"אתה לא רואה אוהדים כמו אלו של מכבי ת"א בשום מקום אחר, אולי רק בז'לגיריס. זה קהל שלא רק דוחף את הקבוצה שלו, אלא גם מבין כדורסל". הדובר: לרונזו בראון, כוכב הצהובים, שהתארח בפודקאסט הרשמי של היורוליג - The Crossover, שם שוחח עם אגדת העבר ג'ו ארלאוקאס.
"האמת, מדהים פה", סיפר בראון. "למה לא חתמתי בקבוצה ספרדית בקיץ? אף אחד לא רצה אותי, אני מניח. הסגלים של כל הקבוצות היו סגורים. בכל מקרה, אני נהנה פה. מזג האוויר בתל אביב מדהים, האנשים פה מקבלים אותך".
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
"האמת, מדהים פה". בראון
(צילום: עוז מועלם)
בראון נזכר במפגש בשנה שעברה עם אוהדי מכבי ת"א, כשעוד שיחק בקאזאן. "ניצחנו ואחרי המשחק אוהדים של מכבי אמרו לי ששיחקתי טוב ושאבוא לשחק אצלם בעונה הבאה", הסביר. על החוזה החדש בצהוב-כחול, הוסיף בצחוק: "אני חושב שאני 'תקוע' כרגע. הגיע הזמן שזה קרה. אני יכול לשחרר לחץ ולשחק כדורסל. אני יותר משמח להיות פה".
על חלום ה-NBA שנגוז בשנים האחרונות: "נבחרתי ל-MVP בליגת הפיתוח ב-2018, אבל עדיין לא היו קבוצות שרצו להחתים אותי. זה היה מוזר, לא ידעתי מה עוד אני יכול לעשות כדי לשפר את מצבי. בפברואר חתמתי בסין ואחר כך החלטתי שאני לא חוזר לעוד מחנה קיץ ב-NBA ועובר לאירופה. אני כל כך אוהב את המשחק ורוצה להראות מה אני מסוגל".
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
יחסי אהבה עם אוהדי מכבי ת"א. בראון
(צילום: יאיר שגיא)
בראון הוסיף על התקופה בה לא הצליח להגיע לסגלים הסופיים של מינסוטה ופילדלפיה: "זה היה מאוד מתסכל, כי אתה מרגיש שאתה יכול להיות שחקן NBA, כמו שתמיד חלמת. זה היה כאב ראש אחד גדול, לא היתה לי הזדמנות לפרוק את המזוודה".