סובארו אבולטיס מתחדשת

שנתיים וחצי לאחר שהושקה בישראל, מתעדכנת סובארו אבולטיס במתיחת פנים קלה של אמצע החיים • בתפריט: עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי ושדרוג של מערכות הבטיחות • החל ב־319,000 שקלים

עדכון פנים וחוץ. סובארו אבולטיס, צילום: יצרן

חברת סמלת, יבואנית סובארו, מעדכנת את משפחת האבולטיס - רכב הפנאי הגדול של היצרן המצויד בשבעה או שמונה מושבים לבחירה. דגמי 2023 עברו מתיחת פנים קלה של אמצע החיים.

עיקר השינויים באבולטיס החדש נמצאים בחזית הרכב שעוצבה מחדש, וכוללת עדכון ליחידות התאורה הקדמיות, הפגוש והשבכה הקדמית. גם חישוקי הגלגלים חדשים, לצד פנסים אחוריים מעודכנים.

בתא הנוסעים שודרגו הריפודים בחדשים, מושב נהג זכה לכיוונונים נוספים כולל לגב התחתון, ובנוסף עודכן ממשק חדש למסך המולטימדיה בגודל 11.6 אינץ' הכולל קישוריות בחיבור אלחוטי לאונדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. רמת הגימור הגבוהה זוכה גם למצלמות 360 מעלות. מפרט הבטיחות שודרג וכולל מערכת EYESIGHT מדור 4 של היצרן, הכוללת: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב עם מרכוז נתיב הנסיעה, מערכת זחילה בפקקים, התרעה על תחילת תנועה של רכב מוביל וסייען שמירת נתיב בעקיפות מסוכנות.

אבזור נדיב. סביבת הנהג באבולטיס,

המפרט הטכני לא השתנה, וכולל מנוע טורבו בנזין בתצורת בוקסר בנפח 2.4 ליטר המפיק 260 כ"ס ו־38.3 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה. הביצועים נאים עם תאוצה מעמידה ל־100 קמ"ש ב-7.7 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 9.8 ק"מ לליטר בנסועה משולבת (לפי נתוני היצרן), לצד דרגת זיהום אוויר פחות מרשימה של 15.

הדגם ישווק ב־2 רמות גימור לבחירה: גרסת הכניסה Limited מגיעה עם 8 מושבים וכוללת מושבי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, חימום לשורות המושבים הראשונה והשנייה, מולטימדיה עם מסך מגע "11.6, מערכת שמע של Harman Kardon עם 14 רמקולים, גג שמש פנורמי חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, חימום הגה, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ל־3 אזורים, מצלמת רוורס ועוד.

רמת הגימור הגבוהה יותר "Luxury" מצוידת ב־7 מושבי "קפטן", תוספת של אוורור למושבים הקדמיים, מצלמות 360 מעלות, קיפול מראות חשמלי, תאורת אווירה ועוד.

מחיר סובארו איבולטיס 2023 נקבע על 319,900 שקלים ברמת גימור Limited ו־349,900 שקל לרמת גימור Luxury המאובזרת יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר