האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
קצת מאבדים פרופורציה בשמאל ובימין. זה שבוע חשוב אבל דברים עוד ישתנו. מצד אחד אפשר לחוקק חוק ובהמשך לבטלו או לשנותו ומצד שני אפשר להעביר את |
איזי מהחונטה |
26.03.23 07:41 |
1 |
אדלשטיין |
חדשות |
26.03.23 08:03 |
25 |
אומרים את זה כבר הרבה שנים הוא בינתיים שורד. נראה לי שהוא ישרוד |
איזי מהחונטה |
26.03.23 08:25 |
30 |
זה תלוי איך הוא ינהג, אין חופש הצבעה על חוק כזה, מי שיצביע נגד יוכרז כמורד ויסיים את הקריירה |
Lucky |
26.03.23 09:29 |
39 |
בדיוק מה שאני אומר.תוכרז משמעת קואליציונית ואפילו תוצמד לחוק הצבעת אמון ואז מי שלא יתמוך יוכרז כמורד |
mabar |
26.03.23 12:14 |
43 |
מוזר. הוא הצביע בעד הרפורמה בישיבת סיעת הליכוד |
meni181818 |
26.03.23 07:41 |
2 |
יש מצב שיצביע גם בכנסת |
micmic |
26.03.23 07:42 |
4 |
לא, אין סיכוי. |
זה אני |
26.03.23 08:29 |
33 |
יש רפורמה נדרשת מאד במערכת המשפט ויש את הטרוף הנוכחי. |
אבי_שלום |
26.03.23 07:42 |
5 |
אותו הדבר |
micmic |
26.03.23 07:43 |
7 |
זה אותו דבר רק לפחדנים שרואים את העולם בשחור לבן. לפעמים צריך אומץ כדי לרדת לפרטים |
איזי מהחונטה |
26.03.23 07:46 |
10 |
כרגע עושים את המינימום |
דוקטור ספין |
26.03.23 07:46 |
11 |
להגיד ששינוי האופי הפוליטי של בג״ץ ישנה את מערכת בתי המשפט ואת ההתנהלות שלו מול האזרח הקטן זאת רמאות |
איזי מהחונטה |
26.03.23 07:53 |
19 |
יותר גרוע מזה. את רוב הבעיות שמטרידות את הימין יצרו הממשלות לא בגץ. |
-עד מתי- |
26.03.23 08:09 |
26 |
מהיכן הוצאת השטויות האלה? |
עולה ותיק |
26.03.23 08:36 |
35 |
מדוייק !!! |
זראטוסטרא |
26.03.23 12:08 |
42 |
בגץ שולט על הכול. בסוף כאשר משתחרר אדם שסחט פורטקשן זה גם קשור לבגץ. |
זה אני |
26.03.23 08:33 |
34 |
מי שרואה את המפלגה שמובילה את הרפורמה ולא מפחד - מנותק מהמציאות. |
אבי_שלום |
26.03.23 09:21 |
38 |
חוק המתנות וחוק דרעי 2 זה אותו דבר. איך אתם אומרים? רואים לכם!!! |
pedro |
26.03.23 08:00 |
24 |
מה הרפרומה הנדרשת? |
גדול |
26.03.23 07:53 |
20 |
נדמה לי, שבליכוד ידעו להסביר בעבר, יותר מפעם אחת (שתי מדינות לשני עמים וכו'), שרק חמור לא משנה את דעתו |
ilanka |
26.03.23 07:48 |
12 |
בהחלט צודק במאה אחוזים |
צפנת פענח |
26.03.23 07:41 |
3 |
הכי מצחיק זה אדלשטיין |
שווה--- פרסום |
26.03.23 07:42 |
6 |
אתה בטח מתכוון לפוטשטיין |
צפנת פענח |
26.03.23 07:44 |
8 |
נכנע לסחטנות |
דוקטור ספין |
26.03.23 07:46 |
9 |
נכנע לנקמנות על שלא מונה לשר הכל פוזיציה ואגו |
מזל דלי |
26.03.23 07:49 |
16 |
השכל הישר זה ללכת למוזיאון מבלי שיתקיפו אותך |
מזל דלי |
26.03.23 07:48 |
13 |
איזו בושה. אפילו לא מתנה זאת בנכונות ראשי המחאה לעצור את הטירוף שלהם. איזו חרפה |
שוקית |
26.03.23 07:48 |
14 |
מה הקשר בין אדלשטיין ולשכל? |
efekt |
26.03.23 07:48 |
15 |
נפגשו בעבר הרחוק. |
מבט צלול |
26.03.23 08:23 |
28 |
אדלשטיין איבד את מקומו בימין האידיאולוגי. עבר רשמית למפלגתם של גנץ וסער |
Gooday |
26.03.23 07:51 |
17 |
אדלשטיין? מי אתה? |
מהדורה |
26.03.23 07:51 |
18 |
התחתן עם מישהי ושינה פתאום את דעותיו |
צללפון |
26.03.23 07:56 |
21 |
התפנה מקום אצל גנץ? |
menahem |
26.03.23 07:56 |
22 |
הם רוצים שנעצור את החקיקה כדי שיספיקו לדחוף איזה תקדים באיזה אוביטר |
Ahuvius |
26.03.23 07:57 |
23 |
כבר שריינו לו מקום אצל ליברמן. |
מבט צלול |
26.03.23 08:22 |
27 |
הקול ביבי, הידיים יאיר, השכל שרה. איזה השכל הישר. אין סיכוי. כמו שאמרה בעבר, שתישרף המדינה |
תילתן אדום |
26.03.23 08:23 |
29 |
דעתי עליו ידוע מזמן .. היום ניתן לומר בוודאות שהאיש הפך לקבל ביצוע של '' אין לכם דמוקרטיה? הנה אנחנו באים!'' |
popay |
26.03.23 08:27 |
31 |
אדלשטיין מבין מהו השכל הישר, ומבין שהרפורמה לא מעניינת אותם, אלא, שהם רוצים בחירות, הפיכה, ולשם גם הוא שואף. |
אוריניו |
26.03.23 08:29 |
32 |
הרפורמה כבר מתה, הלוואי שאני טועה. |
זה אני |
26.03.23 08:49 |
36 |
השכל לא ישר. מי מחזיק אותך במבושים? |
shabor |
26.03.23 09:16 |
37 |
צודק, אבל נכון לעכשיו השחיתות גוברת, תוך התעלמות נפשעת מכל סימני האזהרה החמורים מכל כיוון |
אקטואלי |
26.03.23 09:34 |
40 |
יש כאן נסיון הפיכה פאסיבית. |
כחול |
26.03.23 10:08 |
41 |
חבר מתאריך 4.3.18
50679 הודעות, 146 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המתווה המרוכך של רוטמן ואחר כך לחזור למתווה המלא המקורי.
אנחנו עדיין עמוק בשלב המו״מ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
הימר על הסוס הלא נכון
גם הוא סיים את דרכו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
50679 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
11148 הודעות, 118 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
14573 הודעות, 73 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
8200 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
108315 הודעות, 300 מדרגים, 530 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.17
10552 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
גלנט גם הצביע בעד.
עכשיו להסבר: יולי רצה ריכוך ברפורמה ועדיין לעשות רפורמה, רק הוא חשב הריכוך ירגיע את המצב.
יולי נגד עקב המצב בעם, הקרע הצבא ועוד. לכן כאשר הוא הצביע בעד ריכוך חשב שהנה הריכוך ירגיע את הרחוב. ועכשיו רואה שזה לא נרגע.
בכל מקרה אני עדיין מחכה שתגיד טעיתי ואני צדקתי מהתחלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
450 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
זה ממש לא אותו דבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
108315 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
50679 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
20757 הודעות, 106 מדרגים, 199 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
50679 הודעות, 146 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
אני לא אומר שאין צורך לטפל בבגץ אבל להפוך אותו לימני לא יפתור את בעיית אלפי האזרחים בנתקלים היום יום במערכת מסורבלת, איטית ולא תמיד צודקת.
לוקחים מאבק פוליטי בתוך מבנה בג״ץ (מאבק שהוא לגיטימי) ועוטפים אותו במילה רפורמה בבתי משפט.
זאת רמאות.
רפורמה בבתי משפט זה לא עניין פוליטי. זה אינטרס של כולנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
7249 הודעות, 32 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
בנוסף השופטים שימונו מהימין לא יהיו אקטיביסטים. וממילא בגץ תפקידו לשמור על זכויות האזרח והמיעוטים והרוב היהודי הימני בארץ רוצה לפגוע בזכויות הערבים והחרדים רוצים לפגוע בזכויות נשים ככה שלא משנה אילו שופטים ישימו הם יצטרכו לדאוג שזכויות אלו לא יפגעו וזה נגד האינטרס של ״העם״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2323 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מאיפה אתה יודע מי רוצה מה?
במקום לדבר על משהו היפותטי שאולי יקרה בעתיד תדבר עדיף על הווה.
בהווה לא הערבים מופלים לרעה אלא היהודים. למרות שחוקי המדינה שוויוניים (ואף אחד בימין לא מתכוון לשנות זאת) מערכת המשפט החליטה על דעת עצמה שבישראל הערבים הם מעל החוק, שיהיה חוק אחד ליהודים וחוק אחר ליהודים, שמה שמותר לערבי יהיה אסור ליהודי, שעל אותה עבירה בדיוק יהודי יכנס לכלא לשנים רבות ואילו ערבי יקבל עבודות שירות או לא ייענש בכלל.
כנ"ל עם נשים מול גברים. למרות שהחוק אוסר אפליה מגדרית ומאוד שוויוני שוררת היום אפליה מזעזעת של גברים בבתי המשפט. בעצם, נכון להיום גברים נמצאים מתחת לחוק ואילו נשים מעל לחוק. זה מתבטא בכך שכדי להרשיע היום גבר באיזושהי עבירה נגד אישה אין שום צורך בראיות או הוכחות. לרוב מספיקה תלונה לא מבוססת שאינה נתמכת בכלום. מנגד, אישה היום יכולה לבצע כל פשע מזעזע שרק יעלה על דעתה (גם פדופיליה, גם רצח, גם תלונת שווא על אונס) ולרוב הארגונים הפמיניסטיים יחד עם הפמיניסטיות בפרקליטות יעזור לה להימלט מאימת הדין. יספרו אלף ואחד סיפורים מדוע אסור להעניש אותה (דיכאונות, לא הבינה מה עושה, אסור להפחיד נשים אחרות, היא עברה התעללות וכולי - וגם אם כל אלה אינם נכונים ושקריים והראיות מצביעות על ההפך, זה מה שבתי המשפט יקבלו). אני כבר לא מדבר על אפליה בגירושים ועל כך שגבר גרוש נשאר לרוב בלי תחתונים ומלבד התאבדות לא נשאר לו הרבה. אני לא מדבר על כך שכל אישה יכולה גם למנוע מאבא לראות את ילדיו מתי שרק יתחשק לה מבלי להיענש על כך וכולי.
ממשלות הימין לא יצרו שום בעיות. ממשלות הימין לא אשמות שבג"ץ מנע גירוש מסתננים. ממשלות הימין לא אשמות שבג"ץ אוסר הריסת בניה ערבית בלתי חוקית. ממשלות הימין לא אשמות שבג"ץ אוסר להפסיק לממן תאטרון שמטיף לטרור. ממשלות הימין גם לא אשמות שמערכת המשפט תופרת תיקים או עושה הנחות למי שנוהג כאחרון השמאלנים וזה גורם לאנשי ימין רבים לפזול שמאלה (כמו אריאל שרון לדוגמה). מי שאשם בכך זה אהרון ברק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.14
6133 הודעות, 25 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.17
10552 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
בגץ שולט על מתחם הענישה, בגץ שולט על מתחם הפוליטי כך שמונע מהם לשלוט על מוסדות המדינה, כך שהם פועלים בהתאם ליועצים המשפטים שהם פועלים בהתאם לבגץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
450 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
זו לא שאלה של שמאל ימין. של הגיון הול טירוף מערכות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
22007 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.18
1831 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
126996 הודעות, 293 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
853 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הליכוד כולו צריך הרבה שכל ישר כדי להעיף אותו ואת שאר החפרפרות
שחופרות תחת יסודות הבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.07
6013 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הראשון שהעיז לא לשמוע בקול מפלגת הבג"ץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
853 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
יש כמה כאלו שמתגלים זה עתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
20757 הודעות, 106 מדרגים, 199 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וזה רוצה להיות מנהיג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47048 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
אצל אנשי הלגו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47048 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.22
1610 הודעות, 11 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
2011 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
6124 הודעות, 25 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
2132 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.23
46 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שר הבריאות הכושל שסגר אנשים בבית ושנתן לגיטימציה לתו הירוק.
נקווה שבמהרה יעלם מהמערכת הפוליטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
14540 הודעות, 62 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19383 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
121 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אל תסמכו עליהם. שופטי בג"צ ינצלו את עצירת החקיקה כדי לדחוף באוביטר של איזה עניין חצי-קשור משהו על "תיקון חוקתי לא חוקתי" או איזו מכבסת מילים דומה, באופן כזה שבמקרה זה יתאים לנסיבות החקיקה באמצעות איזו פרשנות, ואז ישלפו את הקלף הזה כשתהיה עתירה נגד החקיקה.
אי אפשר לסמוך עליהם, כי הם נהנים מהמון כוח, אפס אחריות, ומנותקים ערכית מהעם באופן קיצוני. אם היה להם כוח וניתוק ואחריות, דיינו. אם היה להם כוח והלימה ערכית בלי אחריות, דיינו. אבל בסיטואציה הנוכחית - אסור לעצור, אסור להתפשר, והם הביאו את זה על עצמם.
ולגבי המפגינים - לראשי הבנקים וההיטקס היה את כל הזמן שבעולם לשלם לכמה למשפטנים מאוזנים שיכתבו מתווה שמצד אחד מחזיר לכנסת את הריבונות והיצוג לימין ומצד שני מקבע את זכויות היסוד באופן מעין-חוקתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
6124 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.17
941 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
49524 הודעות, 357 מדרגים, 679 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2446 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.17
10552 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
השאלה הגורלית יהיה כאשר חונטת בגץ יפסול את החוק.
מה אז יקרה?
אז 64 יגידו מצפצפים על בגץ? הרי כבר עכשיו ספק אם יש רוב?
אז לאחר שבגץ יפסול דוד ביטן שרועד מהמשפט יטען עכשיו אנחנו גיבורים?
ואני כבר לא מדבר על הנזקים שהשמאל יעשה עוד, ואנחנו מדינה עם סכנת טרור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
33292 הודעות, 174 מדרגים, 346 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרי ברור לך שזו התאבדות פוליטית....
כבר שכחת מה עשו לך כי''ור הכנסת??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
21300 הודעות, 99 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נסיון לכפות מדיניות על ידי סרבנות.
כניעה עכשיו פירושה למסור לידי הסרבנים את ניהול המדינה.
אדלשטיין טועה, ומניח שזאת סוף דרכו בליכוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד