נחשף: כוכב "הארי פוטר" עומד להפוך לאבא

דניאל רדקליף ובת זוגו השחקנית האמריקאית ארין דארק בהיריון, כך מספר מקור המקורב לשניים לעיתון הסאן הבריטי

דניאל רדקליף , צילום: Gettyimages

הארי פוטר - הדור הבא: סוג של. דניאל רדקליף יהפוך בקרוב לאבא בפעם הראשונה בחייו לאחר שנציג מטעמה של זוגתו, השחקנית האמריקאית ארין דארק, אישר כי היא בהיריון.

"דניאל מתרגש מאוד להיות אבא. מערכת היחסים שלו עם ארין מיוחדת מאוד וכולם חושבים שהם יהיו הורים נפלאים", סיפר מקור לעיתון הסאן הבריטי. "הם שמרו את זה בסוד עד עכשיו, אבל היא כבר לא יכולה להסתיר את הבטן שלה".

ארין דארק ודניאל רדקליף, צילום: יוטיוב

רדקליף (33) ודארק (38) נמצאים במערכת יחסים רומנטית מאז 2012. השניים נפגשו על סט הסרט "הרוג את יקירך", שבו כיכב רדקליף כסופר אלן גינסבורג, ואילו דארק הופיעה בתפקיד משני כאישה שחולקת איתו מפגש רומנטי.

אף שהם מעולם לא נישאו, החליטו בני הזוג כי הגיע הזמן להרחיב את התא המשפחתי. "דניאל וארין מאושרים עד השמיים וכבר לא יכולים לחכות להפוך למשפחה בת שלוש נפשות. הם חלקו את הבשורה עם המשפחות והחברים שלהם רק לאחרונה. זו תקופה מרגשת מאוד עבורם", מדווחים בתקשורת הבריטית.

דניאל רדקליף, צילום: GettyImages

אף שרדקליף מטפח קריירה יציבה ופורייה למדי מאז שסיים לגלם את הקוסם הצעיר המפורסם, הוא משתדל לשמור בקנאות על פרטיותו ומקפיד להתרחק עד כמה שניתן מאורות הזרקורים ומכותרות העיתונים. "למרות שאני שחקן, אני בסך הכל מעוניין לחיות את החיים שלי ולהיפגש עם החברים שלי", אמר הכוכב בשנה שעברה בראיון להוליווד ריפורטר.

"הייתי רוצה שאנשים ידברו עליי רק בהקשר של העבודה שלי". קצת מאוחר בשביל זה, בטח אחרי חדשות כל כך משמחות, אבל בכל זאת: בנוסף לאבהות המתקרבת, נספר שהשנה צפוי הכוכב להופיע בשני סרטים חדשים.

דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט בספיישל האיחוד של "הארי פוטר", צילום: באדיבות yes

הראשון הוא הדרמה "We Do Not Forget", שמבוססת על סיפור אמיתי ועוסקת במאבק בין קבוצת ההאקרים "אנונימוס" לקרטל הסמים המקסיקני "לוס סטאס", והשני הוא ההפקה "Miss Sarajevo" - שטרם נחשפו לגביה פרטים. נראה שלמישהו כאן יחסרו הרבה מאוד שעות שינה עם לו"ז כל כך עמוס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר