"החופרת" עם שיר זיו

"עקרונות לא קונים בכסף": אלקנה מרציאנו בריאון ל"חופרת"

בוגר הריאלטי דה וייס מספר הקול הזמיר שפיתח באתרי הבנייה • נזכר ברגע הזכייה •  ומה הוא חושב על יוניקורן? • ומסביר למה ויתר על הופעה ברבע מיליון שקל • האזינו לראיון המלא

אלקנה מרציאנו, בוגר דה וייס, פיתח את קולו באתרי בנייה מקבל הצעות להופעות במיליוני שקלים אך לא מוכן למכור את נשמתו. מרציאנו מתרגל לחיי הזוהר ועדיין שומר על היציבות.

פליט ריאלטי?

מרציאנו החל את דרכו בתוכנית הטלוויזיה DE VOICE. "לא האמנתי שאני אלך לתוכנית טלוויזיה ומשם אפרוץ, זה לא היה בראש שלי אבל הלכתי עם האמת שלי" מספר בגאווה. קול הזמיר של מרציאנו נשמע לראשונה בין כותלי בית הכנסת באירועים משפחתיים, הוא לא האמין שקולו יגיע לאוזני כל, אבל החיים חזקים יותר והתגובות המבורכות לא איחרו להגיע. "מדינה שלמה בחרה ובסוף אתה מקבל ביטחון" מוסיף מרציאנו. אחרי הזכייה הוא קיבל ביטחון בעצמו ובקול שלו והבין את העוצמות שלו. רגע הזכייה היה מאוד משמעותי עבורו. "זה מטורף שמדינה יודעת מי אתה, ומנובאדי אתה הולך ברחוב וקהל שלא שומע בכלל מזרחית אוהב אותך". מספר מרציאנו.

"אני חושב שלכל אמן או יוצר חייבת להיות שריטה"

קול הזמיר של מרציאנו הוא לא הראשון שהגיח לחיינו ובכל זאת ישנה ייחודיות שהיא רק שלו. מרציאנו סבור כי כל אמן חייב "לחשוב מחוץ לקופסא". מרציאנו שפיתח את קולו באתרי הבנייה השונים בהם עבד, כיום מוציא חומרים מגוונים ולא משתבץ לקטגוריה אחת. אני לא אוהב להיות נישתי" מוסיף מרציאנו.


כסף או ערכים?

החיים בתעשייה המוזיקה לא פשוטים ואמנים רבים מוצאים את עצמם משועבדים לעבודה. ההחלטה להציב את הגבולות עשויה לפגוע בפרנסה אך מרציאו אדם מאמין לא נותן לכסף לבלבל אותו. "כשהייתי בדובאי, הגיעה הצעה להופעה ברבע מיליון שקל בשישי- אין מצב. שיהיה גם 100 מיליון עיקרון של בן אדם וערכים לא קונים בכסף". מספר מרציאנו.



טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו