שיחות בירור למורות מקבוצת הוואטסאפ "טיול שחורות", חלקן צפויות להיענש

בקבוצה עצמה היו על פי הערכה עשרות מורות, חלקן הוכנסו לשם בעל כורחן ולכן בודקים מי פתחה את הקבוצה ומי נתן את שמה • על פי המסתמן המעורבות הישירות יזומנו להליך משמעתי • בינתיים, חלק מהתלמידות מבית הספר בנתיבות ממשיכות בטיול השנתי

קבוצת הוואטסאפ המעליבה שפתחו המורות מבית ספר המר בנתיבות. "טיול שנתי שחורות", צילום: דניאל עמרם

ביומיים הקרובים: שיחות בירור למורות החברות בקבוצת הווטאספ הגזענית של הטיול השנתי. בעוד שתלמידות רשת דרכא עדיין נמצאות בטיול השנתי, במשרד החינוך וברשת התיכונים המצב סוער וכבר החלו בשיחות בירור למורות שפתחו את קבוצת "טיול שחורות" בשל מוצאן וצבע עורן של התלמידות.

לאחר שהמקרה התפרסם אתמול (ראשון), היום עשו במחוז דרום של משרד החינוך שיחות עם המורות להבין את מידת המעורבות של כל אחת מהן. בקבוצה עצמה היו על פי הערכה עשרות מורות, חלקן הוכנסו לשם בעל כורחן ולכן בודקים מי פתחה את הקבוצה ומי נתן את שמה. לאחר הבירור מכן יוחלט האם לפתוח בהליך משמעתי נגדן.

המורות שריכלו על תלמידות בקבוצת וואטסאפ | המורות שריכלו על תלמידות בקבוצת וואטסאפ// דניאל עמרם

על פי המסתמן המעורבות הישירות יזומנו להליך משמעתי שבסיומו הן עלולות להענש. חלק מהמורות מועסקות על ידי משרד החינוך וחלקן מועסקות על ידי רשת דרכא.

במשרד החינוך אומרים שלא יעברו לסדר היום והצוותים הטיפוליים בבית ספר כמו פסיכולוגיות ויועצות מלוות את התלמידות מאז אתמול בצורה אינטנסיבית.

מנגד, הטיול עדיין נמשך ומתנהל כסדרו עם המורות והתלמידות. ארבע שכבות מהטיול, ז' עד י', חוזרות היום מהטיול על פי התכנון המקורי ואילו שכבות יא' ו-יב' חוזרות מחר כמתוכנן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר