בשורה של ממש

הזדמנות חד פעמית לדירת יוקרה בירושלים: "משלמים רק 7% מדמי הדירה והיתר בקבלת מפתח"

בעידן חוסר הוודאות השורר בענף הנדל"ן בעיקר מול אחוזי ריבית תנודתיים, יוצאת חברת 'גינדי בי לייב' בהצעה משתלמת במיוחד המעניקה הזדמנות חד לפעמית להשיג דירה חדשה מקבלן בירושלים במחיר מוזל, וללא צורך לקחת כעת משכנתא (נדלן)

רק 7% מדמי הדירה והיתר בקבלת מפתח (צילום: באדיבות המצלם)

מדובר על מספר מצומצם של דירות 5 חדרים מפוארות בשכונת רמות בירושלים, בפרויקט היוקרה 'שכטר ברמות' שיועדו במקור עבור פרויקט דירות להשכרה לטווח ארוך, וכעת מוצעות למכירה כאשר הרווח כולו של הרוכשים. דירות אלו שנמכרו בעבר ע"י הקבלן ב-3.6 מליון ₪, נמכרות כעת ב-3.4 מליון ₪ בתנאי תשלום נוחים וחסרי תקדים. משלמים כעת רק 7% ממחיר הדירה שהם 238,000 ₪ והיתר רק בקבלת מפתח. יצוין כי הדירות עצמן כבר בנויות, חלקן יאוכלסו בקיץ הקרוב וחלקן יאוכלסו בעוד כשנה.

הצעה זו מעניקה הזדמנות לרבים ממשפרי הדיור בירושלים למכור את דירתם הישנה בנחת וללא לחץ כספי, מבלי להתחייב כעת למשכנתאות עם ריביות גבוהות, כאשר את הסכום הסופי יצטרכו להשלים רק בעוד חצי שנה או שנה. זאת ועוד, הם משיגים דירת 5 חדרים יוקרתית הכוללת מיזוג מרכזי, מחסן וחניה תת קרקעית, במחיר הנמוך משמעותי ממחירה המקורי.

את הדירות משווקת חברת "גינדי BE-LivE", מבית 'גינדי אחזקות' אחת מחברות הנדל"ן הגדולות והאיתנות בארץ. הפרויקט ממוקם במרכז שכונת רמות המבוקשת בירושלים, כשהוא טובל במרחבים ונוף ירושלמי ירוק. הפרויקט מאגד בתוכו את כל הצרכים ליצירת חווית מגורים איכותית. מרכז מסחרי צמוד לפרויקט, חניון מקורה, שני גני ילדים, פארק רחב ידיים, טרקלין דיירים ובתי כנסת לתושבי המתחם בלבד.

מדובר בהטבה משמעותית מאד של דירות חדשות בירושלים, בתוך סביבת מגורים סגורה ויוקרתית, בשכונת רמות שנחשבת לאחת המבוקשות ביותר לציבור החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר