האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מר קראב התבלבלת, אתה הוא הקושר. |
Deep Instinct |
26.03.23 19:40 |
1 |
אכן הוא עושה מיץ תפוזים |
מומין אבא |
26.03.23 19:42 |
7 |
מי שיעז להזיז פה את נתניהו מהשלטון בצורת הפיכה לא חוקית - יגרום להתפרקות מדינת ישראל |
חוצב להבות |
26.03.23 19:46 |
25 |
התפרקות? כמו שיש כרגע? גרוע מזה לא יכול להיות. דין שווה לכולם |
oferhaco |
26.03.23 19:51 |
47 |
יש עוד לאן להתדרדר - האמא האמיתית לא רוצה להגיע לשם - ובדיוק על ההבנה הזו בונה האמא המזויפת |
חוצב להבות |
26.03.23 19:53 |
60 |
שטויות במיץ |
oferhaco |
26.03.23 19:54 |
68 |
אתם כולכם שם יודעים שאנחנו צודקים - שאתם אמא מזויפת בלי קשר לעם לארץ ולערכים שלנו |
חוצב להבות |
26.03.23 19:57 |
80 |
לא יפה ללכלך על הצלבנים... הם לפחות רחשו כבוד למקום בתור 'ארץ הקודש' |
Theologizer |
26.03.23 20:10 |
98 |
משפט שלמה? הקנאים על מצדה. כבר פעם שלישית. אין לכם גבולות, החזיונות שאתם רואים בראש על גאולה ומלכות בית דוד מחריבות את המדינה. |
Deep Instinct |
26.03.23 19:57 |
82 |
אתם מחריבים ובוכים - תתביש |
חוצב להבות |
26.03.23 20:00 |
87 |
אמא מזוייפת שממנת אתכם (סטטיסטית מי שבמחנה שלי וסטטיסטית מי שבמחנה שלך) |
oferhaco |
26.03.23 20:03 |
93 |
אתה מממן אותי? |
yakirbus |
26.03.23 20:58 |
152 |
סטטיסטית אמרתי, אם אתה לא יודע מה זה סטטיסטית אז לא משנה |
oferhaco |
26.03.23 21:12 |
155 |
אין משמעות לסטטיסטיקה |
עולה ותיק |
26.03.23 21:39 |
166 |
הסטטיסטיקה שלך מגיעה בדיוק מאותם מחוזות הפצת השינאה |
yakirbus |
26.03.23 21:39 |
168 |
איזה אמת? אני מזרחי גדלתי בראש העין, מי אתה שתתייג אותי? |
oferhaco |
26.03.23 21:50 |
175 |
יש לי רק דרכון ישראלי אחי. זה הבעיה הכי גדולה שלכם. |
Deep Instinct |
26.03.23 20:13 |
105 |
החזיונות והדמיונות הם שלכם בשמאל, עזוב גאולה ומלכות, קודם צריכים פה דמוקרטיה אמיתית שאתם מתכחשים לה. |
jack0 |
26.03.23 20:35 |
135 |
מי ששורף אסמים, מי שחוסם את המדינה, מי שמתבטא באלימות, סרבנות, שנאה זה המורדים |
פשטות |
26.03.23 20:45 |
140 |
ואז הם יבינו שהמנדט ורבע שהם מוציאים לרחוב פעמיים בשבוע זה פיצוחים ביחס לנחיל שיגיע עליהם. |
WeeeeeD |
26.03.23 20:01 |
91 |
איומים איומים איומים, מתי תפסיקו לקשקש ברוטר ואשכרה תעשו? |
Deep Instinct |
26.03.23 20:14 |
106 |
שיהיה צורך. כרגע הכלבים נובחים והשיירה עוברת |
WeeeeeD |
26.03.23 20:14 |
107 |
הכלבים באיילון והשיירה מתפשרת. נמשיך להוציא לכם את האוויר מהבלון. |
Deep Instinct |
26.03.23 20:19 |
119 |
אני חושב שאתם פוגעים בעיקר באנשים במרכז שם ממילא יש רוב שמאלני |
עולה ותיק |
26.03.23 21:37 |
165 |
נכון |
נוזו |
26.03.23 20:22 |
125 |
מה אתה אומר? על אפך וחמתך |
אבי_85 |
26.03.23 21:39 |
167 |
+100!! |
Yuval |
26.03.23 21:40 |
170 |
בול |
חביתוש |
26.03.23 19:54 |
64 |
the insect is talking. |
אלף כרמל |
26.03.23 19:56 |
74 |
אוקיי, אוקיי, בסדר. היוזר אלף כרמל הגיב לגופי ואמר לי לחזור לחור האידיאולוגי שלי. עכשיו אני בטוח אפסיק להגיב כאן. שכנעת אותי! |
Deep Instinct |
26.03.23 20:12 |
102 |
יש חוקים במדינת ישראל |
coyote |
26.03.23 20:22 |
124 |
פשוט מאד - אם ראש הממשלה עומד למשפט בעבירות חמורות כמו שוחד, כמו נתניהו |
חדה |
26.03.23 20:26 |
130 |
יותר פשוט, יש חוק שמאפשר לו לכהן עד פסק דין חלוט |
coyote |
26.03.23 20:30 |
133 |
בכל מדינה דמוקרטית את זה קובע רק הפרלמנט |
עולה ותיק |
26.03.23 21:40 |
169 |
מילים כדורבנות |
מזל דלי |
26.03.23 19:40 |
2 |
אתה שוכח פרט קטן!!! אבל חשוב!!! מדובר בעבריין |
טיטו |
26.03.23 19:43 |
13 |
בנתיים אני מוצא עבריינים ותופרי תיקים |
מזל דלי |
26.03.23 19:45 |
18 |
על מי אתה מגן? על דערי שיז*ן אותך במס הכנסה? כמה נמוך אפשר למ* לקיסר וחבורת הנוכלים? |
gile23 |
26.03.23 20:32 |
134 |
איפה כתבתי שמאלנים בוגדים והשפת ביבים שלך לא לטעמי תגיד אתה ביבימסט ? |
מזל דלי |
26.03.23 20:36 |
136 |
אתה שוכח פרט קטן ומסתכן בתביעת דיבה |
ביטלג'וס |
26.03.23 19:46 |
29 |
עבריין? |
Flocculus |
26.03.23 19:49 |
36 |
הטענות האלו נבדקו בבית המשפט והוכחו כשקר ודאי |
הניצוץ |
26.03.23 19:51 |
49 |
הוא הורשע?? |
אמירוס |
26.03.23 19:52 |
54 |
לא אוהבת את ביבי בלשון המעטה אבל... |
קפסולה |
26.03.23 19:53 |
58 |
ביבי איננו עבריין אלא נאשם.לפי החוק נאשם יכול לכהן כראש ממשלה |
צוקי |
26.03.23 19:53 |
62 |
איזו עבירה הוא עבר? |
Dyoss |
26.03.23 19:55 |
72 |
כבר הרשעת אותו? |
dav58 |
26.03.23 19:55 |
73 |
בחרנו בעבריין. מה הבעיה שלך? |
אלף כרמל |
26.03.23 19:57 |
77 |
מי קבע שהוא עבריין??? הקרטל הדמוקרטי?? |
ארץ |
26.03.23 20:13 |
104 |
בול בפוני! |
raceway |
26.03.23 19:41 |
3 |
++ |
מזל דלי |
26.03.23 19:45 |
21 |
ואם הימין היה נוקט בסרבנות ובאיומים הללו, תחת ממשלת שמאל - היו כאן אלפי עצורים עד תום ההליכים, כולל חברי כנסת. |
תמהוני |
26.03.23 19:54 |
66 |
+ |
מושיקו10 |
26.03.23 19:55 |
69 |
אין לך כבר רוב אם לא הבנת אתה הולך להיות היסטוריה |
נאקימה |
26.03.23 19:42 |
4 |
אם אין רוב לממשלה ילכו לבחירות.אבל עד אז לא צריך לשרוף את המדינה ולבצע הפיכה צבאית. |
דגול |
26.03.23 19:45 |
20 |
ביבי היה כמה פעמים ראש ממשלה |
נאקימה |
26.03.23 19:48 |
33 |
קינאה מזוקקת.זה מה שהעם רוצה. |
דגול |
26.03.23 19:49 |
37 |
אין על המזוקקת 😂 |
נאקימה |
26.03.23 19:50 |
40 |
2 דברים |
יהודי |
26.03.23 20:15 |
108 |
בוא תפרשן לנו ותסביר לי למה זה לא דיקטטורה |
נאקימה |
26.03.23 20:18 |
117 |
שוב שני דברים |
יהודי |
26.03.23 20:46 |
141 |
חוק המתנות וחוק התרומות וחוק דרעי וחוק הנבצרות |
נאקימה |
26.03.23 20:49 |
144 |
חוק המתנות וחוק התרומות אני מסכים איתך שמיותרים ולא היו צריכים לבוא לעולם כרגע (יש בהם היגיון מסויים אבל בטח שלא דחיפות והיה ראוי לנהל אליהם |
יהודי |
26.03.23 21:21 |
160 |
קודם כל הרשות המבצעת חייבת ביקורת באון ליין ולא כל ארבע או חמש שנים בבחירות |
נאקימה |
26.03.23 21:47 |
174 |
אין חולק שהממשלה לא אמורה לבקר את הראשות השופטת וזה שהגענו למצב הזה זה שלעצמו צריך להדליק לראשות השופטת נורת אזהרה לרשות השופטת |
יהודי |
26.03.23 22:36 |
178 |
בג''ץ = כלב השמירה של הדמוקרטיה |
נאקימה |
27.03.23 07:07 |
180 |
בקרב הציבור היהודי דווקא יש לו רוב מובהק. בקרב מי התכוונת? |
צפנת-פענח |
26.03.23 19:52 |
56 |
הם רועדים מפחד כי הם יודעים שהרפורמה תפול ברוב ענק |
נאקימה |
26.03.23 19:57 |
78 |
לא הבנת את שאלתי? |
צפנת-פענח |
26.03.23 20:05 |
95 |
לפחות 30 אחוז מהימין מתנגד לרפורמה |
נאקימה |
26.03.23 20:10 |
99 |
זו קביעה מרתקת בעיני. כיון שאתה אינך נמנה על מצביעי הימין בלשון המעטה, ואתה קובע כך נחרצות, ואני שכן נמנה על הימין, עוד לא נתקלתי בימני שכזה |
צפנת-פענח |
26.03.23 20:12 |
103 |
אתה מהסטארט אפ לאופטיקה - לא ענית לי 😎 |
נאקימה |
26.03.23 20:15 |
109 |
כיצד אענה אם לא שאלת? |
צפנת-פענח |
26.03.23 20:16 |
111 |
נאכבה באשכול אחר |
נאקימה |
26.03.23 22:29 |
177 |
תצא מהחלום שלך. תתאים ציפיות. ככה הסטירה שתקבל תהיה יותר צפויה. והיא בכל מקרה תבוא |
אלף כרמל |
26.03.23 19:58 |
83 |
למה הם פוחדים ממשאל עם |
נאקימה |
26.03.23 20:00 |
88 |
משני סיבות |
יהודי |
26.03.23 20:22 |
122 |
מזכיר לך שאת ההתנתקות יזם הליכוד עם הרמת יד של ביבי לפחות 4 פעמים |
נאקימה |
26.03.23 20:24 |
129 |
א. אני ממש לא חסיד של ביבי- ההפך, אני חושב שהוא עושה המון נזק לימין והוא בכלל מרכז שמאלה, רק שהוא יודע שיש רוב לימין אז הוא מתחפש לימין |
יהודי |
26.03.23 20:54 |
148 |
לא - את ההתנתקות יזמה מפלגת שמאל בשם קדימה. זה שביבי הוא פוליטיקאי נאחל - ידוע. |
עולה ותיק |
26.03.23 21:44 |
172 |
נקווה כולנו שבקרוב יעצרו את המפלג הלאומי המושחת הזה |
גלאפגוס |
26.03.23 19:42 |
5 |
לא חושב שיעצרו את לפיד בקרוב. |
Gronk |
26.03.23 19:49 |
38 |
הפיכה צבאית נוסח רומניה? |
דגול |
26.03.23 19:50 |
44 |
אכן הגיע הזמן לעצור את המסיתים והמפלגים |
dav58 |
26.03.23 19:58 |
84 |
חוק הנבצרות זה לא הבעיה אלא שעבריין שעומד בראש הממשלה מצפצף על החוק |
טיטו |
26.03.23 19:42 |
6 |
את הקושרים לדין. |
דגול |
26.03.23 19:52 |
53 |
בג''ץ מצפצף על החוק ועל הדמוקרטיה |
עולה ותיק |
26.03.23 21:18 |
159 |
התבלבל. הוא התכוון שהוא מנסה לבצע הפיכה משטרית ושאין סמכות לבית המשפט להפריע. |
אני ערכיסט |
26.03.23 19:42 |
8 |
כששחקן כדורגל מודיע לשופט שהוא מרחיק אותו מהמשחק |
קריימר |
26.03.23 19:42 |
9 |
זה הכי דמגוגי שהצלחת? |
פרזיט-ן |
26.03.23 19:43 |
12 |
לא. זה הכי מדויק שהצלחתי. |
קריימר |
26.03.23 19:46 |
26 |
ואז השופט קובע את ההרכב במקום המאמן (העם) |
הניצוץ |
26.03.23 19:53 |
61 |
צא לשיעורי אזרחות ואחכ נדבר. קשה לי עם בורות וחוסר מודעות. |
פרזיט-ן |
26.03.23 19:55 |
71 |
סלח לי שאני לא מתכוון להגיב כשקוראים לי בור |
קריימר |
26.03.23 19:57 |
79 |
אבל הוא צודק |
עולה ותיק |
26.03.23 21:17 |
158 |
היי קריימר |
מוסף היום |
26.03.23 20:19 |
120 |
אפשר לשפוט שופט ואף להדיח אותו ולשם כך יש איגוד שופטים |
קריימר |
26.03.23 20:21 |
121 |
זה טוב רק בכדורגל |
מוסף היום |
26.03.23 20:52 |
147 |
נציבות תלויות הציבור על שופטים |
קריימר |
26.03.23 20:57 |
151 |
תגיד אתה חי בסרט? |
עולה ותיק |
26.03.23 21:31 |
161 |
תגובה מעולה! |
גלאפגוס |
26.03.23 19:44 |
15 |
אולי במקרה שלך, השופט הוא הבעלים של הקבוצה היריבה ??? ככה סתם כדי שתיהיה הקבלה. |
safer |
26.03.23 19:52 |
52 |
אז להזכירך אותו מאמן/שחקן הוא זה שבחר את השופט הזה |
קריימר |
26.03.23 19:56 |
75 |
בולשיט |
עולה ותיק |
26.03.23 21:12 |
156 |
בדיוק המצב היום. באנו לשנות |
אלף כרמל |
26.03.23 20:00 |
90 |
לא היה שופט כדורגל מתמנה רק כי הוא אוהד של אחת הקבוצות ופועל עם חוקים משלו להרחיק את שחקני הקבוצה היריבה. בבגצ בהחלט השופט ... |
ברוש |
26.03.23 20:17 |
113 |
כששופט כדורגל אוהד קבוצה אחת ומתיר לה להפר את כל כללי המשחק הרי שכבר אי אפשר לקרוא לזה כדורגל |
עולה ותיק |
26.03.23 21:02 |
154 |
D9 |
פרזיט-ן |
26.03.23 19:43 |
10 |
מקווה שהחיות יתעשטו, נראה שמתחיל קץ שלטון בג״ץ |
עקרוני |
26.03.23 19:43 |
11 |
צודק |
totoloto |
26.03.23 19:43 |
14 |
האיש בלחץ היסטרי. תענוג לראות אותו עושה את כל הטעויות האפשריות |
Androidog |
26.03.23 19:44 |
16 |
בול +1 |
0x972Ops |
26.03.23 19:44 |
17 |
אתה עם כותונת פסים ,או סתם חולם בהקיץ?? |
raceway |
26.03.23 19:45 |
23 |
+1 |
Sceptical |
26.03.23 19:46 |
24 |
תגובה דליקטס |
Deep Instinct |
26.03.23 19:54 |
67 |
למה? אפשר הסבר? מה לא נכון במה שהוא אומר? |
עולה ותיק |
26.03.23 20:56 |
150 |
רשמית דיקטטור פושע שהולך לשרוף את המדינה |
Galileo |
26.03.23 19:45 |
19 |
לגמרי. בג''צ דיקטטור אכזרי מאין כמוהו |
ilanpesia |
26.03.23 19:47 |
30 |
אמר כל פושע |
Galileo |
26.03.23 19:47 |
32 |
נתניהו שינה כיוון |
בנג'ו |
26.03.23 19:45 |
22 |
בהחלט,פעם אחרי מכתב כזה היה רועד שבועיים |
יהודי צפוני |
26.03.23 19:51 |
45 |
נראה שהמכתב נכתב גם על ידי לוין |
בנג'ו |
26.03.23 19:54 |
63 |
אם נתניהו ימשיך כך יצעקו לו את מה שצועקים לחמנאי הדיקטטור בהפגנות באיראן... .. |
טרמי |
26.03.23 20:09 |
96 |
שיצעקו עד מחר. |
פיצה |
26.03.23 20:17 |
114 |
מעניין מתי השבכ מתחיל לפעול נגדו ושולח אותו לפנסיה ובאמת שבכיף על חשבון משלם המיסים |
Galileo |
26.03.23 19:46 |
27 |
זה קורה ברוסיה אתה מוזמן לעבור לשם. |
Y to Y |
26.03.23 19:48 |
35 |
תכף גם בישראל לצערי |
Galileo |
26.03.23 19:49 |
39 |
זה מצחיק שאתה קורא לשב״כ לעשות מהלך שמתנהל בדיקטטורה |
Y to Y |
26.03.23 19:51 |
48 |
דמוקרטיה מערבית, שתי קדנציות |
Galileo |
26.03.23 19:52 |
51 |
מגניב. זה כולל משטר נשיאותי, חוקה והפרדה בין הרשות המבצעת למחוקקת? |
ParOn |
26.03.23 20:40 |
138 |
השירות מופקד על שמירת ביטחון המדינה , סדרי המשטר השירות הדמוקרטי ומוסדותיו, |
יואב |
26.03.23 19:54 |
65 |
ומה דין נשיאת בית משפט שמנסה לפגוע במוסד הממשלה? |
פיצה |
26.03.23 20:17 |
115 |
ומי שפוגע במוסדות המדינה כמו הכנסת והממשלה מה דינו? |
dav58 |
26.03.23 20:26 |
131 |
הוא גמור |
פריווילגית |
26.03.23 19:46 |
28 |
בקיצור, מובן שהוא לא הולך לעצור |
עוטף232 |
26.03.23 19:47 |
31 |
מתי התגובה של בגץ? |
Y to Y |
26.03.23 19:48 |
34 |
כבר תקופה שהוא לא איתנו. |
LionInZion |
26.03.23 19:50 |
41 |
קרב היום שבו האייטולות בעלי הגלימה |
המוהוק האחרון |
26.03.23 19:50 |
42 |
הנאשם ''שכח'' שהוא עדיין לא ארדואן ולא מעל החוק |
אקטואלי |
26.03.23 19:50 |
43 |
דיפ סטייט על טורבו . |
u174y |
26.03.23 19:51 |
46 |
בכוונה הגיב מייד ולפני היועמשית |
נעמה |
26.03.23 19:51 |
50 |
אני גם יכול לצפצף על בית המשפט? |
פומפיה |
26.03.23 19:52 |
55 |
תשובה מושלמת. |
entropy |
26.03.23 19:53 |
57 |
אני לא מוכן לחיות במדינה בה השופטים לא יכולים להוציא ראש ממשלה לנבצרות! - זה המסר של המטומטמים שחושבים |
winter1 |
26.03.23 19:53 |
59 |
מכתב |
אוריניו |
26.03.23 19:55 |
70 |
טוב מאוד! |
דמוקריטוס |
26.03.23 19:56 |
76 |
אז זהו - האם אפשר לומר באופן רשמי שההודעה הזאת מסמלת את אובדן המשטר הדמוקרטי במדינת ישראל? |
רשימו |
26.03.23 19:57 |
81 |
שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה |
אלף כרמל |
26.03.23 20:12 |
101 |
היא מסמלת את תחיית הדמוקרטיה, לאחר עשרים שנות דיקטטורה משפטית |
פיצה |
26.03.23 20:18 |
118 |
המשטר הדמוקרטי הלך קאפוט הלכה למעשה לפני כ-30 שנה כשאהרון ברק ביצע פה הפיכה משטרית |
עולה ותיק |
26.03.23 20:55 |
149 |
ביבי צריך להפנים את זה שאין לו חיילים. ברגע האמת יש מאות אלפים ויותר שיצאו לרחובות להגן על בית המשפט |
האזרח המודאג |
26.03.23 19:58 |
85 |
טעות בידך תתעורר הימין בשקט |
JanNaor |
26.03.23 20:02 |
92 |
הפוך |
מתכנן צ'יפים |
26.03.23 20:18 |
116 |
אם כך - כל אלה יגנו על דיקטטורה. מאז ההפיכה של אהרון ברק בג''ץ הוא לא מגן הדמוקרטיה אלא הורס הדמוקרטיה |
עולה ותיק |
26.03.23 20:51 |
146 |
שקרניהו לא כשיר ! |
מהיהיה |
26.03.23 19:59 |
86 |
בוקר טוב אליהו ביבי שיטת הנחמדות סיימה את תפקידה |
JanNaor |
26.03.23 20:00 |
89 |
חח |
האזרח המודאג |
26.03.23 20:04 |
94 |
הייתי מוסיף: אין דבר כזה ''ביזיון בית משפט'' ביחסים בין הרשויות ולא ניתן לטעון כלפי ר'מ שהוא נציג הריבון |
BEBO |
26.03.23 20:09 |
97 |
יפה מאוד |
פיצה |
26.03.23 20:23 |
127 |
אכן. מה עם ביזוי העם ובחירתו? |
עולה ותיק |
26.03.23 20:49 |
143 |
יש פה |
חדשות |
26.03.23 20:11 |
100 |
וואו איזו תגובה. |
pilot |
26.03.23 20:15 |
110 |
אם תהיה הפיכה שלטונית בעזרת בגצ |
מתכנן צ'יפים |
26.03.23 20:16 |
112 |
חחח דרמטי シ |
Theologizer |
26.03.23 20:22 |
123 |
יפה |
News_Max |
26.03.23 20:22 |
126 |
החזיר את התקווה לעיניים שלנו ❤️ |
פיצה |
26.03.23 20:24 |
128 |
ההתנגשות היתה צפויה, טוב מאוחר מאף פעם לא. |
dav58 |
26.03.23 20:30 |
132 |
כל האזהרות מתממשות אחת לאחת. הרצוג האב, נשיא בית המשפט העליון לנדוי וראש לשכת עורכי הדין דאז |
taltal91 |
26.03.23 20:36 |
137 |
יפה אמר |
Theologizer |
26.03.23 20:49 |
145 |
התבלבלת... תקבל את כל הש... בביזיון בית המשפט |
ORR |
26.03.23 20:41 |
139 |
בית המשפט מבזה את כולנו בכך שהוא דן בכלל בנבצרות ראש ממשלה (זכות השמורה רק לפרלמנט בכל מדינה דמוקרטית) |
עולה ותיק |
26.03.23 21:33 |
162 |
תכלס אין לבג''ץ שום סכמות להוציא ראש ממשלה לנבצרות, לא לפי החוק הישן ולא לפי החדש |
עולה ותיק |
26.03.23 20:47 |
142 |
מדינת ישראל נחרבת אל מול עינינו המשתאות בגין שנאת חינם |
מרסו |
26.03.23 21:02 |
153 |
תסמינים דומים כאן ושם. מה שהיה עוד יותר מוזר זה שבניגוד לעולם, שמרנים בישראל ברובם הופנטו בדיוק כמו כל השאר |
Theologizer |
26.03.23 21:17 |
157 |
ברור, רק השמרנים הופנטו וכל הפרוגרסיבים הם אנשים בעלי חשיבה ביקורתית (רק לא כלפי עצמם או המחנה שלהם) |
עולה ותיק |
26.03.23 21:36 |
163 |
בקורונה? כולם פה כמעט הופנטו |
Theologizer |
26.03.23 21:37 |
164 |
קדימה תצאו מי שפחד לומר את האמת מבעד לקירות בית המשפט. הגיע העת |
בומבילה |
26.03.23 21:42 |
171 |
כל הכבוד |
Yuval |
26.03.23 21:44 |
173 |
+100000000000000000000 |
נמר צפוני |
26.03.23 21:54 |
176 |
לא מספיק אפסים :) |
רדיקל חופשי |
26.03.23 22:52 |
179 |
סוף סוף הוא מודה שיש כאן הפיכה שלטונית |
BoomBoX |
27.03.23 07:27 |
181 |
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.21
886 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ושואל מי מעך את התפוזים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
4515 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כנראה זה מה שאתם מיחלים לו - אחרי שהפסדתם בבחירות
(האמא המזויפת וכו..)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
4515 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
4515 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
קולוניאליסטים בדיוק כמו הצלבנים שכבשו את הארץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
15165 הודעות, 57 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
4515 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
אמא מזויפת - אמא אמיתית לא היתה מתנהגת כמו שאתם מעיזים להתנהג
כל אחד עם דרכון זר בכיס - איך לא תהיו אמא מזויפת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
1164 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
אני יכול לקנות אותך ואת כל הקרובים אליך רק במה שמושקע אצלי יא חצוף!
עלובי נפש שחשים שהשמש זורחת להם מהחשל"ת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 152
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 155
סטטיסטית גברים מרוויחים יותר מנשים, יהודים יותר מערבים, אשכנזים יותר ממזרחים וכולי. זה מצדיק איזושהי אפליה נגד מישהו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
1164 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 155
כנגד כל מי שהוא לא "נאור" לתפיסתכם.
אזי שהסטטיסטיקה שלכם מעניינת לנו את החשל"ת.
אתם ברחובות בגלל הפחד מצאת האמת לאור, האמת שבה אתם בשלטון מעל הממשל השולט פה ושאנחנו כבר לא מוכנים לכך!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 168
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
6941 הודעות, 25 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
אתם מתכחשים לצו הדמוקרטיה, מסרבים להכיר שאתם המיעוט, ורוב העם זכה באופן חוקי ברוב דמוקרטי זה החוק חביבי שאתם מתכחשים לו.
Take it or leave it.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.15
14034 הודעות, 126 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
אתם החורבן בעצמו, לא הסכנה
נבעטתם מעטיני השלטון.
אתם מבינים שהעם נמצא במקום אחר משלטון ההתנשאות המפאיניק על גרורותיו .
זו ההזדמנות האחרונה שלכם לנסות לתפוס חזרה בהגה השלטון.
ומכאן הכל מתחיל להשתבש הץאתם רוע רוע צרוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
7482 הודעות, 102 מדרגים, 201 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ענה להם במילים יפות: *** עליכם
יפה מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.15
7482 הודעות, 102 מדרגים, 201 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
אתם ממאיסים את עצמכם גם על השמאל השפוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
20258 הודעות, 162 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
60535 הודעות, 176 מדרגים, 239 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1581 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
718 הודעות, 4 מדרגים, מינוס 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
13582 הודעות, 47 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
איזה בידור.
תחזור לחור האידיאולוגי שלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
19027 הודעות, 35 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וגם ללא חוק הנבצרות שבא לחדד. באיזו סמכות בית המשפט יכול להוציא ראש ממשלה לנבצרות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.17
4638 הודעות, 53 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
או שהוא לא כשיר למלא את תפקידו - נתניהו מזכיר יותר ויותר את המלך ליר או את דנת'ור, המלך של גונדור בסרט השלישי של שר הטבעות, שליט תאב שלטון ובצע שעסוק רק בעצמו והולך ומשתגע בערוב ימיו בשעה שהממלכה שלו מובסת במלחמה עם כוחות האופל של מורדור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
19027 הודעות, 35 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
הסיפור כביכול של 11 שופטים שמאפשרים לו לכהן כראש ממשלה פשוט הזוי. כי אם היו פוסקים אז כנגד חוק יסוד, התנגשות החוקתית הייתה קורית אז.
הוא בהחלט כשיר לכהן והוא גם מראה זאת.
אל תאהבי, אבל בתור אחת שכביכול רוצה לחיות לפי חוק, זה המצב. לא חוק שמתאים כן או לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
ולדבר על שוחד תמורת כתבות חיוביות (שלא היו ולא נבראו) זה עלבון לאינטלגנציה, במיוחד שכל בעלי המקצוע אישרו את המיזוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47181 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.11.12
6271 הודעות, 49 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47181 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
פגישת הנחיה שלא הייתה הגשת מצג שווא לבית המשפט העלמת ראיות מההגנה הדחת עדים פגסוס ושאר ירקות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
141 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
אין לך שום טיעון למה אתה עושה את זה.
שום נימוק.. אתה זומבי נבער שמפמפם "חונטה חונטה!!!", "סמולנים בוגדים" וכל השיט הזה
בזמן שמשתינים עליך
הביביסטים והמציצה למלך זה דבר שצריך להחקר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47181 הודעות
בתגובה להודעה מספר 134
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.08
2595 הודעות, 17 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הוא לא הורשע (עדיין ...) ולכן אינו עבריין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.22
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
הוא הורשע במשהו? אם אני אתלונן נגדך אתה ישר גם נהיה עבריין ללא הרשעה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23226 הודעות, 245 מדרגים, 490 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.19
1753 הודעות, 53 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
7978 הודעות, 48 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
יש עבריינים גדולים ממנו מהעבר וההווה מאחוריו צדדיו ולפניו שחייבים לתת את הדין מזמן .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.22
126 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
2529 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.08
2564 הודעות, 33 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
אדוני השופט והתלין, האיש זכאי כל עוד לא הורשע.
זהו החוק במדינת ישראל ובכל מקום מתוקן, חוץ מאצל אלו שהחליטו לעשות הפיכה שלטונית רק כי לא זכו בבחירות החוקיות היחידות במדינת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
13582 הודעות, 47 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
4687 הודעות, 65 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
38983 הודעות, 306 מדרגים, 596 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עד היום תחת שליטה של השמאל דרך מערכת המישפט ,אף ימני לא היה סרבן מיליאים וכו',
פתאום שהימין מבקש להיות חלק ממערכת המישפט השמאל קורא לסרבנות,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47181 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
17372 הודעות, 157 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.22
30 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
https://youtu.be/KxMs-_9B52w
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6696 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
אבל לא ניסה לתת לרשות המבצעת כוח אבסולוטי - מצפה מכל אחד שחושב שהמדינה הולכת לדיקטטורה להפגין אם אתה מימין או משמאל
אם כל כך חשוב שיוציא את זה למשאל עם ומבטיח לך ש70 אחוז יצביעו נגד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6696 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4523 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
א. כנראה שהרוב לא חושב שזאת דיקטטורה כמו שאתה והחדשות מנסים לצייר את זה
ב. אני בעד משאל עם, אבל בתנאי אחד.. שיהיה זמן מסך שווה בכל הערוצים (כן, גם ב14) לכל צד בלי פרשנויות של הערוצים (אפשר אפילו כמה דיבייטים פומביים) ואז נראה כמה תומכים וכמה מתנגדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
כשדיקטטורה זה ששלושת הרשויות הן בשליטת הרשות המבצעת ואיך אתה חוסם חוקים הזויים שמוגדרים כחוקי יסוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4523 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
א. דיקטטורה זאת שליטה אבסולוטית של אדם יחיד/קבוצה מוגדרת שעל פיה ישק דבר, פה מדובר רק על של מי סמכות המילה האחרונה שכמו ב90% מהדמוקרטיות נתונה לרשות המחוקקת (אלה אם הרשות עצמה הגביל את עצמה, מה שלא קרה כאן).
מה שכן אני בעד שיקבעו כללים ברורים לחקיקת חוקי יסוד שיחייבו הסכמה רחבה ודרך אגב גם רוטמן וגם לוין אמרו שזה מה שיעשה לאחר איפוס המערכת הנוכחית.. למה זה לא לפני הרפורמה? כי המצב כרגע כל כך חולה שקודם צריך לאפס את המערכת לפני שמחזירים אותה למסלול..
ב. ההגיון הבריא שליווה את הממשלה מאז הקמתה יגרום לה לא לחוקק חוקים הזויים.. אם תסתכל על כל החוקים שבית המשפט ביטל לא תוכל למצוא חוק אחד שאתה יכול להגיד "זה חוק הזוי שאי אפשר לחיות איתו" כל החוקים שניפסלו היו מקובלים יותר על צד אחד ופחות על השני אבל לא ברמה של הזויים... אם בכל זאת יבוא היום ויחוקקו חוק הזוי אז אני מבטיח לך שבתור חסיד הדמוקרטיה אני הבוא למחות קטף אל קטף איתך..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
לא הייתי קורא להם חוקים הכרחיים שנעשו בתום לב (הגיון בריא ) - לדעתי בכל חוק כזה יש פריצה של כל סולם הערכים במדינה שלנו
-————————-
אותנו למדו באזרחות שהפרדת רשויות זה א ב של שלטון דמוקרטי והנה מתחיל פה תהליך שאם הוא יוכשר יכול לתת כלים מטורפים בידי דיקטטור בלי חסמים ובלי בקרות ( מזכיר לי את הונגריה )
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4523 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
דיון מעמיק) חוק דרעי וחוק הנבצרות אלו שני חוקים שהם מליבת הרפורמה כי זאת בדיוק הבעיה.. מי נתן לבית המשפט סמכות לפסול שר שהחוק לא פסל? ועוד ראש ממשלה?? בכל מדינה דמוקרטית אחרת זה היה מוציא אנשים לרחובות רק המחשבה על זה, רק אצלנו מקבלים את זה בהבנה.. אחד מזכויות היסוד בדמוקרטיה זאת הזכות לבחור ולהיבחר ובשביל ניקיון כפיים הכנסת חוקקה חוק מסודר וברור שאומר בדיוק מתי אסור לאדם להיתמנות לחבר כנסת, מתי לשר ומתי לראש ממשלה ורק במצבים האלה הוא לא יכול להתמנות לתפקידים האלה.. זה שבית המשפט החליט שהוא יכול לחוקק את החוק במקום הכנסת לא הופך את זה להיות בסמכותו...
בנודע להפרדת הרשויות- הפרדת הרשויות אומרת שכל ראשות היא עצמאית בתפקידה אבל מעל כל אחת מתנוססת חרב שמצרה את צעדיו..
מעל הראשות השופטת מתנוססת חרב החקיקה כאשר רק המחוקק יכול לחוקק חוק והשופט חייב לשפוט לפי החוק הזה
מעל המחוקק נמצא העם שהיא חייבת לו דין וחשבון תדיר והוא יכול להדיח אותה
ומעל המבצעת נמצאים גם המחוקקת וגם השופטת כאשר היא יכולה להקנות מדיניות רק במסגרת החוק שהכנסת הסמיכה אותו וכשהוא חורג מהם הוא נמצא תחת ביקורת שיפוטית..
פה בארץ יש שני בעיות במצב הקיים:
א. שגם אם הראשות המחוקקת והראשות המבצעת פעלו כחוק הן עדיין נתונות לביקורת שיפוטית (בצורה שאפילו לא ניתנה לראשות השופטת)
ב. מכיוון שפה הראשות השופטת מרשה לעצמה לחוקק חוקים על ידי פיסקי דין גם אם הם לא עולים בקנה אחד עם החוק הקיים אז מה האיזון והבלם שלה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 160
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.03.23 בשעה 22:27 בברכה, נאקימה
ובקורת על השופטים צריכה לבוא מגוף בקורת שלא משוייך לרשות השופטת או המבצעת - לרשות המבצעת אסור בתכלית האיסור להשפיע על הרשות השופטת כי בג"ץ זה גוף שאמור לבקר את הממשלה ולא להפך
חוק דרעי זה חוק מסוכן שנותן פתח לאנשים מסוכנים להכנס למערכת הפוליטית - דרעי לא מסווג ככזה אצלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4523 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 174
אבל מצד שני זה שאנחנו לוקחים כמובן מאליו שבג"ץ אמור לבקר את הרשות המבצעת זה גם ממש לא תקין..
בג"ץ אמור להתערב רק בעניינים שבצורה מובהקת נעשים בסתירה לחוק ולא בכל דבר שלא מתאים להם..
יותר מזה, הרשות נמבצעת לא צריכה להיות תחת ביקורת תמידית ככה אי אפשר למשול.. תחשוב איך הייתה מרגיש אם הבוס שלך היה נותן לך משימה אבל עד שאתה גומר אותנו הוא עומד מאחוריך.. הייתה נשאר בעבודה כזאת? וכזאת ממשלה זה אפילו יותר גרוע כי היא צריכה להחליט על הדרך שהמדינה תלך בה בזמן ממשלת...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 178
זאת הגדרה שלמדתי באזרחות - וזה חשוב שתהיה בקרה לרשות המבצעת ( היום כבר הורידו את ההגדרה הזו - בחסות קהלת מספרי הלימוד ואפילו מחיפושי גוגל )
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3963 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3963 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
ו70 אחוז חושבים שלשופטים יש וטו ובוחרים בעצמם את השופטים - וכמו שאתה יודע שזה שקר גדול שאפשר להסביר בפשטות את מבנה הוועדה לבחירת שופטים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3963 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3963 הודעות, 26 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
13582 הודעות, 47 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
למה מגיעים כמה עשרות לתמוך מול מאות אלפים שהם נגד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4523 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
א. בדרך כלל הצד שמוביל את המהלך בדרך כלל לא יוצא להפגין אלה רק הצד שמתנגד (כך לדוגמא את גוש קטיף, אף על פי שהימין הוציא יותר מחצי מליון לכל הפגנה (על פי המשטרה, לא אני אמרתי) השמאל לא יצא לשום הפגנה, כי לא היה צורך..)
ב. הסיבה שאין משאל עם זה כי הימין כבר אמר את דברו בקלפי וכשיש הזדמנות לעשות שינוי כזה שאנחנו מייחלים לו כבר כל כך הרבה זמן אסור לאבד דקה אלה לקחת את ההזדמנות בשני ידיים (למרות שאישית אני חושב שמשאל עם זה דווקא רעיון טוב אבל בתנאי שיהיה סיקור הוגן ב100%)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.13
13393 הודעות, 35 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
ודברו היו כמה תשדירי בחירות בעיקר על יוקר המחייה ו משילות אפילו סרט אחד לא יצא על הרפורמה - מכיר הרבה אנשים שהצביעו בן גביר והיום מתעבים אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4523 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
ב. גם לביידן אין כרגע תמיכה רחבה, זה אומר שהוא צריך לפרוש? לא, יש לו את הזמן שלו לעשות את השינויים שלשמם הוא נבחר..
ג. אפילו בסקרים הכי גרועים של 12 ו13 הימין יורד ל58 מנדטים, שזה עדיין כמעט רוב העם (כשמהצד השני יש לך את בל"ד שלא הייתי מגדיר אותם חלק מהעם) ואפילו במפלגות ה"שמאל" יש לא מעט שבעד הרפורמה ואפילו העבירו כזאת בטרומית בממשלה הקודמת (אפילו חריפה יותר מהמוצעת עכשיו) אבל אף אחד מהם לא יעיז להגיד את זה עכשיו כי יסקלו אותו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
אבל בלי קשר לפוליטיקאי כזה או אחר (כי כל פוליטיקאי אפשר לשחד, לסחוט, להלחיץ וכולי) הציבור הימני היה נגד ההתנתקות ואילו כל ציבור השמאל היה בעד. זה שהשמאל מוצא דרכים להשפיע על הימין דרך מערכת המשפט (שרון חשש מכתב אישום ועונש כבד) זה כבר סיפור אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
869 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
1737 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6696 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.08
2564 הודעות, 33 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אהוד ברק
אהוד אולמרט
בוגי יעלון
אביגדור ליברמן
גדעון סער
יאיר לפיד
אהרון ברק
אסתר חיות
ועוד כמה אנרכיסטים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.11.12
6271 הודעות, 49 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואם אל זה הוא לא ייענש...
אז באמת תיהיה אנרכיה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.2.18
6696 הודעות, 34 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
העיקר איפשרו ללפיד לעבור על חוקי יסוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
436 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9395 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואחר כך מבצע עבירה חמורה, ומודיע לשופט שהוא כבר לא שופט והוא לא יכול לשפוט אותו, ובעצם אף אחד לא יכול לשפוט אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.22
1309 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9395 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
ראש הממשלה הוא שחקן במגרש הפוליטי, יהיו שיגידו קפטן, יהיו שיגידו מאמן, והשופט הוא שופט. אנשים פה התבלבלו בתפקידים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23226 הודעות, 245 מדרגים, 490 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.22
1309 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
לצורך סיבור האוזן, השופט שלך מחליט כמה כסף יקבל כל שחקן, עם איזה שמפו יתקלח, והאם מותר לו לשתות קולה.
ככה בערך נשמעים הטיעונים שלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9395 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
ובטח לא מאנשים שמחזירים אותי לשיעורי אזרחות בלי בכלל להכיר אותי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
שופט כדורגל פוסק אך ורק באותו תחום צר שהוא הוסמך לקבוע בו - וזה כללי משחק הכדורגל. השופט לא יכול לחרוג מהכללים האלה. הוא לא יכול לקבוע משהו שאינו בסמכותו. הוא לא יכול לקבוע לשחקנים מה לעשות כשהם לא משחקים כדורגל לדוגמה.
שופטי בג"ץ לעומת זאת החליטו שהם יכולים לקבוע הכול כולל הכול. במקור בג"ץ היה מוגבל רק לאותם תחומים שהחוק הסמיך אותו אליהם. אם החוק אינו הסמיך את בג"ץ לפסול חוקים אז בג"ץ לא יכול לפסול חוקים. החוק לא אמור לקבוע בפירוש מה אסור לבג"ץ לעשות. החוק קובע מה תחת סמכותו של בג"ץ ומה שלא תחת סמכותו - אינו תחת סמכותו. בא אהרון ברק והחליט על דעת עצמו ובניגוד לסמכויות מערכת המשפט שעכשיו המילה הכתובה היא רק המלצה שאפשר להתעלם ממנה, שכעת מותר לפסול חוקים, שדעתו של היועמ"ש מחייבת וכולי.
אם שופט כדורגל יחליט שהוא עוסק באקטיביזם שיפוטי ויתחיל להמציא כללי משחק משלו או לפסול על דעת עצמו כללי כדורגל קיימים - אותו שופט יאבד את מקומו אחרי שתי דקות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.17
1208 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אם השופט באופן ברור מוטה אופן ברור לצד אחד במשחק - ואיגוד השופטים יצדיק את השופט על כל צעד ושעל . האם גם אז תומר שהשחקן פיטר את השופט ????
עד כדי כך עיוורים נהיינו ?
במצב של היום - שידור חוזר על השפיטה של השופט ויש עירעור !
תאשר לי בבקשה שאתה מקבל שאפשר לשפוט שופט ???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9395 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
ויש ועדות מקצועיות שתפקידן לבקר.
אגב אני לא מחזיק בדעה שבית המשפט מוטה ומחליט רק כנגד צד אחד, אבל גם ברור לי שאני לא יכול לשנות תחושה אישית שלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.17
1208 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
אבל במערכת המשפט של ימיינו - למי תתלונן ?
ומי ימנה את הוועדה לביקורת על השופטים ?
ולמי להתלונן אם היועץ המשפטי מוטה ?
האם לא נראה לך שזה חייב שינוי דחוף ???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9395 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
ובמידת הצורך הנציבות יכולה להמליץ גם על הדחה (כמו גם בהמלצת שר המשפטים או נשיא בית המשפט העליון)
והועדה לבחירת שופטים בה להזכירך יש נציגי ציבור כולל אפילו מהקואליציה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
איזו נציבות ואיזו נעליים?
כדי להילחם נגד ארגון ענקי ונטול מעצורים/מגבלות כמו מערכת המשפט כולה אתה חייב שמנגד יהיה לך גם ארגון ענקי (בעל משאבים בלתי נדלים) לפחות כמו מערכת המשפט עצמה.
אין משמעות מי יושב בועדה לבחירת שופטים אם הסינון הקפדני מתחיל עוד בשלבים מוקדמים יותר ועובר את אישור ועדת השתיים. שופט לא יהפוך למועמד לעליון אם לא יוכיח קודם כל ולפני הכול שהוא עם החונטה ועם השמאל. אולי יקדמו איזה עלה תאנה ימני אחד (כמו שיש גם משבצת לערבי אחת בעליון) אבל בזה זה יסתיים.
מערכת המשפט בישראל שולטת בענישה. ומי ששולט בענישה שולט בפועל במדינה. לפרקליטות יש חומר מפליל על כל אדם במדינה הזאת. היא יכולה להשמיד כל אחד אם רק תרצה. מי המתאבד השיעי בנציבות תלונות הציבור על השופטים שייעיז לגעת במערכת? אחרי יומיים הבן אדם הזה ימצא את עצמו נאשם באף ואחד אישומים. כמו שפוליטיקאים שניסו לגעת במערכת המשפט שילמו מחיר אישי (התחיל עוד בשנות ה-90 עם יעקב נאמן) כך גם איזה פקיד מסכן בנציבות התלונות. ולמי הנציבות יכולה להמליץ על הדחה? בעוון מה? הרי לפני שבכלל מאשימים מישהו צריך קודם כל לחקור ולהגיש כתב אישום (תפקיד הפרקליטות והמשטרה אשר בפועל נשלטת על ידי הפרקליטות דרך מח"ש) ואחר כך מישהו צריך גם להרשיע את אותו משפטן בכיר. מצטער אבל אין לנציבות תלונות שום שיניים. היא לא יכולה כלום. מערכת המשפט נדרשת לחקור, לתקן ולהעניש את עצמה (כדברי אהרון ברק בכבודו ובעצמו). והרי ברור לכולנו שזה לא יקרה ולא קרה מעולם. אף אחד לא יחקור את עצמו או את מי שנמצא מעליו. בעבר גם המשטרה נדרשה לחקור את עצמה. עם הזמן הבינו במדינה הזאת שזה פשוט לא עובד. מהר מאוד הבינו שאף שוטר זוטר לא באמת יחקור את המפכ"ל ואף שוטר לא יחקור את חברו למערכת. מהר מאוד השחיתות פשטה בכל המשטרה, שוטרים יכלו לפשוע כאוות רצונם והכול עבד שם בשיטת יד רוצחת יד וחבר מביא חבר. כדי לפתור את הבעיה הזאת קדימו את מח"ש כדי שיהיה גוף חיצוני, בלתי תלוי, בעל סמכויות רחבות אשר יוכל לחקור את השוטרים. שום נציבות לא תעזור פה. צריך להיות גוף מאוד גדול, בעל סמכויות מאוד רחבות, בעל תקציבי עתק, עצמאי, בלתי תלוי, אשר תהיה לו הזכות והסמכות לחקור (ממש לחקור כמו שעושים במשטרה) ולהעמיד לדין את בכירי מערכת המשפט (במיוחד את בכירי הפרקליטות, כי שם השחיתות כבר עברה כל גבול אפשרי).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
869 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.21
533 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9395 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
כמו כמעט כל השופטים באיגוד השופטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
הסלקציה המשפטית מתחילה עוד מהאקדמיה כשבעלי השקפות "נכונות" מקבלים ציונים טובים ביותר בתזות שלהם (לדוגמה, אם תהיה בעד פמיניזם תקבל ציון גבוה יותר, תהיה נגד תקבל ציון פחות טוב). אשתי היא משפטנית וזה בדיוק מה שהיא מספרת שקורה במערכת המשפט.
אחרי האקדמיה יש עוד מיליון ואחד וועדות ומבחנים ששופט צריך לעבור לפני שהוא בכלל הופך למועמד לעליון - בין היתר הקריטריון העיקרי לקידום זה רמת הנאמנות של השופט למערכת - כלומר, לא נאמנות לחוק, לא לאמת, לא לדמוקרטיה, לא לערכי הצדק והמוסר, אלא נאמנות רק למערכת. וזה אומר שאם המערכת החליטה להכניס לכלא אדם חף מפשע או לעזור לפושע לחמוק מעונש אז אותו שופט מתבקש לשתף פעולה אחרת הוא לא יקודם ואף יפוטר עוד בערכאות הנמוכות יותר.
לא רק שאת רוב שופטי העליון הממשלה לא בחרה אלא שגם אם היא אכן הייתה בוחרת אותם זה לא היה משנה דבר כי הם כולם שיבוט האחד של השני. אין שם באמת פלורליזם. הם כולם נאמנים באופן עיוור ופנאטי למערכת. וגם אחרי שנבחרו הם כבר לא תלוים בממשלה ויכולים לפעול נגדה (וזאת בזמן שהממשלה תלויה בהם).
שופט כדורגל לא קובע כלום מלבד כדורגל. אין לו יותר מדי פיתויים לעבור על הכללים. הכול גם מצולם במצב און-ליין וקל לזהות רמאות. בג"ץ לעומת זאת יכול לקבוע הכול כולל הכול. יש לו מונופול על כל תחום שרק אפשר להעלות על הדעת. הוא קובע לכולם מה מותר, מה אסור ומה חובה על כולנו לעשות. הוא קובע מי יחיה ומי ימות (יקבל עונש קשה שהוא בבחינת מוות). הפיתוי לנצל את הכוח הזה לרעה הרבה יותר גדול (כוח משחית וכוח מוחלט משחית באופן מוחלט) במיוחד כשאותו בג"ץ יודע ששום דבר לא מצולם, כל ההחלטות החשובות מתקבלות מאחורי הקלעים ודלתיים סגורות ואפשר בקלות לעבוד על הציבור בטענה שהציבור לא מבין בתורת המשפט שום דבר (טיעון קצת מטומטם שהרי החוקים בסופו של דבר נחקקים על ידי הציבור למען הציבור, משקפים את תפיסת עולמו של הרוב בציבור, ואם לציבור לא היה מושג מה אומר החוק אז גם לא הייתה שום סיבה לחוקק את החוקים כי ממילא אף אחד לא יתנהל לפי החוק. זה היה מיותר בכלל לחוקק משהו).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
13582 הודעות, 47 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
אתה חושב שלא רואים את הסימביוזה החולנית בגילוי עריות, בין התנועה לאיכות השלטון ובגצ?
גם זה יחלוף מן העולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.04
23430 הודעות, 140 מדרגים, 250 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מן הסתם הקבוצה שמרמה תנצח אבל זה כבר לא יהיה במסגרת משחק כדורגל אלא משהו אחר.
באותה מידה, כשמערכת המשפט אוהדת מחנה פוליטי אחד ומתירה לו הכול (גם לעבור על חוקי יסוד) בעוד שהמחנה השני לא יכול אפילו לחליף נהג פרטי שמרגל אחרי ראש הממשלה אז אי אפשר לדבר על כך שהשופט הזה הוא הגון.
את משחק הכדורגל אפשר להמשיל לדמוקרטיה.
אם מערכת המשפט אוהדת מחנה פוליטי מסוים ותמיד פוסקת לטובתו. אם מערכת המשפט מפרה את כללי המשחק וגם מאפשרת למחנה פוליטי אחד בלבד להפר את כללי המשחק. אז כבר אי אפשר לקרוא לזה משחק (דמוקרטי). כמו שאי אפשר לדבר על כדורגל כשיש שופט מושחת כך אי אפשר לדבר על דמוקרטיה כשיש מערכת משפט מושחתת.
אגב, באיזו מדינה בעולם מערכת המשפט מוסמכת להדיח את העומד בראשה של הרשות המבצעת? בכל המדינות הדמוקרטיות הליך הדחת הנשיא מתחיל בכך שיש צורך ברוב גדול (שני שליש לפחות) של הפרלמנט (או שני בתי הנבחרים).
שופט כדורגל מושחת אפשר להדיח. התאחדות הכדורגל בכוונה מורכבת מאנשים שונים, ממדינות שונות וכולי. אבל מי יכול להדיח שופט בג"ץ? מי יכול להדיח את חיות? מי מבטיח לי שחיות פחות מושחתת מביבי? כי הפרקליטות לא הגישה נגדה כתב אישום? אתה מבין את הבעיה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.22
1309 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
19 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
26120 הודעות, 213 מדרגים, 415 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
14398 הודעות, 58 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וכל פעם שהוא מנסה להיחלץ מהן, הוא רק חופר לעצמו בור יותר עמוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
8879 הודעות, 79 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
38983 הודעות, 306 מדרגים, 596 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.05
20926 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
903 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
באיזו מדינה דמוקרטית בעולם רק בית המשפט מחליט על נבצרות? בכל מדינה דמוקרטית זאת זכות השמורה רק לפרלמנט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8880 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיהיה לנו בהצלחה, אם היה לי אפילו ספק, מדובר בראש הממשלה הכי רע בתולדות מדינת ישראל ואני אפילו מוכן לסלוח לו על הקדנציות הקודמות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
340 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8880 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43332 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעל כורחו/ברצונו זה פחות מעניין
ניתן לראות זאת בבירור מתשובתו לבג"צ
שאפו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
813 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.13
43332 הודעות, 197 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
בטח בנחרצות שלו ובתשובה החד משמעית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
10286 הודעות, 43 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4627 הודעות, 30 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
העם הוא הריבון, ולא חונטת השופטים ומלקקיהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8880 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
12715 הודעות, 55 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8880 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
שלא תטעה זה מעציב אותי, אבל ראש ממשלה סגול שיער וחלול המוח מבצע ארדואניזציה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
12715 הודעות, 55 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
ומצד שני אתה טוען שעוד מעט תיהיה פה דיקטטורה.
אז במה אתה תומך? דמוקרטיה או דיקטטורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8880 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.20
184 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
ואגב אני בכלל לא תומך בהגבלה, שהציבור יבחר את מי שהוא רוצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.05
14954 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מי שינסה לפגוע במוסד ממוסדות המדינה כגון בית המשפט העליון שב"כ חייב להתערב ולעצור אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4627 הודעות, 30 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.08
2564 הודעות, 33 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
בית המשפט הוא חלק ממוסדות השלטון כל עוד הוא פועל ע"פ חוקי המדינה. לע"ע חוקי המדינה נקבעים במוסד היחיד האמון על קבלתם - הכנסת הנבחרת ע"י העם בבחירות דמוקרטיות, והיא זו גם האמונה על הקמת הממשלה וקבלת אימונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
10466 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הזדקן בעשר שנים בחודש האחרון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.18
2100 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא רוצה להיפטר ממנה ומצפצף עליה ועל כולנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
12715 הודעות, 55 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני צריך לדעת למתי להכין את הפופקורן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
23787 הודעות, 149 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.22
1570 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יובלו בכבלים, אחר כבוד לקלבוש.
בחתימתם על ביטול חוק, הם חותמים על כתב האישום בהפיכה שיוגש כנגדם בהמשך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79257 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
1852 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לבית המשפח , אין סמכות להתערב , וטוב יהיה אם ידחו את העתירה על הסף .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
7084 הודעות, 68 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
10210 הודעות, 46 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.18
512 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52636 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שלבית המשפט יש סמכות להתערב בנושא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2509 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
13638 הודעות, 116 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
4804 הודעות, 52 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
13582 הודעות, 47 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4627 הודעות, 30 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
אין לבג"ץ שום מונופול על המוסר או הדמוקרטיה. הוא פשוט חורג מסמכותו.
באף מדינה דמוקרטית בעולם לא קורה מה שקורה אצלינו (ממשלת ימין תמיד מסורסת, ממשלת שמאל עושה מה שבא לה כולל הפרת חוקי יסוד).
להוציא לנבצרות יכול רק הציבור דרך נציגיו בכנסת. בארה"ב, גרמניה ובעצם בכל מדינה דמוקטרית הליך הדחת מנהיג יכול להיעשות רק על ידי רוב גדול של נבחרי ציבור. רק בשלב הסופי זה עובר לבית המשפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
15734 הודעות, 84 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.22
896 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
כי זוהי דרך הימין
גם כשאוסלו היתה טעות
גם כשההתנקתות היתה טעות
וגם כש בגצ החליט להיות המושל השופט והמבצע
את היהודים לקלבוש
ואת הגויים הרוצחים לבני חורין
תם הטקס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
4765 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
רוב החיילים בצהל יסרבו לשרת את בגצ.
או רמטכל בשירות הבגצ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
בג"ץ הוא זה אשר פוגע בזכויות יסוד של כולנו, הוא זה אשר גורם לכך שתהיה אפליה בין אזרח לאזרח, שיהיה חוק אחד לאדם אחד וחוק אחר לאדם אחר. החוקים במדינה הזאת נכונים ושוויוניים אבל בג"ץ דואג ליצור אפליה על דעת עצמו.
ולמה אתה חושב שלימין אין מאות אלפים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
2032 הודעות, 20 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.22
896 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מירי רגב למשרד הבטחון
גלנט הביתה
ברקת תחבורה הוא עוד ירוק לביטחון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
15734 הודעות, 84 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
38114 הודעות, 228 מדרגים, 449 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהוא ביצע "ביזיון בית משפט". זו המצאה שיכולה להתקיים רק בדיקטטורה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4627 הודעות, 30 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
169 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
התנגשות חזיתית
כל שיעורי האזרחות
יורדים לטימיון
השופט..גם שופט
וגם..תליין...וגם קברן
לע..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.12
9608 הודעות, 54 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
4765 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רוב החיילים יסרבו לשרת את המדינה לדעתי.
וזה מבלי שאף אחד יחפור להם לסרב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
15165 הודעות, 57 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
20435 הודעות, 64 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4627 הודעות, 30 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.08
2564 הודעות, 33 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.11
2873 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
15165 הודעות, 57 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2439 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בלי קשר לשאלת הנבצרות ובלי קשר לשאלה מי צודק פה - מי תכלס מפקח על בג"ץ? מי מבטיח לי שהכול כשר שם בבג"ץ? מי מבטיח לי שאם שופט בג"ץ סרח הוא ייענש? הרי כולם שם חברים של כולם (בפרקליטות ובבג"ץ כולם משפחה אחת גדולה ואין כניסה לכל אחד, כדברי אהרון ברק)? מי מפקח על מערכת המשפט? מי חוקר אותה? מי מעניש אותה? מי יכול לבלום את החלטותיה כשהיא חורגת מסמכותה? מי יכול לערער על החלטותיה? מי מספיק חזק ואמיץ לעשות זאת? מי מבטיח לי שהפרקליטות לא תופרת תיקים לחפים מפשע (יש הטוענים שרות דוד תפרה לא מעט תיקים לחפים מפשע וחלקם אף התאבדו)? מי מבטיח לי שהיא לא עוזרת למקורביה לחמוק מעונש (סביר להניח שזה מה שקרה במקרה של רות דוד או ספיר ניסני)? מי מבטיח לי שאין למערכת המשפט מאגרי מידע על בכירים במדינה (פה ושם הועלו טענות כאלה) שבאמצעותם היא סוחטת כל אדם במדינה הזאת (מישהו חושב שמנדלבליט סתם כך טען שמחזיקים אותו בגרון?).
בסופו של יום דמוקרטיה זה שלטון העם, על ידי העם ולמען העם. לטוב או לרע. רק העם והעם בלבד מוסמך לקבוע מה מוסרי ומה לא מוסרי, מה טוב למדינה ומה לא טוב למדינה, לאיזה כיוון המדינה צריכה לשאוף, מה יהיו הנורמות החברתיות והערכים על פיהם המדינה תתנהל. הכנסת, הממשלה, בתי המשפט, המשטרה, הצבא - כל אלה הם רק הכלים, האמצעים, המנגנונים דרכם רצון העם צריך לבוא לידי ביטוי. זאת גם הסיבה מדוע בכל מדינה דמוקרטית במערב לציבור יש השפעה על מנגון בחירת השופטים ובנוסף לכך הרשות הדומיננטית היא תמיד הרשות המחוקקת או המבצעת אבל לא הרשות השופטת. כל תפקידה של מערכת המשפט הוא רק לוודא שחוקי המדינה נאכפים באופן שוויוני ואובייקטיבי, ללא שום פניות או משוא פנים. אין למערכת המשפט אף תפקיד אחר. כל תפקידה הוא לוודא שכולם יהיו שווים בפני החוק. אם למערכת המשפט יש העדפות ושיקולים אחרים מלבד מורא החוק הרי שאין לאותה מערכת זכות קיום במתכונתה הנוכחית.
אין מערכת המשפט יכולה לקבוע מה טוב למדינה או רע למדינה, מה מוסרי ומה לא וכולי. את אלה קובע רק העם. ואם העם קבע לדוגמה שאסור למסור שטח ריבוני למדינת אויב תחת ממשלת מעבר אז אסור לעשות זאת ומערכת המשפט אמורה לאסור זאת. אם מערכת המשפט לא אוסרת זאת (ולא משנה תחת איזה תירוץ) הרי שאין לה זכות קיום. אין היא מוסמכת לקבוע מה טובת המדינה ויהי אפילו הטיעון שלה ביטחוני, שהרי אין כאן שאלה ביטחונית אלא רק שאלה חוקתית ושאלה מוסרית (כאשר העם קובע ואת אמות המידה המוסריות ואילו מערכת המשפט קובעת מה חוקי ומה לא על בסיס החלטת העם). גם אם מחר ארגון טרור יאיים על המדינה במלחמה כוללת ואיומה אם המדינה הזאת לא תעלה קורבן אדם אחד ויחיד (נניח תזרוק הומוסקסואל אחד בן 16 מהגג כפי שעושעים בדאע"ש) זה ישמע מאוד הגיוני וטוב מבחינה ביטחונית להיכנע לדרישות אותו ארגון טרור (כי בכל זאת עדיף להקריב אדם אחד יחיד מאשר שאלפים ימותו במלחמה והכלכלה תתרסק) הרי שאסור למערכת המשפט להתיר דבר כזה מפני שזה מנוגד לחוק. וזה מנוגד לחוק כי הציבור חושב שזה לא מוסרי. על מערכת המשפט להגיד לממשלה שזה לא חוקי, שהממשלה צריכה לחפש דרכים אחרות (חוקיות יותר) להמנע ממלחמה (במקרה של לפיד אפשר היה לדחות את פתיחת אסדת כריש עד שתקום ממשלה חדשה עם מנדט מהעם), ואם אין ברירה אז נצא גם למלחמה.
מערכת משפט במדינה דמוקרטית גם לא יכולה להחליט על דעת עצמה שהיא מפלה מישהו לרעה או לטובה אם האפליה הזאת לא מעוגנת בחוק (וגרוע מכך - אם האפליה הזאת מנוגדת לחוק). מערכת המשפט לא יכולה להחליט על דעת עצמה (ולא משנה מה הרציונאל) שהיא מפלה יהודים לרעה לעומת הערבים (כי הערבים הם מיעוט מסכן ומדוכא או כל סיבה אחרת). מערכת המשפט לא יכולה להחליט על דעת עצמה שהיא מפלה ימנים לעומת שמאלנים (כשכל מפגין ימני שחוסם כביש נעצר בו במקום ושמים אותו במעצר ממושך ואילו אנשי שמאל מקבלים אור ירוק לחסום כבישים כאוות נפשם). מערכת המשפט לא יכולה להחליט על דעת עצמה שהיא מפלה אזרחים פשוטים לעומת מקורבי מערכת המשפט (אם מישהו יסתכסך פה בטעות עם בכיר במערכת המשפט הוא ירגיש על בשרו מה זאת אפליה במערכת המשפט). מערכת המשפט לא יכולה להחליט על דעת עצמה שהיא מפלה גברים לעומת נשים בשם איזושהי אג'נדה פמיניסטית רדיקאלית אשר גורסת שעכשיו נשים צריכות לנקום בגברים בגלל משהו (באותה מידה כמובן גם אפשר לנקום בערבים על מאות שנות דיכוי וטבח ביהודים). מערכת המשפט לא יכולה להחליט שלחצי מאזרחי המדינה (כל הנשים במדינה) תהיה הזכות לרצוח (להעליל אונס) את החצי השני (כל הגברים במדינה) מבלי לתת על כך דין וחשבון. בישראל, מערכת המשפט אכן החליטה כך - החלטה המנוגדת לחוק.
בקיצור, אני לא יודע מי צודק - ביבי או בג"ץ. אבל אני יודע שאת ביבי אני (העם) יכול להחליף. אבל מי יחליף את חיות? מי יוציא אותה לנצרות? מי יכניס אותה לכלא אם צריך? הרי אף אחד במערכת המשפט לא יעשה זאת (זה כמו לצפות ממאפיונר קטן להתמרד נגד הדון). גם המשטרה (אשר נשלטת על ידי המערכת המשפט בפועל דרך מח"ש) לא תעשה זאת. ולכן אם אני צריך לבחור אני בוחר בביבי (למרות שתכלס לא בחרתי בו בבחירות האחרונות).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
22058 הודעות, 197 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תאמינו או לא. מה שמתחולל בעולם בכלל ובישראל בפרט מאז הזיית " הקורונה" הוא מחוץ לגבולות התודעה האנושית, לא רציונלי, אבסורדי ולא מובן. ההסבר היחידי לטירוף הדעת של האנושות וקריסת המערכות הכוללת הוא מטאפיזי. אנחנו עדים להפקה אלוקית מרהיבה אבל מבעיתה ומעוררת אימה. הכל כתוב ומסופר במקורות ובקרוב גם אחרוני האפיקורסים יזעקו לעזרה. אינני יהודי שומר מיצוות אדוק אבל אני מבין שאינני מבין כלום ואינני יכול להסביר את השטיון שמסביבי. כאילו אנחנו בסצנה מסרט אימה בכיכוב " זומבים" תחזיקו חזק. אנחנו בסוף הפרומו. לא לבעלי קיבה רגישה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
15165 הודעות, 57 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2499 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 157
נדמה לי דווקא אהרון ברק היפנט פה יותר מדי אנשים, יחד עם ערוצי אל ג'זירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
15165 הודעות, 57 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 163
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
2015 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1581 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אסור להפסיק ,
תהליך הסרבנות מגעיל אותי , ומחלחל ברמות מזעזעות , אנשים שעד לא מזמן נלחמו איתך כתף אל כתף , מסרבים בין רגע להגן על המדינה ,
גם אני מחר מסרב כי משהו לא מתאים לי בפעולות הממשלה ,
האם למישהו זה נראה הגיוני ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.18
2906 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
3114 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 176
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
22998 הודעות, 122 מדרגים, 237 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד