חשיפה: פרטי החוזה החדש של זאק הנקינס בהפועל ירושלים

ל"ישראל היום" נודע כי הסנטר שהחזיק באופציה לעונה הבאה, עתיד לפתוח לגמרי את חוזהו ולחתום על הסכם לשנתיים • האמריקני שהשתכר על פי הערכות בכ-230 אלף דולרים העונה, יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו וצפוי על פי הערכות לשלשל לכיסו כ-700 אלף דולרים במשך השנתיים הבאות

הנקינס ורנדולף חוגגים בארנה, צילום: לירון מולדובן

לאחר שהאריכה את חוזהו של מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' בתום מספר שבועות של שיחות בין הצדדים, הפועל ירושלים צפויה להכריז בקרוב באופן רשמי על הארכת חוזהו של סנטר הקבוצה ואחד מעוגניה המשמעותיים – זאק הנקינס, לאחר שעל רוב פרטי ההסכם כבר הושלמו והושגה הסכמה.

ל"ישראל היום" נודע כי הסנטר שהחזיק באופציה לעונה הבאה, עתיד לפתוח לגמרי את חוזהו ולחתום על הסכם לשנתיים, עד לסיום עונת 2024-25. במסגרת החוזה החדש יוותר שחקן הפנים על אפשרות היציאה שהייתה בחוזהו המקורי לקיץ הבא ואפשרות היציאה היחידה שתוכנס תהיה ל-NBA בלבד.

עוד נודע כי האמריקני שהשתכר על פי הערכות בכ-230 אלף דולרים העונה, יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו וצפוי על פי הערכות לשלשל לכיסו כ-700 אלף דולרים במשך השנתיים הבאות בחוזה שיתחלק ב-350 אלף דולרים לעונה, לצד מענק חתימה ובונוסים נוספים על הישגים שצפוי השחקן להרוויח.

על הפרקט נעצרה אמש (ראשון) הפועל ירושלים לאחר שנכנעה למכבי תל אביב 88:74 בהיכל הפיס ארנה, הפסד שקטע את רצף 14 הניצחונות בו החזיקו חניכיו של דז'יקיץ. המאמן הסרבי בחר לבצע רוטציות ולא לרשום למשחק את ליווא רנדולף וספידי סמית', שניים משחקני החמישייה שלו, ובהיעדרם התקשתה קבוצתו בקלאסיקו הישראלי.

הנקינס על הטבעת, צילום: אלן שיבר

"לא אהבתי את האיבודים הלא הכרחיים שלנו. לא אהבתי שהם קלעו יותר מ-60 נקודות עוד בלי זריקות עונשין. ברבע השלישי היינו קצת יותר טובים, אבל לספוג 53 נקודות במחצית הראשונה זה יותר מדי. זה לא משנה מי משחק. אם אתה משחק בשביל סטטיסטיקה, אתה לא תשחק. מכבי טובה מאוד ואנחנו לא היינו ממוקדים. אתם כל הזמן שוכחים - מכבי קבוצת פלייאוף ביורוליג", ציין דז'יקיץ'.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כבר מחר תגיע לארנה א.א.ק אתונה היוונית ותחכה למאמן הסרבי וקבוצתו בסדרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, במשחק אותו מגדירים במועדון כמשחק עונה. "אפשר להעמיד פנים שהמשחק בשלישי לא חשוב, אבל בעולם האמיתי הוא חשוב. כל קבוצה בתחרות רוצה להגיע לפיינל פור. אנחנו עובדים כמה חודשים כדי להיות במצב הזה", סיכם המאמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר