כנרת צדף מונתה היום (ראשון) לתפקיד סגן יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל וכנציגת הוועד האולימפי למועצה הלאומית לספורט.
צדף בת ה-43, התמנתה לאחרונה למנכ"לית הפועל והחליפה את יורם ארנשטיין אשר כיהן בוועד האולימפי כמזכיר הכבוד החל מ -2013. היא עורכת דין בהשכלתה, עסקה בספורט תחרותי בתחומי הטניס שולחן, ניווט וכדורגל והשתלבה בניהול הספורט כבר ב-2007. צדף הובילה את איגוד ההתעמלות למשחקים האולימפיים בטוקיו כיושבת ראש בשיתוף פעולה הדוק עם הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי, משחקים בהם זכו לינוי אשרם וארטיום דולוגפיאט בשתי מדליות זהב.
1 צפייה בגלריה
כנרת צדף ויעל ארד
כנרת צדף ויעל ארד
כנרת צדף ויעל ארד
(צילום: פרטי)
יעל ארד: "כנרת עברה תחנות חשובות בספורט הישראלי ומכירה היטב את המהות, החשיבות והצרכים הייחודיים של הספורטאים בישראל. כיום היא נושאת באחריות לא מועטה יחד עם שכבת ההנהגה הצומחת בספורט ואני בטוחה שהתקדמותה להנהגה הבכירה בוועד האולימפי תתרום להמשך התפתחות הארגון ולהצלחתו".
ארד הוסיפה: "זו תקופה של חילופי דורות בספורט הישראלי ושילוב ספורטאיות וספורטאי עבר בהנהגת הספורט האולימפי לצד השתלבותן של נשים בתפקידי מפתח. עלינו לשמש דוגמא, להכשיר ולסייע בתהליך לכל מי שמוכנים ובשלים להתפתח בניהול הספורט בישראל. אני שמחה מאוד ומצפה לשותפות ולשיתוף הפעולה עם כנרת ובהזדמנות זו רוצה להודות בשמי ובשם ההנהלה ליורם ארנשטיין על שנים רבות של שותפות ועשייה ברוכה בספורט הישראלי ובוועד האולימפי ולאחל לו בריאות והצלחה"