במשחקה ה-300 במסגרת ליגת האלופות (הכי הרבה מבין כל הקבוצות), ניצחה אתמול (רביעי) ריאל מדריד 0:1 את ליברפול בברנבאו והשלימה 2:6 מהדהד בסיכום שני המשחקים. ריאל עלתה לרבע הגמר, שם היא תפגוש את אחת מהיריבות הבאות: מנצ'סטר סיטי, נאפולי, באיירן מינכן, צ'לסי, מילאן, אינטר, ובנפיקה ליסבון.
קארים בנזמה כבש את שער הניצחון (78) ונבחר לאיש המשחק. מדובר היה בשערו השלישי של החלוץ הצרפתי בצמד המשחקים מול ליברפול, ובסך הכל הוא כבש מולה כבר שבעה שערים בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של המפעל. למעשה, עשרת שעריו האחרונים בליגת האלופות היו מול יריבות אנגליות (ליברפול, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי). אגב, בנזמה נפצע אחרי השער והוחלף, אך נראה כי לא מדובר במשהו חמור, והוא עצמו הרגיע בסיום: "הכאב אחרי השער היה ממכה של שוק לשוק, ברור שאני אהיה בקלאסיקו (ראשון, 22:00)".
3 צפייה בגלריה
שחקני ריאל
שחקני ריאל
אוהבים לפגוש את ליברפול. שחקני ריאל חוגגים
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
"ברור שאני אהיה בקלאסיקו". בנזמה חוגג
(צילום: AFP)
הקבוצה המפסידה, שקיבלה אתמול חותמת נוספת לכך שהעונה שעוברת עליה היא רעה, לא אוהבת לפגוש את ריאל מדריד. בשמונת המשחקים האחרונים המאזן של ליברפול מול אלופית אירופה הוא שבעה הפסדים ותיקו אחד, עם הפרש שערים 17:4. זאת גם הפעם השלישית ברציפות שריאל מעיפה את ליברפול במפעל, אחרי בשעונה שעברה זה היה בגמר ולפני שנתיים ברבע הגמר.
בסיום המשחק, נשאל קרלו אנצ'לוטי על הכוכב הברזילאי שלו, ויניסיוס, שבישל את השער, והצהיר: "מבחינתי, הוא ממשיך להיות השחקן הכי טוב בעולם". ויניסיוס כבר עם שישה שערים ושלושה בישולים בליגת האלופות העונה.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס וסלאח
ויניסיוס וסלאח
ממשיך להיות הטוב בעולם? ויניסיוס עם מוחמד סלאח
(צילום: AP)
המאמן האיטלקי גם נשאל על היריבה המועדפת עליו ואמר: "אני רוצה לפגוש את מילאן (האקסית שלו) בגמר, לא ברבע הגמר". הוא הודה שלא הגיע פנדל לקבוצתו בתוספת הזמן והתייחס גם לפנדל המוזר שקיבלה מנצ'סטר סיטי מול לייפציג: "דיברתי עם יורגן קלופ על כך שלא היה פנדל בסיום. דיברנו על הפנדל המטורף שמנ'צסטר סיטי קיבלה נגד לייפציג, אפילו פפ גווארדיולה לא האמין שהם נותנים פנדל. צריך להיזהר עם השריקות האלה".
בסיום, באצטדיון במדריד נוגן השיר של ליברפול "לעולם לא תצעדי לבד", ואמיליו בוטראגניו מהנהלת ריאל הסביר שמדובר בתגובה למחיאות הכפיים החמות של הקהל באנפילד במשחק הראשון, בדקת הדומייה לזכרו של אמנסיו אמארו, נשיא המועדון שמת בסמוך למשחק הקודם.
"ליברפול עשתה כלפינו מחווה גדולה באנפילד, ורצינו להשיב להם. זה המעט שיכולנו לעשות", אמר בוטראגניו. גם אנצ'לוטי התייחס למחווה: "ליברפול זה מועדון של ג'נטלמנים. זו הייתה מחווה לנגן את השיר, זה מאוד נחמד, זה היה מהמועדון שלנו אליהם".