האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
חחחח היה צפוי |
קוקי |
02.04.23 10:52 |
1 |
וגם עכשיו היא לא תפוטר |
יהודי 6וב |
02.04.23 10:53 |
3 |
ברור. נתניהו 0 |
בנג'ו |
02.04.23 10:54 |
8 |
נתניהו אפס.... רק לבן גביר אין אחריות. למה בן גביר לא פיטר את המפכל? או את מפקד המחוז של תל אביב. |
זה אני |
02.04.23 11:14 |
59 |
אתה מיתמם? הוא החליט על העברת מפקד תל אביב למקום אחר ולא איפשרו לו! |
סקופ השנה |
02.04.23 12:04 |
101 |
מעניין שכזה עלה בממששת בנט היא לא דיברה |
קונטרס הספקות |
02.04.23 12:10 |
103 |
יש הבדל בין מניעה משפטית למניעה חוקית? אפשר להסביר ולתת דוגמאות? |
Hesitant |
02.04.23 13:11 |
125 |
מנדלבליט בזמנו הצהיר שאם ימונה פרקליט מדינה שהוא לא המועמד שלו, הוא יכריז שיש ''מניעה משפטית'' למינוי. |
Barbaaba |
02.04.23 14:35 |
140 |
קבל קונטרסט: |
אמבידקסטרי צ |
03.04.23 00:46 |
163 |
בן גביר ניסה, אבל היועמ''שית הוציאה לו כרטיס אדום. הוא שר לביטחון לאומי בתואר בלבד ואין לו שום סמכויות. |
Barbaaba |
02.04.23 14:33 |
139 |
בנגביר הדיוט פוליטי כמו יתר חבריו |
יומס |
02.04.23 17:20 |
157 |
+1, היא מתפקדת כראש הממשלה בפועל |
איילגולן |
02.04.23 12:40 |
116 |
הטעות של ''ממשלת הימין עאלק'' הייתה |
מוסא |
02.04.23 11:11 |
51 |
הטעות שלך שאתה לא מבין במשפטים |
זה אני |
02.04.23 11:15 |
62 |
תחכים אותי |
מוסא |
02.04.23 11:20 |
71 |
+++ |
גולדברג |
02.04.23 11:36 |
90 |
טעות. |
חמש חמש |
02.04.23 14:36 |
141 |
היא מסייעת לביבי , לא תפוטר. ביבי הבטיח לדרעי חוק עבורו וידע מראש שלא יעבור וזכה בנבצרות. עם חוק המתנות |
toncor |
02.04.23 12:34 |
115 |
לדעתי,לא מפוטרת כעת,מחשיבה טקטית. |
jo08 |
02.04.23 13:36 |
127 |
הציבור מורגל כבר בפרצוף מופתע |
Digger |
02.04.23 10:54 |
6 |
כצפוי |
חדשות |
02.04.23 10:54 |
7 |
אין בעייה היועמשית תתגייס ותלחם במו ידיה נגד הפרוטקשן בצפון ובדרום |
דמו |
02.04.23 11:12 |
54 |
כאילו משמרות המהפיכה המשפטית יעשו משהו חוץ מלהרביץ לשמאלנים |
the_coon |
02.04.23 11:38 |
93 |
גם אני מתנגד להקמת.. אבל החוצפה ועזות המצח של היועמ''ש הרבה יותר מטרידה אותי מהמשמר הלאומי. |
סטודנט |
02.04.23 11:30 |
84 |
++1000 חותם על כל מילה שלך |
קוקי |
02.04.23 11:31 |
85 |
מצטרף לדבריך. |
פלאי |
02.04.23 12:17 |
109 |
👍👍👍 |
H01 |
02.04.23 15:37 |
148 |
מגניב ..מוסיפים את המילה ''משפטית'' ואז כל דבר מותר ליועמשית הכל |
שילי |
02.04.23 12:14 |
104 |
כן ״אנשים ימותו״ וכו וכו… |
חם פה |
02.04.23 12:20 |
110 |
צודק!! |
דיברות אש |
02.04.23 13:58 |
132 |
כן אה זה הטרנד החדש להתנגד לו |
ימני הגיוני |
02.04.23 14:01 |
135 |
בדיוק,המחאות ימשכו הנושא ישתנה,ניסחת היטב |
קוקי |
02.04.23 14:02 |
136 |
סולם לביבי הפחדן |
עודד |
02.04.23 10:53 |
2 |
כנראה שהיועמשית לא תושבת ישראל. אין הסבר אחר |
מעיד_נאמן |
02.04.23 10:53 |
4 |
למה, יש רק ''מניעה משפטית'' חחח |
הניצוץ |
02.04.23 11:21 |
73 |
יכולה אבל רוצים גוף נוסף |
בנג'ו |
02.04.23 10:54 |
5 |
גלי מומחית לענייני ביטחון מה היא למדה בפו״מ לא ידעת? |
ציוני |
02.04.23 10:55 |
19 |
במדינה בה ''שלטון החוק'' הוחלף ב''שלטון השופט'', ''מניעה משפטית'' אין פירושה שיש משהו בחוק (ואפילו לא בתקנות או בפסיקה) שמונע, |
הגיון_בריא |
02.04.23 13:59 |
134 |
לא יאמן |
דובר_אמת |
02.04.23 10:54 |
9 |
אולי גם להעמיד את כל תומכיה לדין על בגידה במדינה על הדרך? |
יוסף גוסטאר |
02.04.23 11:28 |
81 |
לא. בניגוד לשמאל הימין לא חושב שהצד השני לא לגיטימי. |
דובר_אמת |
02.04.23 11:29 |
83 |
חחח |
Crucial |
02.04.23 11:32 |
86 |
שאפו על תגובה מנומקת. |
תם וישר |
02.04.23 12:50 |
119 |
נכון כי התגובה שהגבתי לה הייתה מנומקת, מוסברת, וכללה קישורים ומחקרים |
Crucial |
02.04.23 14:31 |
138 |
יש מניעה משפטית לממשלת ימין |
Yud |
02.04.23 10:55 |
10 |
בדיעבד היא הייתה מוציאה מכתב לביבי שהיא מקפיאה את העברת יאיר לפיד מראשות הממשלה עד... |
תם וישר |
02.04.23 12:51 |
120 |
אני עדיין ממתין שהיא תפעל נגד ביבי בשל ההתערבות שלו ברפורמה המשפטית עקב הביטול שלה |
בולפסון |
02.04.23 10:55 |
11 |
אחר כך כולם צועקים, איפה בן גביר? איפה המשילות שהבטיח? מה עם הפרוטקשן? |
OffTheRecord |
02.04.23 10:55 |
12 |
עוכרת ישראל! |
Blackdiamond |
02.04.23 10:55 |
13 |
על סמך דעתה 'המקצועית', היועמ''שית קבעה שהמשטרה מתמודדת... המציאות בשטח מעניינת לה את קצה הזרת. |
Barbaaba |
02.04.23 14:56 |
144 |
ברור ברור שהיא מתנגדת . |
Braveheart |
02.04.23 10:55 |
14 |
מי היא בכלל |
Liron |
02.04.23 10:55 |
15 |
חייב לפנק אותה בפיטורין, היא פשוט לא מניחה |
Brave_Jew |
02.04.23 10:55 |
16 |
''מניעה משפטית'' |
coyote |
02.04.23 10:55 |
17 |
לפטר... |
איש צעיר |
02.04.23 10:55 |
18 |
כמו שהתמודדה בשומר חומות .... לפטר את הברבי / צא'קי הזאת מיד !!! |
המגן השביעי |
02.04.23 10:56 |
20 |
עוד מעט יצא הודעת בן גביר |
חננש |
02.04.23 10:56 |
21 |
הזויה |
meni181818 |
02.04.23 10:56 |
22 |
אני בשוק שהיא מתנגדת |
totoloto |
02.04.23 10:57 |
23 |
לא משנה מה הוא יגיד היא תהיה נגד |
ERIK85 |
02.04.23 10:57 |
24 |
אז עכשיו היועמשית היא גורם ביטחוני שיכול לקבוע שאין צורך במשמר לאומי ? |
nadavk10 |
02.04.23 10:58 |
25 |
זה לא סקופ, הרי מובן מאליו שכל מה שבן גביר ינסה לעשות היועמשית תתנגד, |
אנרגיה |
02.04.23 10:58 |
26 |
בלי קשר להחלטה - באיזו סמכות היא מתערבת??? |
ירון מהשרון |
02.04.23 10:59 |
27 |
מעולה!!!! יועצת משפטית תותחית. קו הגנה אחרון של שפיות. |
גלאפגוס |
02.04.23 10:59 |
28 |
תגידו זה אמיתי ? לא באמת אני שואל זה אמיתי ? |
elib |
02.04.23 10:59 |
29 |
אם היינו יום קודם ב1 לאפריל הייתי חושד שזו הטרלה... |
טוק דוגרי |
02.04.23 11:01 |
32 |
היועמשית מבטלת את תוצאות הבחערות ומשאירה את השרים והממשלה על תקן בובות שלא יכולים להזיז סיכה. |
פלומה |
02.04.23 11:00 |
30 |
תגיד את זה לנתניהו |
בנג'ו |
02.04.23 11:01 |
33 |
אומרת את זה לנתניהו. ולכל הליכודניקים הפחדנים שלא מבינים את תפקידתם ורק רצים לתקשורת לקשקש ולנסות לקבל חיבוק . |
פלומה |
02.04.23 11:03 |
37 |
ביבי פחדן אבל בלי קשר גם אם הוא יגדל זוג ביצים, אין סיכוי שבג''צ במתכונתו הנוכחית |
טוק דוגרי |
02.04.23 11:12 |
53 |
אין ברכה לבטלה |
בנג'ו |
02.04.23 11:17 |
65 |
אחרי ''שומר החומות'' גם בצה''ל וגם במשטרה הופקו הלקחים והיערכות לעתיד. אין שום צורך ''במשמר לאומי'' במתכונת שבן גביר |
עדי |
02.04.23 11:01 |
31 |
תקרא תחכים. 2 אנשים לא ימניים בעליל חושבים שצריך משמר לאומי |
טוק דוגרי |
02.04.23 11:05 |
41 |
אולי יש צורך ואולי אין, לא מתפקידה לקבוע! |
פלאי |
02.04.23 11:13 |
56 |
היא קובעת בהתאם לחוק |
מדע האמת |
02.04.23 11:18 |
68 |
ברור שעל הקמת משמר כזה להיות מעוגנת בחוק, אם הממשלה והכנסת יחליטו עליו (וליועמ''שית אין שום זכות אמירה בנושא) |
פלאי |
02.04.23 11:24 |
77 |
שים לב שזה לא שהיא אומרת. |
Zair |
02.04.23 14:26 |
137 |
צה''ל והמשטרה לא יכולים לטפל בזה, אלה אירועים שאינם פליליים גרידא ואינם צבאיים,שטח אפור |
קוקי |
02.04.23 11:17 |
64 |
מי שלא מסוגלת למצוא מקום לעבוד עם הממשלה צריכה להתפטר. זה פגם מהותי בדמוקרטיה שיועמ''ש כ''כ לעומתי לממשלה. |
ישראל_ק |
02.04.23 11:01 |
34 |
חלילה.צריכים אותה לגישור של נתניהו |
בנג'ו |
02.04.23 11:03 |
36 |
חחח |
ישראל_ק |
02.04.23 11:04 |
38 |
תכל'ס :-) |
המגן השביעי |
02.04.23 11:15 |
61 |
הגננת לא מרשה משמר לאומי! |
Jake Green |
02.04.23 11:02 |
35 |
חמודה. מדהים איך היא מצליחה להיות עניינית, אובייקטיבית, נטולת פניות ומקצועית להפליא. עם כזאת יועמ''ש מי צריך אוראניום מועשר?? |
ארבינקא |
02.04.23 11:04 |
39 |
בן גביר כבר סיים לגייס את כל אלפי השוטרים שחסרים במשטרה לפני שהוא מקים ''משמר לאומי'' ? |
עדי |
02.04.23 11:04 |
40 |
לגזור ולשמור - יהיה את מי להאשים ולא את בן גביר כמו שהשמאל רגיל |
קורנס |
02.04.23 11:05 |
42 |
מצוין! לא לתת לו |
אבי_85 |
02.04.23 11:06 |
43 |
ברור שיש מניעה משפטית |
mctom |
02.04.23 11:06 |
44 |
לא צריכים לפטר אותה. צריכים פשוט לצפצף על ההמלצה שלה. |
Investjour |
02.04.23 11:07 |
45 |
מעניין שהיא לא התנגדה כשהממשלה הקודמת קידמה את המשמר הלאומי |
meni181818 |
02.04.23 11:07 |
46 |
זה אנשים אחרים |
The Godfather |
02.04.23 11:09 |
50 |
מישהו שאל אותה מה המשטרה צריכה או מה היא יכולה? |
SWITCH |
02.04.23 11:07 |
47 |
כל הכבוד, צריך שומרי סף נגד שחיתות. עושים קיצוץ אכזרי בחינוך בבריאות ברווחה+ כדי לסדר ג'ובים |
אקטואלי |
02.04.23 11:07 |
48 |
ביבי, אתה מייאש את הבוחרים |
ימינה_פנה |
02.04.23 11:09 |
49 |
תבוא בטענות רק אל ביבי שלא עומד על רגליו האחוריות ומפטר את השליחה של סער |
Golani73 |
02.04.23 11:11 |
52 |
מישהו מהשמאל מכר את המדינה למוסלמים |
קפסולה |
02.04.23 11:12 |
55 |
דיקטטורת בג''צ ומערכת הביטחון. |
ParOn |
02.04.23 11:13 |
57 |
היא צריכה להיות מוזזת מתפקידה ,לא מפוטרת ולהושיב אותה בכניסה לבניין לבדוק תיקים |
המציל |
02.04.23 11:14 |
58 |
מניעה משפטית עלאק 🤣, תגידי את האמת: לא יקום פה גוף שהדיפ סטייט לא יהיה בשליטה עליו |
BEBO |
02.04.23 11:14 |
60 |
נתניהו מאכזב אותי |
ימינה_פנה |
02.04.23 11:16 |
63 |
תחקוק לך במוח: ''נתניהו מתעב את בן-גביר (לא שונא אותו - אלא מתעב אותו ברמות הכי גבוהות שבן אנוש מסוגל'' |
רשימו |
02.04.23 14:41 |
142 |
כל מילה בסלע |
עורב אפור |
02.04.23 14:58 |
145 |
בטח שהיא יכולה, בדיוק כמו בשומר החומות |
menahem |
02.04.23 11:18 |
66 |
המשטרה לא מסוגלת להתמודד עם חצי מהמדינות שלה |
קול_קורא |
02.04.23 11:18 |
67 |
אז למה סתמת את הפה עד היום, גברת מיארה |
עו_ד אחת |
02.04.23 11:19 |
69 |
אין שלטון בימין. בבחירות הבאות שיחפשו אותי |
ari10 |
02.04.23 11:20 |
70 |
ההסבר היחיד להתנגדות שלה היא רצון למנוע מיהודים להתגונן בשומר החומות 2 |
צללפון |
02.04.23 11:21 |
72 |
היכן הגברת היתה בממשלה הקודמת, כשעלתה היוזמה הזו? |
עבד לעם קדוש |
02.04.23 11:21 |
74 |
המפכלית |
דוקטור ספין |
02.04.23 11:22 |
75 |
הכותרת צריכה להיות - גדעון סער, שהקנאה התאווה והכבוד הוציאו אותו מהעולם, הורה לברבי שלו להתנגד לסיכויים |
קורנס |
02.04.23 11:23 |
76 |
בן גביר יאשים עכשיו את היועמשית. במקום את עצמו .. וגם ביבי יאשים את היועמשית |
עמלץ פלד |
02.04.23 11:25 |
78 |
לא קשור. |
Benny |
02.04.23 11:37 |
91 |
