לאחר ההפסד לבאיירן מינכן בסיכום שני המשחקים והדחה כבר בשמינית גמר ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות, נראה שלאו מסי מיצה את עצמו בפריז והגיע הזמן להתחיל פרק חדש. הסופרסטאר הארגנטינאי, שהגיע לעיר האורות בקיץ 2021 והספיק לזכות באליפות ובגביע, קיווה גם לזכות בגביע האלופות אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. בצמד המשחקים מול באיירן נראה היה שהכוכב משדר חוסר עניין ומוטיבציה, ושהוא עושה טובה שהוא בכלל נמצא על המגרש. לכן לא מפתיע שהוא קיבל את ציון 2 בעיתון צרפתי.
במונדיאל האחרון, למשל, מסי הוכיח איזה מנהיג הוא מסוגל להיות, ובפריז ציפו שזה מה שהוא יביא איתו בחזרה לצ'מפיונס, כשהגומלין היה בעצם משחק של הכל או כלום, אבל בתכל'ס מסי בכלל לא הורגש במשחק ובעט פעם אחת בלבד למסגרת.
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
לאו מסי
(EPA)
מאז שמסי עזב את ברצלונה הייתה לו מטרה ברורה - לזכות בגביע עם האוזניים הגדולות גם עם פ.ס.ז', וזו בעצם הסיבה בגללה הוא חתם שם. עם כוכבי-על לצדו כמו ניימאר, אמבאפה, ראמוס וכו', מסי בהחלט יכל להשיג את המטרה הזאת, אך ככל שחלף הזמן אפשר היה לראות שכל הקבוצה הזאת, שהבעלים מקטאר השקיע בה סכומי עתק, הלכה והתפוררה.
מאז הזכייה האחרונה של מסי בליגת האלופות (2015), הוא הודח 3 פעמים ברציפות ברבע הגמר, 3 פעמים בשמינית הגמר וכמובן איך אפשר לשכוח את ה-8:2 המפורסם מול באיירן בשנת הקורונה. מסי צריך לשאול את עצמו אם כדאי לו להמשיך בכדורגל האירופי ולתת לעצמו עוד הזדמנות לזכות בגביע הנכסף בפעם האחרונה לפני שהוא תולה את הנעליים, או שפשוט לסיים עם הפרק האירופי ולעבור לארצות הברית או למזרח.
אם האופציה הראשונה מקובלת עליו, אז עדיף לו לחזור הביתה לברצלונה, כי עם כמה שקשה לראות אותו עושה את הצעד הזה - זו האפשרות אולי הכי טובה עבורו. הוא יוכל לעזור לבארסה לשוב לטופ הכדורגל האירופי. אם האופציה השנייה היא הטובה מבחינתו, אז כדאי שיעשה זאת כבר הקיץ ויחתום על חוזה שככל הנראה יהיה גם החוזה האחרון שלו, רגע לפני שהוא הפרישה.
לאן מסי יעבור בקיץ, אם בכלל? זו סוגייה מעניינת שתעסיק אלפי אוהדים ברחבי תבל וגם את מסי עצמו, ויכול להיות שזה ישפיע על התפקוד שלו באימונים ובמשחקים. מסי הוא כוכב ענק, מהגדולים ביותר שידע דורנו, ואין ספק בכלל שבכל מקום אליו יעבור הקיץ אנחנו נראה ממנו את המיטב, כי מי כמוהו יודע לעשות את זה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 18:56, 16.03.23