גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #786105 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 786105        
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:16   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ניתוח תלת מימד מראה כיצד חיילים ישראלים ירו לתוך קבוצת אזרחים  

 
  
**הערת מביא הידיעה:**

הכתבה עמוסה בקבצים ויזואליים שבלתי אפשרי או קשה להטמיע ברוטר.ההמחשות הויזואליות הן לב ליבה של הכתבה, ועל כן מומלץ להסתכל עליהן באתר הפוסט:
https://www.washingtonpost.com/investigations/interactive/2023/palestine-shooting-nablus-videos/?itid=sf_investigations_article_list

הכתבה תורגמה באמצעות תרגום מכונה, שעבר הגהה על ידי.


**

ניתוח תלת מימד מראה כיצד חיילים ישראלים ירו לתוך קבוצת אזרחים


בתקרית בחודש שעבר שגרמה למותם של שני פלסטינים, חיילים ירו לפחות 14 פעמים בארבע שניות בזמן שאזרחים היו נראים לעין.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

בסרטון נראה האיש על המדרכה רץ לעבר השער ומתכופף מאחוריו, אל גרם מדרגות בין המסגד והמרפאה שבו חוסה קבוצת האזרחים.

כדי לשחזר את התקרית בתלת מימד, הפוסט סינכרן את כל שלושת הסרטונים וצילם יותר מ-1,000 תמונות נוספות של המקום.

חיילים ברכב משוריין "וולף" יכולים לירות תוך שהם מביטים דרך חלון או פתח ירי. גורם צבאי ישראלי סירב לומר מה הם עשו בתקרית זו.

הפוסט השתמש במודל ממוחשב זמין מסחרי כדי למפות את הפרספקטיבה השלמה הנראית משני חלונות הצד של ה"וולף", המכוסים על ידי רשתות מגן.

הפוסט ניתח גם את הפרספקטיבה מפתחי הירי של הרכב, מה שהצביע על כך שלחייל המכוון דרכם הייתה השקפה דומה, אך מוגבלת יותר.


כוחות הביטחון הישראליים ברכב משוריין ירו שוב ושוב לתוך קבוצת אזרחים שחיסתה בין מסגד למרפאה לאחר פשיטה ב-22 בפברואר בעיר שכם הכבושה בגדה המערבית, נהרגו שני בני אדם, בהם נער, ונפצעו שלושה נוספים. כך על פי עדים ושחזור ויזואלי של האירוע על ידי הוושינגטון פוסט.

הפוסט שוחח עם שני עדים לירי, השיג סרטונים שלא פורסמו בעבר של התקרית מעוברי אורח ומצבא ההגנה לישראל, ונעזר במומחי שמע לנתח את הירי. כתב הפוסט אסף ראיות ויזואליות בזירה כדי לשחזר את האירוע באמצעות תוכנת מידול תלת מימד, וכתבים גם סקרו יותר מ-30 סרטונים שצולמו בשכם באותו יום.

השחזור של הפוסט מראה כי בזמן שהגיבו למה שלטענתם הוא חמוש, כוחות ישראלים ירו לפחות 14 פעמים מתוך כלי הרכב המשוריין שלהם תוך כדי תנועה ברחוב ולאחר מכן נעצרו ליד חומה קצרה שמאחוריה הצטופפו האזרחים. . הישראלים המשיכו לירות גם לאחר שאותם אנשים היו נראים מחלונות הרכב, כך עולה מהניתוח.

"זה היה יום רביעי שחור", אמר פריד שעבן, אביו של מוחמד שעבן בן ה-16, שנהרג בזמן שחיכה להסעה הביתה אחרי בית הספר. "עבור שכם ועבור ההיסטוריה האישית שלי, המשפחה שלי".

הצבא הישראלי סירב להשיב על שאלות מפורטות על התקרית, אך אמר כי חיילים במקום אמרו שאדם ירה לעבר כלי רכב שלהם לפני שרץ לעבר המרפאה. גורם צבאי ישראלי אמר כי הנושא נמצא בבדיקה.


מוחמד שעבן בן ה-16, ועבדאלעזיז אשקר בן ה-65 נהרגו כשרכב משוריין ישראלי ירה לפחות 14 יריות לתוך קבוצת אזרחים שנאספו בגרם מדרגות מחוץ למרפאה. (באדיבות משפחות שעבן ואשקר)

כוחות ישראליים הרגו לפחות 11 בני אדם במהלך ואחרי הפשיטה, כולל כמה לוחמים פלסטינים, ופצעו 102, על פי פרסומים של משרד הבריאות הפלסטיני ורשתות חברתיות של קבוצות חמושים פלסטינים. הפשיטה באה על רקע עלייה בפלישות הצבאיות הקטלניות של ישראל שלא נראו בגדה המערבית הכבושה מאז תום המרד הפלסטיני האחרון ב-2005.

היריות האחרונות של אזרחים על ידי כוחות ישראליים הדאיגו ארגוני זכויות אדם ותמיכה, שכמה מהם כינו את האירועים כתוצאה מכך שחיילים קיבלו פטור מעונש בגין אלימות בלתי חוקית נגד אזרחים פלסטינים.
כוחות ישראליים הרגו 71 פלסטינים בגדה המערבית, כולל 13 ילדים, בין ה-1 בינואר ל-7 במרץ, על פי הנתונים האחרונים הזמינים שסיפק משרד האו"ם לתיאום עניינים הומניטריים. כוחות ישראליים הרגו 146 פלסטינים בגדה המערבית בשנת 2022, ו -75 בשנת 2021. לפחות 14 ישראלים נהרגו בהתקפות של פלסטינים עד כה השנה.

גורם רשמי בצבא הישראלי אמר שכוחותיהם אינם מכוונים בכוונה לאזרחים, יורים רק כמוצא אחרון ומצייתים לחוק הבינלאומי.
הפשיטה ב-22 בפברואר על בית בשכם החלה בסביבות השעה 9 בבוקר וכללה 150 אנשי צה"ל, משמר הגבול ושב"כ, כך לפי הצבא הישראלי. המבצע כוון לשני חברי קבוצה חמושה בשם גוב האריות וחבר בג'יהאד האסלאמי שתכננו לבצע פיגועים נגד ישראלים ב"עתיד המיידי", אמר הצבא. כוחות ישראליים הרגו את שלושת הגברים במהלך הפשיטה הנדירה לאור היום, שהובילה לשעות של אלימות ברחבי מרכז העיר.

כשליש קילומטר מהבית, האלימות המתפשטת תקעה כמה אזרחים במרפאת רחמה, שנמצאת על הכביש הראשי העובר בשכם ובסמוך למסגד אל-חאג' מעזוז. בין הנוכחים היו שני ההרוגים: שעבן והגמלאי עבדאלעזיז אשקר בן ה-65. הפצועים היו הנהג אסאעד נג'אר בן ה-36, מוחמד סאמאנה בן ה-22 ומוכר ירקות שלא ניתן היה להשיגו לראיון.
שעבן, שאהב ללמוד שפות, בדיוק סיים את בית הספר, אמר אביו. לא הצליח למצוא נסיעה בטוחה הביתה, הנער התקשר לאביו וחיכה שיאספו אותו. אשקר, עובד לשעבר של סוכנות הפליטים הפלסטינים של האו"ם, הגיע למסגד לתפילת מנחה, אמר בנו אליאס. נג'אר, שהסיע תלמידים לבית הספר מוקדם יותר באותו יום, אמר כי החנה את רכבו בקרבת מקום כדי לחכות שהעניינים יירגעו ולהימנע מהנפת גז מדמיע. סאמאנה, בוגר לאחרונה מכללה, היה במרפאה לבדיקה אצל רופא עור, אמר אביו חאזם. מוכר הירקות עבד באזור.
סרטון שצילם נג'אר בשעה 12:09 מראה כלי רכב ישראלים משוריינים מתמרנים מרחוק וגברים פלסטינים מקימים בריקדות.

בסביבות השעה 13:00, כשהכוחות הישראליים החלו לסגת מהעיר, סיור של כמה כלי רכב נע לעבר המרפאה והמסגד, בניסיון להדוף לוחמים חמושים, אמר גורם צבאי. לאחר שקרא על נסיגה ברשתות החברתיות, שעבן, ארבעת הגברים וקומץ אזרחים נוספים התאספו ליד הרחוב.
בשעה 13:02, סיפר פריד שעבן, הוא קיבל את השיחה מבנו שאמר לו היכן לאסוף את הילד.

מה שקרה אחר כך תועד בשלושה סרטונים. שניים לא פורסמו בעבר - האחד של עובר אורח והשני צולם על ידי הצבא הישראלי מתוך אחד מכלי הרכב שלו. הצבא פרסם קליפ חלקי בטוויטר ביום הפשיטה, אך מאוחר יותר סיפק ל-The Post גרסה מורחבת שכללה את הירי.
בשעה 13:03 החל עובר האורח, שעמד בחלון המרפאה, לצלם את הרחוב. בסרטון חולפים במקום חמישה משוריינים ישראלים. אנשים ברחוב זורקים עליהם אבנים וחפצים אחרים. כ-45 שניות לאחר מכן, עוד כלי רכב צבאיים ישראלים מתחילים לעבור, הראשון רכב משוריין קל מסוג MDT דוד, והשני נושא כוחות משוריין "וולף" במרחק של כ-30 מטר מאחור. איש צה"ל צילם את הסצנה מתוך רכב מאחורי ה"וולף".

כשכלי הרכב חלפו, פיראס מסרי, גבר בן 50 המתגורר בבניין דירות מול המרפאה, החל לצלם את הסרטון השלישי מכמה קומות מעל. הסרטון אותר לראשונה על ידי גאבור פריזן, סטודנט בקולג' אוניברסיטת ליידן וכריס אוסייק, חוקר זכויות אדם הולנדי.
אודיו מהסרטונים לוכד שני חבטות ראשוניות, את השני ניתן לשמוע כשאדם על המדרכה נראה מושיט את זרועו לעבר כלי הרכב הישראליים החולפים. הסרטונים שנסקרו על ידי הפוסט אינם מראים בבירור אם לאיש היה אקדח או ירה, ואף אחד מהעדים שהתראיינו לפוסט לא אמר שהם ראו אקדח יורה לעבר הישראלים.
כשהאיש עובר דרך השער לתוך קבוצת האזרחים, ישראלים יורים מהרכב. אודיו מהסרטונים לוכד לפחות 14 יריות תוך ארבע שניות, לפי שני מומחי אודיו משפטיים שניתחו אותו.

הפוסט עיצב את המראה הנשקף מחלונות הרכב המשוריין וולף כל הזמן בו הוא ירה ומצא שאזרחים נשארו בשדה הראיה הזה במשך כל הזמן שנשמעות יריות. הנה שלושה רגעים מפורטים בהתחלה, באמצע ובסוף של הסרטון הזה כדי להראות מה היה נראה דרך החלונות הקטנים יותר של הזאב.

כדי לסייע להעריך את טענת החיילים הישראלים כי חמוש ירה על השיירה, הפוסט שלח אודיו מהסרטונים ללורנס אבו חמדאן מ- Earshot, שחקירות האודיו שלו שימשו כראיה בבית הדין למקלט והגירה בבריטניה, ולסטיבן בק , מומחה לזיהוי פלילי אודיו שהתייעץ עם ה-FBI במשך יותר מעשור. בק אמר שהוא לא מאמין ששני מכות שזיהה הפוסט לפני האש מכלי הרכב המשוריין היו יריות. אבו חמדאן אמר כי כל ירייה שנשמעה ב"סבירות גבוהה" נורתה מכלי הרכב המשוריין וולף.

נג'אר, הנהג, נפגע מרסיסים מהירי. הוא אמר שראה יריות פוגעות באשקר ושמע את שעבן צועק שנפגע.
נג'אר אמר שהחלטתו שלו לרדת במדרגות רגע קודם לכן כנראה הצילה את חייו. "עשיתי, אבל הם לא יכלו לעשות את זה בזמן", אמר. "היה ברור שזה היה לירות כדי להרוג".

נג'אר אמר כי גם לאחר עשרות שנים שחי עם פלישות צבאיות ישראליות, הירי זעזע אותו.
"האמנתי שזו הולכת להיות נסיגה רגילה של הצבא", אמר.
אמבולנס העביר את חמשת הקורבנות לבית החולים האוניברסיטאי הלאומי אנ-נג'ה, שם נקבע מותם של שעבן ואשקר כ-20 דקות לאחר הירי. שעבן נורה בכתף ​​השמאלית ובזרוע העליונה השמאלית, ואשקר נורה בבטן, על פי דיווחים רפואיים שנבדקו על ידי הפוסט.

"המקום הזה נמצא באמצע העיר", אמר דודו של שעבן, עלא. "הצבא הישראלי ירה על עיר, באמצע עיר, בשעה כזו. מה ציפיתם שיקרה?"
גורם צבאי אמר כי ההחלטה לירות היא בידי החייל בשטח. נראה כי "במקרה הזה הם החליטו שהדבר הנכון לעשות הוא לסכל את האיום שעמד בפניהם וזו ההחלטה שהם קיבלו", אמר הפקיד.

אבל "אי אפשר לדייק" ירי מרכב נע ובעיקר מסוכן לעשות זאת בסביבה עירונית, אמר אורי גבעתי, מנהל ההסברה של 'שוברים שתיקה', קבוצת יוצאי צה"ל ששירתו בשטחים הפלסטיניים ומתנגדים לכיבוש.
גבעתי אמר כי "לחץ פוליטי מתמיד מצד מנהיגים אולטרה-לאומיים", כולל כמה שהם כיום שרי ממשלה, כמו גם היעדר ההשלכות על הריגת פלסטינים חפים מפשע, יצרו סביבה מתירנית לחיילים ישראלים.

בריאן קסטנר, חוקר משברים באמנסטי אינטרנשיונל, אמר כי ללא מחקר נוסף הוא לא יוכל לקבוע החלטה חותכת לגבי הירי, אך בפעולות כמו הפשיטה בשכם, הכוחות הישראליים מחויבים על פי חוק זכויות האדם הבינלאומי להשתמש בכוח כ מוצא אחרון ורק כשיש סכנת חיים קרובה. קסטנר, שסקר את הסרטונים, אמר כי בגלל ההגנה שמעניקים הרכבים המשוריינים, לא נראה שיש איום מיידי.

בראד פרקר, יועץ בכיר בארגון "Defense for Children International-Palestine", שסקר את הסרטונים האלו, אמר ש"הרג בלתי חוקי הפך להיות הנורמה, מה שמעיד שחוקי הפתיחה באש של הצבא הישראלי השתנו בשנים האחרונות כך שהם מתירים פתיחה באש חיה גם כשאין אף איום שנשקף לכוחות - בניגוד מוחלט לחוק הבין לאומי".

כוחות ישראליים בכלי רכב משוריינים ירו "בהתעלמות מוחלטת" מהאזרחים הפלסטינים שעמדו בסמוך, אמר פרקר.

גורם צבאי ישראלי אמר כי חיילים מתמודדים עם "אירועי טרור והתפרעויות אלימות על בסיס יומי", לא מכוונים לאזרחים בכוונה ומשתמשים באש חיה רק ​​לאחר "מיצוי כל האפשרויות" ובהתאמה לחוק הבינלאומי. הרצח כפוף לחקירות פליליות "אלא אם הפעילות הייתה בעלת אופי קרבי של ממש, או אם אין חשד לחיילי צה"ל בביצוע עבירה פלילית", לדברו.

צוות רפואי בבית החולים האוניברסיטאי הלאומי אנ-נג'ה שעבד באותו יום אמר ל-The Post שהם מוצפים בחולים.
אחת האחיות בבית החולים הייתה אליאס אשקר, בנו של עבדלעזיז אשקר. אליאס סייע בטיפול בנפגעים נכנסים והביא כלים רפואיים לרופא שניסה להחיות אדם. לאחר שנקבע מותו של האיש, אליאס היה המום כשראה לבסוף את פניו של המטופל שלו.
"ידעתי שזה אבא שלי, אבל מההלם ששיקרתי לעצמי, אמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות נכון", אמרה.

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
כדי ליצור מחדש את המיקום בשכם במרחב תלת-ממדי וירטואלי, הפוסט אסף יותר מ-1,000 תמונות ונתונים גיאו-מרחביים של האתר. נתונים אלו עובדו בתוכנת הפוטוגרמטריה Metashape ויוצאו כרשת תלת מימד בקנה מידה. לאחר מכן, ה-Post השתמש בכלים ליצירת פרספקטיבה לצד מטא-נתונים זמינים של מיקום ועדשות מצלמה מהתצלומים והסרטונים שנאספו כדי להוסיף מצלמות וירטואליות לסצנה, תוך התאמת הפרספקטיבה של חזותיים מרכזיים מזוויות שונות, ולסייע בדוגמנות מדויקת של האתר.

הפוסט הוסיף לסביבה דגם תלת מימדי בנוי מסחרית בקנה מידה של נושאת כוח משוריינת וולף, תוך הטמעת מצלמה בפנים שאפשרה לקבוע את טווח הראות מתוך הרכב תוך כדי תנועה בזירה.

עיצוב ופיתוח על ידי Irfan Uraizee. קייט בראון ואוסאמה חסן תרמו לדוח זה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כמה הערות Tier2 13.03.23 12:17 1
     רשות הרבים לא נותנת לך רשות להוציא דיבה עידודו 13.03.23 12:21 7
         השמאל הקיצוני שפועל גם ברוטר. טיו 13.03.23 15:21 105
         הוא פשוט שונא ישראל. מספיק להסתכל בדירוגים חייא 13.03.23 18:30 129
     מאמר שמראה שלתאוות הרצח הערבית יש מחיר פיניקית 13.03.23 12:21 8
         מסכים Tier2 13.03.23 12:39 43
             הבנתי את עמדתך. תודה שחשפת את עצמך מוכיח ועד 13.03.23 12:50 53
                 ידידי, חיכית עד כאן כדי להבין מי TIER ? הרי עצם הבאת הידיעה ממקור שלאף ישראלי שפוי אין חשיפה אליו מדברת בעד עצמה מחדד עפרונות 13.03.23 15:14 99
             מקווה שתטוס מכאן על טיל נוזו 13.03.23 12:53 58
             לא נראה שהקהל שם בא לעשות על האש אם יש משהו שאתה צריך לעשות הרגע זה להודות לצבא הציוני שמתנהג עם בני עמך ברחמנות זופ-ניק 13.03.23 12:55 61
             חיברת לציונות תאוות דם ותאוות קרקע... עצרתי כאן שונר 13.03.23 12:58 64
             בזה הרגע ביטלת את תגובה 1 שלך somebody 13.03.23 13:46 93
             באמת הגיע זמן שיהודים יפסיקו להתאוות לדם יהודי פיניקית 13.03.23 14:06 97
             אתה גידון לוי? ש-עצמון 13.03.23 15:58 114
             איזה תאוות דם בדיוק ? מהיהודים יוצאת פגיעה רצחנית אחת לשנים לעומת עשרות ליום של הערבים . Brasilver 13.03.23 16:25 118
             תאוות דם ציונית... עלוב YagiUda 13.03.23 21:33 133
     +++ elib 13.03.23 12:23 11
     ימח שמם של שונאי ישראל צפנת-פענח 13.03.23 12:23 13
         אין על השמאל הישראלי !!! אתם גייס חמישי. אתם לא רק שכחתם מה זה להיות יהודים אתם לא יהודים הלכה למעשה !!! yama 13.03.23 12:33 29
             זה לא משנאה Tier2 13.03.23 12:46 48
                 אתה פשוט צריך מחבל שיתן לך כדור בראש כדי להבין? רחמים עליך אחי.. בר כוכבא 13.03.23 12:52 57
                 היו צריכים לפגוע ביותר אנשים בקבוצה נוזו 13.03.23 13:04 68
                 וואלק על מי אתה מנסה ללכמט(מנסה לכתוב בשפה שלך שתבין היטב) האחים שלך החליטו להקים ארגון טרור לפני 67. וכל המרמה בהצגת מהצד השלישי 13.03.23 13:05 73
                 המחבלים פועלים או מסתתרים בתוך שכונות מגורים !!! האזרחים המשתפים פעולה עם המחבלים הם בני מוות !!! yama 13.03.23 13:11 77
                 אני אסביר לך. אתה צודק, ישראיל באמת לא בסדר ובגלל זה נהרגים הרבה ערבים. המדיניות צריכה להיות שונה פובליציסט 13.03.23 13:12 79
                 ליבי ליבי עם איתמר….. לילה-לבן 13.03.23 13:20 82
                 אומר לך בתור איש שמאל שאתה כל כך טועה yushi 13.03.23 13:21 83
                     שאפו! מחדד עפרונות 13.03.23 15:16 100
                 הדמעות שלך ושל חבריך מחבקי הרוצחים שלנו שוות לקליפת השום. שיימחקו אויבינו מעל פני האדמה במהרה, ואיתם הערב רב מלאכת_מחשבת 13.03.23 13:32 90
                 אפשר תוך מספר שנים להפסיק את כל הפעילויות של החיילים ולפתוח את כל המחסומים ירקרק 13.03.23 15:44 109
                 אין דיכוי וגם ההרג שקיים נעשה במינון של אחוז מאשר המידה שאמור להיות כתגובה לתוקפנות האוייב הערבי . Brasilver 13.03.23 16:31 119
                 וואו, באמת מעציב, בדיוק כפי שבטח עצוב לך על ילדי הנאצים שנהרגו או נותרו חסרי בית בהפצצות על ברלין מורשה 13.03.23 17:01 123
         +++ הסייר 13.03.23 12:49 51
     תעמולה ערבו-גבלסית עם ניחוח של עלילת דם LA-V 13.03.23 12:28 21
         רק בגלל הדמו קרטיה השיקרית שיש במדינה הזאת ארורים שונאי ישראל שיורקים עלינו ואנחנו צריכים לשתות את זה.. ארץ 13.03.23 12:35 33
             אז אתה רוצה להדמות לחברות מוסלמיות קיצוניות? Tier2 13.03.23 12:47 49
                 במה שטוב בהם צריך להידמות להם וכן הם טובים בלהגן על עצמם ולכלך על האוייבים שלהם בדיוק הפוך מהתרבות המערבית ארץ 13.03.23 12:51 54
     חבל שלא פגעו ביותר מחבלים. בן של מלך 13.03.23 12:31 22
     מי אתה? חמאס? ג'יהאד? סתם אנטישמי? 8 זה בדם 13.03.23 12:52 56
     יש מספיק מוציאי דיבה אלא אם כן אתה מארגוני הקרן להשמדת ישראל אזי תתבייש לך !!! יאצק 13.03.23 12:55 60
     הכרתי שמאלני או שנים לב טוב 13.03.23 12:56 63
         שלום לחבר חדש למדף המתוקים של מכלת רוטר מחדד עפרונות 13.03.23 15:17 101
             שלום וברכה לב טוב 13.03.23 17:47 127
             הוא חדש על המדף ;) חדש על המדף 13.03.23 21:59 135
     תעמולת אויב בתחפושת נאורות בתיבול טכנולוגי Smartaxi 13.03.23 13:05 70
     הכל טוב. קורבנות השלום. shabor 13.03.23 13:10 76
     איזה יוםי חברות הייטק עושות ניסויים בטכנולוגיות תלת מימד כדי לפגוע בצה''ל Talumalu 13.03.23 16:00 115
     מצפה מרוטר להעלים כתבה צהובה אנטישמית אנטי דמוקרטית ומגמתית כזאת. כאמן תלת ממד(מקצועי ב20 שנה האחרונות) Lopo lity 13.03.23 21:25 131
  סרטון תעמולה של האוייב . blackjack 13.03.23 12:18 2
     כאילו הצבא האמריקאי הקדוש לא פגע וחסל רבבות אזרחים בפעולות לחימה בעירק ,אפגניסטן בוויאטנאם ובקוראה... דמו 13.03.23 12:33 30
     יש ברוטר כמה ספונסרים שממומנים ע'' י הקרן להשמדת ישראל !!! יאצק 13.03.23 12:56 62
  אפשר ליצור מה שרוצים בוידאו, בנוסף לכך הכוח היה בסכנת חיים, רק לראות בסרטון והגיד ״ימח שמכם״ rccool 13.03.23 12:20 3
  ראיתי וושינגטון פוסט. דילגתי. כנראה סתם קשקשת אנטי ישראלית. הם אלופים בזה. רמה של קלקליסט מאקו והארץ. פלדל 13.03.23 12:20 4
  וניתוח 4 מימדים עט סופר 13.03.23 12:20 5
     יש גם את המימד החמישי שעדיין בחקירה מבצבץ 13.03.23 12:22 9
     4 מימדים, זה אורך, רוחב, עומק, והמימד הפוליטי צפנת-פענח 13.03.23 12:32 27
     טעות Tier2 13.03.23 12:32 28
         לא יודע איך אצלכם, אבל בשכונת המגורים שלי לא זורקים אבנים על מכוניות. בטח לא של כוחות הביטחון. פובליציסט 13.03.23 13:14 81
         כזאת שכונת מגורים צריכה לארוז את המחבלים בעצמם ולשלוח אותם לכלא בישראל ירקרק 13.03.23 15:48 112
  מרתק מבחינה טכנולוגית. לא רלוונטי מבחינה צבאית / מדינית הבוטח אליך 13.03.23 12:20 6
  אני מבין שזה נגד חיילינו הקדושים,תשלח את זה לחמאס או להבדיל ללפיד שיעשו עם זה תעמולה בחו''ל יהודי צפוני 13.03.23 12:22 10
  אנחנו נלחמים בפלסטינים (הקולקטיב נלחם בנו ואנו בו, זו לא ''מלחמה בטרור''), במלחמה אנשים מתים. winter1 13.03.23 12:23 12
  לא ינסו להרוג לא ירו בהם. לא צריך ניתוח תלת מימד בשביל האמת הפשוטה. קרידו 2 13.03.23 12:25 14
  תודה לך אבל זו תעמולה של האויב. לעניות דעתי אין לה מקום כאן בפורום כדי להשחיר את חיילינו הגיבורים שמסכנים עצמם פיזית מאשר להפציץ מהאוויר totoloto 13.03.23 12:26 15
  מה עם קורבנות השלום הישראלים? הם נספרים באלפים... צפוני חזק 13.03.23 12:27 16
  בזבוז זמן לקרוא את תעמולת השמאל הקיצוני. גם זה יעבור 13.03.23 12:27 17
  כמה בלבולי שכל על כלום ושום דבר מספיק לראות את סרטון הראשון עד 0:20 בדיוק ''תוך קבוצת אזרחים'' עלאק טפי יא מחבלים w00t 13.03.23 12:27 18
  הכתבה תומכת בטרור חוק משפט צדק 13.03.23 12:28 19
     איפה רואים אדם שיורה?? Tier2 13.03.23 12:34 31
         בכתבה, בסרטון שמחולק ל3, בחלק האחרון שומעים ירייה לפני שהממוגן מגיע ורואים יד שלו מכוונת חדש_ישן 13.03.23 13:01 66
     ברוכים הבאים לפורום בשורות טובות יהודי צפוני 13.03.23 12:42 44
         מצרף ברכותי מחדד עפרונות 13.03.23 15:19 102
  גבלס מודה למי שכתב את זה menahem 13.03.23 12:28 20
     למה❓️ מה לא בסדר❓️ ביריון 13.03.23 12:32 26
         אשמח לפרטים על מנת לנסות לענות לך. מהצד השלישי 13.03.23 13:11 78
         מה בסדר?? מחדד עפרונות 13.03.23 15:19 103
             הערבים הם אויבינו. חיילי צה''ל ירו בהם. ביריון 13.03.23 15:32 108
                 תגדיר ערבים? דרוזים? גששים בדואים שפתחו צירים? ערבים איכותיים חברים שלי שכל רצונם הוא לחיות איתנו בשלום. מהצד השלישי 13.03.23 16:10 116
                     לא אלו שאתה מנית ביריון 13.03.23 16:15 117
                         אני שמח. חייבים להפריד בין הגר הגר בתוכנו לבין המחבלים בכרמים מהצד השלישי 13.03.23 16:53 122
  מעניין שכשמאצח ערבי שוחט בסכין בכלל אין צורך בהדמיות מסובכות ומתחכמות נבל עשור 13.03.23 12:31 23
  מהקריאה מסתבר שירו בערבים, אם כן, אני שואל מה לא בסדר בזה❓️ ביריון 13.03.23 12:31 24
     שהם לא היוו איום או סכנה Tier2 13.03.23 12:35 34
     סליחה שלא הובנה כוונתך. הכל בסדר מחדד עפרונות 13.03.23 15:20 104
  תגיד לאוסמה שיעשה לנו תלת מימד מגניב כזה על 25000 יהודים שנרצחו באכזריות סתם ככה באמצע החיים רק כי הם יהודים ארץ 13.03.23 12:32 25
  סבבה, אפשר להגיד שמצטערים, קורה, אנשים לא מעורבים נפגעים בלחימה, קורה מה נעשה... hershko 13.03.23 12:35 32
     למה?? אפשר לחלק בקלאוות ולרקוד על הגגות ולחייך מאוזן לאוזן באל גזירה והם ישלמו לנו משכורת בדיוק כמו שהציונים ארץ 13.03.23 12:36 35
     אפשר לעשות מספר דברים Tier2 13.03.23 12:38 40
         קודם כל אנחנו לא חוגגים מוות של אנשים בלתי מעורבים hershko 13.03.23 12:48 50
         התאפקתי עד עכשו אבל עם כזו רמה של קשקשת אפילו נטבחי חברון, שיירת הר הצופים, בתי הזיקוק לא יכולים לשתוק מחדד עפרונות 13.03.23 15:22 106
  איך נותנים במה להכפשת חיילי צהל היקרים? me אני 13.03.23 12:36 36
     ד מ ו ק ר ט י ה....עזבנו את היהדות קיבלנו אלוהי נכר שקר וכזב שדם ילדינו נהייה הפקר ואין לנו זכות עמידה !!!! ארץ 13.03.23 12:38 39
  מי נכנס לכתבה הזאת? לא מעניין כשהעם שלי הסופר מוסרי במלחמה. בומבילה 13.03.23 12:37 37
  לא רלוונטי ולא מעניין, נקסט אור12 13.03.23 12:37 38
  רוטר פרסמו שכאן זה לוח מודעות של המחאה של האנרכיסטים וכל ידיעה אנטי צהל, מה התועלת בקשקוש הזה, פספסתי משהו?! uz7 13.03.23 12:39 41
  פיהוק רחב, והלאה לאייטם הבא NH4NO3 13.03.23 12:39 42
  מדוע נותנים במה ל'חדשותי' האלו כאן?! mayda-le 13.03.23 12:43 45
  מחבלים פלסטינים, כתבה בשירות האויב מוישי 13.03.23 12:44 46
  תלת מימד יודע 13.03.23 12:46 47
  טוב מאוד, ברגע שאזרחים נמצאים בין פורעי חוקי שזורקים אבנים על חיילים, אזרחותם מבוטלת עמוד האש 13.03.23 12:50 52
  יבורכו חיילנו. ישמרם ה'. יוסף 13.03.23 12:51 55
  מי שכתב את זה קורא מיין קאמפפ להנאתו לפני השלאף שטונדה סקוטי 13.03.23 12:54 59
     .... Spook 13.03.23 13:05 72
  אחרי ''כולל כמה לוחמים פלסטינים'' הפסקתי לקרא. אין לי צורך בתעמולת האויב. rocsteady 13.03.23 13:00 65
  תעמולה פלסטינית נוסח בצלם בעלת רטוריטקה שמשבחת מחבלים וטרוריסטים. חוץ מהבחילה נותר רק להגיד שלטרור יש מחיר. Spook 13.03.23 13:03 67
  לא יאומן איזה טירוף של שנאה נגד ישראל כמה כסף הם מוציאים על 2 הרוגים בעוד במזרח התיכון באוקרינה נשחטים אלפי אנשים זופ-ניק 13.03.23 13:04 69
  לא נורא, לא כואב לי עליהם אשכנזון 13.03.23 13:05 71
  הצביעות האמריקאית במיטבה TheBearJew 13.03.23 13:06 74
  נשמע טוב פיצה 13.03.23 13:09 75
  תודה על הכתבה. המגיבים כאן צריכים לדעת אח''כ למה דעת הקהל העולמית עויינת את ישראל והם לא מבינים למה. ישראלצ'יק 13.03.23 13:12 80
     באירן נשחטים כל יום אנשים בכלא לא תוך כדי לחימה והם עסוקי בנו זופ-ניק 13.03.23 13:21 84
         אני בטוח שקרנות מטעם קטאר ודומיה מממנות כתבות כאלה ישראלצ'יק 13.03.23 13:23 86
     דעת הקהל עויינת את ישראל כיוון שישראל כל הזמן מתרפסת, ביום שאויבי ישראל ברחבי העולם יתחילו להתאבד עם שני כדורים בעורף תראה שמעריצים את ישראל David Sword 13.03.23 13:26 88
     בס''ד - במילה אחת הלם , ואפילו שוק. mendeli 13.03.23 13:56 95
  הלוואי שזה היה נכון. מארץ תצמח 13.03.23 13:22 85
  אזרחי האוייב לא ממש מעניינים אותי מצידי שיחסלו מאות מהם בכל פעם. David Sword 13.03.23 13:25 87
  אחד האשכולות ההזויים שראיתי בחיי הדוד מאשדוד 13.03.23 13:29 89
  על זה נאמר ''וולף'' ''וולף''. השופט 13.03.23 13:36 91
  מה הפכנו להיות פה? שלוחה של בצל''ם ושונאי ישראל בעולם? Investjour 13.03.23 13:44 92
  מה זה? עושים var לפעילות צהל? מייג'וי 13.03.23 13:46 94
  הפכנו לפורום חמאס? מה זה התמונות האלו? ניתוח תלת מימד? של הרחפן של מוזס? גדליה הפיל 13.03.23 13:59 96
  מכל הבעיות שישנן בעולם, מכל ההרג, רק היהודים מפריעים להם.ועבורי,עדות של 'זכויות האדם' של האו''ם ושוברים שתיקה זה לא עדות שמשון 13.03.23 14:18 98
  מה שיש כאן זו תעמולה אנטישמית עלובה. למה? כי בלחימה קורים דברים אבל הניתוחים האלה נעשים רק בקשר לצה''ל צללפון 13.03.23 15:25 107
  פוסט לא אמין בעליל _מכבי_ 13.03.23 15:47 110
  פעם הבאה לא להיות שם! kidi 13.03.23 15:48 111
  נראה לי תעמולה. ש-עצמון 13.03.23 15:57 113
  כתבה שממחישה את האובססיביות האנטישמית להפוך כל אבן כדי להוציא רע את היאהוד. הפוך גוטה 13.03.23 16:37 120
  ניתוח דו מימד מראה ערבים יורים על ילדים ונשים דכטומית אפורה 13.03.23 16:42 121
  ראיתי את הסרטון 5 פעמים והגעתי למסקנה שהירי הגיע מהצד השני שלא רואים .. havivas 13.03.23 17:08 124
  היכן אתה גר? DragonFly 13.03.23 17:09 125
  חבל שנותנים ברוטר במה לתעמולה של עופר כסיף וחבר מרעיו עלי 13.03.23 17:09 126
  עם כל הצדקנות ''והטהרנות'' זה ידיעה ברמת ה-B. D. S מקווה שגם לאחר הצדקנות לגבי כללי הפורום היא חתרנית. צופה 13.03.23 18:10 128
  חיילים ישראלים לא יורים על אזרחים יעקב כץ 13.03.23 21:09 130
  אין ספק שמכל הבחינות האפשריות כדאי להיפרד מהפלסטינים ThelizardKing 13.03.23 21:32 132
  כתבה מהונדסת , הלשון של אויבינו מילה אחרונה 13.03.23 21:54 134
  הדמיה שטנית של קבוצת האזרחים. neoray 13.03.23 22:33 136

   
   
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:17   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כמה הערות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

1. לא הבאתי את הכתבה כדי לטעון בהכרח שהחיילים שירו עשו זאת בכוונה לפגוע באזרחים. זה מצב מלחיץ וכאוטי ואני לא יודע איך הייתי פועל במקומם. אף על פי כן, זו אפשרות שקיימת. הבאתי את הכתבה בעיקר כי זה חשוב להכיר את המחיר של הפעולות שאנחנו מכנים "מלחמה בטרור". המחיר האנושי בצד שלנו ובצד שלהם.
2. הכתבה מקפידה להביא את תגובות צה"ל וגורמים ישראלים לכל אורכה ועל כן מאוזנת בעיני.
3. תזכורת מחוקי אתר רוטר:
"לפורומים למעשה אין "קו אידאולוגי" של עצמו כלל וכלל.
רחבת הפורומים הינה רשות הרבים. כל מכתב עולה אל הפורום לתפוצה ללא סינון כמקובל בפורומים הגדולים ביותר בעולם. רבים מאד מהמכתבים העולים לאוויר, מנוגדים בתכלית הניגוד להשקפה האידאולגית או הדתית של בעלי אתר רוטר.נט. מידי פעם אנחנו עדים למכתבים בזויים ביותר מצד ימין המפה או מצד שמאל המפה. אם עורכי האתר שמים לב לכך, המכתבים הללו נמחקים. אולם לא תמיד מצליחים לשים לב. הפורום נטען באלפי מכתבים מידי יום וקשה ליצור ניטור צמוד.
אנו מצהירים באופן נחרץ: נכבד כל כותב שיעלה חדשה או תגובה מצד כל קו פוליטי, ימין או שמאל. ללא הבדל דת, גזע או צבע כל עוד ייעשה באופן המכבד את הכותב. במת רוטר.נט פתוחה לכל אידאולגיה ומברכת את כולם."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עידודו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.22
895 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:21   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. רשות הרבים לא נותנת לך רשות להוציא דיבה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
להלשין ולגרום נזקים, מקווה שתחסם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טיו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
2048 הודעות, 17 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:21   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. השמאל הקיצוני שפועל גם ברוטר.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
פועל לעוות דברים כדי לקעקע את דמותה של המדינה היהודית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חייא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.17
4144 הודעות, 107 מדרגים, 191 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    18:30   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. הוא פשוט שונא ישראל. מספיק להסתכל בדירוגים  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
41645 הודעות, 145 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:21   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מאמר שמראה שלתאוות הרצח הערבית יש מחיר  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
באמת עצוב

מקווה שמתישהוא הם יגיעו למסקנה שעדיף להם לדאוג לרווחה שלהם, במקום להרוג יהודים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:39   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מסכים  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
וחושב אותו הדבר על תאוות הדם והקרקע הציונית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוכיח ועד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.09
7632 הודעות, 93 מדרגים, 180 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:50   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. הבנתי את עמדתך. תודה שחשפת את עצמך  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות, 39 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:14   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. ידידי, חיכית עד כאן כדי להבין מי TIER ? הרי עצם הבאת הידיעה ממקור שלאף ישראלי שפוי אין חשיפה אליו מדברת בעד עצמה  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
19294 הודעות, 160 מדרגים, 298 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:53   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מקווה שתטוס מכאן על טיל  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
22573 הודעות, 189 מדרגים, 349 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:55   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. לא נראה שהקהל שם בא לעשות על האש אם יש משהו שאתה צריך לעשות הרגע זה להודות לצבא הציוני שמתנהג עם בני עמך ברחמנות  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
בכל מדינה מערבית אחרת התוצאות היו קטלניות יותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שונר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.16
10408 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:58   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. חיברת לציונות תאוות דם ותאוות קרקע... עצרתי כאן  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somebody לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.15
30666 הודעות, 243 מדרגים, 475 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:46   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. בזה הרגע ביטלת את תגובה 1 שלך  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיניקית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.13
41645 הודעות, 145 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    14:06   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. באמת הגיע זמן שיהודים יפסיקו להתאוות לדם יהודי  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
יש ביננו גם כאלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
75539 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:58   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. אתה גידון לוי?  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
19558 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:25   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. איזה תאוות דם בדיוק ? מהיהודים יוצאת פגיעה רצחנית אחת לשנים לעומת עשרות ליום של הערבים .  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YagiUda לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.08
4493 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    21:33   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. תאוות דם ציונית... עלוב  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elib לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.07
17107 הודעות, 101 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:23   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. +++  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפנת-פענח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.19
3640 הודעות, 24 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:23   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. ימח שמם של שונאי ישראל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ואם אינך משרת את האויב, לא ברור מדוע אתה מהדהד פה את תעמולתו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yama לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.21
2541 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:33   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אין על השמאל הישראלי !!! אתם גייס חמישי. אתם לא רק שכחתם מה זה להיות יהודים אתם לא יהודים הלכה למעשה !!!  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אין לכם מה לעשות בחיים ?! לפתוח אשכול אנטישמי, לפגוע בחיילי צה"ל ?! מאיפה השנאה הזאת מגיעה ?!

במקומכם (טפו טפו טפו), אם זה מה שהייתי חושב על המדינה שלי ועל הצבא שלי, הייתי לוקח רגליים ועובר לברלין, שטוקהולם או רמאללה.

עלוב פשוט עלוב !!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:46   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. זה לא משנאה  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
אלא מעצב על כ"כ הרבה הרוגים ועל הדיכוי בפלסטין.
וואלק עם יד על הלב, לא חושב שיש בי שנאה. אולי אני טועה או לא רואה. אולי בנסיבות מסוימות יכול להתעורר בי זעם.

הקטע בכתבה *בעיני* זה פחות הפעולות הספציפיות של החיילים, למרות שגם על זה אפשר לדבר, אלא המצב שבו ישראל מבצעת פעולות צבאיות בשכונות מגורים. מה גורם למצב הזה והאם אנחנו יכולים לעשות משהו כדי שהוא יקרה פחות או בכלל לא?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בר כוכבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2646 הודעות, 13 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:52   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. אתה פשוט צריך מחבל שיתן לך כדור בראש כדי להבין? רחמים עליך אחי..  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
19294 הודעות, 160 מדרגים, 298 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:04   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. היו צריכים לפגוע ביותר אנשים בקבוצה  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
מקווה שצה״ל ישתמש בAI בחיסול מחבלים ויוריד עשירייה כל יום- שיהיו עסוקים בקבורה של הילדים המחבלים שלהם מהבוקר עד הערב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהצד השלישי
חבר מתאריך 19.2.23
474 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:05   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. וואלק על מי אתה מנסה ללכמט(מנסה לכתוב בשפה שלך שתבין היטב) האחים שלך החליטו להקים ארגון טרור לפני 67. וכל המרמה בהצגת  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
הכיבוש הם לעג לאמת.

כמו כן החלטתם תהיו ג'ברים ותמותו בכבוד על מזבח העצמאות

שלכם שלא תגיע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yama
חבר מתאריך 3.11.21
2541 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:11   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. המחבלים פועלים או מסתתרים בתוך שכונות מגורים !!! האזרחים המשתפים פעולה עם המחבלים הם בני מוות !!!  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
לצורך העניין גם אם מדובר בתינוקות שהוריהם משתמשים בהם כמגן למחבלים. מעדיף 1,000 פלשתינים "לא מעורבים" מתים ולא חייל ישראלי אחד פצוע קל !!! כזה אני ולא מתבייש !!!

"אפילו" אמנת ז'נבה הכירה בזכות כוח לוחמה לפעול באזורים בהם נמצאים אזרחים.

מצער שיהודי (אלא אם כן אתה לא יהודי...) בכלל "משתדל" להבין רוצחי יהודים או כאלה התומכים ברוצחי יהודים !!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פובליציסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.2.15
11765 הודעות, 119 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:12   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אני אסביר לך. אתה צודק, ישראיל באמת לא בסדר ובגלל זה נהרגים הרבה ערבים. המדיניות צריכה להיות שונה  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
מי שמרים אבן כדי לזרוק על חייל - כדור לראש.
אחרי 100 כאלו, יותר לא יזרקו אבנים ואז לא יהיו יותר מחבלים הרוגים.
הבנת?
הטעות של ישראיל במקרה הזה היא שנותנים לערבים לזרוק לזרוק לזרוק, ופעם באלף זריקות אבנים מחזירים כדור אחד, לכן זה לא נגמר אף פעם, כי כל מחבל ערבי קטן בטוח שהוא יכול לזרוק אבנים על חיילים ולא יקרה לו כלום.
אם המדיניות תהיה יותר קשוחה, וכל מי שמרים אבן יחטוף צרור יריות לראש המעוות שלו, הסיפור ייגמר וכולם יחיו כאן בשקט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לילה-לבן
חבר מתאריך 26.9.16
426 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:20   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. ליבי ליבי עם איתמר…..  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
אבל כל הנושא על רגל אחת וזה לא קשה להבין!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yushi
חבר מתאריך 20.9.22
40 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:21   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. אומר לך בתור איש שמאל שאתה כל כך טועה  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
לאף אחד אין רצון להרוג חפים מפשע.
אבל ככה הטרורויסטים עובדים, בתוך אוכלוסיה אזרחית, כי זה מקשה עלינו את החיים.
וכן, מלחמה זה חרא. ונפגעים חפים מפשע זה חרא.
אבל! וזה אבל די גדול, אין שם אף ילד שהלך לקנות ביצת קינדר במכולת ובטעות מצא עצמו מול רובה של חייל! זה לא אומר שכל סקרן או ילד כאפות שרוצה לזרוק אבנים דינו מוות, אבל אם היה נשאר בבית סביר להניח שלא היה קורה לו כלום.

תן לי לעשות מילואים רק בקו צפון. שם יש מולי חיזבאללה, קל לזהות את האויב. לא אוהב לעשות מילואים בשטחים שם הכל מעורבב. אז אני לא אוהב...
מה לעשות שגם שם יש טרור וגם שם צריך לחסל אותו?
וכן, ברוב המוחלט הורגים רק טרוריסטים, לפעמים נהרגים גם אחרים.
אין ולא יהיה צבא מוסרי כמו צה"ל - זה אומר שבמגבלות המחלמה אנחנו עושים מה שאפשר על מנת למזער פגיעה בחפים מפשע (ואגב זה שאבא שלו טוען שהוא ילד תמים לא באמת עושה אותו תמים).

איך אמרה גולדה מאיר:
"אנו מסוגלים לסלוח לערבים על ההרג של ילדינו. אנו לא מסוגלים לסלוח להם על כך שהם מכריחים אותנו להרוג את ילדיהם. יהיה לנו שלום עם הערבים רק כשהם יאהבו את ילדיהם יותר משהם שונאים אותנו."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:16   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. שאפו!  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאכת_מחשבת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
3460 הודעות, 62 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. הדמעות שלך ושל חבריך מחבקי הרוצחים שלנו שוות לקליפת השום. שיימחקו אויבינו מעל פני האדמה במהרה, ואיתם הערב רב  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירקרק
חבר מתאריך 14.4.20
295 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:44   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. אפשר תוך מספר שנים להפסיק את כל הפעילויות של החיילים ולפתוח את כל המחסומים  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
שרק יקחו אחריות על עצמם! שום אבן שום פיגוע ושום בקבוק תבעירה.
תוך מספר שנים בהדרגתיות הם יכולו להסתובב ולשבת יחד אתנו במסעדות.
עזה הייתה נפתחת והופכת לעוד עיר בישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver
חבר מתאריך 7.8.17
19558 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:31   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. אין דיכוי וגם ההרג שקיים נעשה במינון של אחוז מאשר המידה שאמור להיות כתגובה לתוקפנות האוייב הערבי .  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
אתה מפספס את העיקר , צהל הוא הצבא ההומני בעולם , אף מדינה בעולם לא הייתה מאפשרת למרצחים כאלה להשאר להתחזק להתעצם לחיות ולהרוג בה ללא הרף במשך עשרות שנים .

תבין, הערבים פועלם לזרוק אותנו לים ולהרוג בנו כל עוד הם חיים ועם זה אי אפשר לצאת בלי סיורים מחסומים גבולות ושמירה , אם אלה לא יהיו הערבים יבצעו בנו רצח עם .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורשה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.10
14807 הודעות, 161 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    17:01   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. וואו, באמת מעציב, בדיוק כפי שבטח עצוב לך על ילדי הנאצים שנהרגו או נותרו חסרי בית בהפצצות על ברלין  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
וואלק, עם יד על הלב, אולי גם כואב על נשות הגרמנים
שאולצו על ידי חיילי הכיבוש של בעלות הברית
לאסוף גופות ברחובות של שכונות מגורים ובמחנות.
מסכנים.

מה גרם למצב הזה?
וואלק, אולי באמת הכיבוש, מה אפשר לעשות
כדי שיקרה פחות או בכלל לא?
לענות להם בשפתם ולהכיל ריבונות
על כל שטחי הכיבוש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.15
980 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:49   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. +++  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
18052 הודעות, 195 מדרגים, 329 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:28   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. תעמולה ערבו-גבלסית עם ניחוח של עלילת דם  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לא ברור איך לא מעיפים את הגולש הַכָּזׇאׇּבּ הזה מהפורום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
4578 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:35   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. רק בגלל הדמו קרטיה השיקרית שיש במדינה הזאת ארורים שונאי ישראל שיורקים עלינו ואנחנו צריכים לשתות את זה..  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
תנסה לדמיין כל פורום מוסלמי בעולם שהיה גולש שהיה מעלה סרטון שמצייר את החמס או כל ארגון טרור כפוגע בחפים מפשע יהודים בתלת מימד איזה קללות הוא היה מקבל והיו גם באים אליו לבית... ככה זה כשחברה חפצת חיים בלי סיסמאות נבובות של עאלק דמו קרטיה ...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:47   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. אז אתה רוצה להדמות לחברות מוסלמיות קיצוניות?  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
4578 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:51   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. במה שטוב בהם צריך להידמות להם וכן הם טובים בלהגן על עצמם ולכלך על האוייבים שלהם בדיוק הפוך מהתרבות המערבית  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
הנוצרית הקלוקלת שמגנה על המרים שבאויבה ומלכלת על עצמה ועל מגיניה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן של מלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.7.14
12807 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:31   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. חבל שלא פגעו ביותר מחבלים.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
או שימצאו לנם תלבושת של צבא שיהיה ניתן להבדיל, זה אומר שגם הפרמדיקים המחבלים צריכים ללבוש אותה.

מקווה שמי שמוציא דיבתם של החיילים הגיבורים רעה, יחסם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
8 זה בדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.2.18
13799 הודעות, 112 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:52   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. מי אתה? חמאס? ג'יהאד? סתם אנטישמי?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לך לאלף עזאזל אתה והבולשיט שאתה מפיץ פה.
הציונים ימשיכו לנקנק אותך ואת שכמותך- אפס מאופס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
20074 הודעות, 172 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:55   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. יש מספיק מוציאי דיבה אלא אם כן אתה מארגוני הקרן להשמדת ישראל אזי תתבייש לך !!!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לא ראיתי שהתלוננת על המחבליםבגנין שירו ללא אבחנה או על המחבל שירה בדיזנגוף...ואל תמכור לי שאתה עושה זאת משעמום....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לב טוב
חבר מתאריך 19.2.23
53 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:56   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. הכרתי שמאלני או שנים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ואם הייתי קורא רק את הדעה הכאב הרצון לבוא לקראת השלום האמיתי,ברצינות שהיה אפשר להעריך את התפיסה והיכולת לצאת מהמקום שלך למקום של האחר מולך ולחתור לקראת שלום.
אבל מכיון שהכרתי שמאלני או שנים,ראיתי את הצביעות,ההתרפסות והחנפנות ובמקביל את השנאה לכל מיני פלגים בעם
והבנתי ששום דבר לא מגיע ממקום טוב של אמת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:17   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. שלום לחבר חדש למדף המתוקים של מכלת רוטר  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לב טוב
חבר מתאריך 19.2.23
53 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    17:47   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. שלום וברכה  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
ברוך הנמצא...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש על המדף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.21
3573 הודעות, 38 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    21:59   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. הוא חדש על המדף ;)  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Smartaxi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
3578 הודעות, 49 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:05   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. תעמולת אויב בתחפושת נאורות בתיבול טכנולוגי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
חבל לא הפציצו אותם בנפלם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
33064 הודעות, 174 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:10   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הכל טוב. קורבנות השלום.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.20
1429 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:00   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. איזה יוםי חברות הייטק עושות ניסויים בטכנולוגיות תלת מימד כדי לפגוע בצה''ל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lopo lity לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.15
2812 הודעות, 49 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    21:25   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. מצפה מרוטר להעלים כתבה צהובה אנטישמית אנטי דמוקרטית ומגמתית כזאת. כאמן תלת ממד(מקצועי ב20 שנה האחרונות)  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אני יכול ליצור סרט שמראה ערבים משמידים את הארץ חס ושלום- תעלו את זה גם לרוטר???



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blackjack לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.4.19
10141 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:18   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. סרטון תעמולה של האוייב .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
4198 הודעות, 27 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:33   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. כאילו הצבא האמריקאי הקדוש לא פגע וחסל רבבות אזרחים בפעולות לחימה בעירק ,אפגניסטן בוויאטנאם ובקוראה...  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
מצחיק לראות מי הצבועים שמטיפים לנו מוסר על שיטות הלחימה של צה"ל ...

לדעתי מזמן צריך היה לאמץ בקרב מול המחבלים בדיוק את שיטות הלחימה ה"הומניות " שנוקטים המחבלים או אלה שנוקטות מדינות האזור ה"דמוקרטיות" סוריה ,עירק ,לבנון ,אירן ,מצרים ,תורכיה ,תימן וכל היתר ובעיקר את מוסר המלחמה הרוסי או הסיני....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
20074 הודעות, 172 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:56   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. יש ברוטר כמה ספונסרים שממומנים ע'' י הקרן להשמדת ישראל !!!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rccool לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.12
4365 הודעות, 26 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:20   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אפשר ליצור מה שרוצים בוידאו, בנוסף לכך הכוח היה בסכנת חיים, רק לראות בסרטון והגיד ״ימח שמכם״  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
19992 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:20   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ראיתי וושינגטון פוסט. דילגתי. כנראה סתם קשקשת אנטי ישראלית. הם אלופים בזה. רמה של קלקליסט מאקו והארץ.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עט סופר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.14
1343 הודעות, 9 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:20   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. וניתוח 4 מימדים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מראה שחברה שתומכת טרור ואנשים שנמצאים בשדה קרב בגלל זה נהרגים. ולא ראיתי אף ניתוח מעמיק על רוסיה אוקראינה? על איראן?

אז את האיזון שאתה טוען שיש- לא קיים .

מספיק עם זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.21
5954 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:22   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. יש גם את המימד החמישי שעדיין בחקירה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפנת-פענח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.19
3640 הודעות, 24 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. 4 מימדים, זה אורך, רוחב, עומק, והמימד הפוליטי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. טעות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
בוודאי שאני יכול לשלוח לך מאמרים של הפוסט על אוקראינה ואיראן. אבל זה לא משנה,גם אם לא היו מאמרים כאלו, כל כתבה עומדת בפני עצמה. כלומר, התייחסתי לאיזון של הכתבה ולא לזה של כלי התקשורת (שבעיני הוא לא רלוונטי לתוכן הכתבה).

לגופו של עניין - זה לא שדה קרב! זו שכונת מגורים!!

אפשר להתווכח אם הפלישה הצבאית אליה הייתה מוצדקת, הכרחית, נבונה, מועילה וכו'. אבל האמת הבסיסית היא שזוהי שכונת מגורים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פובליציסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.2.15
11765 הודעות, 119 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:14   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. לא יודע איך אצלכם, אבל בשכונת המגורים שלי לא זורקים אבנים על מכוניות. בטח לא של כוחות הביטחון.  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
בשכונת המגורים שלי, אין מצבורים של נשק, ולא אנשים שמפעילים ארגוני טרור ומתחבאים מאחורי הילדים של השכנים שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירקרק
חבר מתאריך 14.4.20
295 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:48   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. כזאת שכונת מגורים צריכה לארוז את המחבלים בעצמם ולשלוח אותם לכלא בישראל  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אם הם מפחדים שיידעו שהצבא יותר מפחיד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבוטח אליך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.15
13920 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:20   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מרתק מבחינה טכנולוגית. לא רלוונטי מבחינה צבאית / מדינית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלה נפגעי לוחמה.

לא רוצים להיפגע?
תרחיקו את גורמי הטרור מבינכם, אל תשלחו את הילדים לסתי ספר שמסיתים נגד ישראל, אל תלכו למסגדים שקוראים לרצח, תוציאו להורג מחבלים.

מובטח לכם שחייכם יהיו דבש ונופת צופים.

אין ולא תהיה במזרח התיכון מדינה שתתן לכם זכויות אזרח טובות מישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי צפוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.22
695 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:22   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אני מבין שזה נגד חיילינו הקדושים,תשלח את זה לחמאס או להבדיל ללפיד שיעשו עם זה תעמולה בחו''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
52340 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:23   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אנחנו נלחמים בפלסטינים (הקולקטיב נלחם בנו ואנו בו, זו לא ''מלחמה בטרור''), במלחמה אנשים מתים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרידו 2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.19
10110 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:25   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לא ינסו להרוג לא ירו בהם. לא צריך ניתוח תלת מימד בשביל האמת הפשוטה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
24891 הודעות, 204 מדרגים, 397 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:26   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. תודה לך אבל זו תעמולה של האויב. לעניות דעתי אין לה מקום כאן בפורום כדי להשחיר את חיילינו הגיבורים שמסכנים עצמם פיזית מאשר להפציץ מהאוויר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפוני חזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.09
8104 הודעות, 56 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:27   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מה עם קורבנות השלום הישראלים? הם נספרים באלפים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וכולם חפים מפשע.
אבל אותם ערבים שנפגעו - מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא שקם עם פשפשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
7214 הודעות, 48 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:27   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. בזבוז זמן לקרוא את תעמולת השמאל הקיצוני.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ישמחו לראות חיילים מתים העיקר לא אזרחי האוייב שמתים.


למזלנו רוב העם בריא בנפשו ומעדיף אזרחי אוייב מתים על חיילים מתים או פצועים.


האשכול הזה נותן תחושה שמדובר בכתבה של דר שטרימר או שאר הערוצים או העיתונים האנטישמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
w00t לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.8.14
3668 הודעות, 30 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:27   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. כמה בלבולי שכל על כלום ושום דבר מספיק לראות את סרטון הראשון עד 0:20 בדיוק ''תוך קבוצת אזרחים'' עלאק טפי יא מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ההיגיון הלוקה בחסר שלכם בעצם אומר ברגע שמחבלון שלפני רגע המטיר אבנים על ג'יפים של צהל כאילו זה סוכריות בבר מצווה אז ברגע שהוא מסתובב לברוח זה כבר אזרח למופת שבכלל עוזר לזקנה עיוורת גינגי'ת עם הרפס לעבור את הכביש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוק משפט צדק
חבר מתאריך 5.3.23
14 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:28   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. הכתבה תומכת בטרור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המחבל רץ ויורה, ואז הוא מסתתר בין אזרחים אחרים. הירי עליו היה מוצדק לחלוטין. מי שפרסם את הפוסט מנסה לטעון כי יש למחבל חסינות כי הוא מסתתר בין אזרחים - זו תמיכה מובהקת בטרור.

עבירה פלילית, למי שאינו מודע לכך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:34   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. איפה רואים אדם שיורה??  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
רואים המון שזורק אבנים וחפצים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש_ישן
חבר מתאריך 14.9.21
70 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:01   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. בכתבה, בסרטון שמחולק ל3, בחלק האחרון שומעים ירייה לפני שהממוגן מגיע ורואים יד שלו מכוונת  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 13:15 בברכה, חדש_ישן
 
ככה שכנראה שכל הסיפור שהיה יורה,

כיוונו עליו ולאן שברח,

ולא ראו שהוא בורח למקום עם אנשים צופים או שחשבו שהוא חלק מהם וגם הם יתחילו לירות.

המוניות שנוסעות רגיל בשאר הסרטונים רק מראה שבדרך כלל אין מה לחשוש שסתם ירו עליך

אבל פה היה שילוב של יורה שבורח ואזרחים קרובים אליו.

יכול להיות גם שהרעש היה נשמע כמו ירייה ואז אי וודאות בזמן אמת גרמה להכל.

הלוואי שכל זה לא היה קורה, אבל שצבא נכנס לתפוס מבוקשים יש חיכוך עם רובים.

לכן חוץ מללמוד להבא, או שהרש"פ יתעשתו על עצמם, אני לא רואה מה עוד אפשר לעשות פה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי צפוני
חבר מתאריך 18.12.22
695 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:42   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. ברוכים הבאים לפורום בשורות טובות  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:19   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. מצרף ברכותי  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18893 הודעות, 70 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:28   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. גבלס מודה למי שכתב את זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 12:35 בברכה, menahem
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
107855 הודעות, 376 מדרגים, 608 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. למה❓️ מה לא בסדר❓️  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהצד השלישי
חבר מתאריך 19.2.23
474 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:11   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אשמח לפרטים על מנת לנסות לענות לך.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות, 39 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:19   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. מה בסדר??  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
107855 הודעות, 376 מדרגים, 608 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. הערבים הם אויבינו. חיילי צה''ל ירו בהם.  
בתגובה להודעה מספר 103
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהצד השלישי
חבר מתאריך 19.2.23
474 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:10   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. תגדיר ערבים? דרוזים? גששים בדואים שפתחו צירים? ערבים איכותיים חברים שלי שכל רצונם הוא לחיות איתנו בשלום.  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
107855 הודעות, 376 מדרגים, 608 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:15   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. לא אלו שאתה מנית  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהצד השלישי
חבר מתאריך 19.2.23
474 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:53   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. אני שמח. חייבים להפריד בין הגר הגר בתוכנו לבין המחבלים בכרמים  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
12978 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:31   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. מעניין שכשמאצח ערבי שוחט בסכין בכלל אין צורך בהדמיות מסובכות ומתחכמות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
107855 הודעות, 376 מדרגים, 608 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:31   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מהקריאה מסתבר שירו בערבים, אם כן, אני שואל מה לא בסדר בזה❓️  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חיילים ישראלים ירו לתוך קבוצת אזרחים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:35   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. שהם לא היוו איום או סכנה  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
ועל כן לפי החוק הבינ"ל זה פשע מלחמה, ולפי המוסר של רוב האנשים זה פסול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות, 39 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:20   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. סליחה שלא הובנה כוונתך. הכל בסדר  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
4578 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. תגיד לאוסמה שיעשה לנו תלת מימד מגניב כזה על 25000 יהודים שנרצחו באכזריות סתם ככה באמצע החיים רק כי הם יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה כל כך קל שאפילו בחד מימד הוא יוכל להראות לעולם כמה העם שלו ברברי אוהב דם ובן מוות שמחלק בקלאוות שאזרחים חפים מפשע מתים ככה זה שאתה אנטישמי מסריח משנאת ישראל ומחפש תמיד איך לדפוק את העם שלך ולהוציא את דיבת חייליו רעה בעולם !!! נשבענו שיבואו ימי שילום הראשונים לשלם יהיו שונאי ישראל מבית ואחרי זה אחד אחד משונאי ישראל מבחוץ אלוקים גדול והוא שמר שומר וישמור על עמו היחיד בעולם!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hershko לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.18
2010 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:35   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. סבבה, אפשר להגיד שמצטערים, קורה, אנשים לא מעורבים נפגעים בלחימה, קורה מה נעשה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 12:43 בברכה, hershko
 
אבל בעיקר לבוא בטענות רק למחבלים שבוחרים להתחבא בתוך אוכלוסיה אזרחית ולהשתמש בהם כמגן אנושי, הם האלה שאחראים לפגיעה ולא אנחנו.
ורכב שתוקפים אותו חייב להשיב באש ויהיו כאלה שיפגעו מה לעשות... לחימה בשטח בנוי גובה חיים של אנשים.
תמונה של המחבל, לי זה נראה כמו יד שמכוונת נשק (לא רואים רשף) על הגיפ הראשון.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
4578 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:36   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. למה?? אפשר לחלק בקלאוות ולרקוד על הגגות ולחייך מאוזן לאוזן באל גזירה והם ישלמו לנו משכורת בדיוק כמו שהציונים  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
המטומטים נוהגים איתם לא כך???



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tier2
חבר מתאריך 8.7.19
967 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:38   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. אפשר לעשות מספר דברים  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
1. לעבוד עם הרש"פ כדי שתשתלט על שכם וג'נין
2. לתחקר את האירוע ולהפיק ממנו לקחים בצה"ל
3. לפצות את משפחות ההרוגים
4. להקטין ככל האפשר את מידת הנזק שהשלטון הצבאי מסיב לפלסטינים, כדי לא לעודד עוד התנגדות אלימה אליו.
5. ליצור ככל האפשר את התנאים לשלום - לטפח אמון, ריבונות, חופש תנועה ומסחר וכו'.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hershko לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.18
2010 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:48   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. קודם כל אנחנו לא חוגגים מוות של אנשים בלתי מעורבים  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
ואי אפשר להשתלט על ערים פלסטיניות.
לתחקר זה תמיד טוב.

לפצות? שהרשפ תפצה אותם.

להקטין את הנזק שאנחנו עושים להם?
אני הייתי מספיק מעורב בסיטואציות האלה ואנחנו מאד מאד מאד מאד מצמצמים את הפגיעה ברכוש או בפלסטינים עד כדי סיכון חיינו.

שלום בתחת שלי, הדבר הכי טוב שיכול לקרות עם אנשים שצמעים לדם יהודי הוא הסכם גירושים סביר, וכבר לפני הרבה זמן מי שילד טוב מקבל את האפשרות להסתובב לסחור וכו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
10118 הודעות, 39 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:22   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. התאפקתי עד עכשו אבל עם כזו רמה של קשקשת אפילו נטבחי חברון, שיירת הר הצופים, בתי הזיקוק לא יכולים לשתוק  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
me אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
38634 הודעות, 442 מדרגים, 873 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:36   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. איך נותנים במה להכפשת חיילי צהל היקרים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איך?!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
4578 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:38   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. ד מ ו ק ר ט י ה....עזבנו את היהדות קיבלנו אלוהי נכר שקר וכזב שדם ילדינו נהייה הפקר ואין לנו זכות עמידה !!!!  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בומבילה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.18
1893 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:37   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מי נכנס לכתבה הזאת? לא מעניין כשהעם שלי הסופר מוסרי במלחמה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
8464 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:37   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. לא רלוונטי ולא מעניין, נקסט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בקרב בתוך עיר צפופה רווית מחבלים ותומכי טרור סביר שיפגעו בלתי מעורבים.
זה המחיר שלפלשתינאים לא אכפת לשלם וקל וחומר שלנו לא צריך להיות חשוב.
מבחינתי אם אזרחים תומכי טרור צריכים לשלם את מחיר הטרור הפלשתינאי כדי שחייל לא ישרט זה מקובל וסביר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
71133 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:39   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. רוטר פרסמו שכאן זה לוח מודעות של המחאה של האנרכיסטים וכל ידיעה אנטי צהל, מה התועלת בקשקוש הזה, פספסתי משהו?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואין לי תלונה כלפי מעלה הידיעה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NH4NO3 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.21
1417 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:39   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. פיהוק רחב, והלאה לאייטם הבא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mayda-le
חבר מתאריך 12.5.18
66 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:43   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. מדוע נותנים במה ל'חדשותי' האלו כאן?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדוע יש כאן אנשים המרגישים צורך עז כל כך להפיץ רעל אנטי ישראלי?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוישי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.20
11377 הודעות, 140 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:44   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. מחבלים פלסטינים, כתבה בשירות האויב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כולל כמה לוחמים פלסטינים,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.18
579 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:46   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. תלת מימד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תלת מימד שמאלן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוד האש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.12.13
4598 הודעות, 50 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:50   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. טוב מאוד, ברגע שאזרחים נמצאים בין פורעי חוקי שזורקים אבנים על חיילים, אזרחותם מבוטלת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם הם משמשים כמגן אנושי מבחירה, יש לזה מחיר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
25973 הודעות, 276 מדרגים, 540 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:51   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. יבורכו חיילנו. ישמרם ה'.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.17
9308 הודעות, 72 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    12:54   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. מי שכתב את זה קורא מיין קאמפפ להנאתו לפני השלאף שטונדה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
29705 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:05   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. ....  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 13:17 בברכה, Spook
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
20121 הודעות, 81 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:00   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אחרי ''כולל כמה לוחמים פלסטינים'' הפסקתי לקרא. אין לי צורך בתעמולת האויב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
29705 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:03   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. תעמולה פלסטינית נוסח בצלם בעלת רטוריטקה שמשבחת מחבלים וטרוריסטים. חוץ מהבחילה נותר רק להגיד שלטרור יש מחיר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא מתאים לפורום רוטר, מתאים לאל מנאר וערוץ החמאס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
22573 הודעות, 189 מדרגים, 349 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:04   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. לא יאומן איזה טירוף של שנאה נגד ישראל כמה כסף הם מוציאים על 2 הרוגים בעוד במזרח התיכון באוקרינה נשחטים אלפי אנשים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל יום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.10.20
5100 הודעות, 30 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:05   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. לא נורא, לא כואב לי עליהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נניח וזה קרה לפי המתואר, הם היו באזור קרב, בעיה שלהם.
שיפסיקו לתת לגיטימציה לטרור אז אפשר יהיה לדון בנושא, כל עוד הם משתפים פעולה עם טרור שידעו שיש סכנת מוות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheBearJew
חבר מתאריך 10.3.23
3 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:06   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. הצביעות האמריקאית במיטבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איפה ניתוח תלת מימד של 30,000 אזרחים הרוגים באפגניסטן? כמעט 2 מיליון אזרחים הרוגים בויאטנם?
מדינה שתורת הלחימה שלה נשענת על שיטוח כפרים על יושביהם לפני שזוג מגפיים צבאיות נוגעות בקרקע לא יכולה לבוא בטענות לצבא שמסכן את חייליו לטובת שמירה על חיי אזרחי האוייב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיצה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.19
4528 הודעות, 29 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:09   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. נשמע טוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18054 הודעות, 88 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:12   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. תודה על הכתבה. המגיבים כאן צריכים לדעת אח''כ למה דעת הקהל העולמית עויינת את ישראל והם לא מבינים למה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וושינגטון פוסט זה לא איזה אתר איראני אלמוני.
מדהים לראות איך כל העולם עוזב את כל צרות העולם ודוחף את עצמו לתוך הנעשה בעכוז של צה''ל וישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
22573 הודעות, 189 מדרגים, 349 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:21   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. באירן נשחטים כל יום אנשים בכלא לא תוך כדי לחימה והם עסוקי בנו  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18054 הודעות, 88 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:23   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אני בטוח שקרנות מטעם קטאר ודומיה מממנות כתבות כאלה  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
9220 הודעות, 42 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:26   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. דעת הקהל עויינת את ישראל כיוון שישראל כל הזמן מתרפסת, ביום שאויבי ישראל ברחבי העולם יתחילו להתאבד עם שני כדורים בעורף תראה שמעריצים את ישראל  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
מה שבטוח שהכלבים ברחבי העולם יפסיקו לנבוח על ישראל ואז באופן טבעי גם דעת הקהל לא תהיה עויינת את ישראל אם כבר תתחיל להעריץ.

משהו בסגנון למה שקרה אחרי מלחמת ששת הימים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mendeli לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
4142 הודעות, 47 מדרגים, 92 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:56   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. בס''ד - במילה אחת הלם , ואפילו שוק.  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
את מי בכלל מעניין מה חושבים אומות העולם עלינו ?!
בתמונה חד-מימדית, בשחור לבן, עם מצלמה של לפני 40 שנה אפשר לראות בקלות מחבלים ארורים ימ"ש יורים טילים מלאים בחומר נפץ לכיוון ישובים של יהודים במטרה לרצוח.
אז בבקשה - מספיק, בכל מיני תואנות שווא כאילו הומניות, להתעסק בשטויות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מארץ תצמח
חבר מתאריך 16.1.22
272 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:22   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. הלוואי שזה היה נכון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואם זה באמת נכון - אז כל הכבוד ושיעשו את זה יותר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword
חבר מתאריך 22.2.21
9220 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:25   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. אזרחי האוייב לא ממש מעניינים אותי מצידי שיחסלו מאות מהם בכל פעם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שילמדו לחסל בעצמם את המחבלים ולא יתנו להם להסתתר ביניהם.

עד אז מצידי שאלף אמהות שלהם יבכו ולא אמא של חייל אחד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוד מאשדוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.21
4545 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:29   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. אחד האשכולות ההזויים שראיתי בחיי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השופט
חבר מתאריך 29.11.21
14 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:36   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. על זה נאמר ''וולף'' ''וולף''.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לפחות היית משקיע מעט בתרגום של הנרטיב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.21
3352 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:44   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. מה הפכנו להיות פה? שלוחה של בצל''ם ושונאי ישראל בעולם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייג'וי
חבר מתאריך 6.4.22
70 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:46   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מה זה? עושים var לפעילות צהל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
16803 הודעות, 162 מדרגים, 309 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    13:59   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. הפכנו לפורום חמאס? מה זה התמונות האלו? ניתוח תלת מימד? של הרחפן של מוזס?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמשון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.2.06
21478 הודעות, 103 מדרגים, 191 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    14:18   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. מכל הבעיות שישנן בעולם, מכל ההרג, רק היהודים מפריעים להם.ועבורי,עדות של 'זכויות האדם' של האו''ם ושוברים שתיקה זה לא עדות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וחץ מזה, שהאמריקאים יבדקו את עצמם. להם לא היתה כל בעיה להוריד פצצות על חתונות ולוויות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
14310 הודעות, 60 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:25   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. מה שיש כאן זו תעמולה אנטישמית עלובה. למה? כי בלחימה קורים דברים אבל הניתוחים האלה נעשים רק בקשר לצה''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_מכבי_ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
8398 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:47   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. פוסט לא אמין בעליל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מוטה ועל בסיס הדעה בעיני.

בושה שדבר כזה עולה לרוטר ללא סינון מוקפד. הגיע הזמן שאשכולות ברוטר לא יפורסמו ללא אישור מנהל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
17210 הודעות, 102 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:48   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. פעם הבאה לא להיות שם!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא נורא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
75539 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    15:57   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. נראה לי תעמולה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
33662 הודעות, 271 מדרגים, 518 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:37   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. כתבה שממחישה את האובססיביות האנטישמית להפוך כל אבן כדי להוציא רע את היאהוד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר גם עשירית מהמאמץ שהושקע, אבל הפעם כדי להראות אלימות איסלמית נגד יהודים?

בכללי - ניסו להביס אותנו כזאבים, דובים ואריות - וכשלו במלחמות הגדולות.
ועכשיו, כחיידקים, מנסים להביס אותנו מתוך נקודת חולשה, בתקווה לסחוט תמונות של אלימות יהודית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דכטומית אפורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.18
1500 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    16:42   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. ניתוח דו מימד מראה ערבים יורים על ילדים ונשים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
havivas
חבר מתאריך 5.8.12
285 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    17:08   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. ראיתי את הסרטון 5 פעמים והגעתי למסקנה שהירי הגיע מהצד השני שלא רואים ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ההדמיה הזאת לא מראה שום דבר חוץ מזה שהיתה זווית ראיה מתוך הרכב ...וגם זה לא מדויק אבל נגיד.
רק שגברת, מה עם החצי השני?
מה עם כל מי שעמד מסביב ומהצד השני או מי שצלם ?
כל אחד מהם גם נמצא בטווח ראיה ...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DragonFly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
4414 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    17:09   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. היכן אתה גר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צלם תמונה של איזור מגוריך!
לא אתפלא אם אתה בכלל לא ישראלי!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.19
9860 הודעות, 144 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    17:09   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. חבל שנותנים ברוטר במה לתעמולה של עופר כסיף וחבר מרעיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.17
8433 הודעות, 79 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    18:10   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. עם כל הצדקנות ''והטהרנות'' זה ידיעה ברמת ה-B. D. S מקווה שגם לאחר הצדקנות לגבי כללי הפורום היא חתרנית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין לה שום ערך מוסף. אנחנו מכירים את זה מגופים עוינים.
מקווה שהמנהלים כאן יחסמו אותך. לא חסרים לנו אויבים מבית ומחוץ.
אין שום מדינה על פני האדמה שמבצעת ירי בתוך הנגמש. ראית פעם תחקיר מהצד השני של האויב. יש לך טהרנות להביא את התלין. ולהצדיק את המחיר.
גועל נפש..
זה לא חדר ניתוח סטרילי זה זירת אירוע בשברירי שניות. לא סרט בהילוך איטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב כץ
חבר מתאריך 19.7.22
414 הודעות
יום שני כ' באדר תשפ''ג    21:09   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. חיילים ישראלים לא יורים על אזרחים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם יורים על ערבים שרובם ככולם מחבלים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
7114 הודעות, 36 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    21:32   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. אין ספק שמכל הבחינות האפשריות כדאי להיפרד מהפלסטינים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בעדיפות בהסכם שלום. אך אם כלו כל הקיצים ואין שום אפשרות אחרת וסיכוי לשלום יש לפנות למהלך חד צדדי.

לצערי, זה ממש לא הכיוון כרגע, למרות שזה הדבר הרציונלי לעשות גם מהבחינה המוסרית וגם מהבחינה התועלתנית. אנחנו בדרך הבטוחה למדינה דו לאומית ושם כבר הסיפור מכל הבחינות והצדדים יהיה גרוע בהרבה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילה אחרונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.21
1135 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    21:54   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. כתבה מהונדסת , הלשון של אויבינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neoray לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.15
4287 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ' באדר תשפ''ג    22:33   13.03.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. הדמיה שטנית של קבוצת האזרחים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערומים, לבנים כסיד,חסרי פנים, חסרי ישע . כמו הדמויות המעטרות את קירות יד ושם.
גרוטסקה גבלסית במיטבה שתביא לפגיעה ביהודים ובצהל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות