נבחרת ישראל בכדורגל הוכיחה שוב, כבכל קמפיין, שדיבורים לחוד ומציאות לחוד. מובן שאיש לא ציפה לניצחון בהפרש שני שערים ומעלה נגד שווייץ, אבל התיקו נגד קוסובו שקול להפסד. נקודות שאבדו לבלי שוב.
בכל מקרה, פנינו לעתיד. המסקנה המתבקשת מהמשחקים היא שצריך לשחק לכל הפחות עם שחקן קישור הגנתי אחד כשאתה נגד יריבה עדיפה. דן גלזר ראוי לפתוח לצידו של דור פרץ (האחרון בעברו שיחק בהגנה). ריבוי קשרים התקפיים יכול לגרום למצב שכולם ינסו להציל את המולדת – אבל איבוד הכדור הכי קטן יגרום לספיגה.

1 צפייה בגלריה
דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג
(צילום: AFP)

בהגנה, רז שלמה איננו האופציה הראשונה כבלם, אפילו נגד רומניה. מול קוסובו ושווייץ הוא הראה שמה שטוב לליגה לא עובר ברמה הבינלאומית. דני גרופר מלודוגורץ ראוי להזדמנות אחת לפחות, מה שיגרום לעומרי גלזר בשער לקצת שקט תעשייתי.
בהתקפה, אוסקר גלוך צריך לקבל קרדיט. דחיקתו לספסל הייתה מוזרה ביותר. אחרי משחק סביר נגד קוסובו, כדאי מאוד שמנור סולומון יקבל ממנו עזרה בהתקפה. מעין 9 מזויף. ואם מדברים על התקפה, יש ארבעה חלוצים שפרשו או הופרשו (זהבי, דאבור, אצילי וסבע) ויכולים לחזור ללבוש את המדים הלאומיים. חזן ובניון צריכים לחשוב טוב טוב, לאור היכולת הרעה של מרבית החלוצים (ובהם סולומון, אגב) - האם יש לתת לחלקם או לכולם הזדמנות נוספת? סה"כ ישראל היא לא צרפת, ארגנטינה או אפילו דנמרק. הכישרון מוגבל וצריך לקחת את המצוי. כל מקרה לגופו, כמובן.
בכל מקרה, המשחקים נגד בלארוס ואנדורה בקיץ יאפשרו לישראל לטעון שהיא בתמונה ליורו 2024, בשאיפה למקום השני. כל תוצאה שהיא לא ניצחון בשני המשחקים, תסבך את הנבחרת ותאלץ את ראשיה לחשב מסלול מחדש.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.