האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ימסמסו את זה עם הגישור מול נתניהו להערכתי |
בנג'ו |
30.03.23 21:37 |
1 |
מסמסו את זה כבר עכשיו... ברגע שעצרו - עצרו לגמרי |
הקרנף של סרטר |
30.03.23 21:40 |
8 |
לא מסכים לגבי זה |
בנג'ו |
30.03.23 21:41 |
10 |
נתניהו אשם שרוב בכירי הצבא מרדו והציבו אולטימטום לממשלה ? |
Lucky |
30.03.23 21:42 |
14 |
כן, בממשלות של ביבי מונו מופז, גנץ ואיזנקוט לרמטכ''לים וכולם נמצאים היום בשמאל |
זבנג וגמרנו |
30.03.23 21:48 |
18 |
כל האליטות נמצאות תמיד בשמאל - גם האליטה הצבאית לא שונה מהאחרות - זה לא התחיל במינויים של נתניהו |
Lucky |
30.03.23 21:50 |
24 |
אין לזה קשר לשמאל חברים... זה קשור רק להגמוניה המוחלטת בזירה התקשורתית... תקשורת אחרת וכל הבכירים הללו מביעים עמדות הפוכות |
הקרנף של סרטר |
30.03.23 22:01 |
38 |
אני לא חושב ככה - הם נולדים לאליטה, גדלים באליטה, כל החברים שלהם באליטה, מקודמים ע''י האליטה - מי שחושב אחרת מנודה |
Lucky |
30.03.23 22:06 |
43 |
תרשה לי לא להסכים איתך רק פעם אחת |
gabe |
30.03.23 22:28 |
56 |
התקשורת היא החלק החשוף, אבל זה מנגנון רחב. |
1984 |
31.03.23 00:44 |
62 |
זה שנתניהו הבעיה ולא הפתרון - כולם מבינים (כולל הרל''בים המטורללים שמשיכים ליחס לו דמוניזציה מוחלטת גם כשברור להם שהוא זה שעוצר את הרפורמה) |
הקרנף של סרטר |
30.03.23 21:46 |
16 |
++ |
מלאכת_מחשבת |
30.03.23 22:02 |
39 |
אין שום קשר כהוא זה |
Braveheart |
30.03.23 21:41 |
11 |
לא תהיה פשרה כי השמאל לא רוצה פשרה אלא להפיל את הממשלה - אחרי הפגרה, רפורמה ללא פשרות - די לחונטטורה! |
Lucky |
30.03.23 21:41 |
12 |
עם גנץ והרצוג אפשר להגיע לפשרה, לא עם לפיד וליברמן |
זבנג וגמרנו |
30.03.23 21:49 |
20 |
לפיד קודם צריך להגיע לפשרה עם עצמו.. |
צפנת-פענח |
30.03.23 21:54 |
28 |
עם הרצוג לא, הוא שפוט של החונטטורה - עם גנץ אולי, אבל במפלגה שלו לא יתנו לו להתפשר - יש שם כמה מטורללים על מלא |
Lucky |
30.03.23 21:59 |
35 |
ביבי וללא פשרות |
נ נח בירושלים |
30.03.23 22:09 |
47 |
נתניהו לא קובע - יש רוב מוחלט בקואליציה שיכפה את הרפורמה על נתניהו - ללא רפורמה הממשלה נופלת ונתניהו סיים את הקריירה |
Lucky |
30.03.23 22:12 |
50 |
הלוואי וזה יהיה התסריט במידה והוא ישתפן |
נ נח בירושלים |
30.03.23 22:14 |
53 |
העם לא יאפשר לנתניהו לעשות ויתורים, הימין מתעורר עכשיו. |
jack0 |
30.03.23 22:23 |
54 |
ברור, הסיפור כבר גמור. |
OffTheRecord |
30.03.23 22:13 |
52 |
באופוזיציה לא מחפשים פשרה ראינו את שלל התבטאויות שלהם היום. חושבים שסקרים זה מנדטים שקיבלו בבחירות מתחילים להציב תנאים. פאתטיות לשמה |
totoloto |
30.03.23 21:37 |
2 |
אבל לפי הסקופ לוין לא מעוניין בפשרה |
GiM |
30.03.23 22:03 |
42 |
אחלה. זה עיקר העיקרים. אסור לוותר על זה |
eli_s |
30.03.23 21:37 |
3 |
לא רק שזה לא עיקר העיקרים, זה אולי הנושא הכי פחות חשוב מבין 4 הרגליים של הרפורמה |
גופו של גולש |
31.03.23 00:29 |
60 |
מבלי לזלזל בלוין. מדוע הוא חושב שהשמאל יוותר על כוחו הדיקטטורי? איזה מנופי לחץ יש לו עליהם? כל הכוח אצלם |
Nati44 |
30.03.23 21:38 |
4 |
כי הכוח של השמאל הוא בעצם נמר של נייר שכולם מפחדים ממנו. |
jack0 |
30.03.23 22:27 |
55 |
הוא מבין |
gabe |
30.03.23 22:31 |
58 |
למה מבלי לזלזל בלוין? לאיש אין מושג מהצורך הקריטי בהפרדת הרשויות בדמוקרטיה. רפורמה במערכת המשפט לא תושג על ידי פוליטיזציה של המערכת. |
חדה |
31.03.23 02:10 |
64 |
אני חושב שאפשר לוותר על יריב לוין, המדינה הסתדרה עד כה בלעדיו |
פלאיו פנדרסון |
30.03.23 21:39 |
5 |
חובבי הדיקטטורה אכן הסתדרו ויסתדרו היטב בלעדיו. אלו שרוצים דמוקרטיה צמאים לשינוי שהוא מנסה להוביל |
Nati44 |
30.03.23 21:39 |
7 |
הגיע הזמן שנוותר על חובבי החונטטורה - שילכו להקים להם מדינה כלבבם במקום אחר |
Lucky |
30.03.23 21:47 |
17 |
,👍👍👍😊😊😊 |
נ נח בירושלים |
30.03.23 22:10 |
48 |
אתה טועה |
John Doe |
30.03.23 21:40 |
9 |
כתומך נלהב, אני מוכן אפילו לתרום אותו לשמאל בניגוד לרצונו, תמורת חקיקת הרפורמה המשפטית במלואה |
צפנת-פענח |
30.03.23 21:56 |
30 |
ואני חושב שאפשר לוותר על לפיד על אהוד ברק על גדעון סער ועל שאר ראשי האופוזיציה המדינה תסתדר מצויין בלי האנשים המיותרים הללו. |
jack0 |
30.03.23 22:32 |
59 |
כל פעם שכתבו פה אישי זה היה רחוק מאוד ממה שנסגר בסוף.. |
Taltal |
30.03.23 21:39 |
6 |
את מה שכתבת הוא אמר לערוץ 14 במילים שלו |
בנג'ו |
30.03.23 21:42 |
13 |
אתה עומד במילה שלך.. לוין הוא סך הכל עוד פוליטקאי שמאיים, בהתחלה האמנו לו |
קרלוס |
30.03.23 21:51 |
26 |
לאותה נקודה כבר אי אפשר לחזור. השמאל הפאשיסטי הכשיר סרבנות, חסימת כבישים ואנרכיה, ככלים לגיטימיים במאבק פוליטי.ועם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.. |
צפנת-פענח |
30.03.23 21:59 |
34 |
אין סיכוי וטעות להתעקש על זה. היעד צריך להיות זכות וטו קבועה לימין גם כשהוא באופוזיציה, זה יעד מעשי וגם שיפור של המצב הקיים |
זבנג וגמרנו |
30.03.23 21:45 |
15 |
מסכים איתך ממש. הסכמה רחבה. לא משנה מי בשלטון. |
קרלוס |
30.03.23 21:50 |
22 |
זה אחד הרעיונות הכי אינפנטיליים שאפשר להעלות על הדעת, אלא אם המטרה היא לשתק את המדינה, או להפעיל ''טרור שקט'' |
צפנת-פענח |
30.03.23 22:06 |
44 |
לא טעות בכלל לדעתי |
_מכבי_ |
30.03.23 21:50 |
23 |
בעיני גם הגרסה הראשונה של הרפורמה הייתה מתונה מדי, אבל בלי קשר לדעתי האישית, כרגע האפשרויות שלנו מוגבלות |
זבנג וגמרנו |
30.03.23 21:54 |
27 |
מה תיתן זכות הוטו ? |
_מכבי_ |
30.03.23 21:55 |
29 |
בהחלט |
אסטריקס ושות' |
30.03.23 22:01 |
37 |
+1 הצעה מצוינת |
Prodigy |
31.03.23 02:12 |
65 |
מעולה |
_מכבי_ |
30.03.23 21:48 |
19 |
הוא לא מאיים להתפטר גם? |
קרלוס |
30.03.23 21:50 |
21 |
ביבי ללוין: אחי, יש סיכוי לגישור פלילי, שחרר |
KobyBD |
30.03.23 21:50 |
25 |
לכל מי שלא מבין: כל עוד יריב לוין הוא שר משפטים, לא תהיה שום תזוזה. לכן צריך לקחת בערבון מאוד מוגבל את כל ה''השהייה'' |
Androidog |
30.03.23 21:57 |
31 |
כשיעביר את החוק, נדע שלא ויתר |
הדוד תום |
30.03.23 21:57 |
32 |
בסדר. גם בזה יתקפלו |
נדב |
30.03.23 21:59 |
33 |
מחזקים אותך.. חזק ואמץ. |
פלומה |
30.03.23 22:01 |
36 |
חובב העבריינים לא יוותר |
Galileo |
30.03.23 22:02 |
40 |
פירומן על מלא מלא. הוא רוצה להחזיר אותנו לפי התהום. מה שמעניין אותו זה לא תיקון מערכת המשפט אלא השתלטות מוחלטת |
אסטריקס ושות' |
30.03.23 22:03 |
41 |
יריב לוין יכול להיות הדמות הרביעית החשובה בהיסטוריה של המדינה |
זיוויץ |
30.03.23 22:06 |
45 |
יש מצב. בן גוריון היה זה שפירק את המחתרות והקים את צה''ל |
Androidog |
30.03.23 22:11 |
49 |
מי שיפרק את צהל אלו הסרבנים |
זיוויץ |
30.03.23 22:13 |
51 |
כל זמן שלוין עומד על שלו, תהיו בטוחים שזה לא יקרה. .. |
חד כתער |
30.03.23 22:08 |
46 |
אם אינני טועה המקור האישי גם דיווח שממשיכים עם הרפורמה בכל הכוח, עד שהיא נעצרה |
Sarek |
30.03.23 22:29 |
57 |
יריב לוין, בלי לדבר, תעבירו את הרפורמה בשלמותה ואת פסקת ההתגברות במלואה לרבות ביטול עילת הסבירות וחוק שיגדיר את סמכויות בג''ץ. |
אוריניו |
31.03.23 00:41 |
61 |
משפט שלא יזדקן טוב |
גרינברג28 |
31.03.23 01:13 |
63 |
חבר מתאריך 27.8.13
43497 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל נראה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12482 הודעות, 190 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מה בדיוק צפוי להשתנות במהלכים מול הכנסייה שלא התרחש עד עכשיו?
הידברות הרי הייתה גם לפני.
הצעות פשרה מצד הקואליציה (שכולן נדחו) היו גם לפני.
קדיחת חורים ושריפות אסמים המוניות היו גם לפני.
מה אמור להשתנות?
מגדל השידור נותר בשליטת הכנסייה וחסידיה... איזה בדיוק מסרים אחרים יעלו ממנו אחרי שהמגעים יגיעו כצפוי לכולנו למבוי סתום?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43497 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
בכל אופן נתניהו אשם במצב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70901 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12482 הודעות, 190 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
או לפחות רובם.
הכל מתחיל ונגמר רק בשאלת השליטה על מגדל השידור
לא וקסנר ולא גילוי האור.
רק ידיעה של מה הצד הנכון שצריך להיות בו
היו תקופות שבהם הציונות שלטה במדיה וכך גם שלל האליטות.
היום מזה שלושה עשורים ההגמוניה היא פוסט-ציונית.
אולי ישתנה בעתיד חזרה לכיוון הלאומי
ואולי דווקא יחריף לכיוון האנטי ציוני
בכל מקרה - הסיפור הוא רק תקשורת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
ערוצי התקשורת נותנים להם כוח אבל הם לא המקור לדעות שלהם - זו הבועה שבה הם חיים.
דרך אגב, אני בהחלט חלק מהאליטה הזו ומכיר אותה מקרוב מאד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.12
2374 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
למרות שהתקשורת עצמאים אבל בכל זאת יש אנשים רגילים שעומדים מאחורי זה שמושכים בחוטים, והם וודאי קשורים לשמאל
בקיצור התקשורת השמאלנית מפיצה מה שחביריה השמולאנים רוצים שיפורסם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
3868 הודעות, 40 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12482 הודעות, 190 מדרגים, 355 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מעניין שפתאום נעלמה הנחיית ה"איסור ההתערבות ברפורמה" מטעם שלוחת הכנסייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
3633 הודעות, 63 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
44720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70901 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4064 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
צריך להבין שהאופוזיציה רואה את הסקרים ושיכורת ניצחון מהשהית הרפורמה.
הם מאמינים שאם יתעקשו, הממשלה תיפול והם יעלו חזרה לשלטון.
לא תהיה פשרה, הכל אויר חם והכנות למלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.22
4548 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אלה שני קווים מקבילים....שלא נפגשים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
הליכוד הוא רק חצי מהקואליציה - השאר כנראה יתחזקו מנפילת הממשלה על חשבון הליכוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.22
4548 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
6990 הודעות, 25 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
יהיו עוד ועוד הפגנות ימין שיראו לכולם שהעם דורש רפורמה משפטית, גם ההססנים שבליכוד לא יוכלו להתעלם ויש לזה את הגיבוי והתמיכה המלאים של רוב העם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.19
7352 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לא יעלו שוב את החוק במתכונת הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
26496 הודעות, 213 מדרגים, 415 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנאדם שרוצה הסכמות לא הולך ומתרברב עם ססמאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2811 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20498 הודעות, 122 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
2935 הודעות, 12 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הכי חשוב ללא עוררין זה סעיף התגברות במסגרת חוק יסוד חקיקה. שופטים באים ושופטים הולכים את המילה האחרונה אתה צריך לאפשר לכנסת.
מקום שני, בפער קטן מסעיף ההתגברות - ביטול המעמד המחייב של היועמ"שים. מה זה משנה איזה שופטים בחרת, אם הממשלה אפילו לא יכולה להביא את עמדתה בפני השופטים האלה?
עד כאן שני הדברים שהם ייהרג ובל יעבור. מכאן כל השאר בונוס:
מקום שלישי - צמצום עילת הסבירות וביטולה בכל הנוגע לפן החוקתי (בהמגדה לפן המנהלי).
ומקום רביעי ואחרון, חשוב אבל ללא ספק פחות מכל הסעיפים הקודמים - שינויים בבבחירת השופטים, כשגם בסעיף זה ביטול הווטו של השופטים חשוב בהרבה מאשר בחירה של שופטים בידי הקואליציה בלבד, שזה מתכון פוטנציאלי למועמדים קקיימקה (בראון חברון מישהו?)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
4132 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
6990 הודעות, 25 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הם מאיימים ומפחידים את כולם אבל אם ימשיכו ברפורמה ללא פחד יתברר בסוף שלרוב האיומים שלהם אין כיסוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.12
2374 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הוא רק מחכה שהעם יצא לרחובות ויחזק את דברו
בלי זה הכל חוזר חלילה
מה שקרה השבוע בהשבתת המדינה יחזור ואין מי שיכול לעמוד מול זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.17
4716 הודעות, 54 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.17
6762 הודעות, 44 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תקנו אותי אם אני טועה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
4132 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11322 הודעות, 119 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.22
4548 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
אולי בכל זאת אוגנדה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.23
1007 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4064 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
6990 הודעות, 25 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.3.21
3988 הודעות, 37 מדרגים, מינוס 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני זוכר את האישי שמישהו כתב שאם תידחה הרפורמה לוין יתפטר ואין סיכוי לדחות בדקה. וכולם זוכרים מה נסגר בסוף..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43497 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
בכל אופן אני עומד על מה שכתבתי כאן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
20573 הודעות, 80 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
עכשיו? כבר לא
יתפטר עלק
הקואליציה רוצה שליטה בועדה? אז לא יהיו הסכמות
ושילך עד הסוף
ושוב נחזור לאותה נקודה. בדיוק...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4064 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70901 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
20573 הודעות, 80 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
4064 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מה עושים לשיטתך, במקרה בו לדוג' הצדיקים מהאופוזיציה הנוכחית, לא יסכימו לחתום על אף שופט שהקואליציה מציעה? לא ממנים שופטים? או נכנעים לטרוריסטים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
8483 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
יש דברים לא טובים ברפורמה הזאת שאפשר לוותר עליהם שגם הימין ברובו לא רוצה אותם.
יש דברים שחייב להתעקש עליהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70901 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
ההצעה שאני מציע היא המקסימום שאפשר להשיג כרגע בהסכמה להערכתי, ואולי אפילו גם את זה אי אפשר להשיג.
בלי הסכמה אי אפשר להשיג כלום כי החונטה תפסול את החקיקה וזה יהיה ניצחון מוחלט שלה כשכולם יצייתו לה, אחרי זה גם לא תוכל להיות שום רפורמה נוספת כי כולם יידעו מראש שהחונטה אוסרת על כל רפורמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
8483 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
תוכל לתת דוגמא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17180 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
61321 הודעות, 240 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
8483 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכי חשוב בכל הרפורמה הזאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
20573 הודעות, 80 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
19036 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
14502 הודעות, 58 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הזאת. מנסים להרדים. דווקא ב"השהיה" המחאות צריכות להחריף
הם כבר מוכנים עם האצבעות ללכת להצבעה שנייה ושלישית בימים הראשונים אחרי הפגרה ולגרור את ישראל למשבר חוקתי - ואז שידור חוזר - סרבני ליכוד, איומים של בר דוד - מאות אלפים ברחובות - ירידה בערך השקל - בקיצור - הם מוכנים להמשיך בכאוס בעוד שבועות ספורים מהיום
הממשלה הזאת ממש לא באה לוותר על תכנית השלבים של ההפיכה
*אלא אם ביבי ילך לגישור פלילי או יגיע להסדר פשרה וזה כבר ינווט אותנו למקום אחר לחלוטין ואז העניינים ירגעו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
7833 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.13
1053 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
83391 הודעות, 206 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8943 הודעות, 31 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שישרוף את הכל החלול הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17180 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עליה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.18
473 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אחרי בן גוריון,בגין,ונתניהו.
ואולי יהיה לפני נתניהו. תלוי באיך זה ייגמר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
14502 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
יריב לוין יהיה זה שיפרק את צה"ל ויחזיר את המחתרות
שם מסתיים הדמיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.8.18
473 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
ומי שמגבה ומנרמל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
13978 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12023 הודעות, 163 מדרגים, 313 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כך שמוקדם לדעת. מי שיחליט זה רק נתניהו, והמעריצים יתיישרו בהתאם להחלטתו.
ברור שלא תהיה פשרה גם מהצד השני בנוגע לנקודה זו (ובצדק רב), אבל אני עדיין מקווה שיגיעו למשהו מוסכם אצל הנשיא. האלטרנטיבה היא בלתי נסבלת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2550 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.14
644 הודעות, 2 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1) אם ביבי חותר ל"גישור פלילי", אז הוא ישליך את לוין לפח הזבל בהקדם האפשרי
2) בכל מקרה, התעקשות על מינוי שופטים פוליטיים תביא אותנו לחזרה לסף מלחמת האזרחים שהיינו בה
3) בג"ץ יפסול כל הסדר כזה, והממשלה תצטרך לכבד את פסיקתו כדי שהמדינה לא תתפרק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד