זר ימונה במקומה? מאחורי הקלעים של עזיבת שרון תמם את מכבי תל אביב

על ההחלטה המפתיעה של מנכ"לית המועדון, שהודיעה היום על סיום תפקידה, ידעו הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו, ג'ק אנגלידיס, כבר למעלה מחודש • כעת, אחרי יותר מ-12 שנה בצד הצהוב, וכשבקרוב תחגוג 50, תפנה לאתגרים חדשים בקריירה

מיטש גולדהאר ושרון תמם. ההחלטה התקבלה אצל המנכ"לית לפני למעלה מחודש, צילום: אלן שיבר

ההודעה של מכבי תל אביב היום (ראשון) על כך שהמנכ"לית, שרון תמם, תעזוב את המועדון בסוף העונה, הצליחה להפתיע לא מעט אנשים מעולם הכדורגל, אבל מסתבר כי לעזיבה הזאת אין כלל קשר לכישלון המקצועי של הצהובים. 

לפני קצת יותר מחודש, כאשר ג'ק אנגלידיס, נציגו של הבעלים מיטש גולדהאר, הגיע לביקור בארץ, פנתה תמם אל הראשון וביקשה ממנו לסיים את תפקידה בתום העונה. 
 
ההחלטה לעזוב את המועדון, שבו היא עובדת למעלה מ-12 שנה בתפקידים שונים, התבשלה אצלה כבר הרבה זמן. לאחר אותה שיחה עם אנגלידיס התקיימו עוד מספר שיחות בין תמם לבין גולדהאר ואנגלידיס, שבה גם נעשה ניסיון לשכנע אותה להמשיך בתפקיד, אך היא הייתה נחרצת בהחלטתה. 
 
במועדון טוענים כי תמם, שבקרוב תחגוג 50, לא פוזלת לתפקיד מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אך היא כן מחפשת אתגרים חדשים אחרי כל כך הרבה שנים במועדון הצהוב.
שרון תמם. מנכ"לית מכבי תל אביב עוזבת במפתיע את תפקידה, צילום: אודי ציטיאט
 
תמם, כידוע, היא גם חברת דירקטוריון של ה-ECA (ארגון המועדונים האירופים), ומייצגת בו את הצהובים, אך היא כמובן לא תמשיך בתפקיד הזה וייתכן כי המנכ"ל הבא או אדם אחר מהמועדון יחליף אותה בעוד חודשיים. 
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בשלב הזה לא ברור האם מכבי תנסה להביא מנכ"ל זר כפי שהיה לפני הקדנציה של תמם או מנכ"ל ישראלי, אך בסביבת המועדון העריכו כי יש יותר סיכוי שהמחליף של תמם יהיה זר. 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר