"אני בחלום בלהות": הנרצח בפיגוע בדיזינגוף, אור אשכר ז"ל, הובא למנוחות

הוא נטמן בבית העלמין בנס הרים • נאבק על חייו במשך 11 יום • אבריו נתרמו לחמישה בני אדם • זוגתו לי מנחם: "הלב שלי מנופץ" • האח אייל: "זכיתי להביע את אהבתי הרבה אליך בשיחה שלנו שהפכה להיות האחרונה ואני מקווה שהרגשת אותה בכל ימי חייך"

קרוביו של אור אשכר בלוויה, צילום: אלכס קולומויסקי

אור אשכר ז"ל, שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב לפני 12 ימים, הובא היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין בנס הרים בהלוויה שהתקיימה עם משפחתו וחבריו הקרובים. 

נזכיר כי אשכר נפצע אנושות בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב בתחילת מרץ ונפטר אתמול לאחר שנאבק על חייו בבית החולים איכילוב במשך 11 ימים. בן 32 היה במותו.

אור אשכר שנרצח בפיגוע בדיזנגוף הובא למנוחות // ללא קרדיט

בת זוגו, לי מנחם, ספדה לו ואמרה: "אור, אני בחלום בלהות, מחכה להתעורר, תודה על כמה חודשים שבהם הלכתי על ענן. מהיום שחיכית לי מתחת לבית, מהדקה שהעיניים שלנו נפגשו, שנינו ידענו שזהו. לכל מי שכאן, אור היה מאושר בחודשים האחרונים. נתת לי לטעום אהבת אמת, ועכשיו הלב שלי מנופץ. אני אוהבת אותך בכל הגוף והנשמה שלי".

אייל אחיו של אור אמר כי התפעל והעריץ אותו ותמיד נשאתי בגאווה את התואר 'אח של אור'. "התמוגגתי כשהייתי פוגש אנשים מעולמך שאמרו שאני דומה לך בדיבור ובהתנהגות. זכיתי להביע את אהבתי הרבה אליך בשיחה שלנו שהפכה להיות האחרונה, ואני מקווה שהרגשת אותה בכל ימי חייך", האח אדם הוסיף ואמר: "אני יודע שתמיד נהיה ביחד. ניפגש בגן עדן. אני אוהב אותך תמיד לנצח".

אחת מחברותיו אמרה כי היא נעלבה קצת כשכל כך הרבה אנשים אמרו שהיית החבר הכי טוב שלהם. "הבנתי מהר שזה נכון. היה לך לב כל כך גדול עם כוחות ואנרגיה להכיל את כל מי שנקרה בדרכך. זה היה האור שלך".

משפחתו החליטה לתרום את איבריו לאחר מותו, צילום: אלכס קולומויסקי

זוגתו, כוכבת הרשת לי מנחם, ספדה: "אור, אני בחלום בלהות, מחכה להתעורר, תודה על כמה חודשים שבהם הלכתי על ענן. מהיום שחיכית לי מתחת לבית, מהדקה שהעיניים שלנו נפגשו, שנינו ידענו שזהו. לכל מי שכאן, אור היה מאושר בחודשים האחרונים. נתת לי לטעום אהבת אמת, ועכשיו הלב שלי מנופץ. אני אוהבת אותך בכל הגוף והנשמה שלי.

"הראת לי שאני יודעת לאהוב עד שהעצמות כואבות. שיש דבר כזה אהבת אמת שהכל מסתדר בדיוק כמו פאזל. אמרת לי שכל פעם שאני כותבת לך שאני אוהבת אותך זה מרגש אותך. אז אני צורחת את זה לעולם שתשמע את זה איפה שלא תהיה. תודה על הזכות להיות איתך"

אור אשכר ז"ל ובת זוגו לי מנחם. "מחכה להתעורר",

"יש דבר כזה אהבת אמת"

 

הוא נולד בשנת 1990 בירושלים ולאחר מכן משפחתו עברה לצור הדסה. בחטיבת הביניים למד אור בחוות הנוער הציוני בכיתת ספורטאים מצטיינים בשחייה תחרותית. בצה"ל התגייס לגבעתי ושירת כלוחם בפלח"ן. עם שחרורו עבר לגור בתל אביב והשלים תואר ראשון ושני במנהל עסקים. בשנים האחרונות עבד אור במספר חברות הייטק.

מאות מנחמים הגיעו לבית העלמין בנס הרים, צילום: אלכס קולומויסקי

לאחר מותו, בני משפחתו החליטו לתרום את איבריו לחמישה חולים בגילי שנה עד 75. ליבו הושתל בגבר בן 65 בבלינסון, הכבד בגבר בן 75 באיכילוב, אונת הכבד בבן שנה ושלושה חודשים בשניידר, הכליה בבת 52 בבלינסון וכליה נוספת בבן 59 באיכילוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר