נראה כי ההצלחה של נבחרת מרוקו במונדיאל האחרון לא הייתה מקרית. החבורה של וואליד רגראגי, שסיימה בין ארבע הגדולות בטורניר שנערך לפני קצת יותר משלושה חודשים קטאר, שוב הרשימה, כשגברה הלילה (בין שבת לראשון) 1:2 על נבחרת ברזיל במשחק ידידות.
65 אלף צופים משולהבים נדחסו באצטדיון בטנג'יר על מנת לצפות בשחקנים שריגשו אותם כל-כך, וקיבלו עוד הצגה בלתי נשכחת. למרות שמדובר היה במשחק ידידות, שחקני המארחת עלו עם אותה נחישות ואגרסיביות שאפיינה אותם במהלך המונדיאל, דבר שהפתיע את הברזילאים.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת מרוקו חוגגים
שחקני נבחרת מרוקו חוגגים
שחקני נבחרת מרוקו חוגגים
(רויטרס)
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל לוקאס פקטה
שחקן נבחרת ברזיל לוקאס פקטה
הברזילאים התקשו מול ההתלהבות של מרוקו. לוקאס פאקטה
(Alex Caparros/Getty Images)
סופיאן בופאל העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-29, דווקא לאחר מספר הזדמנויות של הסלסאו, ששלטו בפתיחת המשחק. מרוקו ירדה להפסקת המחצית ביתרון, אך ברזיל, שהחזיקה יותר בכדור, הצליחה להשוות בדקה ה-67 מרגלי קאסמירו, שבעט כדור לא חזק, אך חדר פנימה מתחת לבטנו של השוער יאסין בונו, בטעות לא אופיינית.
מרוקו המשיכה לבנות על התקפות מתפרצות, ובדקה ה-79 זה השתלם לה, כאשר הגנת האורחת לא הצליחה להרחיק כדור מהרחבה, ועבדלחמיד סאבירי היה שם כדי לכבוש בבעיטה לרשת הגבוהה של ווברטון. המקומיים - שעלו בהרכב עם אשרף חכימי, למרות ההליכים נגדו - שמרו על יתרונם עד הסיום וחגגו עם רבבות אוהדיהם.