הפועל ירושלים פשוט לא עוצרת. אתמול (רביעי) היא רשמה את ניצחון 12 ברציפות בכל המסגרות עם 63:71 על שטרסבורג בחוץ, אך חשוב מכך, הבטיחה את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר ליגת האלופות.
האדומים נאלצו להסתדר מהרבע השלישי ללא ליוואי רנדולף, שעד אז היה הקלעי המוביל עם 11 נקודות, שנפצע בעינו. בהיעדרו מי שתפס אחריות היה קאדים קרינגטון שנמצא בתקופה אישית מצוינת וגם הפעם הצטיין עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בירושלים מודאגים ממצבו של רנדולף, והוא ייבדק כשיגיע לארץ.
3 צפייה בגלריה
רנדולף
רנדולף
היה מצוין עד שנפצע. רנדולף
(צילום: FIBA PHOTOS)
המאמן המנצח אלכסנדר דז'יקיץ' התקשה לראות בסיום את חצי הכוס המלאה: "הדבר הטוב היחיד שיצא לנו מהערב הזה הוא שניצחנו. רנדולף נפצע, אני לא יודע לחלוק איתכם מה חומרת הפציעה אבל זה לא נראה טוב. אני חושב ששילמנו מחיר כבד במשחק הזה, הפציעה של רנדולף היא רצינית".
על המשחק אמר הסרבי: "ניסינו לשלוט בכמה דברים במשחק שלהם בהתקפה, אבל היה לנו גם מזל כי הם החטיאו כמה לייאפים. אני מאמין שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. זה כנראה המשחק הכי גרוע של ספידי סמית' העונה והוא יודע את זה. היה מאוד קשה ולא ציפינו למשחק קל, כי שתי הקבוצות רצו לנצח".
3 צפייה בגלריה
סמית'
סמית'
ספג ביקורת על ההופעה. סמית'
(צילום: FIBA PHOTOS)
3 צפייה בגלריה
הנקינס
הנקינס
שוב בלט בהגנה. הנקינס
(צילום: FIBA PHOTOS)
בצד החיובי, צריך להתעכב על הנתון שהביא להפועל ירושלים את הניצחון החשוב הזה - 63 הנקודות שקלעה שטרסבורג. הקבוצה הצרפתית קולעת 84 נקודות בממוצע למשחק בליגת האלופות. שני שחקנים שבטלו במיוחד בזכות העבודה ההגנתית שלהם הם זאק הנקינס, שסיים את הערב עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, ואיתי שגב שסיים עם 5 נקודות ו-8 ריבאונדים.
בשישי הקרוב תגלה ירושלים בהגרלה מי תהיה יריבתה הבאה (הטוב משלושה משחקים), כאשר האופציות הן א.א.ק אתונה (מקום 5 ביוון), או מורסיה (מקום 12 בספרד) או מנרסה (מקום 16 בספרד).