האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
העם איתך תן גז |
בומבילה |
15.03.23 17:44 |
1 |
אני ימני ואני ממש לא איתו |
MiniGonzo |
15.03.23 17:51 |
18 |
לגמרי! |
Slacker |
15.03.23 17:58 |
29 |
חוק קשה מאד.חייבים להגביל אותו לזמן ומקום.לא הגיוני שתושבי רמת גן יצטרכו לסבול בגלל מכת כלי נשק לא חוקים ברהט. |
משה בן אברהם |
15.03.23 18:32 |
64 |
אל חשש רמת גן לא יסבלו מזה |
JOKER |
15.03.23 20:49 |
110 |
בהחלט, חדירה ברוטלית לזכויות הפרט |
המוהוק האחרון |
15.03.23 19:18 |
91 |
מסכים איתך 100%. סלח לי אבל עדר של עיוורים הולכים אחרי גחמות הממשלה ואומרים אמן |
avitano |
15.03.23 18:27 |
57 |
כל מילה בסלע |
צפנת-פענח |
15.03.23 18:35 |
68 |
הדבר הראשון שעלה בדעתי באמת |
סקוטי |
15.03.23 18:45 |
75 |
++ מדויק! ישתמשו בחוק רק כלפי מתנחלים |
שלדון |
15.03.23 19:37 |
98 |
כוונה טובה - ביצוע כושל |
המגן השביעי |
16.03.23 07:44 |
119 |
חוק אובדן הפרטיות. מפחיד. |
דמבו |
15.03.23 17:55 |
25 |
אין בגץ, בסוף יהיו עוד חוקים כאלה ואז אנשים יתעוררו ויבינו מה הם אפשרו כאן. מצב מתסכל מאוד |
avitano |
15.03.23 18:28 |
58 |
הצדיק מעוצמה יהודית חזק ואמץ |
Unique |
15.03.23 18:32 |
63 |
הממשלה הקודמת קידמה חוק דומה ממש, אבל חוגי מסוימים כעסו וצעקו עד לב השמים. |
יוסף כץ |
15.03.23 18:33 |
66 |
גם אז זו היתה חרב פיפיות |
צפנת-פענח |
15.03.23 18:37 |
69 |
מדרון חלקלק ומסוכן |
צליל מיתר |
15.03.23 17:44 |
2 |
+1000. |
MiniGonzo |
15.03.23 17:51 |
19 |
לגמרי |
Spook |
15.03.23 18:02 |
31 |
זה כבר קיים |
cf7 |
15.03.23 18:08 |
37 |
חוק מסוכן |
flushenzouk |
15.03.23 17:45 |
3 |
נשק לא חוקי שמוצג במערכה הראשונה יורה במערכה השלישית. לפיכך כל מי שמחזיק בנשק לא חוקי הוא פצצה מתקתקת |
גושן |
15.03.23 17:49 |
16 |
הבעיה היא הנשק הלא חוקי. פה אין וויכוח. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:09 |
38 |
איך מנעת מהמשטרה להתחבר ליותר מ 1000 אזרחים ולשאוב את חייהם בצורה עבריינית? |
גושן |
15.03.23 18:10 |
40 |
אני לא מבין - אתה טוען שהמשטרה עבריינית ואז טוען שצריך לתת לה עוד כוח כדי להיות יותר עבריינית? |
MiniGonzo |
15.03.23 18:15 |
45 |
אני טוען שכל מי שזועק על זכויות אדם שנרמסות לא זועק במקומות הנכונים. |
גושן |
15.03.23 18:19 |
48 |
יופעל רק על יהודים... |
שילי |
15.03.23 17:45 |
4 |
לכמה אחוז מהיהודים יש נשק לא חוקי בבית? |
מלול דיגיטלי |
15.03.23 17:46 |
6 |
הכניסה היא בתירוץ לחיפוש נשק..ז''א כל שוטר ''שחושד'' יכול להכנס |
שילי |
15.03.23 17:52 |
20 |
0.. אבל רק על יהודים יעזו להיכנס לאיזה בית שהם ירצו בסתם טענה של חיפוש נשק |
moto123 |
15.03.23 18:15 |
44 |
ברצינות? |
עובר אורח |
15.03.23 17:46 |
5 |
לא רוצה לדמיין מה שוטרים מסוימים יעשו לגרוש\אקסית שלהם |
The Last One |
15.03.23 17:46 |
7 |
לא ממש, שוטר ייצטרך להוכיח שהיה לו חשד (אומנם בדיעבד) |
Artline |
15.03.23 17:48 |
13 |
כמו שמבלבלים במח על סמים ואלכהול.. השוטר משקר שהוא הריח ועושה חיפוש על הגוף או ברכב |
moto123 |
15.03.23 18:16 |
46 |
חוק חשוב מאוד במלחמה נגד הנשק הבלתי חוקי |
Artline |
15.03.23 17:47 |
8 |
תודה, חשוב |
menahem |
15.03.23 17:48 |
14 |
אני מזכיר שבמדינת ישראל יש מגבלות חמורות על השימוש באמצעים ''טכנולוגיים'' במעקב - גם עם צו - אחרי אזרחים. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:12 |
42 |
את החשד הוא מסביר בדיעבד, מותר לשוטר להיכנס לבית פרטי בגלל שהוא ''הריח'' סמים אם מצא נשק אז הבדיעבד הופך לנשק אם מצא סמים אז הפוך |
הוגין ומונין |
15.03.23 18:42 |
71 |
אז כל שוטר מעכשיו יוכל להיכנס לכל בית בלי להציג צו חיפוש ויגיד שזה בגלל שהוא נכנס לחפש נשק ? |
עדי |
15.03.23 17:47 |
9 |
השאלה אם יישארו על תפיסת נשק לא חוקי או שכל שוטר יעשה ככל העולה על ראשו |
פלומה |
15.03.23 17:47 |
10 |
חוק מצוין, לא מבין מה הבכיינות. איך תוציאו מכאן חצי מיליון כלי נשק בלתי חוקיים? עם חצי מיליון צווי חיפוש? מי ייתן אותם? |
להכות בברזל |
15.03.23 17:47 |
11 |