כי זה ברור שלא יעבור |
עמלץ פלד |
02.04.23 11:37 |
92 |
מה המניעה המשפטית? יש איזה נימוק? נשמע מופרך לחלוטין שאסור לממשלה להחליט על דבר כזה |
BoomBoX |
02.04.23 11:26 |
79 |
מעניין שכשבנט העלה את הסוגיה היא לא התנגדה. |
Avic80 |
02.04.23 11:28 |
80 |
זה לא אותה מתכונת. בן גביר לא ראוי. וזה צריך להיות תחת פיקוד מג'ב ולא משטרה אישית פוליטית |
4X6GX |
02.04.23 15:44 |
151 |
בקיצור חברים יקרים.. אין טעם להושיט יד לשלום, הם שם בשמאל יורידו כל יד שלנו! |
צדקצדקתרדוף |
02.04.23 11:29 |
82 |
בתור ימני ותומך רפורמה, היא צודקת. יש מספיק גופי בטחון. צריך לתקן את המשטרה ולוודא שהשבכ ממלא את תפקידו לפי חוק |
Kayser Soze |
02.04.23 11:33 |
87 |
מי שיקבע זה הממשלה |
Benny |
02.04.23 11:34 |
89 |
תגידו זה דיקטטורה? |
Benny |
02.04.23 11:34 |
88 |
אני לא מבין את היועצת. |
כחול |
02.04.23 11:39 |
94 |
כי היועמשית מתווה את המדיניות ואת הביצוע. חוצפה |
Zair |
02.04.23 11:41 |
95 |
בפלסטין החדשה והדמוקרטית הערבים שפרעו הם אזרחים שווי זכויות כולל זכויות יתר להתקומם נגד הכיבוש גם בטרור. לכן אסור ליהודים להקים משמר |
דוקטורנו |
02.04.23 11:41 |
96 |
לערבים מותר 500 אלף נשקים , אבל משמר לאומי שיתן מענה לזה אסור … היועצת רוצה להשמיד אותנו! |
DarkNet |
02.04.23 11:43 |
97 |
אם לממשלה אסור להחליט אז למי? שוב תודה לביבי הרופס שהביא את הימין לכניע המבישה הזאת.. אפס מאופס האיש הזה |
popay |
02.04.23 11:44 |
98 |
נבחרי ציבור לא יקבעו לה מה לעשות! |
taltal91 |
02.04.23 11:46 |
99 |
ממתי יועץ משפטי מבין בבטחון |
אמת ויציב |
02.04.23 11:48 |
100 |
לא הבנתי. |
אפלטון |
02.04.23 12:05 |
102 |
ומה הרקע הבטחוני שלה? |
מתכנן צ'יפים |
02.04.23 12:14 |
105 |
הגלי הזאת ארורה ורשעה ברמות הגבוהות ביותר |
ווינסטון |
02.04.23 12:14 |
106 |
תמשיכו לחשוב שזו היועמ״שית…. זו אסתר חיות, נקודה. היועמ״שית היא רק צינור שלה כאן, יועילו בתובם הממשלה והכנסת לאשר זאת בחוק, ובא לציון גואל…. |
אוריניו |
02.04.23 12:16 |
107 |
איזה יועמשית שלנו ? |
Idf |
02.04.23 12:16 |
108 |
אם לפתע נימצאו תקציבים תגדילו את המשטרה כדי שתעמוד בצרכים. |
רוניר |
02.04.23 12:29 |
111 |
בטוח שצעקת את זה כשבנט אישר את זה, רק שאני לא מוצא את ההודעות האלה שלך... |
תם וישר |
02.04.23 12:49 |
118 |
מה הקשר ? |
רוניר |
02.04.23 15:42 |
150 |
הכלבה לא מוצאת עדיין את מקומה ! |
אורים ותומים |
02.04.23 12:31 |
112 |
הכלבה ? |
רוניר |
02.04.23 16:24 |
152 |
זה אמיתי המפלצת הזאת של העבריין מין נאלח גדעון סער שר''י |
משטח העקומה |
02.04.23 12:32 |
113 |
אבחנות מצוינות. |
רוניר |
02.04.23 16:29 |
153 |
הימין חייב ללכת ולחסום את בית המפשט העליון , זה פשוט מטורף הם חושבים שבחרנו בהם בקלפי! |
DarkNet |
02.04.23 12:32 |
114 |
לצערי צחקתי בקול... |
אראגורן |
02.04.23 12:45 |
117 |
סליחה אבל יועצת משפטית לא אמורה לחוות את דעתה אם הסוגיה נכונה מבחינת מדיניות או לא. |
אבו-ליאו |
02.04.23 13:03 |
121 |
אפשר כבר לשנות לה את הטייטל ל''המתנגדת המשפטית לממשלה''? |
GaggeR |
02.04.23 13:04 |
122 |
יועמשימושית |
פשטות |
02.04.23 13:05 |
123 |
😂😂😂😂 |
המשחיז |
02.04.23 13:06 |
124 |
תוסיף שוטרים למשטרה הקיימת. אין צורך בסירבול מערכות. |
קשתות |
02.04.23 13:18 |
126 |
אנחנו חיים בדיקטטורת פקידים |
איילגולן |
02.04.23 13:48 |
128 |
איך לא סיפרו לנו שהיא גם מומחית לביטחון? |
אשכנזון |
02.04.23 13:50 |
129 |
אישה רעה ... |
מדמחיסט |
02.04.23 13:51 |
130 |
החרצופה לא יודעת את מקומה |
מזל דלי |
02.04.23 13:52 |
131 |
וזו תמצית הדיון. היועמ''ש הפכה להיות המבוגר האחראי. |
פיני |
02.04.23 13:59 |
133 |
עוד הוכחה למה צריך רפורמה, לרבות כמובן פיצול תפקיד היועמ''ש בהמשך |
האדם החושב |
02.04.23 14:53 |
143 |
אני שואל בשביל חבר - למה לעזאזל למה היא לא מפוטרת? |
elib |
02.04.23 14:59 |
146 |
כי בגץ יהפוך את ההחלטה תוך יום |
Sidewinder |
02.04.23 17:00 |
156 |
בגלל היצורה הזאת אני יחסם מרוטר |
Double Spanish |
02.04.23 15:06 |
147 |
הימין צריך להפגין לה ליד הבית |
H01 |
02.04.23 15:38 |
149 |
כמו בשומר חומות ? ראינו איך התמודדו. בשביל זה בחרנו בשביל הביטחון האישי . |
B_tov |
02.04.23 16:56 |
154 |
1984 |
Sidewinder |
02.04.23 16:58 |
155 |
לכי לעזאזל עבריינית דפוקה שכמוך |
MechanicalMan |
02.04.23 18:16 |
158 |
הזוי היועמשית יודעת מה יש ומה אין מספיק למשטרה |
Idf |
02.04.23 19:47 |
159 |
אני חייב את מה שהיא לוקחת דחוף |
fox two |
02.04.23 21:45 |
160 |
יש מניעה משפטית..... |
Roybarns |
03.04.23 00:17 |
161 |
היועמשית היא ראש הממשלה |
Zpatriots |
03.04.23 00:31 |
162 |
חבר מתאריך 24.3.18
16072 הודעות, 98 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כפי שכתבתי כאן אתמול ושלשום אנחנו בתוך קמפיין נגד המשמר הלאומי, כל המערכות מתכנסות לפעולה, תצפו בימים הקרובים לשטף של כתבות,מאמרים, ראיונות, נבואות זעם,"מניעה משפטית", "קץ הדמוקרטיה" , מיליציות,משמרות המהפכה, הפגנות,תורי דעה, סרבנות,עתירות לבג"ץ, ג'ינג'ים באולפנים וכו וכו וכו'.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.07
17414 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43521 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.17
10603 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
7188 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
12878 הודעות, 128 מדרגים, 254 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.06
9485 הודעות, 72 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2476 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
מניעה משפטית זה אומר שמערכת המשפט מוציאה לך כרטיס אדום כי מתחשק לה ואין לזה שום סיבה אחרת.
ומי שיש לו בעיה שידחוף אותה לתחת שלו וכ'ו.
הם שולטים פה ותסתום את הפה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.22
6 הודעות
בתגובה להודעה מספר 103
כאשר הרעיון נולד בממשלת בנט, לאחר תקופת בנימין נתניהו השניה. שלטון בו המשילות ירדה באופן משמעותי, הפרוטקשיין חגג בישראל וכמוהו כל הפשע המאורגן, האזרחים בנגב ובגליל הופקרו להתמודד לבד מול כנופיות בני מיעוטים אלימים וממש בסוף שלטונו הגיע השיא, שומר חומות, בו בנוסף לתושבי הגליל והנגב גם יהודים מערים מעורבות הופקרו להתמודד עם המון ערבי אלים, זועם ועם נשק.
ממשלת בנט, אם אהבת או לא, העלתה על נס את נושא המשילות בנגב, בגליל ובערים המעורבות. ולשם כך רצתה הממשלה החדשה בישראל להקים כח שיוכל לעמוד לאחינו היהודים מהפריפריה והערים המעורבות בהתמודדות עם אותן כנופיות ערבים אלימות. (*אם אינני טועה מטרה נוספת למשמר המוצע היתה להיות כח עזר להתמודדות במלחמה בפשע המאורגן, ערבי ויהודי כאחד, גם בכל ערי הארץ).
ומה העיקר, בשום מקום מטרת המשמר הלאומי לא היתה "שמירה על הסדר הציבורי", מהי אותה הגדרה מעורפלת? במה יוכל להתערב הכח המזויין הזה בתוך ערי ישראל? וזאת ברקע למפעיל פוליטי אשר דורש שלטון ללא מגבלות ומולו מחאה ענקית וגוברת.
אוי ואבוי לנו תושבי מדינת ישראל אם לכל הממשלות הבאות שלנו יהיה כח בלתי מוגבל וכח צבאי מזויין שבהגדרתו אחראי גם לסדר הציבורי!!! וזה למה זה הרבה יותר מדאיג, מקווה שעכשיו גם אותך 🙏 ושיהיה לנו בהצלחה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2476 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
מי ששולט במדינת ישראל זו מערכת המשפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
2763 הודעות, 16 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
יכול הייה להשיג כל מה שרצה- לו הייה נוהג בשכל ובזהירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
7948 הודעות, 48 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
דיקטטורית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6352 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
שלא התחילו עם החוק של פסיקת ההתגברות..הרבה יותר חשוב ממינוי השופטים..
בלי חוק זה כל מהלך של הממשלה יזכה לביטול עי בג"צ.
כנל גם פיטורי היועצת..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.17
10603 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אם בגץ מתערב נגד פיטור יועץ המשפטי , פסקת התגברות לא עוזרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.10
6352 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
למה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
3470 הודעות, 6 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3343 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
פיצול תפקיד היועמ״ש היה אמור להיות השלב הראשון.
גם היה מאפשר להחליף את מיארה בלי לפטר אותה וגם מחליש משמעותית את כוחו של היועמ״ש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.16
1338 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
כבר לא הצליח לביבי.
יש לדרעי עקומת למידה והוא כבר הבין שביבי מתואם עם היועצת , עם בג"צ ועם אישתו של בר דוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.4.10
8256 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.20
1750 הודעות, 10 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
287 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
היא מפחדת..ממהפכה
עי..המשמר הלאומי
הפוך על הפוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
4558 הודעות, 28 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
יחד עם שופטי בגץ ...הם הרי קבלו את המנדט מהעם בדיוק בשביל זה .
לדעתי אם היה מפכ"ל נורמאלי שאינו שפוט של השמאל והיה מבצע את מדיניות השר ומקים במשטרה יחידה מיוחדת למטרה זו ,אכן היחידה הייתה יכולה לשרת תחת המשטרה .אבל כשיש מפכ"ל איש שמאל המשתף פעולה עם היועמשית ובגץ נגד השר ,אסור להסכים שסמכויותיו יורחבו על חשבון המשמר הלאומי שיהפוך פשוט לעוד ספק כסף למשטרה אימפוטנטית וחובבת מנויים ומשכורות גבוהות לבכירים ,כשהערך המוסף לבטחון הלאומי תחת פיקוד כזה יהיה אפס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
6723 הודעות, 55 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
בתור התחלה שבן גביר ישתמש במשטרה נגד פשיעה ולא נגד השמאל(ואז יצווח שהם לא מסכימים להרביץ לאזרחים מפגינים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
7151 הודעות, 88 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זו החלטת ממשלה, ל ג י ט י מ י ת. והיועמ"ש החליטה שהיא מעל הממשלה.
"יש מניעה משפטית?!"
אין דבר כזה "מניעה משפטית " יכול להיות "מניעה חוקית" ואז צריך לחוקק בהתאם.
ואני בכלל חושב שעדיף לחזק את המשטרה במקום להקים גוף נוסף.
אבל זה מרתיח. דמוקרטיה- אין פה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
16072 הודעות, 98 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
22094 הודעות, 213 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
2891 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.14
8860 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.16
14322 הודעות, 155 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.22
877 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ו"מניעה משפטית" זה סיסמא?? או יש לזה הסבר מה המניעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.4.22
2786 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בקיצור, המחאות ימשיכו כל פעם ורק הנושא ישתנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
16072 הודעות, 98 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.5.18
773 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיפטר אותה כבר
אתה מתיש את הבוחרים שלך
מתחיל לה אז ממנה ומביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22551 הודעות, 223 מדרגים, 426 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23264 הודעות, 245 מדרגים, 490 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43521 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החלטת ממשלה... מה המניעה המשפטית מעבר למחשבה של בהרב מיארה ש"אין צורך"
אין צורך כי זו דעתי זו סיבה ל"מניעה משפטית"?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.14
8384 הודעות, 61 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2635 הודעות, 64 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אלא שדעתה של היועמ"שית בשבתה (לא כמשפטנית אלא) כמחוקקת על, או בשבתה כמנהלת המדינה, סוברת שזה רעיון לא טוב.
זה מספיק בשביל להיחשב "מניעה משפטית".
אגב, השמאל קורא לזה דמוקרטיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.20
1331 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היא עושה הכל כדי שיפטרו אותה ונגיע חמצב של משבר חוקתי.
אני חושב שלפטר אותה לא מספיק, העמדה לדין בגלל בגידה במדינה נשמע לי כמו סעיף שצריך לבחון כאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.17
10083 הודעות, 126 מדרגים, מינוס 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
אולי גם נעשה לה משפט ראווה ברחוב על ידי ״נציגי העם״?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.20
1331 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
859 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
כן, ממש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2620 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
859 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.15
4246 הודעות, 15 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2620 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3240 הודעות, 95 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.19
7358 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבנאדם מקבל ברקסים בכל פעם שהוא בא לממש את המדיניות שלו (שזה רצון ציבור בוחריו).
לא רואה מצב שאפשר להאשים אותו במשהו.
הנה עוד אחת מהסיבות לצורך ברפורמה משפטית - חוק היועמ"שים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.19
949 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בואי ללוד, תביני איך המשטרה "מתמודדת", חצופה אחת. לא מבין למה לא מעיפים אותה לאלף עזעזאל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2476 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הצפון בוער והדרום נאנק תחת הפשיעה הבדואית, ויהודים מותקפים בערים מעורבות.
אבל הוד מעלתה היועמ"שית קבעה שהכל בסדר.
למה בכלל יש פה ממשלה?
בואו ניתן את המפתחות למערכת המשפט ושינהלו פה הם את העניינים.
רק כדאי אולי שיהיו בחירות למערכת המשפט, אחרת לציבור אין שום השפעה על גורלו.
העליונים יקבעו הכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44794 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
64 מנדטים הרי הצביעו לגברת הזאת .
לכי !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
27886 הודעות, 171 מדרגים, 247 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2160 הודעות, 19 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
19397 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעצם לא בא לה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.08
27833 הודעות, 175 מדרגים, 320 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
1585 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.21
290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שלא צריך לשמוע לה אבל בפועל חייבים לשמוע לה
ושוב חוזר הפיזמון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
8222 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הבעיה שאנחנו משלמים את המחיר באנרכיה שהיא וחבריה מייצרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
26627 הודעות, 215 מדרגים, 419 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14914 הודעות, 116 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והכל אובייקטיבי כמובן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.12
9735 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך זה מסתדר עם המסקנות שלאחר שומר חומות, בה הסיקו שיש צורך בהקמת משמר לאומי ? בממשלת לפיד-בנט לא הייתה ״מניעה״?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
4112 הודעות, 31 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
5852 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
1071 הודעות, 10 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
17480 הודעות, 104 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
35303 הודעות, 221 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
לא יאומן...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
83437 הודעות, 206 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי צריך ברחירות יועמשית מנהלת את המדינה ושופטים. יש רק רשות אחת במדינה .
תלמדו מהיועמשית ככה מושלים.. לוקחים את הסמכות שהחוק נתן לכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43521 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
הוא זה שלא מוכן לפטר אותה
הוא זה שלא מקדם את הרפורמה
די לחפש להאשים את השמאל איפה שלא צריך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
83437 הודעות, 206 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
35303 הודעות, 221 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
לא יבטל את הפיטורין שלה, אז זו ברכה לבטלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43521 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מה שבגצ יעשה שיעשה
תעשה אתה את מה שצריך לעשות
אי אפשר לא לעשות כלום ולהגיד "אהה בג"צ לא יאשר אז לא נעשה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
26150 הודעות, 62 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מנסה להקים לעצמו, זה בזבוז כסף וחשש גדול שישתמשו בו לטובת מטרות פוליטיות.
צה"ל והמשטרה יקימו חטיבה שתטפל באלימות בערים מעורבות
כחלק מלקחי שומר החומות: השרים גנץ ובר-לב סיכמו על הקמת חטיבת מג"ב במילואים, שתגייס לוחמים משוחררים ותפעל במשימות סדר ציבורי • "פתרון שכולם מרוויחים ממנו"
צה"ל ומשטרת ישראל יקימו, לראשונה, חטיבות של משמר הגבול במילואים. לחטיבות החדשות יהיה תפקיד כפול: להשתלב בפעילות הביטחון השוטף בשגרה, ולטפל באירועים אלימים שעלולים להתפתח ברחבי ישראל במלחמות הבאות.
ההחלטה להקים חטיבות מג"ב במילואים היא לקח ממבצע שומר החומות ומהאלימות הנרחבת שהייתה בחלק מהערים המעורבות. המשטרה התקשתה אז להתמודד עם היקף האירועים וחומרתם, ומצאה את עצמה עם מעט כוחות שמיומנים לטפל בסוג כזה של אירועים. צה"ל אמנם העביר למשטרה פלוגות מג"ב בסדיר, שמוצבות בדרך כלל ביו"ש, אולם הדבר נעשה כמה ימים לאחר פרוץ האירועים והיה ברור כי מדובר בפתרון נקודתי שעלול לא להספיק בעתיד.
לאחר המבצע הוביל אגף המבצעים בצה"ל עבודת מטה, בשיתוף המשטרה, במטרה להפיק לקחים לעתיד. שניים מהלקחים שכבר הופקו נחשפו לפני שבועות אחדים ב"ישראל היום": ההחלטה להעביר במערכה הבאה את פלוגות מג"ב למשטרה מייד בראשיתה כדי לייצר הרתעה בשטח, וההחלטה לגייס כוחות מילואים שיאבטחו צירים מרכזיים וילוו שיירות, במטרה למנוע שיבוש של תנועת הכוחות או ניסיונות לפגוע בכלים צבאיים כדי לחבל במאמץ ההתקפי של צה"ל.
ההחלטה השלישית סוכמה לפני כשבועיים בין שר הביטחון בני גנץ לשר לביטחון הפנים עמר בר-לב. במסגרתה הוחלט להקים לראשונה חטיבת מג"ב במילואים, כהיערכות למלחמה הבאה. החטיבה תתבסס על לוחמי מג"ב שהשתחררו בתום השירות הסדיר שלהם, ובשלבים הראשונים היא תקבל תגבור של קצינים ממערכי החי"ר והשריון בצה"ל.
עד כה, רוב לוחמי מג"ב שהשתחררו משירות סדיר שובצו במילואים ביחידות צבאיות "רגילות", בדרך כלל במערכי החי"ר הקל והגנת הגבולות. כעת ייעשה שימוש בניסיון שהם צברו בשירות הסדיר שלהם גם לטובת המילואים.
החטיבה החדשה תמומן במשותף על ידי הצבא והמשטרה. צה"ל יהיה אחראי לגיוס ולחלק מהכשרת כוחות המילואים בחטיבה החדשה, ואילו משטרת ישראל תסמיך אותם כשוטרי מג"ב במילואים.
אנשי המילואים של מג"ב יבצעו במסגרת שירות המילואים הרגיל שלהם אימונים ופעילות מבצעית שוטפת ביו"ש ובירושלים, ואם יידרשו - יופעלו תחת משטרת ישראל למשימות של ביטחון פנים; למשל, כדי למנוע מהומות אלימות בערים המעורבות.
"זה פתרון שכולם מרוויחים ממנו", אמר גורם בכיר. "צה"ל ירוויח עוד כוחות מיומנים שיכולים לפעול בשטחים, המשטרה תרוויח עוד כוחות מיומנים שיכולים לסייע לה בביטחון הפנים, והלוחמים ימשיכו לעשות גם במילואים את מה שהם עשו בסדיר".
גיוס מהיר
למשטרת ישראל אמנם יש כמה פלוגות מג"ב במילואים, אולם היא מתקשה לקיים אותן. כעת, במסגרת ההחלטה החדשה, יהפוך מג"ב לא רק לכוח חזק בסדיר ובקבע, אלא גם במילואים. במסגרת ההחלטה תוקם החטיבה הראשונה של מג"ב במילואים כבר בשנת 2022, ובצה"ל מתכננים להקים חטיבה נוספת ב-2023, וחטיבה שלישית לאחר מכן.
בסך הכל מבקשים בצה"ל ובמשטרה להקים שלוש חטיבות מג"ב במילואים. הכוונה היא שהכוחות האלה יגויסו מייד עם פרוץ המערכה ויאפשרו למשטרה להשתלט על כל היקף של אלימות בערים המעורבות.
כוחות מג"ב במילואים גם ימנעו מצה"ל את הצורך לשגר חיילים כדי לסייע למשטרה; בצה"ל חששו מאפשרות שבה חיילים במדים נדרשים לפעול כנגד אזרחים במשימות של סדר ציבורי, ולכן קידמו את התוכנית החדשה.
אחד הלקחים משומר החומות הוא הצורך לבצע את המהלכים במהירות, כבר בראשית המערכה. בכל מתווה מלחמתי בעתיד יידרש צה"ל לתגבור מהיר של כוחות בחזית, שיחייב ניוד נרחב של כוחות מכל רחבי הארץ. תנאי לכך הוא חופש תנועה וצמצום הסיכון על הצירים, לבסיסי הקבע ולריכוזי הכוחות, ומניעת אירועים אלימים שעלולים לרתק כוחות.
https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/6351864
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
35303 הודעות, 221 מדרגים, 425 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
https://www.idf.il/%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%93%D7%93%D7%95/%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%9F-34-%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8-%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA/%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%A3-%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%A8%D7%9F-%D7%9E%D7%99%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%9C-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%9C/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
22094 הודעות, 213 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1177 הודעות, 15 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
לא לפי צורך ביטחוני עכשיו
החוק מגדיר את תפקיד המשטרה. בשביל להקים מליציה חדשה צריך לתקן את החוק או לחוקק חוק חדש, כמו שארדואן עשה בטורקיה
לפי החוק הקיים, אין התכנות משפטית למליצית בן גביר, וזה תפקיד היועצת המשפטית להבהיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
22094 הודעות, 213 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
6956 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
16072 הודעות, 98 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
בשומר חומות גנץ סירב בתוקף להכניס את הצבא לערים המעורבות כי לכאורה לא מדובר באוייב וצבא לא אמור להלחם באזרחים של המדינה מה גם שהצבא בזמן מלחמה יהיה עסוק מין הסתם בלחימה נגד אירן/חמאס/חיזבאללה או גרוע מכך בכולם יחד,מנגד שומר חומות הוכיח שהמשימה של טיפול במהומות רחבות היקף של ערביי ישראל והבדואים גדולה על המשטרה, אין לה את הסד"כ ואין לה את היכולת להתמודד עם זה,היא בנויה לאירועים פליליים ולא לאירועים לאומניים.
ולכן נולד הצורך במשמר הלאומי שיכנס לתפר הזה,לשטח האפור הזה,לזירה הנוספת הזאת בזמן מלחמה שהיא כיום עובדה מוגמרת,השטח שבין הצבאי לפלילי,בדיוק כמו בארה"ב וכמו בעוד מדינות, ואגב הדיבורים על זה התחילו עוד במהומות אוקטובור 2000 אבל אף אחד לא הניע את המהלך ולא הרים את הכפפה עד שהגיע בן גביר ולקח את המסקנות התיאורטיות לשלב המעשי של הקמה,במקום להודות לו מתנגחים בו מתוך פוזיציה פוליטית גרידא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
37505 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43521 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
37505 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
1585 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.23
9 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.15
7139 הודעות, 90 מדרגים, 169 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
26150 הודעות, 62 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
6441 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
60665 הודעות, 177 מדרגים, 237 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
4530 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך החונטה תאשר הקמת גוף בטחוני חדש שהיא לא שולטת עליו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
3540 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם הממשלה הזאת לא תתחיל לבצע מדיניות, באמת עדיף כבר לתת לשמאל את המדינה ללא בחירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
8222 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
7100 הודעות, 70 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
י. לפיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
12358 הודעות, 44 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם היא טוענת שיש מניעה משפטית, שתנמק משפטית, והממשלה תוכל לפנות ליעוץ משפטי מקצועי לשם שינוי, שיתן חווד משפטי ולא חווד פוליטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79665 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.09
2210 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כולם רואים שהחכי"ם ורה"מ לא שווים שום דבר.
יש כאן מלכה אחת בלבד, וזו לא שרה, אלא יועמשית.
המצב בילתי נתפס
למה שנלך להצביע פעם הבאה?
איך תבטיח לבוחרים דברים שאתה לא יכול לקיים כי אתה תא מחליט כלום אלא היא בלבד?
העם דורש את פיטוריה באופן מיידי..
אם לא, תתפטר, ותן את המושכות לנציג חזק ממך, אולי לוין, אולי סמוטריץ', לא יודע. לא בחרנו בך בכדי שתהיה פחדן רועד ממה שיגידו השמאל. די!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
11250 הודעות, 74 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
8024 הודעות, 48 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.20
221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.21
1540 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
38183 הודעות, 228 מדרגים, 449 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.09
2210 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובוחרים נוספים שלו מהימין.
האמת שזה נראה כאילו הוא ביקש ממנה לעצור את התהליך, כי הוא בעצמו לא יודע איך להתמודד מול בן גביר.אולוי היא העוזרת שלו. אולי היא זו שעזרה לו לעצור גם את תהליך הרפורמה? אולי הוא רוצה להציג לציבור הימני שהוא לא אשם, אלא כך מחוייב לנהול על פי היועמשי"ת?
אני מאד מקווה שאני טועה
אבל בכדי להוכיח שלא כך הדבר, עליו לפטר לאלתר את היועמשי"ת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
4835 הודעות, 52 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
דבר שני - נתניהו יודע שכל עוד שבן גביר בקואליציה שלו - יהיו לו בלי סוף צרות על גבי צרות - כולל עימות חזיתי עם ארה"ב שרואה בבן גביר וסטומריץ אנשים סופר קיצוניים ופאנטיים וסביר להניח שהם יורו שלא ליצור עימם שום קשר רשמי - לא לשתף איתם פעולה - ובקיצור: לנתק כל מגע עם בן גביר וסטומריץ
נתניהו יודע את זה היטב - והוא גם יודע שחלק מהסיבות שהוא לא הוזמן עוד לבית הנשיא בארה"ב זה בשל היותו של בן גביר וסטומריץ בקואליציה שלו ובתפקידים כאלו משמעותיים ובעיתיים בעבור ארה"ב האיחור האירופאי ושאר מדינות העולם
נתניהו כאמור מתעב את בן-גביר בין היתר בגלל שהוא רואה בו אחראי לכישלון מול בנט/לפיד (על הפרובוקציות שהובילו "לשומר חומות" וכו')
בקיצור - כרגע נתניהו זקוק לבן גיבר וסטומריץ - אבל ברגע הראשון שהוא יימצא להם תחליף - הוא לא ימצמץ אפילו פעם אחת ויעיף את שניהם לכל הרוחות - בשביל נתניהו שניהם הם כמו עצם בגרון
כמובן שאני לא מצפה אפילו מאחד כמוך להסכים עם אות אחת שכתבתי - אבל תאמין לי - תחשוב ריאלי ואז תבין למה כל דבר קורה
ותזכור תמיד - נתניהו מתעב/מואס/שונא שנאת מוות את בן גביר וסטומריץ - אך כרגע הוא מסונדל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
14097 הודעות, 62 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
++
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19621 הודעות, 73 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שונאת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.12
7395 הודעות, 48 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין משילות לא בצפון ולא בדרום.
חצי מהעסקים בארץ תחת פרוטקשן.
במהומות האחרונות חצי מהמדינה הייתה מופקרת שלושה ימים כולל בחיפה שהיא עיר מרכזית.
היועצת כנראה חיה במדינה אחרת.
היא יהירה מתנשאת ומנותקת כמו שאר שופטי ישראל ופוסקת לפי המציאות הדמיונית שהיא חיה בה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.23
6 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
https://www.google.com/amp/s/m.maariv.co.il/amp/news/military/Article-926566
כשבנט, בר לב ושבתאי החליטו על הקמת המשמר הלאומי זה היה בסדר?
תתפטרי כבר, אישה כסילה ואינטרסנטית שכמותך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.08
10806 הודעות, 75 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מצידי שהשמאל ישלוט ושהימין יסבול
אם לכך נוצרנו, אז שיהיה להם שלטון מושלם. נמאס לחלוטין מכל הימין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
14679 הודעות, 62 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
62669 הודעות, 237 מדרגים, 424 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
20931 הודעות, 106 מדרגים, 199 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
6441 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
להצלת העם היהודי בידי אחר מאשר הכוכב סער שאינו ראוי אף לא לנהל חנות מכולת.
סער זו הנקמה הטובה ביותר של ביבי לגנץ - הוא שווה במנדטים מינוס גדול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
57231 הודעות, 148 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרי זה היה ברור שזה אתנן פוליטי.
בלי שום דבר מאחור
שר הבטפ גדול עליו (כל שר גדול עליו )
הוא טוב בדיבורים.
לא יכול לבצע שום מהלך, לא מבין מימינו ומשמאלו. גם דברים פשוטים מתבקשים
ביבי רצה לתת לו סוכריה.
כולם עובדים על כולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.19
3675 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
זה תפקיד של הממשלה להחליט.
לא שלה.
ללא קשר יש בעיה רצינית של בטחון פנים. ללא קשר לעמדות הפוליטיות.
אם הממשלה החליטה שככה היא צריכה לטפל בזה איפה הבעיה בדיוק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
57231 הודעות, 148 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
23085 הודעות, 122 מדרגים, 237 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
294 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
5154 הודעות, 19 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
751 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם אנשי הציבור שלנו לא ימשלו, ציבור הימין לעולם לא יחזור למקום הנמוך בו הוא היה כל השנים האחרונות.
רוצים להילחם בנו? רוצים לראות מי יותר חזק?
אנחנו נוכיח לכם שכוח ללא ציבור הוא כוח שאתם לא תרצו בו עוד!
חבורת צבועים
חבורת אנרכיסטים
חבורת גזענים
חבורת דוחים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20664 הודעות, 107 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.19
3675 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
פר אקסלנס זה התפקיד שלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.19
3675 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כלומר יש ממשלה שאמורה לנהל את המדינה ויש מישהו מעליה?
לא הבנתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
21382 הודעות, 99 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מדוע ללכת סחור סחור?
שתוציא מניעה משפטית שלמפלגות הימין אסור להקים קואליציה, ולכן הממשלה אינה חוקית.
בשלב הבא שתוציא הנחיה משפטית שלפיד הוא ראש הממשלה.
ראשי מערכת הביטחון ינהגו לפי החוק, כלומר לפי מערכת המשפט, ויסורו למרותו של לפיד.
וההפיכה תושלם, ונוכל כולנו לחזור לשיגרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
6956 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
8016 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.22
953 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
50088 הודעות, 357 מדרגים, 679 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.11
2889 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק גדעון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.22
177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ממתי יועץ משפטי שכל הכשרתו הוא בעניני משפט מבין בעניני בטחון. אנו נמצאים במצב הזוי ובלתי מתקבל על הדעת שיועץ משפטי קובע האם יש או אין צורך ביטחוני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.23
12 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
היועצת טוענת שהמשטרה יכולה וצריכה להתמודד עם פשיעה ואין צורך בגוף נוסף, לכן יש מניעה משפטית להקים גוף נוסף.
בנתיים, ברמת השטח, המשטרה לא מתמודדת עם גביחת דמי החסות, בעיות הפליטים והמסתננים, הזנות, השבחי"ם, גנבות הרכב, רצח על כבוד המשפחה, נקמות דם, ואפילו גנבות פשוטות. או שאנחנו צריכים םהנמיך צפיות, או שהיועצת טועה בניתוח המציאות, או שהמשטרה לא מבצעת את התפקיד שהיא יכולה וצריכה לבצע.
כנראה שהיועצת מעוניינת פשוט להוסיף תקציב למשטרה, שתרבותה הארגונית ידועה לשמצה, מתוך תקווה כלשהי שעוד כסף יעירו איזה רצון חבוי לצאת ולהלחם בפשע. היא מעדיפה זאת על פני הקמת גוף חדש, שיתכן ובמהלך הקמתו לא יעורבו מספיק אנשים שיוכלו לבלום ולמסמס החלטות של בן גביר. כלומר פחד ממיליציה פרטית.
המניעה המשפטית כאן לא לחלוטין ברורה: יש בשטח כבר כמה ארגונים שלא כפופים למפכ"ל ומוסמכים להפעיל כוח: שב"ס, שב"כ ואפילו פקחי רשות הטבע ופקחים של רשות העתיקות. אולי ההתנגדות נובעת בחלקה מגודל הגוף שרוצה בן גביר להקים.
הפתרון המתבקש היה הפקעת מג"ב מהמשטרה וארגונו מחדש תוך הקמת יחידה נוספת או חיזוק היחידה הכפרית בתוכו.
מכיוון שאין בפיה עצה קונקרטית מה החוק מתיר כדי להלחם בפשע ביעילות, ניתן רק לנחש מה עובר לה בראש.
בכל אופן, הענן הזה של "מניעה משפטית" ללא נימוק קונקרטי יותר מדיף ריח כבד של הגנה על ארגון דגנרטיבי, מושחת ומסואב. ארגון שמאותרג כרגע על ידי שומרי הסף. הרי גם להוצאת מח"ש מהפרקליטות תהיה מניעה משפטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
4932 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המשטרה לא התמודדה עם אירועי שומר חומות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.23
17 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2562 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
3041 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זאת שמינה גדעון סער לטרפד כל מהלך שהממשלה החדשה לנסה להביא ?
מה שמצחיק שמאז שהממשלה הוקמה לא היה מהלך אחד שהיועמשיג היועצמת המשפטית של גדעון סער תמכה , הסכימה , צריך לפטר אותה לעצור אותה ולהעמיד אותה לדין . לחקור אותה במרתפי השבכ ולהבין מה ומי מניע אותה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
9703 הודעות, 41 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תשאלו את תושבי הדרום תשאלו את תושבי הצפון ואת תושבי רמלה ולוד במרכז.
למליציות פרטיות אין מקום במדינה מתוקנת.
אבל לכך בדיוק שואף הליצן המופקר.
נהדר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2620 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
תוכל להפנות אותנו לשם?
או שהבעיה זה בן גביר שנבחר ברוב דמוקרטי ולא על ידך?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
9703 הודעות, 41 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
בירה נשר.
אבל ההוא אבל ההם,קצת טיפשי, קצת בנאלי ובעיקר לא בר השוואה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.18
628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
9703 הודעות, 41 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
משהו מזייף אצלך באורים ותומים.
כדאי לנסות להחליף סוללה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.20
2395 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנרכיה זה הפתרון כמה שיהיה גרוע העיקר שבסופו לא יהיה אפרטהייד וגם אם ישארו מי אלו בחיים אחרי המלחמה להעמיד לדין להחזיר את ההוצאות להורג מחבלים/בוגדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
9703 הודעות, 41 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
כמעט כמו בפרימת הקשר הגורדי.
מספיקה אבחת חרב אחת או שתיים או קצת יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.22
953 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
376 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
1251 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היא אמורה רק להכריע האם המדיניות ניתנת ליישום בצורה חוקית, או שמייצרת בעייתיות בחוק.
לא מבין את ההתקרנפות בתפקיד הזה, ועוד יותר לא מבין איך מאן דהוא שתומך בהחלטה כזו רק כי תוצאתה משרתת אותו נקודתית, לא חרד מהיום שהחלטה של פקיד בלתי נבחר שכזה תתבצע כנגדו, והוא יהיה בעצמו חסר אונים כנגדה.
דמוגרפית, המערכות האלה ייצבעו בציבור אחר בעוד כמה עשורים, ואז מה יהיה הפתרון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58138 הודעות, 349 מדרגים, 665 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
14074 הודעות, 126 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
4000 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהאחרון יסגור את האור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.02
45783 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
7948 הודעות, 48 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
5314 הודעות, 30 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה שיקחו את ההמלצה שלה ויזרקו אותה מהחלון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
14844 הודעות, 57 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47425 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.14
4203 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בתחושתה כמובן. אני דיי נוטה לדעתה בעניין הזה, העניין הוא שלא אני נבחרתי לנהל את משרד הבט"ל ואין לי שיקול דעת בעניין.
אבל רגע, למה לה כן?! הרי אין שום קשר לחוק או לפרשנות משפטית, פשוט כי לדעתה זה צריך להיות כך אז שהילדים שמשחקים בממשלה יצייתו.
צריך חוק שיגדיר בדיוק את תפקידה, מה סמכויותיה ואם ועד כמה דעתה מחייבת. בינתיים אין ממש חוק כזה אלא רק פסיקות של בג"צ, חייבים להסדיר את זה! מיד אחרי פיסקת התגברות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.08
8660 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
17480 הודעות, 104 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
6688 הודעות, 84 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 146
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
13574 הודעות, 177 מדרגים, 354 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
2891 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 02.04.23 בשעה 15:49 בברכה, H01
להפגין ליד בית של מיארה וחיות ולתבוע התפטרות מיד, או שהממשלה תמשיך להיות מנוהלת על ידי חיות ושות׳.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.22
64 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
6688 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אנחנו תחת דיקטטורה שיפוטית.
עכשיו היא גם פרשנית לענייני בטחון.
כמה חוצפה, איזו עזות מצח.
כשהערבים יבואו לטבוח ביהודים בערים המעורבות, והם יבואו, זה רק עניין של זמן, היא תגן על היהודים?
אין סמכות ללא אחריות.
רפורמה עכשיו!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
4635 הודעות, 39 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה עוד צריך לקרות שהממשלה שלנו תעיף אותה קיבינימט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
3041 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי היא תיקבע למה״ל גם איזה מטוסים וכמה לקנות??
אולי תשחרר חילים מגיוס חובה כי יד מספיק חילים בצה״ל
אולי תיתן חנינה לפושעים ? תקבע את מחירי החלב
הדירות .. האישה הזאת הזויה וצריך לדאוג שלא תישאר בתפקידה היא ממש מחבלת בממשלה , טרוריטית מבית . מבצעת פיגועים בדמוקרטיה וכולם שותקים לה מהפחד שערוריה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.23
350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.3.18
66 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המנטרה של הדיקטטורה.... לא צריך הסבר, נימוק מניח את הדעת, ביסוס עמדה... פשוט מניעה משפטית, נמציא משהו אחר כך... הגיע הזמן לאמצעי מניעה נגד המשפטנים....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
19402 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד