היו כאלה שהספידו אותו עם המעבר לסעודיה, אך גם בגיל 38 כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים. CR7, שפתח הערב (חמישי) בהרכב נבחרת פורטוגל במשחק מוקדמות יורו 2024 מול ליכטנשטיין הפך לשיאן ההופעות הבינלאומיות בכל הזמנים, עם 197 כאלה. רונאלדו, כמו שהוא יודע, חגג את זה כמו שצריך עם צמד ופורטוגל ניצחה 0:4 את ליכטנשטיין.
לאחר משחקו האחרון במדים הלאומיים בגביע העולם בקטאר, השתווה הפנומן בפסגת ההופעות לבאדר אל-מוטווע הכוויתי, שלשניהם היו 196 הופעות במדי נבחרותיהם. כעת, רונאלדו עלה לבדו לפסגה וכתב עוד פרק בקריירה המפוארת שלו. במשחק עצמו רונאלדו כיכב עם צמד. את הראשון שלו כבש בפנדל (51) ואת השני בדקה ה-63 בבעיטה לחיבורים. ז'ואו קאנסלו כבש את הראשון של פורטוגל (8) וברנרדו סילבה את השני (47).
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
עוד שיא
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
עדיין כוכב
(צילום: רויטרס)
כזכור, רונאלדו הוא מלך השערים הבינלאומיים (120), לאחר ששבר את שיאו של עלי דאי האיראני לפני שנה וחצי. בנוסף, הוא שיאן ההופעות (183), השערים (140), הבישולים (42) והזכיות (5) בכל הזמנים בליגת האלופות, מלך השערים של אליפות אירופה לנבחרות (14) וכעת גם שיאן ההופעות הבינלאומיות.
ציון הדרך המרשים של כריסטיאנו רונאלדו (אחד מיני רבים כאמור) מגיע בעיצומה של עונה סוערת מבחינתו. הכוכב שהחל את העונה במנצ'סטר יונייטד, הועזב לאחר שביקר את הקבוצה ומאמנה אריק טן האח בחריפות בריאיון לתוכנית של פירס מורגן באנגליה.
לאחר הופעה לא מוצלחת במונדיאל בקטאר, התקשה רונאלדו למצוא קבוצה וחתם בסופו של דבר באל-נאסר הסעודית, במהלך שנראה כוויתור על קריירה ברמות הגבוהות והכנה לפרישה.