נכון מאד |
TheButcher |
15.03.23 17:53 |
21 |
אני מצטער, אבל אני לא קונה את הצעקות |
MechanicalMan |
15.03.23 18:29 |
60 |
מדרון חלקלק מאין כמוהו |
ביריון |
15.03.23 17:47 |
12 |
סוף סוף אני יכול להזדהות עם אלו שצועקים מות הדמוקרטיה |
NightKnight |
15.03.23 17:48 |
15 |
איום ונורא. טעות קשה. חוק שנולד במפלגה של גדעון סער. כנראה ש-6 שעות ב-433 עושות את שלהן... |
NH4NO3 |
15.03.23 17:50 |
17 |
אם הממשלה לא רוצה שיבקרו אותה על קידום דיקטטורה, שתפסיק לקדם דיקטטורה |
חבקוק |
15.03.23 17:53 |
22 |
ד י ק ט ט ו ר ה |
קוראת ותיקה |
15.03.23 17:54 |
23 |
בקרוב אצלכם, כבר לא דפיקה של שוטר בדלת, אלא כמה שוטרים שישברו לכם את הדלת כי הם חושדים שיש לכם נשק |
yctc |
15.03.23 17:54 |
24 |
אוי ואבוי לנו חוק כזה |
LMK |
15.03.23 17:55 |
26 |
רע מאוד |
שונרי |
15.03.23 17:56 |
27 |
טעות קשה במיוחד. מה שיקרה הוא שכל פושע במדים יפרוץ לבתים ויספר שחשד שיש נשק לא חוקי.. |
Maryland |
15.03.23 17:57 |
28 |
וזאת רק ההתחלה לה לה |
הקוריאני |
15.03.23 18:00 |
30 |
בתקופת הקורונה לא הזיזו לך חוקים פאשיסטים כאלה...רק אומר. |
Spook |
15.03.23 18:03 |
32 |
גם היום, כמו בתקופת הקורונה, אני לטובת האזרחים ולטובת מדינת ישראל |
הקוריאני |
15.03.23 18:10 |
41 |
לא לא. זה סתם צביעות. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:17 |
47 |
גם בזמן הקורונה הגנתי על זכויות האדם והסברתי זאת יותר מפעם אחת. להיות קובידיוט אומר שאתה טיפש, לא בעד זכויות אדם |
הקוריאני |
15.03.23 18:21 |
51 |
ברור. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:23 |
54 |
אמר הבן אדם ש-2 דקות אחרי שטען שהוא ״אנטי פאשיסט״ העיד שהצביע למפלגה פאשיסטית |
הקוריאני |
15.03.23 18:26 |
56 |
זה סתם לרדת נמוך. כל מפלגה שרצה לכנסת היא מפלגה לגיטימית מבחינת החוק, זו סתם התחמקות והסתת הנושא. |
Spook |
15.03.23 18:29 |
61 |
איך הלך המשפט? ״כשזה נוח לך זה פאשיזם, כשזה לא נוח לך זה לא פאשיזם״ |
הקוריאני |
15.03.23 18:35 |
67 |
''מצביע למפלגה פאשיסטית'' לא לא..אלה אינטרפטציות שלך. מפלגה לאומית כשמה כן היא לאומית. את המילה ''פאשיסטית'' אתה הדבקת לה |
Spook |
15.03.23 18:46 |
77 |
יותר הבנת הנשמע וקריאה של מצעי המפלגות, כשפורסמו, אשר הרכיבו את הרשימה המדוברת לכנסת |
הקוריאני |
15.03.23 18:59 |
81 |
אני לא חושב שאני מבולבל אבל אתה מוזמן לתקן אותי אם אתה רואה לנכון. האינטרפטציה שלך למפלגה שהיא ''פאשיסטית'' |
Spook |
15.03.23 19:06 |
83 |
מצע מפלגת השלטון לא קרא להפיכה שלטונית והפלא ופלא... |
הקוריאני |
15.03.23 19:09 |
85 |
נכון, זה נקרא רפורמה. אין כאן שום הפיכה. אגב, אף אחד שהצביע לבנט עם קולות אולטרה ימין לא חשב שהם יעברו לאחים המוסלמים בכנסת. |
Spook |
15.03.23 19:14 |
87 |
להפוך את ראש הרשות המבצעת למנהיג כל יכול בלי איזונים ובלי בלמים זו הפיכה. לא ״רפורמה״ ולא נעליים - הפיכה |
הקוריאני |
15.03.23 19:20 |
92 |
לגמרי, רק שכל קשר בין התאור שלך לבין הרפורמה המוצעת הוא מקרי לחלוטין. לא הפיכה ושום נעליים. |
Spook |
15.03.23 19:32 |
95 |
או שאתה מתמם, או שלא קרת את הצעות החוק. |
הקוריאני |
15.03.23 23:19 |
113 |
לך תספר את זה לתושבי דרום תל-אביב, הנגב, ומפוני ההתנתקות. |
Spook |
15.03.23 23:19 |
114 |
ידידי, מעבר לצביעות, גם חוש ההומור שלך לא מוצלח והבנת הנקרא שלך דורשת עבודה. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:33 |
65 |
ידידי, מציע שתסתכל על השעה שהתגובות מתפרסמות... יעזור לך לקבל קונטקסט ולא להגיב סתם |
הקוריאני |
15.03.23 18:43 |
74 |
שוב, הבדלים. |
MiniGonzo |
15.03.23 19:16 |
89 |
חוק מאוד מאוד בעייתי, בטח כאשר יודעים שאיכות הח''כים שלנו לא טובה במיוחד |
Flyby |
15.03.23 18:05 |
33 |
בקרוב בן גביר יורה לפרוץ לבתים של מתנגדיו... אח''כ יתן חסינות למי שיפגע במתנגדי משטרו ... מדינה יהודית במיטבה.. |
טרמי |
15.03.23 18:05 |
34 |
עוצמה יהודית בעד ששוטרים יכנסו לבתים ביצהר ללא צו חיפוש ? |
פיניקית |
15.03.23 18:06 |
35 |
כן. הם - ככל הנראה - עד כדי כך מטומטמים. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:19 |
50 |
יש תגובות שלא מתיישנות טוב |
הקוריאני |
15.03.23 18:23 |
53 |
אני מניח שלקח לך הרבה זמן לחשוב על התשובה הזאת. |
MiniGonzo |
15.03.23 18:29 |
62 |
אז הצבעת למפלגה פאשיסטית על מנת לקדם חוקים בדרך הדמוקרטיה הפיכה שתפגע בדמוקרטיה.. כן, לא אקט פאשיסטי בכלל. |
הקוריאני |
15.03.23 18:42 |
70 |
לא אמרת שהממשלה הקודמת מצויינת? כי לשיטתך גם הם פאשיסטים |
Spook |
15.03.23 18:50 |
78 |
האם הממשלה הקודמת ניסתה לבצע הפיכה משטרית? |
הקוריאני |
15.03.23 19:07 |
84 |
הממשלה שעברה הציע רפורמה הרבה יותר חריפה. והממשלה הזו לא מצבעת שום הפיכה משטרית היא מבצעת רפורמה הכרחית (כמו שכהנא אומר לך) במערכת המשפט |
Spook |
15.03.23 19:11 |
86 |
לא ענית על שום שאלה ולכן, אין טעם להמשיך את הדיון |
הקוריאני |
15.03.23 19:21 |
93 |
אענה. הממשלה הקודמת הציע רפורמה משפטית וגם הנוכחית. לא הממשלה הקודמת ולא הממשלה הנוכחית ניסו לבצע הפיכה |
Spook |
15.03.23 19:33 |
96 |
הממשלה הנוכחית מקדמת הפיכה ואת שאר הדברים שציינתי. הממשלה הקודמת לא. |
הקוריאני |
15.03.23 20:10 |
101 |
אתה יכול להגיד הפיכה עד מחר. אין כאן שום הפיכה. |
Spook |
15.03.23 20:13 |
103 |
מדובר בהפיכה, כי דה פקטו ראש הרשות המבצעת הופך למנהיג כל יכול בלי הגבלות ובלי רסן |
הקוריאני |
15.03.23 23:20 |
115 |
עניתי לך ב - 89 באופן ממצה. |
MiniGonzo |
15.03.23 19:26 |
94 |
אז עכשיו אתה קובע לי מה ההגדרות שלי לדברים, ומנפנף שאתה לא פאשיסט... |
הקוריאני |
15.03.23 20:12 |
102 |
אני לא קובע כלום. |
MiniGonzo |
15.03.23 20:31 |
105 |
חוק מיותר |
jumbo777 |
15.03.23 18:07 |
36 |
הצעת חוק מסוכנת |
nadavk10 |
15.03.23 18:10 |
39 |
טעות נוראית |
תמיר בן-צבי |
15.03.23 18:13 |
43 |
ועוד הביביסטים מנסים לשכנע שהרפורמה היא לטובת הדמוקרטיה... הכל מתכנס לטובת דיקטטורה מושחתת |
תשבץ |
15.03.23 18:19 |
49 |
אני בתוך תומך עוצמה מתנגד לחוק |
MechanicalMan |
15.03.23 18:22 |
52 |
קדימה.. גם אצל מתנחלים… |
bear yogurt |
15.03.23 18:24 |
55 |
מה אתם כל כך שמחים? אתם הבאים בתור |
FAO |
15.03.23 18:29 |
59 |
זה יהיה תירוץ למשטרה להיכנס לכל בית בלי צווי חיפוש |
לב של יהודי |
15.03.23 18:42 |
72 |
חוק חיוני למלחמה בתופעת הנשק הבלתי חוקי בעיקר בחברה הערבית, מצד שני קימים החששות שהוזכרו כאן. |
jack0 |
15.03.23 18:42 |
73 |
סתם קשקשן |
אנטיפשיסטן |
15.03.23 18:46 |
76 |
הצביקה פוגל הזה הוא חתיכת אידיוט כמו כל מפלגת הכסילים שלו. חוק של פאשיסט מסריח. |
Big Khanna |
15.03.23 18:51 |
79 |
אני כמעט בטוח שהחוק הזה שונה במהותו מחוק הזדוני של גדעון סער, שאלה למתנגדי החוק אתה יודעים להצביע על ההבדלים? |
popay |
15.03.23 18:57 |
80 |
הבעיה היא במשטרה שינצלו את הכוח הזה לטובתם |
המדלג |
15.03.23 19:02 |
82 |
עוד שטות מבית פוגל. פיהוק |
Crawl space |
15.03.23 19:15 |
88 |
כן ברור.. רק בשביל נשק בלתי חוקי.. 👎🏼 |
LionInZion |
15.03.23 19:17 |
90 |
חמור מאוד |
איתי שלום |
15.03.23 19:35 |
97 |
חוק נוראי! לאחר חקיקתו, המשטרה לא תצטרך צו חיפוש יותר על כלום! |
שלדון |
15.03.23 19:43 |
99 |
איראן זה כאן. כבר אמרנו לכם לאן זה הולך |
mic |
15.03.23 19:46 |
100 |
תסבירו לי, בבקשה: אם אין עילה לחיפוש - לשם מה לחפש. ואם יש עילה לחיפוש - מתי (אם בכלל) קרה שלא ניתן צו חיפוש? |
ilanka |
15.03.23 20:15 |
104 |
אי אפשר להסביר דיקטטורה. אפשר רק לנסות לכפות אותה |
תשבץ |
15.03.23 20:35 |
107 |
!OUCH |
ilanka |
15.03.23 20:54 |
111 |
בגדול הרעיון זה שתוכל ככה לעשות פשיטות על כפרים ערבים על כל הבתים |
etayle |
16.03.23 07:41 |
117 |
צריך להוסיף הסתייגות לחוק כזה דורסני שכל ממצא אחר שיתגלה יחשב כראיה בלתי חוקית. |
David Sword |
15.03.23 20:33 |
106 |
תודה על הפרת הפרטיות שלנו! |
BoomBoX |
15.03.23 20:41 |
108 |
אני מה שרוב האנשים היו מקטלגים כימני, ואני חושב שזאת הצעת חוק מחרידה |
JOKER |
15.03.23 20:42 |
109 |
הגיע הזמן |
החץ |
15.03.23 21:23 |
112 |
מקווה שבג''צ יפסול את החוק הנוראי הזה |
etayle |
16.03.23 07:39 |
116 |
מדינה פאשיסטית |
nitzan |
16.03.23 07:44 |
118 |
נגד! |
The Godfather |
16.03.23 07:49 |
120 |
הבעיה זה לא רק החוק הזה אלא כל החוקים החדשים |
הכוח החלש |
16.03.23 08:07 |
121 |
כמה טיפשות, ואני הצבעתי לבן גביר ביחס לדמויות הקיימות במשחק הפוליטי. |
Law |
16.03.23 13:46 |
122 |
חבר מתאריך 15.7.18
1934 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אם יש מישהו בימין, שחושב שהחוק הזה ישמש לרגע אחד בלבד לעצירת הפשיעה הערבית הוא תמים או טיפש או שניהם.
הראשונים שיזכו לטיפול הזה הם המתנחלים, אנשי ימין ("קיצוני") ואז החרדים.
ומן הסתם, נשק לא ימצאו, אבל ישתמשו בחיפוש על מנת לצאת למסע דייג ו\או סתם מסע הצקה.
מתי הימין ילמד לא לירות לעצמו ברגל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.10.22
360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
זה היה חוק פאשיסטי כשסער העלה אותו וזה חוק פאשיסטי עכשיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.2.15
18987 הודעות, 69 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.19
2575 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
יסבלו בבית שמש, ביתר עילית, בית אל וחבריהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.22
1541 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
שבן גביר וחברו, ירדו מעוד חוק מטופש ופופוליסטי ומהר!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
12530 הודעות, 103 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3735 הודעות, 25 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9347 הודעות, 73 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3594 הודעות, 25 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
1361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
3817 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מדרון חלקלק ומסוכן.
מקווה שיהיה בגצ לפסול אותו ולא תהיה התגברות על הפסיקה של בגצ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
12530 הודעות, 103 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1132 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
55503 הודעות, 168 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3735 הודעות, 25 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.19
1837 הודעות, 22 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החוק הנ"ל נותן סמכויות מופרזות לשוטרים
מה ימנע משוטר לפרוץ לבית פרטי 'בחשד' לאחזקת נשק לא חוקי?
מה גם שבסופו של דבר יעשו בו שימוש רק נגד יהודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
3005 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אם השתמשו בטלפונים של יועצי נתניהו ללא צו חיפוש ובית המשפט הכשיר את הפריצה ואם השתמשו בטלפון של אפי נווה ללא צו , אז החוק נראה באמת מיותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.11
3750 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמו החוק ששוטר יכול להיכנס בגלל רעש.
לדעתי, לשוטר אסור להיכנס לשטח הפרטי אם לא בשביל למנוע אירוע שמתרחש בזמן אמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33375 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
א. איך אתה מונע מהמשטרה להשתמש בחוק הזה על מנת להציק לאזרחים ללא סיבה?
ב. איך אתה מונע מהמשטרה להשתמש בחוק הזה על מנת לצאת מסע דיג?
ג. וזה הכי חושב, על סמך מה שוטר מחליט שיש חשש לנשק לא חוקי? מי זוכה לקבוע את זה? איך בדיוק?
שיש לה משטרה כושלת, שכבר עכשיו אוכפת חוקים באופן רנדומלי על פי זהות ודעותיו הפוליטיות של האזרח שמקבל על הראש, אתה לא נותן לה עוד כוח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33375 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
איך אתה רוצה שימצאו נשק לא חוקי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
איך? תתחיל בזה שתעלה את המשכורות ותעיף עבריינים על מדים.
תנקה את הפרקליטות ואת בתי המשפט מאידיוטים שימושיים ותתחיל לאכוף את החוק הקיים.
אם - כשתהיה לך מערכת אכיפת חוק נורמלית - תגלה השחוק לא מתאים - תשנה אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33375 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
חדירה לחייהם של אלפי אנשים על שלל הרגעים האינטימיים שלהם היא חמורה עשרות מונים מכניסה חד פעמית לצורך מטרה אד הוק מוגדרת היטב.
המלחמה בטרור ובכלי נשק לא חוקיים מחייבת אמצעים לא שגרתיים הפוגעים בחופש הפרט של החשודים.
ואת פרשת פגסוס צריך לחקור ולהשליך את העבריינים מהפרקליטות , המשטרה ובתי המשפט לכלא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.14
8755 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.12
16897 הודעות, 110 מדרגים, 208 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.14
8755 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.12
5083 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.13
659 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל שוטר בכל דרגה יוכל להכנס לכל בית בטענה של חיפוש נשק??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.18
1288 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
2210 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אבל אם נתפסת על משהו אחר, לשוטר לא תהיה יכולת לעשות נגדך כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.12
5083 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
2210 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה גם שמקריאה ראשונה של החוק עשו עבודה טובה בל סגור בו פרצות שמאפשרות למשטרה להשתמש בו לצורך דברים אחרים. לדוגמא: לא ניתן לעצור אתכם/להגיד נגדכם תלונה או כתב אישום במידה ונמצא משהו אחר (נגיד סמים). זה לא תקף אגב אם מצאו אצלכם בבית גופה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18989 הודעות, 71 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
יצא לך לשמוע את ישיבת וועדת החוקה השבוע? משטרת ישראל פשוט מצפצפת על החוק, ועל בתי המשפט, ועשה כרצונה.
במדינה נורמלית מחצית הנוכחים היו מודחים בתוך שעה מסיום הישיבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
392 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
בקיצור חוק דרקוני, כרגיל במדינת ישראל....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
25272 הודעות, 58 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
82636 הודעות, 205 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
20303 הודעות, 165 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.19
434 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
4415 הודעות, 36 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
זה חוק לא טוב בגלל שאתה לא צריך אותו. מספיק היום שיש לשוטר חשד סביר והוא יכול להיכנס לדירה גם בלי צו.
החוק הזה בפועל הולך לשמש רק נגד יהודים, זה ברור הרי, אם הוא בכלל יעבור בגץ. לא נגד עברייני נשק אמיתיים מהמגזר.
הולכים להשתמש בזה בשביל להטריד חקלאים ומתנחלים.
אתה לא רוצה שהמשטרה תוכל להיכנס אליך לבית סתם ככה, זה מאוד בעייתי. גם אם אתה אחלה של אזרח שומר חוק והכל, זה לא טוב.
אנחנו צריכים להתמקד במערכת משפטית שפועלת לפגיעה בעבריינות נשק וזה בתורו יפתור את הבעיה המרכזית - חוסר ההרתעה.
כבר עדיף לתת לשוטרים חסינות או משהו כזה או פשוט למצוא אמתלות קיימות לחיפוש נשק, באמת שלא חסר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
107968 הודעות, 376 מדרגים, 608 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.4.15
8004 הודעות, 32 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וליתר דיוק מות הפרטיות.
וזה אתם התחלתם את זה בהסכמתכם לתו הירוק.. שם זה התחיל .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.21
1427 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4380 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
22961 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מחר יחליטו שיש ללפיד נשק לא חוקי, ליל'ז.. מדינה של מפגרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.12
2605 הודעות, 20 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי אמר פאשיזם ולא קיבל?
מי אשר ביטול זכות הקניין ולא קיבל?
הנה קיבלתם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
598 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם הממשלה הקודמת ניסתה להעביר את זה,
תכף נהיה צפון קוריאה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
8619 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
10319 הודעות, 50 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואי אפשר לחשוד בי בשמאלנות
אבל התרגלנו למאגר ביומטרי ותו ירוק פאשיסטי יתרגלו גם לזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אני לא תאב מוות או פגיעה בחפים משפע.
רק אומר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
שזה מתאים לך אתה מגן על זכויות אדם.
שזה לא מתאים לך אתה פאשיסט מצוי.
כל השאר - תירוצים.
וזה ההבדל ביני לבינך.
הייתי נגד חוקים פאשיסטים בהתנתקות.
הייתי נגד חוקים פאשיסטים בתקופת הקורונה (גם שלי היה תו ירוק).
אני נגד חוקים פאשיסטים עכשיו.
ואני אהיה נגד חוקים פאשיסטים מחר.
שם לב להבדל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
אתה קצת מתבלבל בין אנוכיות לזכויות אדם...
הזכות של בן אדם שלא תפגע בו קודמת על הזכות שלך לפגוע באחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
לסגור אנשים בביתם, לפטר אותם ממקום העבודה שלהם, ולהשתמש בחוק מנדטורי על מנת לחייב אנשים לקבל טיפול רפואי בניגוד מוחלט לחוק זכויות החולה - זאת הגנה על זכויותיהם.
אתה לא רק צבוע וחסר מודעות עצמית באופן מביך, אתה גם לא מבריק, ואני מאוד מנומס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
שמע, אתה חייב להחליט עם עצמך.
כאמור, נראה שאתה מבולבל במושגים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
כל אחד מצביע ע"פ תפיסת עולמו, זו דמוקרטיה. להטיל רפש במישהו שהוא פאשיסט בגלל הבחירה הדמוקרטית שלו זה לא לעניין ולא ראוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אם תפיסת העולם שלך פאשיזם, ואתה מצביע למפלגה פאשיסטית, נכון, היא לגיטית על הנייר מבחינה דמוקרטית, זה לא אומר שהאידיולוגיה שלה לא פופוליסטית-פאשיסטית לפי הצהרות חבריה ומנהיגיה לאורך השנים.
ואם אתה תומך ומצביע למפלגה שזו תפיסת העולם שלך, אל תבוא תאשים אחרים בטענות שווא, בעיקר אם אתה לא מצליח לעמוד מאחורי הטענות הללו בעצמך.
אז תחליט - אתה פאשיסט או לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
זה כמו שאני אגיד שהצבעת למפלגה אנטישמית שתומכת בהעמדה לדין של כל חיילי צה"ל בהאג. זו לא בעיה להטיל רפש.
אני באופן אישי הצבעתי למפלגה שתחזיר את בית המשפט להיות רשות מאוזנת ולא לאוליגרכיה ששולטת בפועל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אני מבין שאתה מבולבל קצת במושגים, אולי לפני שאתה משרבב אותם כדאי שלפחות תבין מה משמעותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
לא עושה אותה כזו. אף מצע של מפלגה לא קרא לאפשר לאנשי ביטחון להכנס לבתים של אזרחים ללא צו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
והפלא ופלא
אגב, ב 2018 ו 2015 מישהו דיבר על הפיכה משטרית בהקשר של רפורמה? ממש לא:
https://www.israelhayom.co.il/article/548133
בנט: "חוק ההתגברות - החשוב ביותר זה 25 שנה"
https://www.israelhayom.co.il/article/553671
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
חזרה לאיזון בריא ומאוזן בין רשויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
איך שלא תסתכל על זה, מדובר בהפיכה פרועה ומסוכנת.
מה שעצוב, זה שאנשים כמוך יהיו הראשונים להיפגע מהיעלמות זכויות היסוד שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.03.23 בשעה 18:38 בברכה, MiniGonzo
אני מצטט את עצמי:
"הצבעתי עבורם על מנת לקדם את הרפורמה המשפטית. (לאמור: שמחה רוטמן)
לא הצבעתי עבורם על מנת שיקדמו חוקים מפגרים.
ואם הם ימשיכו לעשות שטויות, אני אחפש מפלגה אחרת.
אתה שם לב להבדל ביני לבינך?
א.עקביות. אני לא משנה את דעתי בהתאם לנוחות שלי ו\או לאג'נדה הפוליטית הרגעית שלי.
ב. קבלת אחריות על טעויות. אני לא מתבייש להודות שאני טועה.
ג. אמירת אמת גם שזה לא נוח. כן אני הצבעתי עבורו. כן, הוא אידיוט..
אם אתה רוצה להמשיך להשפיל את עצמך, סע ברכה. יש לי זמן לשרוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מקווה שכמו שאתה מעיד על עצמך, בפעם הבאה תחשוב היטב על השלכות ההצבעה בקלפי, או תמיכה או התנגדות לחוקים כאלה ואחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
שאתה קבעת שאני פאשיסט מתוקף המפלגה שהצבעתי באופן עקיף עבורה - אתה קבעת את זה מבלי לדעת מדוע הצבעתי עבורם.
אתה יכול או לא יכול לאהוב את הרצון שלי ברפורמה משפטית שתחזיר כוח לריבון שהועבר באופן בלתי חוקי לרשות השופטת (בדגש על בלתי חוקי).
זה אולי הופך אותי אידיוט ו\או טועה באופן חמור, אבל זה לא הופך אותי לפאשיסט.
לאמור - אולי יש השלכות לתיקון המשפטי שיובילו לעליית פאשיזם - אבל עצם התיקון הוא דמוקרטיה במיטבה. נציגי הריבון נבחרו בבחירות דמוקרטיות על מנת שאלה יחזירו את הכוח לריבון (ונציגיו ברשות המחוקקת).
מה גם שבית המשפט הישראלי הוכיח את עצמו כמגן עלוב להפליא של זכויות האדם בכל פעם שנדרש למבחן (קורונה, התנתקות, וכיו"ב).
שאני קובע שדעותיך לגבי הקורונה גובלות בפאשיזם, אני לא קובע את זה סמך המפלגה שבחרת או על סמך אנשים שאתה אוהב. אני קובע את זה על סמך דעותיך האישיות שהבעת פה. נקודה.
ושוב. אני נגד מתן כוח בלתי מוגבל למשטר (בדגש על פקידות בלתי נבחרת) שזה התנתקות,
שזה קורונה,
שזה מלחמה בפשע,
שזה לחימה ב - "דיס איפרומציה".
אני פשוט סומך על הכנסת הרבה הרבה הרבה יותר מחברות בוטים בגלימה (שאני לא יכול להדיח).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
10196 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כשסער העביר אותו הוא היה מטריד באותה מידה, לכן זה לא משנה מאיזה צד הוא מגיע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
10148 הודעות, 42 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
41728 הודעות, 146 מדרגים, 267 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ואני אומר את זה כמצביע ימין שהצביע עבור הציונות הדתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
וזה ההבדל ביני לבינך.
הייתי נגד חוקים פאשיסטים בהתנתקות.
הייתי נגד חוקים פאשיסטים בתקופת הקורונה (גם שלי היה תו ירוק).
אני נגד חוקים פאשיסטים עכשיו.
ואני אהיה נגד חוקים פאשיסטים מחר.
ציטוט מאת: MiniGonzo
מצביע למפלגה פאשיסטית, אבל טוען שהוא נגד פאשיזם... הגיוני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
הצבעתי עבורם על מנת לקדם את הרפורמה המשפטית. (לאמור: שמחה רוטמן)
לא הצבעתי עבורם על מנת שיקדמו חוקים מפגרים.
ואם הם ימשיכו לעשות שטויות, אני אחפש מפלגה אחרת.
אתה שם לב להבדל ביני לבינך?
א.עקביות. אני לא משנה את דעתי בהתאם לנוחות שלי ו\או לאג'נדה הפוליטית הרגעית שלי.
ב. קבלת אחריות על טעויות. אני לא מתבייש להודות שאני טועה.
ג. אמירת אמת גם שזה לא נוח. כן אני הצבעתי עבורו. כן, הוא אידיוט.
אתה רואה איזה יופי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
ההפיכה המשטרית שמקודמת על-ידי המפלגה הזאת תואמת את החוק שאנחנו מדברים עליו באשכול זה. למעשה, אין שום הבדל בחוקים הללו. ערימת החוקים האנטי דמוקרטים הללו הן מאותה קבוצה. אם נראה לך שההפיכה המוצעת לא פוגעת בזכויות הבסיס שלך, מחכה לך הפתעה מאוד מאוד לא נעימה בסוף הדרך.
או שהתמימות שלך גרמה לך להצביע להפיכה שפוגעת בך ובזכויות האזרח הביסיות שלך (למשל חופש הביטוי) או שלא קראת והפנמת עד הסוף את משמעות ההפיכה.
אז.. כן, עקביות זה לא משהו שאתה כנראה מצטיין בו. אתה רק מחזק את הטענה שאתה מצביע ותומך בפאשיזם ״כשזה נוח לך״ או לאג׳נדה הרגעית שלך, מבלי שחשבת לעומק על השלכות האג׳נדה. לא על עצמך ולא על החברה והמדינה.
ב. אין לי בעיה להודות שאני טועה. בנושא הקורונה לא טעיתי. הזכות שלי להיות בריא קודמת על הזכות שלך לפגוע בי.
ג. כל הכבוד שאתה מתעורר ומפנים. מקווה שההפיכה לא תעבור, אחרת הזכות שלך להצביע למפלגה אחרת מוטל במצב הרוח של המנהיג הדגול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
האם הממשלה הקודמת כללה קרוב לחצי מתשמטים?
האם הממשלה הקודמת העבירה חוקים פרסונאלים מושחתים?
האם הממשלה הקודמת ניסתה למנות שר עבריין סדרתי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.03.23 בשעה 19:19 בברכה, Spook
אגב, פסקת התגברות רצו להעביר ב 2015 עברה ב 2018 בקריאה ראשונה. ציוץ לא שמענו, אתה יודע למה? כי ההפגנות הם לא על הרפורמה, היא נגד זה שביבי נבחר לאחר שהיו בטוחים שתם עידן נתניהו.
https://www.inn.co.il/news/297360
https://www.israelhayom.co.il/article/548133
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A1%D7%A7%D7%AA_%D7%94%D7%AA%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
אין כאן שום הפיכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
למעשה, התשובה לכל השאלות שצויינתי היא לא.
לעומת זאת, בהקשר של הממשלה הנוכחית, התשובה היא כן.
ולכן הממשלה הקודמת טובה עשרות מונים על ממשלת השחיתות הנוכחית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29884 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
אלה אם כן אתה רואה בבגצ כפרוקסי ששולט בשביל השמאל ושכבה עליונה של אליטה בין אם נבחרו או לא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
בקיצור, השלטון יכול להתפרע ולהתנהג במלוא הטרלול המושחת, כמו שהוא מנסה לעשות עכשיו, רק ששום דבר לא יוכל לעצור אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
אתה כמובן זכאי שלא להסכים.
אבל ציינתי כבר שההגדרה שלך לפשיזם זה "דברים שאתה לא אוהב כרגע".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19902 הודעות, 119 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
שמע, התגובות שלך מוכיחות את הנקודה שלי ומחזקות את דברי יותר מהכל.
תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9951 הודעות, 132 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
ההיסטוריה האנושית מוכיחה שאדם שמוכן לאסור אנשים אחרים בביתם, לפטר אותם ממקומות עבודתם ו\או להגביל את ילדיהם, רק על סמך העבודה שהם משתמשים בזכויות האדם הבסיסיות ביותר שלהם - לאמור, הסכמה מודעת לפני מתן טיפול רפואי.
בטח כאשר אין הוכחה שאלה מהווים סכנה ברורה ומיידית לסביבתם.
מחזיק בראיית עולם פשיסטית.
אני לא מכיר הגדרה אחרת לזה.
אני מתקשה לראות מה ההבדל בין מי שמוכן לתת לשוטרים זכות להפר את פרטיות אדם ללא צו רק כי הם חוששים "שהוא עלול לעשות משהו".
לבין מתן זכות למדינה לאסור אדם כי הוא עלול להיות חולה ולהדביק מישהו.
או סתם לגרש אותו מהבית שלו כי למדינה נמאס להגן על הבית הזה.
ההגדרה שלך לזכויות אדם בסיסיות היא: מה שמתאים לי ברגע מסויים. ברצותי אתן זכויות, ברצותי אקח.
בניגוד אליך ראיית העולם שלי אחידה.
לאמור - זכויותיו של אדם עומדות כל עוד הוא לא ביצע מעשה שפגע פגיעה פיזית ומוכחת בזכויותיהם של אחרים.
וזה לא משנה אם הוא מסרב לכנות גבר מחופש לאישה כאישה.
זה לא משנה אם הוא מסרב לעמוד בצפירה.
זה לא משנה אם הוא מקלל את ראש הממשלה.
ליברליזם - קוראני, קוראני - ליברליזם. נעים להכיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6365 הודעות, 81 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה מאוד שלא יעבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.12
9706 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא להעביר! אני איש ימין וחוק שכזה מסוכן מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
3069 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אסור לאפשר זאת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
89580 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דיקטטורה שבה רק השליטים נהנים ובאזרחים הפשוטים אפשר להתעלל חופשי
לא סתם גם מנסים להתעלל בהלמ"ס ולשלוט במינויים, כדי שאפשר יהיה גם להנדס את הנתונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
4415 הודעות, 36 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא כי החוק רע, ולא כי הכוונה שמאחוריו פסולה.
אלא כי ישתמשו בו בעתיד למטרות פסולות, לרוב נגד יהודים. וממילא אני די בטוח שהבגץ יפסול אותו, לכן זה די מיותר. חוץ מזה אנחנו צריכים פשוט מערכת משפט טובה שתאשר מה שצריך ולא תימנע חיפושים אצל עברייני נשק. וגם שתיתן עונשים מספיק חזקים. החיפוש הבלתי מאושר משפטית הוא לא משהו שיפגע יותר מידי בעבריינים לצערי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.14
4078 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
16628 הודעות, 48 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.22
2434 הודעות, 22 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איפה היועמשי"ם? דווקא בחוק כזה הם היו אמורים לדאוג לזכויות האזרח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
6795 הודעות, 25 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולכן צריך להוסיף בלמים לחוק, כמו למשל הצורך באישור קצינים בדרגה בכירה כדי לבצע את החיפוש, ואם יתברר שלא הייתה סיבה אמיתית לחיפוש אלא התעמרות באזרח, הקצינים שאישרו יצטרכו לתת את הדין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
4883 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עלק עוצמה יהודית, הערבים לא רואים אותם ממטר זה הכל שופוני הם יכולים רק על סבתות באיילון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
4202 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
49123 הודעות, 357 מדרגים, 679 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.14
778 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מישהו מחוץ חייב לפקח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.21
6457 הודעות, 36 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחלה תזמון להעביר את חוק דרעי ועכשיו את הטמטום הזה. עושים חיים קלים למסע ההפחדות של האופוזיציה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
23703 הודעות, 149 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
12730 הודעות, 64 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אסור לאפשר למשטרה חיפוש ללא צו
זה כלי מסוכן מאוד שהשוטרים יכולים לעשות בו שימוש לרעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3594 הודעות, 25 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא נתן למשטרה פירצה.
היא תמיד תטען שזה היה עבור חיפוש נשק בלתי חוקי!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
6692 הודעות, 53 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
126619 הודעות, 293 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יתכן שמדובר בחוק נהדר, אני פשוט מתקשה להבין את נחיצותו.
ועוד יותר מתקשה להבין, איך נמנעים משימוש בטיעון כזה כדרך להצדיק בדיעבד חיפוש של דברים אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
89580 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
126619 הודעות, 293 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
18232 הודעות, 90 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
הבעיה שכל עוד החוק לא מוגדר ספציפית על ערבים(שזה לא נראה לי אפשרי בכלל), מדובר בדריסה גסה של זכויות הפרט, חוק נוראי, ולא משנה כמה ימכרו לך שזה ישומש רק נגד ערבים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
9323 הודעות, 42 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחרת המשטרע תשתמש בחוק כזה כדי להציק ולרדוף כל מי שלא מוצא חן בעיניה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
22865 הודעות, 122 מדרגים, 237 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין ספק שהממשלה הזו עובדת בשביל האזרח הפשוט, שעכשיו לא יוכל להגן על ביתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.19
2575 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.23
142 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
18232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10776 הודעות, 42 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6952 הודעות, 70 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.13
487 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מצד אחד מותר לשוטרים להיכנס כל אחד הביתה, מצד שני תהיה להם חסינות (חוק אחר) לכל פעולה שהם עושים במסגרת תפקידם
מצד שלישי מקצצים את בג״ץ ומשנים שופטים לאנשי שלומנו
מצד רביעי קרעי סוגר את השידור הציבורי, מגביל ערוצים ומשאיר רק את השופר של הממשלה
תתעוררו! החוקים כאילו נלחמים בערבים, באוייב מדומיין (שמאל) אבל למעשה נגד כל אזרח שאינו תומך במנהיג השולט.
תסריט בלהות (אפשרי) - פושע במדים חומד לו אישה בודדה. נכנס לחפש נשק מטריד ואונס. יוצא ללא פגע בגלל שלל חוקים. אין בג״ץ, יש גיבוי של הבן גביר, יש חוקים שהופכים אותם חסינים.
רק אתמול היה תחקיר על שוטר שלקח ילדה בת 15 אזוקה למוסד לבני נוער, סטה מהכביש וביצע בה מעשים מגונים. זה עוד *לפני* החוקים הללו. מה שאומר שזה יחמיר את המצב עוד יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
14616 הודעות, 121 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החוק הזה לא ישרת את עם ישראל ביטחונו וחירותו, אלא בדיוק להיפך - יפגע בנו וישעבד אותנו.
ולכל האטומים שנדמה להם שבג״ץ מגן על זכויות אדם וחירויות - אל דאגה זה חוק מצוין לבג״ץ הוא ממש לא יבטל אותו, אלא בדיוק להיפך ינצל אותו לטובת האידיאולוגיה הפרוגרסיבית שבג״ץ משרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד