המחזורים בליגות הבכירות יצאו הערב (שישי) לדרך. ניוקאסל השלימה ניצחון שני ברציפות בזכות צמד של אלכסנדר איסק שקבע מהפך מול נוטינגהאם פורסט. אטאלנטה סוף-סוף חזרה למסלול הניצחונות, גם היא בזכות מהפך, מול אמפולי.

אנגליה

נוטינגהאם פורסט - ניוקאסל 2:1 | אחרי ה-1:2 על וולבס במחזור האחרון, האורחת חזרה מפיגור לניצחון לראשונה העונה, בזכות פנדל מוצלח בדקה ה-92 של אלכסנדר איסק, שהשלים צמד. כעת נראה שניוקאסל שמה את התקופה הקשה מאחוריה, וחזק במרוץ על הכרטיס לליגת האלופות, כשהיא עם נקודה פחות ומשחק פחות מטוטנהאם הרביעית. פורסט מהתחתית סופרת שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. עמנואל דניס עוד העלה אותה ליתרון אחרי טעות של סוון בוטמן (26), אך איסק איזן ממש לפני הירידה להפסקה (45+2). שער של ניוקאסל שכבש אליוט אנדרסון המחליף נפסל על ידי ה-VAR בעקבות נבדל קטנקן.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר איסק
אלכסנדר איסק
צמד חשוב. איסק
(צילום: רויטרס )

איטליה

אטאלנטה - אמפולי 1:2 | המארחת, שצברה נקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים, כבר מצאה את עצמה בפיגור נוסף, אך ביצעה מהפך שצימק זמנית את הפער מהקרב על המקומות המובילים לליגת האלופות. טיירון אבואהי הפתיע (44), אך מארטן דה רון איזן (58) ורסמוס הוילונד, החלוץ הדני בן ה-20, קבע מהפך עם שערו השביעי העונה בליגה (86).
3 צפייה בגלריה
רסמוס הוילונד
רסמוס הוילונד
שבעה שערים לחלוץ בן ה-20. הוילונד
(צילום: EPA)
ססואולו - ספציה 0:1 | 19 נקודות השיגה ססואולו בשמונת משחקיה האחרונים, שתיים יותר מאשר בכל המשחקים שקדמו להם והכי הרבה בסרייה א' בטווח הזמן הזה מלבד לנאפולי המוליכה. פנדל של דומניקו ברארדי (71) העניק לקבוצתו ניצחון רביעי ברציפות. ספציה מהתחתית נעצרה אחרי ה-1:2 על אינטר במחזור הקודם.
3 צפייה בגלריה
דומניקו ברארדי
דומניקו ברארדי
ססואולו בתקופה נהדרת. ברארדי
(צילום: Alessandro Sabattini/Getty Images)
בליגה הגרמנית: בורוסיה מנשנגלאדבך - ורדר ברמן 2:2
בליגה הספרדית: ריאל ויאדוליד - אתלטיק בילבאו 3:1
בליגה הצרפתית: ליון - נאנט 1:1