טרמינל X יוצאת מהאינטרנט לקניון

אתר האופנה טרמינל X התרחב לראשונה מחוץ לגבולות האינטרנט והשיק חנות דגל בקניון עזריאלי שרונה בתל אביב

מתחם שרונה בתל אבי, צילום: משה שי

אתר האופנה טרמינל X התרחב לראשונה מחוץ לגבולות האינטרנט והשיק חנות דגל בקניון עזריאלי שרונה בתל אביב.

החנות החדשה נקראת ‪,TERMINAL X SPACE‬ והיא מציעה חוויית קנייה טכנולוגית ייחודית שמתממשקת עם אתר האופנה. החנות מציעה וו תלייה חכם, תאי מדידה מתקדמים, צ'ק אאוט מהיר, רכישה דרך הנייד, מסכי תלת ממד ועוד.

החנות בת שלוש הקומות מתפרסת על פני 1,200 מ"ר. היא כוללת תאי הלבשה חדשניים, שבמרכזם מסך מגע דיגיטלי ולצידו וו תלייה טכנולוגי לתליית הפריטים.

בעת תליית הפריט על הוו יוצג על גבי המסך הדגם המדובר, עם פירוט הצבעים והמידות הזמינים בחנות. דרך מסך המגע, הצרכנים יוכלו לשלוח לעצמם קישור לנייד מאתר טרמינל X לפריטים שבחרו, או לפריטים שנגמרו במלאי החנות ושזמינים באתר, שאותם יוכלו לרכוש אונליין. לקוחות יוכלו גם לקרוא למוכרים לעזרה דרך המסך.

החנות של טרמינל איקס, צילום: ענת מוסברג

בחנות יוצגו "טופ 20 המוצרים בטרמינל "X - טעימה של קולקציות ממותגים חמים ופריטים נבחרים המתחלפים מדי יום, בהתאם למגמות האופנה. בין המותגים שיימכרו: בננה ריפבליק, יוניקלו, אולד נייבי ועוד. יוצעו גם פריטים במידות גדולות.

כמו כן, יוצב במקום פיצ'ר מותג מתחלף - מיצג אמנותי בשיתוף אחד המותגים הכי נמכרים בחנות, וחדר מראות בשיתוף Converse.

את הפריטים ניתן יהיה לרכוש באמצעות סריקה בטלפון הנייד, ללא מעבר בקופה. הצ'ק אאוט בקופה יהיה מהיר במיוחד: הפריטים יונחו על גבי קורא חכם, והקופה תחשב באופן אוטומטי את הסכום לתשלום מבלי לסרוק פריטים באופן ידני.

מנכ"ל טרמינל X ניר הורוביץ: "מדובר במגוון מתוך הפריטים באתר. אם היינו צריכים להציג את כל האתר, היינו צריכים קניון שלם. החנות נפתחה בהשקעה של מיליוני שקלים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר