האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מכתב |
yama |
26.03.23 10:43 |
כותרת |
עשה מעשה בנט. |
HAIM |
26.03.23 10:43 |
1 |
לא.. עדיף ביבי, אם אלה מי שאתה בוחר בהם זה אומר דברים עליך. אתה חושב שביבי הוא שקרן? אם כן למה אתה בעדו? |
oferhaco |
26.03.23 10:45 |
3 |
בחרתי סמוטריץ ובן גביר. |
HAIM |
26.03.23 10:45 |
6 |
בפועל הם הולכים עם ביבי השקרן, אז בחרת בשקרן בעקיפין. אני לא אצביע למישילך עם שקרן, בנט שקרן לא אצביע לו כמובן |
oferhaco |
26.03.23 10:46 |
10 |
אני הולך עם מי שצריך ללכת. ומי שיעשה את מה שצריך לעשות. לא אכפת לי כמה שיקר |
HAIM |
26.03.23 10:49 |
26 |
סבבה, אז אל תתפלא אם מה שאתה מצפה מהם לא יקרה בסוף, כי הם משקרים לך. ריבונות? משילות? תמשיך לחלום ולהצביע להם |
oferhaco |
26.03.23 10:50 |
33 |
אז מה ההבדל בינך לבין מצביעי בנט הפוטנציאליים? |
מרכז |
26.03.23 10:52 |
35 |
או שמישהו עזר לו לשנות את דבריו |
בן של מלך |
26.03.23 10:45 |
5 |
ממש לא |
PointOfView |
26.03.23 10:46 |
7 |
כמו בנט. |
HAIM |
26.03.23 10:50 |
32 |
ולכן ניתן לביבי לבחור את נשיא בית המשפט העליון |
oferhaco |
26.03.23 10:44 |
2 |
עדיף מהמצב הקיים. לציבור צריכה להיות שליטה על בחירת שופטים כמו בכל מדינה דמוקרטית אחרת |
עולה ותיק |
26.03.23 10:46 |
9 |
צודק, אבל מכאן ועד זה שביבי בוחר את נשיא בית המשפט העליון רחוקה הדרך |
oferhaco |
26.03.23 10:47 |
17 |
היטבת להסביר מה זה דמוקרטיה |
מאן דהוא |
26.03.23 10:52 |
37 |
מה פתאום ניתן לאלה שנופלים להם המכנסים לבחור . |
פלומה |
26.03.23 10:46 |
13 |
לא אמרתי את זה, צריך לבצע רפורמה. לא לתת לביבי לבחור מה שבא לו |
oferhaco |
26.03.23 10:49 |
28 |
הוא לא סותר את עצמו |
באר שבעי |
26.03.23 10:45 |
4 |
תעשה טובה. מי שמחפש תירוץ תמיד ימצא תירוץ |
עולה ותיק |
26.03.23 10:47 |
16 |
נכון. אני מאד בעד הרפורמה וחושב שאסור להיכנע לאנרכיזם |
YagiUda |
26.03.23 10:48 |
22 |
מה עם הבנת הנקרא בימין? הוא לא נגד ההפיכה. הוא תומך בה. רק חושב שצריך רגע לעצור כדי לא לפגוע בצבא |
שמאלני גאה |
26.03.23 10:46 |
8 |
אנחנו מבינים את השורות ואת בין השורות. עצירה פירושה מסמוס מוחלט. |
HAIM |
26.03.23 10:47 |
18 |
למה אי אפשר להכריז על תאריך שבו החקיקה תחודש אם לא יגיעו להסכמות? |
YagiUda |
26.03.23 10:49 |
29 |
כי זה לא רלוונטי. אין עם מי לדבר בצד השמאלי של המפה. ובינתיים השמאל מחריב את צהל |
HAIM |
26.03.23 10:52 |
38 |
במילים אחרות - הוא נגד הרפורמה |
עולה ותיק |
26.03.23 10:50 |
31 |
מכונת הרעל |
קסאוס |
26.03.23 10:46 |
11 |
אז אמר.... יש עוד אנשים כולל רוה''מ וחברי הקבינט המצומצם שחשופים לכל מה שיודע גלנט. |
yama |
26.03.23 10:49 |
27 |
מה ציפינו משמאלן? לדבר אמת? להיות מוסרי והגון? |
הבוטח אליך |
26.03.23 10:46 |
12 |
סמולן* עוכר ישראל ו...אה מפקד שייטת 13 לשעבר. |
oferhaco |
26.03.23 10:48 |
21 |
איפה אמרתי עוכר ישראל? |
הבוטח אליך |
26.03.23 10:50 |
30 |
אמרת דברים הזויים אחרים, רק הקצנתי שתבין את הפואנטה. מי לא מכנס קבינט ביטחוני? ביבי, הוא מי שפועל נגד ישראלים |
oferhaco |
26.03.23 10:52 |
36 |
זה שהוא הפוסק האחרון לא תמיד מהווה בעיה אבל גם לא מהווה את עיקרה. |
galt |
26.03.23 10:47 |
14 |
גלנט לא מתנגד לרפורמה, הוא קורא לעצור את החקיקה ולהתחיל לדבר כדי למנוע משבר בצבא והמשך הקרע בחברה. הוא חושב |
עדי |
26.03.23 10:47 |
15 |
מנגד יוכלו לטעון תמיד שאז הוא לא ידע להעריך את ההשפעה שתהיה בעקבות וכו'... |
EL CONDOR |
26.03.23 10:47 |
19 |
פורסם. זה היה לצורכי הפריימריז. כעת זה פשע להתעלם מהסכנות הגדולות למדינה ולביטחונה |
אקטואלי |
26.03.23 10:48 |
20 |
לא ראיתי. במידה ופורסם מניח למנהלים את שקול הדעת לסגור את האשכול. |
yama |
26.03.23 10:51 |
34 |
בקיצור נכנע להפיכה הצבאית שאנחנו בעיצומה |
קוקי |
26.03.23 10:48 |
23 |
היה וננעל |
עבד לעם קדוש |
26.03.23 10:48 |
24 |
הפרקליטות תופסת אותו בבי..ם זה הכל כנל ביטן |
איש עייף |
26.03.23 10:49 |
25 |
חבר מתאריך 31.12.08
7598 הודעות, 96 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7598 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7598 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
וכמה לא.
בחרתי באנשים שיגרמו לשקרנים לדבוק בהבטחות. מכאן והלאה לא משנה לי כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.6.18
1516 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
13184 הודעות, 138 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
את השמאלנים זה לא מעניין, הם מזמן לא רואים ולא אכפת להם מהאמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.23
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
עשה מעשה אמיץ. למען בטחון המדינה, ולא למען הפריימריז הבא שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7598 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2323 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
השופטים יכולים להיבחר על ידי הממשלה, על ידי הכנסת, ברוב מוחלט או לא מוחלט - כל אלה הם פרטים טכניים שאפשר לדון עליהם. אבל במדינה דמוקרטית מתוקנת הציבור הוא הריבון והרצון שלו בא לידי ביטוי בדרך כזאת או אחרת. הפרלמנט, הממשלה, בתי המשפט - כל אלה הם רק כלים ואמצעים דרכם רצון העם צריך לבוא לידי ביטוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
6860 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
הכנסת מחוקקת
הממשלה מבצעת
בתי משפט שופטים אר ורק לפי חוקי הכנסת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
83113 הודעות, 205 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
28657 הודעות, 99 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא לא טען אתמול שלא צריך שינוי, אלא שצריך לעצור בשלב זה, הן בשל סכנות ביטחוניות והן בשל שאנו נכנסים לתקופת חגים והוא חושש שהחגים האלה יוכתמו באירועים סביב המחאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2323 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
גם בעוד חודשיים, חצי שנה, שנה, שנתיים ימצאו תירוץ של ביטחון או לחץ אמריקאי או כל שטות אחרת. מי שרוצה לשנות משנה מיד. מי שלא רוצה לשנות ידחה וידחה עד שהזיכרון של הציבור יישכח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.08
4521 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אבל זה לא אומר שאסור לעצור ולשפר עמדות. אנחנו במלחמה מול שמאל אנרכיסטי וקיצוני שאין לו שום גבולות. אנחנו לא מעוניינים לשרוף את המדינה אלא לעשות רפורמה מוצדקת מאין כמותה ולכן צריך לגייס תמיכה כמה שיותר רחבה.
לדעתי צריך להכריז על עצירת החקיקה עד תאריך ו' אייר. מי שמעוניין בהידברות אמיתית יבוא לדבר. אם לא יהיו הסכמות החקיקה תמשיך בדיוק מהנקודה שהיא הופסקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
8205 הודעות, 107 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מערכת הרעל החלה לעבוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7598 הודעות, 96 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
ואת זה לא נקבל בשום אופן.
ומיסטר בנט החדש מוזמן לעוף למקום שבו נמצא הראשון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.08
4521 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
צריך לחשוב טוב מה משרת את הרפורמה. לא ללכת עם הראש בקיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7598 הודעות, 96 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
ואת המדינה מכל הבחינות.
עצירה פירושה כניעה.
לשמאל יש מספיק זמן לדבר בפגרה על יתר חלקי הרפורמה.
נחש מה, הם לא יבואו לדבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2323 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מה זה רגע לעצור? לעצור לכמה זמן? לשנה? שנתיים? ואז להמשיך? כי בעוד שנתיים לא תהיה כביכול פגיעה בצבא? ולמה שהרפורמה תפגע בצבא? כי שמאלנים יסרבו להתגייס? וכי בעוד שנתיים המצב ישתנה? בעוד שנתיים השמאל יקבל את הרפורמה כלשונה וכולם יסכימו להתגייס?
על מי אתה חושב שאתה עובד?
ועל איזו מכונת רעל מדובר? המגיבים ברוטר? על פי הגדרה לימין לא יכולה להיות מכונת רעל כי לימין אין שליטה על התקשורת הממסדית. רק לתקשורת הממסדית יש מספיק כוח לייצר מכונת רעל שגם תארגן הפגנות ענק, גם תשפיל לעיני כל העולם אדם כזה או אחר וכולי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.22
161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הבן אדם לא אמר שהוא שינה את דעתו. הוא אמר שהמצב הביטחוני לא מאפשר קיום של מחלוקת כזאת עמוקה כרגע, ולכן עדיף לחכות.
להציג את זה כאילו הוא שינה את דעתו זה טיפה נמוך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
2698 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
14041 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בחייאת.
אין מוסר בשמאל
אין אמת בשמאל
אין הגינות בשמאל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
14041 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מזמן הבנתי שזו שיטת הוויכוח עם השמאלנים, שמים לך מילים בפה ואז תוקפים אותך עליהם.
חברים - אתם מדומיינים.
לא אמרתי שהוא עוכר ישראל. אבל מי שפועל נגד ישראלים ולא נגד האויב האמיתי הוא פשוט לא מספיק פרו-ישראלי. לא כזה מסובך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.23
74 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
93235 הודעות, 319 מדרגים, 407 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבעיה החריפה יותר היא שמדובר בפוסק שלציבור אין שליטה מספקת על מינוי חבריו.
120 חברי כנסת יכולים לרצות במועמד מסוים כשופט עליון ושלושה שופטים(אולי אפילו רק נשיא העליון) יכולים למנוע זאת ע"פ חוק.
זה מצב איום ונורא, מביא לניכור עצום בין בית המשפט העליון לחלקים נרחבים של הציבור ומקטין את ערכן של בחירות חופשיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
25766 הודעות, 61 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שאפשר לעצור את החקיקה עד לאחרי יום העצמאות כדי שאפשר יהיה לקיים את יום העצמאות והזיכרון בצורה מכובדת.
לקואליציה יש 64 מנדטים, לא חייבים לחוקק השבוע את החוקים לפני היציאה לפגרה. אין מחר בבוקר דרישה למנות שופט בבית המשפט העליון. אפשר לעצור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.16
1346 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל....
עצם העובדה שבמקרה הראשון שנחשף בהקשר היא הגעה למילואים וכל מה שקשור בסרבנות, הוא לא דאג שהרמטכ"ל יזמן אליו את האנשים ויגיד בצורה ברורה את הדבר הבא:
מי שהולך לסרב להגיע למילואים שיודיע עכשיו, לאחר מכן ובאותו הרגע להחתים את האנשים על סיום שירות המילואים שלהם, ולאמר באופן ברור, שמעתה כל פעולה אחרת תחשב כאי התייצבות למילואים על המשתמע מכך.
זה לא נעשה, וזו שערורייה מאין כמוהה! שלו ושל הרמטכ"ל.
יצרו נזק חסר תקדים בעקבות חוסר המנהיגות שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79192 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
2698 הודעות, 25 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
אודה לך אם תפנה אותי ל"פורסם".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
15964 הודעות, 96 מדרגים, 191 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
61913 הודעות, 235 מדרגים, 426 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.22
298 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד