קטש: "הייתה חוויה מדהימה"
(צילום: באדיבות ONE)
פחות מ-48 שעות אחרי הניצחון החמישי ברציפות ביורוליג - 80:111 על וירטוס בולוניה, מכבי ת"א רוצה להמשיך את המומנטום שלה, כשתארח הערב (חמישי, 21:05) בהיכל מנורה מבטחים את אולימפיה מילאנו ותנסה להבטיח כמעט בוודאות את מקומה בפלייאוף.
במכבי ניסו ביממה האחרונה להוריד עד כמה שאפשר את השחקנים אל הקרקע משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא העובדה שהם עדיין לא הבטיחו את מקומם ברבע הגמר, כשנכון לעכשיו הם מדורגים במקום השישי בטבלה (13:18) וארבע קבוצות נוספות עוד נושפות בעורפם. השנייה היא שהקבוצה האיטלקית נחשבת לאחת החמות ביורוליג בתקופה האחרונה, כשהיא סופרת 8 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מכבי ת"א בולוניה
עודד קטש מכבי ת"א בולוניה
"משחק שונה מווירטוס". קטש
(צילום: עוז מועלם)
״מההיכרות שלי עם (אטורה) מסינה צפוי לנו משחק שונה לגמרי מהמשחק מול וירטוס", אומר עודד קטש. "זאת קבוצה מאוד מאומנת, מאוד אגרסיבית הגנתית. אני סומך על השחקנים שלנו שיעשו את ההתאמות הנדרשות אבל אי אפשר להתייחס למשחק הזה כאילו אנחנו באים אליו כפייבוריטים".
"אנחנו בכושר טוב ואני לא מסתיר את זה, אבל יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה הסדירה, משחקים מאוד מאתגרים וכל אחד יותר קשה מהשני".
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
"משחק גדול". בראון
(צילום: עוז מועלם)
הרכז לורנזו בראון הוסיף: "זה משחק גדול, הם בכושר טוב בדיוק כמונו. יהיה חשוב לשמור על אותם אינטנסיביות ואנרגיות בשני צידי המגרש. אני מרגיש שאם נבוא עם אותה מנטליות שהפגנו במשחק הקודם, גם המשחק הזה יהיה שלנו".
במכבי ת"א מאוד מרוצים מהיכולת שהשחקנים מציגים בתקופה האחרונה ובעיקר מהחיבור הקבוצתי שנוצר, רגע לפני הישורת האחרונה. יחד עם זאת, החשש מתקלה שתבלום את המומנטום שומר את ראשי הקבוצה בדריכות. "זה לא הזמן ליהירות וזה לא הזמן לטעויות", אמר גורם במועדון. "צריך לבוא עם שיא האנרגיות מתוך הבנה שעוד לא עשינו כלום".