מיכל רנד זעקה לשולי רנד בשידור חי: "גמרת עליי! הבטחת וקיימת"

אשתו הראשונה של הזמר עלתה אתמול לשידור חי בפייסבוק, שם סיפרה על החג הפורים הקשה שעברה, והוסיפה לטעון נגדו • לטענתה היא חיה חיי חרפה ונשארה ללא כסף

מיכל רנד, צילום: מרים צחי

שעות בודדות אחרי הפוסט שבו הבטיחה צופית גרנט להילחם על שמו הטוב של בעלה שולי רנד, קיימה אמש (ראשון) אשתו הראשונה מיכל רנד לייב שבו המשיכה להטיח האשמות כבדות באבי שבעת ילדיה ובאשתו, וסיפרה בדמעות על הכסף שנשאר אצלו ושייך לה לדבריה, על חיי החרפה שהיא חיה, ועל ההבטחה שהבטיח לה לטענתה להרוס אותה וקיים.

"כל בוקר אני נופלת", אמרה רנד בלייב ששידרה מביתה. "אתם יודעים כולם שהייתה לי קריסה והתמוטטות עצבים", הזכירה. "עזרו לי, ועדיין מחפשים דרך לעזור לי איך לצאת מזה", פרגנה לאנשים התומכים בה. "היא (הכוונה היא לצופית גרנט; י"ד) חושבת שהיא ניצחה אותי בזה שאני קורסת", האשימה. "מה אתם אומרים על כל הסיפור הזה?", שאלה את הגולשים שמיהרו להגיב, ושאת תגובותיהם ציטטה. "'שולי, תן לה כסף. הרגת אותה', 'תן לאימא של הילדים שלך. אסור לעשות לאימא של הילדים שלה ככה. תן לה כסף לחיות. תן לילדים שלך'", הקריאה רנד מהודעות הגולשים.

"אני מאמינה בשם יתברך, ואתה תאמין בצלופחית". צופית גרנט ושולי רנד, צילום: גדעון מרקוביץ

"כן, מה אתה מפחד? מה אתה מפחד? ממה? שאולי אני אהנה מהכסף? הוא לא שלך", פנתה רנד לפרודה. "תספיק לדמיין את זה. הוא לא שלך, והוא יילקח ממך. אני אפילו לא צריכה עורכי דין ובתי משפט, יש לי את אותו למעלה. כל מה שאתה עשית לי לא יישאר לך", הבטיחה. "אני בלי אוטו, אני בלי טסט, אני בלי ביטוח, אני בלי חיים. אני לא יכולה לזוז", פרטה על הימים הקשים העוברים עליה. "גמרת עליי! גמרת!", זעקה לשולי. "הבטחת לי את זה, וקיימת. לא האמנת שאני הולכת ופותחת תיקים ברבנות. לא האמנת, אז הבאת לי את האיומים האלה, הבטחת וקיימת", בכתה. "אני הפורים הזה בכיתי לקדוש ברוך הוא, שולי. אני הפורים הזה נקרעתי", יבבה. "אני מאמינה בשם יתברך, ואתה תאמין בצלופחית", זלזלה. "זה לא הכסף שלו, זה הכי מרגיז", אמרה. "אחת הגולשות אומרת גם אם זה הכסף שלו שייתן, אבל לא. את יודעת מה, מזה כבר התייאשתי, מההגינות. אין לו את ההגינות הזאת", קבעה.

בהמשך הלייב התבקשה רנד על ידי אחת הצופות לשנות מעט אווירה, ולספר מה היא חושבת על יצירותיו של אבי ילדיה. "אני מאוד מעריכה את האומנות שלו. אני מאוד אוהבת את האלבום הראשון. אני שונאת שהוא מתחנף באומנות שלו. ויש לו, הוא מתחנף. הוא מתחנף ואני לא אוהבת את הקטע הזה", החמיאה ועקצה באותה נשימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר