנס את ממשלת לפיד לחתום על הסכם כניעה מול חיזבאללה |
popay |
03.04.23 19:37 |
13 |
ביבי ביחסים טובים עם ביידן ישנה את המצב.......... |
יוחאי שכן טוב |
03.04.23 19:32 |
5 |
מי שחשב שביידן הסנילי לא מת להיכנע לאייטולות |
hutznik |
03.04.23 19:33 |
6 |
ועל זה שרפו כאן את איילון .. ושוב הם פעלו באינטרסים שלהם וניצלו לטובתם את אידיוטים שימושיים שכאן , אספסוף משולהב לא הבין בכלל |
popay |
03.04.23 19:33 |
7 |
לא יאומן שאתה מאשים את המגיבים לטרללת שהביאו עלינו חבר מלאכי החבלה |
madog |
03.04.23 19:45 |
27 |
ברור. , הרי נוח להתעלם מהעובדה שממשל הארור הזה היה עויין גם את בנט והממשל הארור הזה אנס את ממשלת לפיד למסור שטחי |
popay |
03.04.23 19:51 |
38 |
השטח הקטן באמצע הים עליו אתה מזדעק ? אני זוכר שבסוף לאחר ניהול נכון ואיומים מאחורי הקלעים הממשל התקפל בקשר לאירנים |
madog |
03.04.23 20:00 |
48 |
''השטח הקטן באמצע הים עליו אתה מזדעק'' זה מה השמאל אמר גם על גירוש עזה , על הבאת מחבלים מטוניס ועוד |
popay |
03.04.23 20:01 |
52 |
אתה משווה בין ההתנתקות שחצתה את העם לשניים. ולמה אתה חושב שמדובר על שמאל אין שמאל בארץ זאת אגדה שהימין המציא. |
madog |
03.04.23 20:03 |
56 |
טוב הבנתי שאין לי עם מי לנהל שיח . תמשיך להאמין לסיפורים |
popay |
03.04.23 20:05 |
61 |
זה רצון השם וזה הכי טוב בשביל עם ישראל |
עוזי מזרחי |
03.04.23 19:34 |
8 |
אימפוטטים🙂 |
Applesheep |
03.04.23 19:35 |
10 |
מכת מוות לישראל |
סתם אחת |
03.04.23 19:35 |
11 |
ארצות הברית הבינה שאינה יכולה לסמוך על ישראל כל עוד אדם לא כשיר עומד בראשה. תודה ביבי. |
אני ערכיסט |
03.04.23 19:36 |
12 |
סיסמאות של תומכי רבין |
לוק |
03.04.23 19:37 |
15 |
אנחנו זוכרים מה אמרתם על בנט ולפיד, סיימנו להתרפס בפניכם. תתמודדו. |
אני ערכיסט |
03.04.23 20:06 |
62 |
חברים ל תומכי הטרור |
לוק |
03.04.23 20:07 |
65 |
נשיא ביידן כשיר ? |
דגול |
03.04.23 19:46 |
29 |
ביבי כשיר? |
אני ערכיסט |
03.04.23 20:06 |
63 |
ועוד איך כשיר.מי שלא כשיר ,הם מערכת |
דגול |
03.04.23 20:14 |
69 |
אפילו לא כשיר בעיני משפחתו חחח |
אני ערכיסט |
03.04.23 20:45 |
80 |
מביך אפילו לכתוב זאת כאשר מי שמייצג את הממשל הארור הוא ביידן |
popay |
03.04.23 19:58 |
45 |
לפיד עצר את השיחות, עכשיו השיחות מתחדשות. זה הכל ביבי. |
אני ערכיסט |
03.04.23 20:07 |
64 |
לא חלק מהשיח רלבו-ביביסטי.. סע לשלום |
popay |
03.04.23 20:12 |
68 |
פחח ימין על מלא מלא!!! |
0x972Ops |
03.04.23 19:39 |
17 |
ודרך אגב, אם הדיווח נכון, משמעו שכל התרגילים המשותפים שלהם איתנו |
נילי |
03.04.23 19:42 |
20 |
תראי את 21 |
popay |
03.04.23 19:43 |
23 |
קיצור, אכלנו אותה, נתעורר לאיראן גרעינית בשנים הקרובות. |
0x972Ops |
03.04.23 19:47 |
31 |
איראן גרעינית עוד מתחילת שנות 2000 , 3 טילי שיוט שקיבלה מאוקראינה היו ארסנל הראשון שלה . |
popay |
03.04.23 20:14 |
70 |
ומה ציפית שיעשה??? |
נילי |
03.04.23 19:48 |
35 |
''נגד האופוזיציה, נגד מערכת המשפט הפושעת, התקשורת'' מה רציתי ? אורח רוח , עמידה על עקרונות המחנה , להסביר לציבור |
popay |
03.04.23 19:56 |
42 |
נשמה, מי זה אתם? אני הכי ימנית שיש |
נילי |
03.04.23 20:00 |
49 |
אני יודע שאת אשת המחנה הלאומי |
popay |
03.04.23 20:03 |
55 |
עכשיו הבנתם את פשר הידיעה על ''התקדמות בשיחות בבית הנשיא''? כי אם חלילה ישראל תתנגד פומבי להסכם מול איראן , איילון דרום וצפון שוב יע''באש'' |
popay |
03.04.23 19:42 |
21 |
הידידה הכי טובה |
DaniDin28 |
03.04.23 19:44 |
24 |
יצא הביידן מן השק. |
דגול |
03.04.23 19:48 |
32 |
ידיעה שכל כולה ברק אובאמה. מסנדלים את ישראל שוב מתקיפה אפשרית. |
Investjour |
03.04.23 19:51 |
39 |
בשביל הזמנה לבית הלבן יסכים… |
Tzyonit |
03.04.23 22:46 |
107 |
ארצות הברית דוחפת אותנו לתקוף באירן |
רוטורי |
03.04.23 19:51 |
40 |
ביבי. שמאל. חלש. |
גלאפגוס |
03.04.23 19:53 |
41 |
תודה ביבי. |
עדי |
03.04.23 19:56 |
43 |
שהאחרון יכבה את האור |
פוליטקליקורקט |
03.04.23 20:02 |
53 |
הזוי |
100 אחוז |
03.04.23 20:02 |
54 |
''הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב'' |
מילה אחרונה |
03.04.23 20:09 |
66 |
ביבי גרם נזק משמעותי לישראל עם הרפורמה המטורללת של לוין |
qm |
03.04.23 20:11 |
67 |
מי ששם את כל הביצים אצל טראמפ והזניח את המפלגה הדמוקרטית משלם מחיר יקר |
איזי מהחונטה |
03.04.23 20:21 |
72 |
זה שאתה וחברייך הגאונים מסרבים להבין ששום דבר ממה שהאמריקאים עושים מאז |
נילי |
03.04.23 20:48 |
81 |
אני לא גאון. אבל גם אהבל שמהמר על הנשיא הלא נכון אני לא |
איזי מהחונטה |
03.04.23 20:54 |
83 |
בממשלה הקודמת לא היה הסכם.. אבל הנאשם מיהר להאשים את בנט, ואת מי הוא יאשים כעת? |
אקטואלי |
03.04.23 20:24 |
73 |
עוד הצלחה מסחררת לאוסף של הימין על מלא |
the_coon |
03.04.23 20:25 |
74 |
לא לדאוג הצרות של אמריקה בפתח הם מהרגע הראשון רצו כל הזמן לחזור להסכם |
DOMINO D |
03.04.23 20:27 |
75 |
הסחת דעת... לא יקרה בחיים |
coronatime |
03.04.23 20:28 |
77 |
אם ישראל לא תפעל בזמן הקרוב יהיה מאוחר מדי |
איתי |
03.04.23 20:55 |
84 |
ביבי מכר את מדינת ישראל למען עצמו עצוב |
האביר מהדרום |
03.04.23 20:57 |
85 |
ברק רביד. |
Not that wise |
03.04.23 21:14 |
89 |
ישראל צריכה לשקול צעדיה כפי שעושה סעודיה. התלות העיוורת בארה''ב תביא לסוף קיומנו אם נהיה שאננים. |
צדקצדקתרדוף |
03.04.23 21:36 |
95 |
מנצלים את הפילוג זה הזמן להרים עיניים לשמיים |
משטח העקומה |
03.04.23 22:39 |
105 |
את החלשים רומסים |
Tzyonit |
03.04.23 22:45 |
106 |
הולכים לפרק לאיראן את הצורה |
SmokinKills |
03.04.23 23:04 |
111 |
ללא ספק, ליגה אחרת |
ilanka |
03.04.23 23:04 |
112 |
מי אמר שעל אמריקאי אפשר לעבוד רק פעם אחת? |
LionInZion |
03.04.23 23:28 |
117 |
ביבי החלול לא מתפקד ומפקיר את ביטחון ישראל |
אריה33 |
04.04.23 10:00 |
119 |
חבר מתאריך 20.10.20
3445 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
48494 הודעות, 67 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ביבי, אבי הפצצה האירנית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
10319 הודעות, 91 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.22
974 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
הרפורמה זה תירוץ הם פשוט פחדו לתקוף!
תשובה בשאלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
6783 הודעות, 53 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
23494 הודעות, 192 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לא התחיל היום כבר שנים שאותו שמאל נאלח תומך האויב בן בריתו מאשים יהודים ברצחנות הערבית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19863 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
23494 הודעות, 192 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.17
4777 הודעות, 58 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
עכשיו שהפצצה היא כבר עובדה מוגמרת והסוס הזה מת, נתניהו פשוט חמק מהחדר ועבר הלאה, כאילו בלי שנרגיש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2776 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
23494 הודעות, 192 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
ולהערכות הללו כל שנה היעד לגרעין האירני נדחה פעם בגלל מדענים שחוסלו פעם זה בגלל צנטריפוגות שהסתובבו מהר מדי והתפוצצו מחום ופעם זה פיצוצים מסתוריים ופעם זה גנבת ארכיון ופעם זה עפר שנלקח מאתרי יצור להוכחת עבודות גרעיניות של האירנים.
השמאל הנבזי במקום להודות לו על לקיחת הגרעין כפרויקט לא מפסיק להשמיץ ולשקר ולמעשה לשרת את האויב כי הוא הם חד המה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10823 הודעות, 42 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
23494 הודעות, 192 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
האירנית המבוזרת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.11
4896 הודעות, 22 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
כך ביבי עשה לבנט ולפיד. אז זה המשחק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.17
2197 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אבל בהרבה מובנים אני מאשים אותו ואת ההתנהלות שלו בנושא הגרעין האיראני.
הוא פחדן לא קטן, ולא רק בזה.
אם היה פועל העולם היה צועק לזמן מה, אבל הבעיה הייתה נפתרת, או ברובה. אבל הוא מחשבן לעולם יותר מידי, ומה שמדהים שהאמריקאים לא סופרים אותו. ולא רק הם.
שמישהו יספר לו על הפתגם ״ הכלבים נובחים והשיירה עוברת״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.3.16
5400 הודעות, 43 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
71406 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
ככה שהתגובה שלך בנושא לא מחזיקה מים. ולא שאני חושב שזה קשור דווקא אליהם, בדיוק כמו שזה לא קשור לביבי שרק עושה על קמפיינים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
יש להבין שהממשל הארור הזה היה עויין גם לבנט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
מעדכנים אותה ותו לא. גם אצל ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
לחלק חלקי מולדת , למסור שטחי מולדת .. למה אנחנו רבים עם עצמינו כאשר האויב נראה בבירור?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
זה מ-23 בנובמבר 21 .
בנט ולפיד ללא תוכנית סדורה , אובדי עצות .
לקרוא ולהבין . לקרוא באמת ולהבין.
המשיכו להעשיר אורניום כאילו אין מחר .
שום דבר לא נפסק , המשיכו והמשיכו והמשיכו . מדיניות בנט לפיד לא רק שלא עיכבה את תוכנית הגרעין האיראנית , אפילו לא טסו לארה"ב ולמדינות נוספות כדי לסכל את התוכנית , כדי לעשות משהו בכלל .
מעבר לכך , כבר בהתחלת כהונתם נדחק לפיד להכריז כי הדיאלוג עם ארה"ב יתנהל הרחק מאור הזרקורים וסיכם עם עמיתו על מדיניות "אין הפתעות" בסוגיה האיראנית !!!
בנט ולפיד ניעורו להתנגד פומבית להסכם המתגבש, בעיקר בתקשורת המקומית ובעיקר סביב הוצאת משמרות המהפכה מרשימת הטרור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 91
קודם כל הם המשיכו להעשיר אירניום כאילו אין מחר תמיד - בכל הלא יודע כמה שנים אחרונות (לא ידוע לי שמישהו טען אחרת, ככה שלא מבין את הטענה שלך מהבסיס)
בנוסף אתה פשוט מתכחש למציאות, היה על השולחן הסכם גרעין והיה מומ מתקדם והוא נעצר כליל. אלו הן העבודות. האם זה קשור לבנט ולפיד? זה כבר פרשנות. לדעתי זה לא קשור בדיוק כמו שזה לא קשור לביבי בשום צורה ולא היה קשור אליו מעולם למרות שהוא ממש מנסה להציג זאת כך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
שלא עשה דבר , לא מול ארה"ב בנוגע לאיראן, לא בנוגע לשאר המדינות שנתניהו הצליח כן לגייס את תמיכתם בסנקציות ועוד .
בנט פשוט לא יצר שום מהלך פורץ דרך משמעותי ואף פחות מזה בנוגע לעצירת הגרעין האיראני באמצעות דיפלומטיה . לא עשה דבר .
את הפעולות שנעשו נגד איראן בתקופת נתניהו קשה כבר לספור , אינספור פעולות , להבדיל מתקופת בנט שאף יצר מצב שממשלת ישראל מתחייבת להודיע לארה"ב בכל פעולה שלה . הזוי ביותר .
הם העשירו כל הזמן אבל ממשלות נתניהו עיכבו את תוכנית הגרעין בלמעלה מעשור עם פעולות מדהימות שיפה שתיקה לגביהם , אעפ שדובר עליהם רבות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
בדיוק כמו שהטענות שביבי עשה משהו בנושא הגרעין הם פרשנות בלבד. ולדעתי ביבי לא עשה שום דבר נובשא הגרעין חות מלקשקש ולריב עם כל העולם וכמעט להסתכסך עם ארה"ב באופן שאין ממנו דרך חזרה. ויש את מבחן המציאות, ביבי כשל מול הגרעין האיראני. פשוט כשל.
פעולות מדהימות שהשתיקה יפה להם היו כל הזמן, דווקא בתקופת בנט ולפיד היו תקיפות ופעילויות בקצב מסחרר.
אתה כותב מה שנח לך, בוחר פרשנות שמתאימה לך מצד אחד ופרשנות אחרת שמתאימה לך מהצד השני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 101
לא ניתן לעוות את המציאות , אין מה לעשות .
הנה כמה אירועים שבאורח פלא נשמטו מזכרונך , נתניהו לא כשל , אלא פעל כמו שאיש לא פעל כך לפניו , לא בצורה הזאת :
חוסלו מדענים איראניים בכירים בדרכים מאד מעניינות, החל בשאיפת גזים רעילים בבתיהם, דרך אופנוע תופת (מסעוד עלי מוחמדי) ועד פצצות שהוצמדו לרכב.
שלל המדענים שהיו שייכים לקבוצה שעוסקת בפיתוח נשק גרעיני מבצעי.
ב 2011 -הפלא ופלא- פיצוץ רב-עוצמה בסיס טילים במרחק של כ-40 ק"מ מטהרן.
עשרות אנשים נהרגו, ביניהם גנרל במשמרות המהפכה שהיה אחראי , ראה זה פלא, בפרויקט טילים ארוכי-טווח.
בתחילת 2018 המוסד הצליח לגנוב את הארכיון הגרעין האיראני מתוך טהרן.
מה שגילו סייע לישראל להוכיח שאיראן שיקרה את פקחי סבא"א לאורך השנים, שיקרה בגסות את המעצמות וחתרה ללא הרף לפיתוח תוכנית הגרעין הצבאית, בניגוד להצהרות הפומביות שלה.
ומאז אותו רגע היה מנוף משמעותי ליציאה מהסכם הגרעין , זה דבר משמעותי ביותר
משום מה זה עובר לידך , כנראה שהשנאה לנתניהו חזקה מעובדות חקוקות בסלע.
שלא לדבר על מה שקרה ב-2020 : פיצוץ רב עוצמה במתקן הגרעין בנתנז שפגע בצנטריפוגות בעלות יכולת להעשרת אורניום מהירה הרבה יותר.
היו כמובן עוד לא מעט פעולות מדהימות בתקופת ממשלות נתניהו , באישורו כמובן , בניצוחו אם תרצה (או לא) .
נתניהו עשה המון , עובדות , רק עובדות.
בנט לא עשה דבר, רק לקח קרדיט כיאה למגלומן .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 103
אין שום מידע שאני מכיר על "עיכוב משמעותי של תכנית הגרעין", פשוט אין. במקסימום יש פרשנויות בנושא שיש להם מושג כמו שלי יש על הטמפרטורה באנטרטיקה.
פעולות של המוסד תמיד היו ויהיו ולא משנה מי ראש הממשלה וגם לא משנה מי ראש המוסד (כולל אלו שמדברים בגלוי נגד ביבי)
אין שום הוכחות שהפיצוצים ב2011 ו2020 עיכבו משהו בתכנית הגרעין, גם אין שום קשר לנתניהו, פעולות מתוכננות עי המוסד ועוד מקבלות אישור מהרגע שהדרג המקצועי ממליץ עליהם ולא משנה מי יהיה ראש הממשלה
בנוסף היום אפשר להגיד בצורה ברורה שגניבת ארכיון הגרעין הייתה התפארות במשהו שלא הוליד דבר, לא יצא לישראל מזה כלום ושום דבר מעשי חוץ ממסיבות עיתונאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 104
זה הישג עצום של נתניהו
שאתה כמובן מסרב להכיר בו . שנינו יודעים למה.
מעבר לכך , הרמטכ"ל אייזנקוט , שאין לי ספק שאתה לא חושב שהוא איזה שקרן או משהו כזה , בעצמו אמר שללא פעולות ישראל בשנים האחרונות , איראן כבר מזמן היתה גרעינית.
הנה כאן , להפנים :
בתגובה לטענות בנט כאילו נתניהו הזניח . הוכח שלא כך אלא ההיפך לגמרי . נו בנט ואמירת אמת, לא הולך יחד מי יודע .
הוכח מעל לכל ספק שבפעולות בהנהגת נתניהו וממשלותיו תוכנית הגרעין עוכבה בצורה משמעותית
אומרים תותחים מביני עניין , לא אני .
ואני באמת לא מתכוון להמשיך לשכנע אותך ,
האמת איתי .
זכותך כמובן לחשוב אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 108
הרמטכל אמר שזה קשור לנתניהו? כמו שאמרתי נעשו פעולות וייעשו כל הזמן. האם זה עיכב ב10
שנים? לדעתי שטויות וכן אני מודע לזה שמדובר ברמטכל, אין לו שום יכולת להעריך דבר כזה.
האמת לא איתך כי עובדתית והיסטורית איראן עומדת להפוך לגרעינית וזה קרה כשביבי היה ראש הממשלה ב15 מתוך 17 שנה אם לא יותר
זוכר את הציור עם הקו האדום? לפני כמה שנים זה היה? גם ביבי לא חלם אז שנעמוד ב2023 במצב גרוע בהרבה וחלק ענק מהאשמה בנושא היא רק שלו, החלק העיקרי, הוא היה האחראי על המערכת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 110
נעדיף להאמין לנשיא ארה"ב לשעבר , פחות לאלה שלא מכירים תודה על מה שכן נעשה ,
אלה היושבים ומצפצפים על כל הפעולות המשמעותיות שנעשו בעמל רב תוך ממשלים שבחלקם עוינים לנו שהקשו משמעותית , פחות לאלה שמבינים היטב שאין מאה אחוז , שחושבים שנתניהו חייב להיות מושלם ואם הוא לא מושלם אז הוא כזה כושל ואפס ואיום ונורא והגרעין האיראני זה בגללו בלבד ואיכ שיילך כבר, שהרי הם מנהיגים דגולים שיודעים יותר טוב ממנו מתי צריך לצאת לתקוף שם , והיו אולי מעדיפים לצאת לבד ללא בעל ברית אחד או שניים לתקוף באיראן, הם פחות מעניין אותם כל זה , רק לומר שהוא כושל, זה הכי חשוב. אז הם פחות, הרבה פחות .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 113
אז ההסבר הוא שבלעדיו זה היה קורה מזמן והגאון הצליח "לעכב אותם". זה ההצלחה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 114
אתה כתבת לחברים פה שהוא עושה רק קמפיינים , הראיתי לך שלא בלא מעט סימוכין .
עיכוב הוא הצלחה , בוודאי , יציאה מהסכם איראני , זו הצלחה , חד משמעית.
מי שהחזיר אותם לחיים היה ממשל ביידן , תאר לך מצב שבו זה לא היה קורה , היכן עם כל הסנקציות שהוטלו עליה משמעותית , היכן היתה איראן ? בטוח שבמצב מחריד .
איראן קיבלה הנשמה מפה לפה מממשל ביידן וקיבלה רוח גבית בהמשך בצורת פאסיביות מהממשלה של בנט .
אנו היום לפני תקופה גורלית , עוד השנה נראה עימות ישיר מול איראן .
המלחמה בלתי נמנעת ותקיפת הגרעין האיראני אף היא לפנינו . כולי תקווה שהממשלה תמשיך ולא תתחלף בממשלת האימים שידענו לא מזמן.
נקווה שהגאון שאתה כ"כ מתעב יהיה זה שינהיג אותנו בתקופה הקשה שעוד לפנינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
28318 הודעות
בתגובה להודעה מספר 115
לא הבאת שום סימוכין שבוצעה פעולה כלשהי חוץ מקמפיינים. פעילויות מבצעיות נעשו לפניו, ייעשו אחריו או בקיצור ייעשו תמיד. בשביל זה יש גופי ביטחון שמקבלים מליארדים וזה כל תפקידם, הם מכינים 24/7 במשך שנים על גבי שנים תכניות לפגיעה באיראן, לא משנה איזה ראש ממשלה מסתובב על הכסא, הוא מאשר אותם.
איראן קבלה הנשמה מביידן ואין בדל של הוכחה שיש או הייתה פאסיביות כלשהי מצד בנט, זו הכפשה חסרת בסיס שכל מטרתה היא ניצול ציני של נושא ביטחוני כדי לנגח פוליטיקאי שהיה בתפקיד חודש וחצי.
הגאון שאני לא מוקיר (לא מתעב) הוכח כמי שאין לו בדל של גאונות בנושא האיראני, המריבה מול אובאמה והסכם הגרעין שנחתם לו מעל הראש רק מוכיח את זה. מצבה של איראן היום רק מוכיח את זה.
האם הוא יכול היה לעשות יותר? אני מספיק כנה לומר שאין לי מושג, בניגוד אליך שאתה "מתעב" את בנט ומוכן להעליל עליו כל דבר, אני ממש לא בטוח שלביבי היה מה לעשות יותר. האם הוא קשקשן בינלאומי שלא עשה שום דבר מיוחד ובמקביל טחן לנו את המוח בנושא כאילו הוא איזה איש מעש גדול בתחום? לדעתי כן וכן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 116
דרושה רגישות על מה אתה מאשר ומה לא , מה קורה במשמרת שלך ומה לא ובמשמרת של נתניהו שהיתה ארוכה , נעשו פעולות מדהימות בשטח מדינות אויב תוך סיכון ענקי וידוע לכולנו כמה נתניהו זהיר וקפדן, זה לא ישיבה על כיסא ו "כן, לכו על זה" , זה הרבה מעבר לזה .
את פעולת גניבת הארכיון האיראני גילה נתניהו לטראמפ כמה ימים לפני על מנת לקבל "גב" במדית הצורך, לא עלינו. מדובר בפעולות והנחיות שלא באות בנקל , על איזה כיסא נוח איפשהו.
פעולות היו לפני פעולות יהיו אחרי , בוודאי . אבל מעולם לא נעשו כ"כ הרבה פעולות , באמת אינספור פעולות בשטח איראן ובאיזורה כדי לסכל את תוכנית הגרעין האיראני , הוכח מעל לכל ספק שהעיכוב בתוכנית היה משמעותי . כמו שאתה מבין היטב , אין מאה אחוזים ,לצאת לתקיפות באיראן מצריך בעלות ברית וזה מה שנתניהו ניסה לעשות במשך שנים , בתקופת טראמפ זה החל להתהוות ומדינות יחד עם ארה"ב הטילו סנקציות על איראן , היא היתה מנודה כמעט לחלוטין ואכן ממשל ביידן הנשים אותם .
הזכרתי את בנט משום שהיה לו הזמן לטוס לארה"ב ולמדינות נוספות כדי לסכל ולגייס אותם נגד ההסכם ונגד איראן , לשכנע בהטלת סנקציות ומה לא...והוא לא עשה דבר. נו זו עובדה , אין מה לעשות . בלי שימוש פוליטי ובלי ניגוחים. עובדות.
נתניהו עשה רבות , בזכותו נושא הגרעין האיראני הגיע לשולחן של מדינות רבות ונדון לא מעט , כאמור הוטלו סנקציות וכו . נעשו דברים , נעשו פעולות .
לבטל אותם זה לעשות צחוק מהמציאות ומהקוראים לצערי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.21
934 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מה בפועל
כיסא וכיסא
הפחדות ופיטורי שר ביטחון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
9427 הודעות, 84 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
21020 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.19
7227 הודעות, 63 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
בגלל ביבי!!!
הטירוף של כת הרל"ב משתלטת לכם על כל שיח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
67 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
רק חבל שעדר הביביסטים חסרי מחשבה יבינו את זה רק בדיעבד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
19425 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
9162 הודעות, 38 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
שאין לו שום ביסוס והגיון. במה זה טוב לנתניהו איראן גרעינית שתאיים לא רק על עם ישראל אלא גם על משפחה שלו עצמו וקרובים שלו. הרי זה מה שאתם טוענים כל הזמן שביבי אשם בהכל. אתם לא מבינים עם מה ראש ממשלת ישראל צריך להתמודד בתפקידו. אין לכם מושג אז אתם סתם מכפישים. זה בורות נטו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
21388 הודעות, 99 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לפצצה האיראנית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
11044 הודעות, 61 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
במקום להטיל עליהם סנקציות במקסימום , להחזיר את מה שהיה בתקופת טראמפ ולמעלה מזה , הממשל מחזר אחר פירורים עם מחבלים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
9162 הודעות, 38 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
הם רחוקים מאיראן ומשחקים איתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
עם כל הכעס שיש לי כלפי ממשל ביידן העציץ , הם ישתפו פעולה איתנו בתקיפות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
9162 הודעות, 38 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
בובה באיידן או נשיא-שקר-טראמפ שאוהב את הפריץ הרוסי ומדחק איתו חבר טוב... שתי נבלות הם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
התקשורת עם רוסיה , להבדיל מארה"ב ששם באמת יש הרבה יותר לאבד , היא אינטרסנטית על מלא , משחק של חברים איתה עדיף כדי לשמר את חופש הפעולה באזור והתיאום המתבקש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
321 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עם חמינאי...
זה פשוט..להרוס את החמין של שבת..ת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
2081 הודעות, 20 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תודה לך ביבי ראש ממשלתינו הלא כשיר !!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
13603 הודעות, 142 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אז ההסכם הזה היה בין כה וכה, די לצביעות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.3.21
4021 הודעות, 37 מדרגים, מינוס 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
לפיד ובנט עצרו את החתימה בדקה ה90 שהם שלחו את ראש המוסד והמלל לארצות הברית להשפיע על עניין משמרות המהפכה !
זאת העובדה היחידה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2782 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
הפרסים החליטו שלא משתלם להם לחתום על כלום ולנסות לסחוט את האימפריה המתפוררת כמה שאפשר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.3.21
4021 הודעות, 37 מדרגים, מינוס 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
כמו שתכתוב שההסכם הקודם לא נחתם בתקופת ביבי..
עובדתית לפני שנה היו על סף חתימה וכולם יודעים וביבי אמר בכנסת שיחתם הסכם ועובדתית לא נחתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
13603 הודעות, 142 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
ממשלה לא יציבה שנפלה תוך יומיים כי לשם כך נועדה, אל תמכור סיפורים על עובדות כשהממשלה לא תיפקדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
23494 הודעות, 192 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.12
17018 הודעות, 111 מדרגים, 210 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
או זה שהוא ולפיד נקטו במדיניות של חוסר עימות עם האמריקאים על הסכם הגרעין?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
בחרפה שללפיד לא הייתה שום בעיה להיות חלק ממנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
2081 הודעות, 20 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ראבק תצאו לפעמים מהמשבצת של ערוץ 13..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
3560 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שבוע הבא נוסע לושינגטון....רגע התעוררתי מהחלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16280 הודעות, 140 מדרגים, 280 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הצחיק את ג'ון קרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה היא רפורמה במערכת המשפט, הוא הופעל ברובו (היו כאלו שבאמת היו חרדיים מהחקיקה כי הקואליציה נכשלה ההסברה של הרפורמה) , נתניהו הפסיד ונכנע לגורמים זרים , נכנע לאספסוף הרחוב . עכשיו נקבל גם את חרפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
7818 הודעות, 46 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
שמסבירה לאמריקאים כמה לא צריך אותם.ושריפת כל גשר עם הממשל ועם יהדות ארה״ב אלקטורט סופר חשוב להשפעה על הממשל. ובכל הכשלונות של הממשלה אתה מאשים את המוחים??? סובב ומסובב התהפכו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מדינה לאויב , ראבק לאוייב .
מצטער שאני לא איתך בתיאטרון המסכות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
7818 הודעות, 46 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
1.ורק כדי להיות נקי עם עצמי לגבי השטח הימי אני חושב שהיה צריך להביא אותו לאישור הכנסת.
2.קיתונות הבוז והזפת שנשפכו על בנט לא היו ראויים הוא ראה מקילומטרים את מה שאנחנו חווים ועשה מעשה.
3. הממשל האמריקאי צבוע ומונע עיי אינטרסים ומנופים.
ממשלת ישראל צריכה להשתמש בכל מנוף גלוי או סמוי כדי לקדם את האינטרסים שלה עצמה. ממשלה מהסוג של נתניהו לא מסוגלת לעשות את זה.כל היתר זה תרוצים וחוסר לקיחת אחריות שהתרגלנו מצד הליכוד וממשלות נתניהו לדורותיהם.ההתנהלות הנוכחית מטופשת מרושעת מסוכנת ובעיקר לא ממוקדת בדברים החשובים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
זה תמיד משהו קטן תמיד ..
אתה רוצה להיות מדינת וסל? מצויין אז אל תשקר לעצמך שאתה חוגג עצמאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
7818 הודעות, 46 מדרגים, 87 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
אגב מדינת ווסל אל תשקר לעצמך שאתה עצמאי גם אם תבעט לאמריקה בתחת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
11895 הודעות, 138 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
2570 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
17917 הודעות, 53 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
649 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
3319 הודעות, 21 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
649 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
3319 הודעות, 21 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מטיפים מוסר
אתם מחנה של בני 70 שצריכים קרם הגנה בחורף
אנחנו נוריד אתכם על הברכיים עם הרפורמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6788 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
649 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6788 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
המשפט הדפוקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
649 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
649 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
9427 הודעות, 84 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ביבי מר ביטחון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2782 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והאבו עלי הם תרמית גמורה ומחושבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
לא סתם אני כותב כאן כמעט שבועיים שנתניהו נכנע בשמינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
9427 הודעות, 84 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אנחנו הינו תמיד במרוץ נגד הזמן ב 2 מישורים
בניית טריאדה למכה השניה
עיקוב ממשי בפיתוח אמצעי שילוח של איראן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2782 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
שילחם באותו הזמן נגד האופוזיציה, נגד מערכת המשפט הפושעת, התקשורת, נגד צמרת הצבא, נגד השבכ, נגד בכירי המשק ונגד ח"כים מתוך הליכוד עצמו ובנוסף נגד ממשל אוייב בארה"ב?
לא הגזמת בכלל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
וללכת עד הסוף בשם המחנה ששלח אותו , ולא להיכנע בשמו. אתה לא מסוגל ? תפנה מקומך למען השם .
מה חשבת שהרפורמה הוציא את האספסוף לשרוף את המדינה? רפורמה זה רק תירוץ , מנוף לחץ על מדינה ריבונית, ללא רפורמה היה משהו אחר. יום אחד תתעוררו ותגלו באיזו מציאות אמו חיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2782 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
כן, ברור לי טוב מאוד שלא מדובר באמת ברפורמה אלא במי ישלוט במדינה הזו.
שנית, קל לדבר מהצד על מצב כל כך מורכב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
כמוני כמוך . אבל חלאס אנחנו 15 שנים בסטטוס קוו ללא שום החלטה שום כלום לשום צד ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50193 הודעות, 358 מדרגים, 681 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם חלילה ממשלת הרופס תתנגד למהלך אמריקאי אז שוב יאיימו עלינו במלחמת אזרחים ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.16
2429 הודעות, 21 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
של איראן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6788 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
3556 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אסור לנו להתמעמע יותר. ישראל צריכה להחליט מה היא רוצה לעשות. מתקפה מקדימה וחיסול יכולות חיזבאללה חשובות כרגע מתקיפה באיראן ולפני תקיפה באיראן. לאיראן ייקח עוד זמן להרכיב פצצה על ראש קרב. חיזבאללה זה הבעיה. לאחר מכן אפשר להיות יצירתיים לגבי איראן והפצצה שם או הפלת המשטר. הממשלה האמריקני הנוכחי יעשה הכל על מנת להגיע להסכם ע"פ משטר האייתולות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.20
304 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.20
1874 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.04.23 בשעה 20:49 בברכה, רוטורי
הם מעדיפים שאנחנו נהיה הפרוקסי מאשר הם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
1088 הודעות, 11 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
26166 הודעות, 62 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.22
127 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.23
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בתוקפת ביבי נחתם ההסכם עם אירן עי אובמה.
בתקופת בנט בוטל
ושוב בתקופת ביבי יחתם עי בידן .
אז מי באמת מנהיג חזק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.21
1185 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להתנתק מארה"ב כמה שיותר מהר
למרות כל הנזק הכספי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
64704 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
51064 הודעות, 149 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2782 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
חוסיין אובמה לא קשור בנו, זה טראגי. ההתנהגות שלהם אלינו (ובכלל לעולם בכללותו) לא נגזר מזה שנתניהו לא ליקק לדמוקרטים יותר אלא תוצאה של תהליכים מעוררי חלחלה והרסניים שהמדינה ההיא עוברת. אין קשר אפילו עקיף אלינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
51064 הודעות, 149 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
6750 הודעות, 55 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
6119 הודעות, 66 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל פלוטו נכנס כעת לגזרת דלי ובאמריקה פרושו כאוס וסכנת מלחמת אזרחים ועם כניסת פלוטו החלה רדיפה סביב דונלד טראמפ שתיצור שם בלגן שלם בשנה הקרובה .ואני מהיום הראשון כתבתי שמי ששולט באמריקה זה לא בידן זה הנחש אובמה. גנבו את הבחירות שם בחמישה ימי ספירת מעטפות מושג שהומצא בזכות הקורונה וגם כעת מנסים לסנדל את טראמפ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
6666 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וישראל לא תיתן להסכם הזה לצאת לפועל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
7221 הודעות, 50 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כרגיל אנחנו לבד. אי אפשר לסמוך על האמריקאים.
הבעיה היא שאנחנו חלשים כרגע צבאת, בגלל בעיות פנים קשות. האויב מריח את החולשה וגם ידידינו האמריקאים והשותפים הערבים החדשים באמירויות. הם פוחדים, ובצדק מבחינתם, שמא לא הימרו על הסוס הנכון .
זה הזמן אולי דווקא להפתיע במהלך פתיחה צבאי מבריק, דומה לזה של ששת הימים.
אבל אז מפקדי הצבא היו מזן אחר, שוורים דוהרים , להבדיל מלהקת הסריסות שמנהלת היום את הצבא ואת זרועות הבטחון. זו הבעיה הראשית.גם אם נתניהו רוצה, הוא לא יכול. אנחנו כבר תקופה שנמצאים בהםיכה צבאית מתמשכת עם מפקדים פחדנים ולא ממושמעים לדרג הפוליטי הנבחר. בקיצור טרגדיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.3.23
199 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
4282 הודעות, 33 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
764 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.20
2411 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ה" ילחם לכם ואתם תחרישו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.20
304 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
7751 הודעות, 17 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תזכרו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
127327 הודעות, 294 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
23842 הודעות, 149 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
17349 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.04.23 בשעה 10:27 בברכה, אריה33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד