בהתחשב בסגל הקצר והפצוע שלה, לא בטוח שההארכה זה מה שהפועל חולון הייתה צריכה אתמול (רביעי) במשחק הפרידה מאירופה, אבל לפחות היא סיימה אותה עם ניצחון 81:88. הכותרת של המשחק ההפכפך, ממנו חזרה אלופת ישראל כשהיא בפיגור 22 נקודות, היא "פרידה בכבוד" מליגת האלופות של פיב"א לעונה זו עם מאזן 5:1 במקום 6:0, בשלב הטופ 16. הסגולים כבר עם הפנים לקראת המפגש נגד מכבי ת"א ביום ראשון (18:30) שיסיים את העונה הסדירה עבורם, כאשר ייתכן ששון דאוסון ומרווין ג'ונס ימשיכו להיעדר. כריס ג'ונסון צפוי לשוב לסגל.
הרבע האחרון בו חולון שבה למשחק, הייתה קרובה לנצח בזמן החוקי ואז מצאה את עצמה בהארכה, היה שיקוף של לא מעט משחקים בעונה האירופית של הסגולים. גם עמית שרף, שעמד על הקווים במקום גיא גודס (עבר פרוצדורה רפואית) לא הצליח למנוע את הכניסה לחמש דקות מיותרות, אולם הפעם התוצאה הסופית הייתה כאמור שונה.
2 צפייה בגלריה
"לא אמרתי לשחקנים כלום". שרף
"לא אמרתי לשחקנים כלום". שרף
"לא אמרתי לשחקנים כלום". שרף
(איציק בלניצקי)
"במינוס 22 לא היה לי הרבה מה להגיד. הצלחנו להשיג שתיים-שלוש עצירות ולמזלי לשחק כדורסל יותר טוב", אמר שרף. "אני יכול לדבר על אנרגיות ועל דברים אחרים, אבל מבחינתי זה כדורסל. לפני ההארכה גם אני הייתי צריך רגע. אנחנו זוכרים את המשחקים נגד שטרסבורג, ירושלים ודיז'ון שאיבדנו בדקות האחרונות הפרשים וזו הייתה מכה כואבת. לא אמרתי לשחקנים כלום, סידרתי תרגיל להתקפה ואחרי זה כולם אמרו 'בואו ננצח את זה' ואיכשהו זה קרה".
על המשך הליגה, בה מעתה בלבד יתרכזו, הוסיף שרף: "ראינו שזה לא משנה מי לא משחק, יש לנו את הכוח. בטח עם מני האריס שהוא תוספת. זה מאוד חשוב להמשך כי צריך לדעת לשחק סמול בול ואיך לשחק בלי ג'ונסון הגנתית. נקווה שניקח את זה קדימה בבית העליון, לחבר את הקבוצה בעיקר מבחינה התקפית".
2 צפייה בגלריה
"התקשינו לסגור את המשחקים". דלטון
"התקשינו לסגור את המשחקים". דלטון
"התקשינו לסגור את המשחקים". דלטון
(חגי מיכאלי, one)
היידן דלטון סיכם: "זה משהו שהתקשינו איתו, לסגור את המשחקים ואני חושב שאם היינו סוגרים עוד כמה משחקים בליגת האלופות היינו מעפילים לשלב הבא. אבל זה כבר חלק מהעבר כעת. כולם פשוט שיחקו ביחד ולפני הארכה שמעתי את כולם אומרים 'בואו ננצח את זה, הגענו עד לכאן מפיגור כזה'".
לפני המשחק בראשון, תערוך חולון קבלת פנים לגיא פניני. הקפטן לשעבר של האלופה חוזר לטוטו חולון בפעם הראשונה מאז עזב עם הנפת צלחת האליפות ביוני, ובמועדון מתכננים טקס מרגש עבור הפורוורד.