יום שני, 10.06.2024 שעה 15:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קונטה יעמוד לוועדת משמעת בהפועל תל אביב

הבלם המריא לנבחרתו בבוקר המשחק נגד בית"ר ללא תיאום עם המועדון ויעמוד לדין משמעתי. סילבס לקראת נס ציונה: "מי שאוהב את הקבוצה - שיתרכז בהווה"

|
אנטואן קונטה בחודורוב (חגי מיכאלי)
אנטואן קונטה בחודורוב (חגי מיכאלי)

רגעי ההכרעה של הפלייאוף כבר נמצאים מעבר לפינה והפועל ת”א שהפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים ועדיין לא הבטיחה הישארות בליגה תקווה לנצח את סקציה נס ציונה אותה תפגוש ביום שבת ב-16:00. מי שיעמוד לדין משמעתי בקבוצה הוא הבלם הגינאי-צרפתי אנטואן קונטה, שהמריא לנבחרתו ללא תיאום עם המועדון על מועד היציאה בבוקר המשחק נגד בית”ר ירושלים, כפי שפורסם ב-ONE.

מאמן הקבוצה, חיים סילבס ענה לשאלות במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות ודיבר על הפגרה שעברה הקבוצה, המשימה העיקרית שלה – הישארות בליגה, המצב שפקד את המדינה וגם על אנטואן קונטה שחזר לארץ.

מבחינת חוסרים אפשריים בסגל, מאמן האדומים יקווה שיהב גורפניקל יוכל לעמוד לרשותו, זאת לאחר שהמגן השמאלי נטש את אימון הבוקר שנערך היום (רביעי) באצטדיון בלומפילד ונמצא בפסק למפגש מול נועלת הטבלה.

סילבס מדבר לקראת המשחק מול נס ציונה

על המנוחה בפגרת הנבחרות והעבודה לקראת חזרת הליגה אמר סילבס: “את האמת שחצי מהקבוצה לא פגשתי מאז הפגרה בגלל שהם נסעו לנבחרות שלהם. ניצלנו אותה כדי לרענן ועבדנו על שיקומים ופציעות. תמיד אחרי שחוזרים מפגרה לא יודעים אם היא הייתה טובה עד אחרי המשחק הראשון”.

על קונטה שחזרתו לארץ לא הייתה ודאית: “קונטה היה בתקופה של פציעה, לאחר מכן חזר וקיבל כרטיס אדום ובפגרה הוא טס לנבחרת. הוא חזר לארץ והגיע היום לפנות בוקר. הוא שחקן כמו כולם ונשתמש בו כמו שאנחנו חושבים”.

אנטואן קונטה בחודורוב (חגי מיכאלי)אנטואן קונטה בחודורוב (חגי מיכאלי)

בנוגע להארכת החוזים של רוב סגל השחקנים שיתף: “אני לא מתייחס לזה כרגע ואני רוצה להגיד לכל מי שכן אוהב את הפועל תל אביב, שיהיה חזק ויתמקד בהווה הקרוב מאוד, כדי שהמשימה הזאת תסיים בצורה טובה ואז יהיה מספיק זמן להתכונן לעונה הבאה”.

ביחס למטרות הקבוצה במשחקים הקרובים: “אני לא יודע כמה נקודות ישאירו אותנו בליגה, כל הקבוצות נאבקות. הפרדתי את הפלייאוף התחתון ושם אנחנו מארגנים את יחסי הכוחות שלנו מול כל קבוצה. אנחנו גם נמצאים במקום הזה של המאבק, ובניגוד לגביע, אין הפתעות – כל מי שנמצא זה כי מגיע לו. ככל שנעשה את הדברים יותר נכון נבטיח הישארות יותר מהר”.

על ההתמודדות עם הקשיים והשחקנים: “אני לא נותן לקושי להשפיע עליי, אני נאחז במה שטוב ובאיך אני יכול לסחוב את המועדון אל ההישארות כשאנחנו בשיא המאבק. דברים חיצוניים משפיעים ואין לי השפעה על השחקנים כשהם לא לצידי. שוב אני אגיד, חשוב שכל מי שאוהב את הפועל תל אביב ויש לו אחריות שיהיה מרוכז ומפוקס במשימה שיש לנו בשבועות הקרובים. אני מבין שכולם היו רוצים לדפדף את העונה וכדי שזה לא יסתבך צריך להישאר מרוכזים”.

חיים סילבס ודוד קלטינס (איציק בלניצקי)חיים סילבס ודוד קלטינס (איציק בלניצקי)

מאמן האדומים דיבר גם על המצב המדיני: “אי אפשר היה לברוח מזה, זה הגיע לכל בית בישראל. בהמשך למה שאמרתי קודם, אני לא נותן לזה להשפיע. אני מתרכז נטו במועדון ובריכוז של השחקנים. בסוף כשנעלה ביום שבת כל הדברים שהשפיעו או הסיטו לא יתקבלו על הדעת ובזמן שלנו ביחד צריך להתרכז אך ורק בכדורגל. להפך, בתוך הימים האלה הכדורגל הוא מפלט. אנחנו בבית יחד עם הקהל שסומך עלינו ונגיע לנצח את המשחק”. 

על הפלייאוף התחתון והמשחק הקרוב: “בפלייאוף בכלל ובפלייאוף התחתון בפרט, כל ניצחון יש לו משמעות. הניצחון של בית”ר עלינו נתן להם את ההתקדמות וכל מי שיעשה את זה מעל הקו האדום יתקדם למטרה – הישארות. נגיע בצניעות בידיעה שאנחנו הפועל תל אביב ואנחנו צריכים לנצח, אך בידיעה שאנחנו בפלייאוף התחתון כי הגיע לנו”. 

גם לחיסורים האפשריים המאמן התייחס: “יש כמה ספקות קטנים. גודפריד רומראטו חוזר מאוחר ביחס למשחק שלנו (משחק הלילה) וכנראה שיגיע עם ‘ג’ט לג’, כך שהכשירות שלו למשחק בספק ואני מקווה מאוד שהוא יוכל לעמוד לרשותנו. חוץ מזה יש פציעות קטנות, אבל בסך הכל אנחנו בסדר”.

חיים סילבס ודוד קלטינס (איציק בלניצקי)חיים סילבס ודוד קלטינס (איציק בלניצקי)

מי שעוד דיבר במסע”ת היה קשר/בלם הקבוצה דוד קלטינס: “אני חושב שהפגרה באה לחלקנו בזמן, אנחנו עוברים עונה לא פשוטה. לא מעט שחקנים היו בנבחרת ופחות התאמנו איתנו. חיים דיבר איתנו והעביר לנו את החשיבות של המשחקים למרות שאנו יודעים אותה. כל משחק מתוך השישה שנותרו לנו בעל אותה חשיבות כדי להבטיח את המטרה”. 

השחקן שמחזיק בחוזה לעונה הבאה התייחס לשאר חבריו בקבוצה: “כולם מקצוענים ויודעים שהמשימה היא להשלים את המטרה שלנו ולסיים את העונה. הם צריכים להישאר נאמנים לעצמם, לאוהדים ולקבוצה. הם יודעים שהם צריכים לשחק טוב ולתת את המקסימום לא משנה מה יקרה. אנחנו רוצים לנצח ולהשיג נקודות בכל משחק”. 

בנוגע למצב המדיני שיתף בתחושותיו: “אני גר קרוב למרכז העניינים כך שקשה לפספס. ההרגשה פחות נעימה ומרגישים שאנחנו חלק במעין אירוע היסטורי”. 

דוד קלטינס (איציק בלניצקי)דוד קלטינס (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */