צפו בברק בכר מדבר לקראת מכבי ת"א: "אין שום פחד, נעשה הכל כדי לנצח"
(צילום: ONE)
אחרי הניצחון במשחק העונה על הפועל באר-שבע במחזור האחרון בליגת העל, מכבי חיפה תצא מחר (שלישי, 20:30) לבלומפילד למשחק מול מכבי ת"א. הירוקים זוכרים היטב את התבוסה הכואבת (3:0) בפעם האחרונה שהתארחו אצל הצהובים, ומקווים להחזיר את הכבוד לכרמל.
המאמן ברק בכר מבין שעליו להוריד את השחקנים לקרקע לאחר שהפער בפסגה צמח ל-7 נקודות מהמקום השני, כאשר החשש הגדול הוא משאננות. הירוקים מבינים כי ניצחון על הצהובים ועוד אחד בשבת על מכבי נתניה יקרב מאוד מאוד את הירוקים לעבר אליפות שלישית ברציפות. כ-3,000 אוהדים ירוקים ילוו את הירוקים.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: שרון צור)
בכר יאלץ להסתדר ללא פייר קורנו ומוחמד אבו פאני המוצהבים, כאשר מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר. בנוסף, בכר שוקל לעלות במערך של חמישה שחקני הגנה כאשר חזיזה עשוי לשחק על הקו. גם דילן בטובינסיקה, שחוזר מעונש הרחקה, נמצא בתמונת ההרכב של הירוקים.
ברק בכר אמר לקראת המשחק מחר: "אנחנו שואפים תמיד לעשות את העבודה. אנחנו זוכרים את המשחק הקודם שהתפתח בצורה לא טובה - גם מבחינתי האישית. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולמנף את הניצחון על באר-שבע, במיוחד מבחינת האופי והאגרסיביות".
על השחקנים שייעדרו אמר המאמן: "אין ספק שהחיסרון של פייר קורנו משמעותי, במיוחד שאין את סאן מנחם ואני לא יודע מה עם שון גולדברג. נמצא פתרונות, נתכונן למשחק הזה מול קבוצה שנמצאת במומנטום ורואה את המשחק הזה כהזדמנות האחרונה מבחינתם. נצטרך לבוא עם אגרסיביות ונחישות".
2 צפייה בגלריה
מחמוד ג'אבר
מחמוד ג'אבר
צפוי לפתוח מול מכבי ת"א. מחמוד ג'אבר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן נשאל אם יש חשש לקראת המשחק: "לא חושב שיש פחד מול מכבי ת''א, אנחנו לא מצליחים לבוא בצורה הנכונה אבל זו המשימה שלי לבוא ולשנות את זה. אנחנו צריכים לבוא בגישה הנכונה ובשיטה הנכונה עם ביטחון ולעשות את זה סוף סוף".
רמי גרשון, שהפך לשחקן הרכב לצידו של סק בעקבות פציעתו של גולדברג, והיה נהדר מול באר-שבע: "אין לי הסבר למה שקורה נגד מכבי ת"א. זה יצא צירוף מקרים כי אנחנו ממש לא מפחדים. כמובן שיש משהו מיוחד במפגשים בין השתיים. בזמן האחרון המשחקים לא מתפתחים כמו שצריך. לפעמים זה מתפתח נגדך. ההפרש בטבלה לא גורם לנו לבוא שאננים אנחנו רוצים להמשיך במומנטום. כל עוד מאבק האליפות יהיה פתוח, אנחנו לא נוריד רגל מהגז".