"שוב זאת תקופה של גאות בחיי, מים רבים שוטפים את חושיי".
מכבי ת"א מודל 2022/23 היא קבוצה מיוחדת. רק בחודש שעבר היא הייתה בתקופת שפל קשה, בלי ניצחונות חוץ כמעט, אחרי הפסד ביתי לכוכב האדום בלגרד ואחרי הפסד חוץ במונאקו בו קלעה רק 8 נקודות ברבע האחרון (נכנסה אליו ביתרון אחרי סל של לורנזו בראון על הבאזר בסוף הרבע השלישי). היא נראתה מפורקת, אובדן דרך של ממש, הפסידה את הגביע לירושלים, עודד קטש היה על הכוונת ואף אחד לא הבין איך קבוצה עם כל כך הרבה כישרון יכולה להיראות כל כך רע, ומי בכלל חשב על עלייה לפלייאוף היורוליג. היא נראתה טובעת על המגרש, מבולבלת, מנסה להגיע אל חוף מבטחים ללא הצלחה.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)

"אני נמשכת, והופכת לחילת חושך, למפלצת רטובה, לשדון לילה, לפיה הטובה, מתוקה ודורסת את האור מכבה, וזורמת הלאה -עד העונג הבא..."
ואז הגיע הערב ההוא בהיכל. הערב שכנראה שינה את כל העונה ואולי בזכותו ייכתב עוד עמוד בהיסטוריה האדירה של המועדון הצהוב מת"א. הניצחון על פנרבחצ'ה שינה את כל הכיוון של הקבוצה, היא הפכה להיות חיית טרף הגנתית מול הקבוצות, מפלצת התקפית, מתוקה לאוהדיה ודורסת לקבוצות היריבות, מכבה את ה"אור" והעונה של קבוצות שנלחמו איתה על המקום בפליאוף (באסקוניה, אנאדולו, מילאנו), וזרמה הלאה עד העונג הבא, לעוד משחק מול כל מי שיבוא מולה, כי היום כבר אפשר להגיד, מכבי, ובעיקר יד אליהו הישן, חזרו להיות אימה אמיתית בליגה השנייה בטובה בעולם.
"אני ניצחתי במשחק, אני נמצאת עכשיו עמוק בתוך המים. עד העונג הבא..."

גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.