האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מתי זה יהיה ? |
אלי סקופר |
13.03.23 10:56 |
1 |
ב-30 במרץ |
רמי לוי |
13.03.23 10:58 |
4 |
30.3.23 |
עבד לעם קדוש |
13.03.23 10:58 |
5 |
אין מנצחים. אם זכאי הפרקליטות והמשטרה יפסידו אם אשם כולם יפסידו |
גושן |
13.03.23 10:56 |
2 |
בכל מקום שיש שחיתות ורשלנות - אין מנצחים |
SlevinKelevra |
13.03.23 11:01 |
6 |
אין משפט צדק כשתורת המשחקים והפוליטיקה הפנימית נוטנים את הטון |
Digger |
13.03.23 11:13 |
15 |
אם סקרים יראו שהציבור בעד זיכוי - הטיימינג מושלם, מערכת המשפט זקוקה כעת לאהדה ציבורית וזדורוב יזוכה |
סוף לאדישות |
13.03.23 11:50 |
23 |
לא בטוח שהמערכת המשפטית תקבל נקודות במקרה של זיכוי, כי תשאל השאלה כיצד כל השופטים בדרך גרמו לעוול כה גדול. |
גושן |
13.03.23 11:52 |
26 |
נכון. יזוכה מחמת הספק |
מבצבץ |
13.03.23 12:10 |
30 |
זיכוי מלא. אין שום ספק. |
Not that wise |
13.03.23 12:25 |
38 |
הלוואי. אני סבור שהכל תפור אצל זדורוב |
מבצבץ |
13.03.23 12:42 |
43 |
אשר קולה קודם כל דואג לאשר קולה. לא הכניסו אותו לעליון, הוא כבר יראה להם |
Not that wise |
13.03.23 13:55 |
52 |
מערכת המשפט תזכה לרייטינג אצל המשוכנעים |
אפרים |
13.03.23 12:46 |
44 |
הסטטיסטיקה אומרת שבכל פעם שהם אישרו לשדר בשידור חי, זה תמיד היה בפסק דין פופוליסטי שמוציא אותם קצת פחות רע מבד''כ |
צפנת-פענח |
13.03.23 14:31 |
55 |
זה היה הבג''ץ, עכשיו זה שופט אחר |
הניצוץ |
13.03.23 15:32 |
60 |
איפה שאין שידור חי כנראה יש להם מה להסתיר (משפט נתניהו) |
זופ-ניק |
13.03.23 10:57 |
3 |
ברור |
גושן |
13.03.23 11:01 |
7 |
ואם היו משדרים את כול המשפט בלייב. אני בטוח שעדיין הטענה שלך הייתה נשארת. אז זה לא באמת משנה לביביסטים. |
רמי הבנאדם |
13.03.23 11:09 |
11 |
כנראה שלעולם לא נדע.. כי המציאות היא שיש לפרקליטות דברים להסתיר |
פרופט |
13.03.23 11:10 |
12 |
אתה בכל דרך ובכל שיטה מתעלם מהעובדות ומדברי העדים כי לכת השונאים לא משנה מה קורה במשפט העיקר שנתניהו עומד לדין |
זופ-ניק |
13.03.23 11:44 |
22 |
זה רק הכרעת הדין, לא כל המשפט. |
מייקי |
13.03.23 11:13 |
14 |
900 תגובות יהיו |
חוצה גם באדום |
13.03.23 11:02 |
8 |
לפני חג החירות..סימבולי |
AZ34 |
13.03.23 11:04 |
9 |
ממש תוכנית ריאליטי |
שונרי |
13.03.23 11:05 |
10 |
אכן, והשופטים הם שחקני נאורות. |
אפרים |
13.03.23 12:53 |
46 |
אני מנחש שזה רמז לכך שהוא עומד להיות מורשע בשנית. |
פובליציסט |
13.03.23 11:10 |
13 |
גם לדעתי |
קלריס |
13.03.23 11:29 |
19 |
אני לא רואה איך אפשר להרשיע אותו בשנית לנוכח הבעיות בשחזור שהפעם כבר קשה להתעלם מהן+ ראית ה DNA המיטוכונדרי |
החלילן |
13.03.23 11:42 |
21 |
זדורוב יזוכה, השופט כבר מזמן הראה מה דעתו. בדיקת ה-DNA הוכיחה מי הרוצחת |
הניצוץ |
13.03.23 12:28 |
39 |
DNA מיטורוכנדריאלי שמעיד על שייכות לשושלת בלבד אינו הוכחה מוחלטת. |
החלילן |
13.03.23 13:22 |
50 |
וכי יש עוד אחד מאותם בני שושלת מעטים שהיה באזור או חשוד? |
הניצוץ |
13.03.23 13:57 |
53 |
דבריך הגיוניים אבל הם עדיין הסתברות סטטיסטית ולא ודאות מוחלטת כמו DNA רגיל. זה לא יכול להספיק להרשעה בלי ראיות |
החלילן |
13.03.23 14:54 |
56 |
לא תהיה הרשעה כזו אבל מסיבות אחרות |
הניצוץ |
13.03.23 15:16 |
57 |
דיברתי בכללי, בכל מקרה לא תהיה הרשעה כזאת רק לפי זה. ולגבי נמצא באוקראינה, ראיתי פוסט של חברה שלה בפייסבוק |
החלילן |
13.03.23 16:49 |
64 |
אני כמעט בטוח שהוא יזוכה מחמת הספק, השופטים ידגישו שזה מחמת הספק כי הראיות נגדו די חזקות אבל לא מספיקות |
החלילן |
13.03.23 11:14 |
16 |
כמה תעלה דקת פרסומת במשדר הנ''ל? |
פויקה |
13.03.23 11:15 |
17 |
אני לא אתפלא אם הוא ישב באולם עם חולצה שעליה פרסומת לקוקה קולה ועל גלימות השופטים יהיה סמל של מקדונלד'ס. |
החלילן |
13.03.23 11:40 |
20 |
מעבר לזה שנרצחתי כרגע, הרעיון שלך פשוט גאוני!! |
פויקה |
13.03.23 15:37 |
61 |
כמו דקת פרסומת בסופרבול |
קיפי בן קיפוד |
13.03.23 12:40 |
41 |
אם המסכן הזה לא מזוכה לגמרי |
צפנת פענח |
13.03.23 11:16 |
18 |
יזכו אותו גם אם הוא אשם, בית המשפט עכשיו בקרב קשה של לייקים ו'אמון הציבור' |
סוף לאדישות |
13.03.23 11:51 |
24 |
אין אם |
צפנת פענח |
13.03.23 12:12 |
33 |
לדעתי יורשע שוב |
כחול |
13.03.23 12:16 |
35 |
לטעמי בסוף בית המשפט מצופף שורות עם הפרקליטות |
הבוטח אליך |
13.03.23 11:51 |
25 |
זדורוב יורשע בשנית וטוב שכך |
עורב מבגדד |
13.03.23 12:00 |
27 |
יאשימו אותו שוב |
ערן26 |
13.03.23 12:05 |
28 |
הפרקליטות כבר עשתה כל מה שיכלה לתקוף אישית את השופט, לאחר שהבינה שהוא הולך לזכות ולתקוף אותם |
הניצוץ |
13.03.23 15:21 |
58 |
אם בשידור חי, אז הרשיעו אותו |
כחול |
13.03.23 12:07 |
29 |
הפוך -אך הבעיה העיקרית הינו חוסר האמון בבתי המשפט |
gזאביק |
13.03.23 12:11 |
31 |
אם לומר את האמת אחים מנופתלים שלי |
בולפסון |
13.03.23 12:12 |
32 |
כשחס וחלילה תהיה בנעליו |
צפנת פענח |
13.03.23 12:15 |
34 |
אח שלי שיודע לרכב על שור בלי ליפול |
בולפסון |
13.03.23 12:23 |
36 |
די עם הדמגוגיה |
צפנת פענח |
13.03.23 12:40 |
42 |
ראשית , אח שלי שמכופף עצי זית ביד אחת |
בולפסון |
13.03.23 13:00 |
47 |
הסגנון המליצי שלך בנסיון להצחיק |
צפנת פענח |
13.03.23 13:55 |
51 |
אח שלי שיודע להבדיל בטעימה בין מרלו לקברנה |
בולפסון |
13.03.23 16:44 |
63 |
בן אדם אתה טרחן ומעייף |
צפנת פענח |
13.03.23 16:53 |
65 |
כבודו מאוד תמים ואינו מכיר כלל מה קורה בחקירות של אנשים ישרים |
הניצוץ |
13.03.23 15:24 |
59 |
אח שלי שמאכיל טיגריסים האכלת יד |
בולפסון |
13.03.23 16:40 |
62 |
מסכים איתך, בן אוליאל חף מכל והעינויים שלו היו קשים עוד הרבה יותר |
הניצוץ |
13.03.23 21:04 |
66 |
רגע חייו של אשר קולה מגיע. זיכוי ודאי. אשר קולה רוצה להיזכר על ידי ההסטוריה. הסטוריה לא זוכרת שופט מרשיע, רק שופט מזכה. |
Not that wise |
13.03.23 12:24 |
37 |
מה הערך של תרגיל היח''צ הזה? זיהום התיק הוסתר שנים, הנזק כבר נגרם. |
seventhseal |
13.03.23 12:36 |
40 |
זיכוי מלא ללא צל של ספק. |
אמא אווזה |
13.03.23 12:48 |
45 |
וביקורת על המשטרה והפרקליטות -לכן זה בשידור חי |
gזאביק |
13.03.23 13:06 |
48 |
אשמח לשמוע את הביקורת. |
אמא אווזה |
13.03.23 13:12 |
49 |
איזה יח''צ |
קפסולה |
13.03.23 13:58 |
54 |
חבר מתאריך 27.12.12
17109 הודעות, 197 מדרגים, 394 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.03
27412 הודעות, 80 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
61182 הודעות, 226 מדרגים, 408 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33248 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18560 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.20
1718 הודעות, 9 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6117 הודעות, 28 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33248 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5953 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
4085 הודעות, 32 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5953 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אבל האם יהיה לבית המשפט את האומץ להודות בכך.
אני ממש ממש ממש בספק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
4085 הודעות, 32 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
איזה טעות עשו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
731 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
בכל מקרה, זיכוי משפטי שמתבסס על ראיות DNA ,
כאשר מנגד בג"ץ מסרב לאפשר להורי התינוקת מפרשיית אסותא לבצע בדיקה
זו מראה לצורת פסיקות הכרס שבג"ץ מנחיל פה.
פוסקים לפי מה שנוח
אין יקוב הדין את ההר במשמעות המפוארת והמהדהדת שבית משפט הגון צריך לשאוף להגיע לשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3634 הודעות, 24 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
22568 הודעות, 189 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33248 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
1087 הודעות, 7 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
10218 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
22568 הודעות, 189 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
10668 הודעות, 60 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.07
8400 הודעות, 106 מדרגים, 201 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
(באשכול העתידי)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
1206 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
8609 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
731 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
כל פסק דין הופך להיות איזה חיבור פילוסופי / הומני משובץ בפתגמים מפוצצים ,
ורק ניגוד העניינים, הפסיחה על שני הסעיפים, האפליה וההעדפה, ושאר קופות השרצים נשארים בצל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
11761 הודעות, 119 מדרגים, 207 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בית המשפט מבין שהוא חייב להצדיק את עצמו, לתת לציבור להבין למה זדורוב כן אשם.
ולכן שידור חי.
אם היה רוצה לזכות אותו, לא היה צורך לעשות כזאת דרמה, פשוט מודיעים שהוא זכאי מחמת הספק ונסגר הסיפור.
ואני לא בטוח בכלל שהוא זכאי.
מה שאני כן בטוח זה שהחקירה שלו זוהמה ושהפרקליטות והמשטרה הם ארגוני פשע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
9730 הודעות, 101 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
אחרת לא היה בשידור חי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6740 הודעות, 48 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
החדשה שקשורה לחבר של א.ק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6740 הודעות, 48 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
ה-DNA התגלה אחרי ניבוי מדויק של בן הזוג שזה אמור להמצא שם, לאחר הודאה במעשה עם הסוודר הרלוונטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6740 הודעות, 48 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
חזקות נוספות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
קודם צריך להתחיל בחקירה, להביא ממצאים, כתב אישום, ולבסוף צריך נאשם בריא בנפשו ושלא נמצא באוקראינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6740 הודעות, 48 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
ולפי הפוסט היא טיילה איתה באתר החרמון לפני חודש כולל תמונה, אז לא בטוח שהיא עדיין באוקראינה. ולחקירה עכשיו אחרי כל כך הרבה שנים אין שום סיכוי להשיג די ראיות להעמדה לדין, אפילו אם זה היא ואני כמובן לא בטוח ולא טוען כזה דבר. רק שהכל יכול להיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6740 הודעות, 48 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי להרשעה נדרש מעל לספק סביר ועדיף לשחרר מאה אשמים ולא להרשיע חף מפשע אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
6740 הודעות, 67 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6740 הודעות, 48 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
6740 הודעות, 67 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.22
692 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
834 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה כתם בל ימחה.
בית משפט מעוות ודוחה בעל גוון אחד עם למעלה מתשעים אחוזי הרשעה.
אין לזה תקדים במדינות דמוקרטיות.
חונטה על מלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6117 הודעות, 28 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
834 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
הבן אדם זך כשלג במקרה הזה.
שום ראיה אינה בנמצא, פשוט כלום.
תפירה נטו.
הרשעה על סמך הודאת שווא תחת לחץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
21165 הודעות, 98 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
כל תוצאה אחרת תבזה את המערכת. וזאת הסיבה לדעתי לשידור הישיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
13920 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובלהטוטי משפטיזם ישאיר את ההרשעה על כנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
1171 הודעות, 13 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רוצח ילדה ששיטה באלפים ובאם מסכנה שדעתה נטרפה עליה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
34562 הודעות, 246 מדרגים, 471 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכבוד של הפרקליטות על הכף והיא לא תיתן להרוס אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
21165 הודעות, 98 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לי באופן אישי יש נסיון מאוד שלילי עם בית המשפט. ערעור על אירוע מאוד קשה שהוגש לעליון, בו היו בהרכב פוגלמן ועמית, זכה להתייחסות מזעזעת בעיניי. מאז אין לי אימון במערכת המשפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.08
3298 הודעות, 14 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3131 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה שנראה כמו עבריין, מרגיש כמו עבריין והודה בפני מדובב שהוא עבריין , הוא עבריין.
הבן אדם יצא מהכלא זחוח. ככה לא נראה בן אדם חף מפשע שהרסו לו את החיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
834 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
נראה איך תדבר.
תפסיק לקשקש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3131 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
איסמע יאיבני , מה קרה? כבר אסור לבולפסון להביע דעה? ישר אני מקשקש?
אני מביע את דעתי ודעתי היא שאני לא הייתי בחיים מודה בפני מדובב על רצח שלא ביצעתי. הייתי כן מודה , בפני חוקר שמענה אותי. הוא הודה בפני מדובב , מרצונו החופשי.
אבל לא רק זה , אלא זה.
אחרי כל כך הרבה שנים בכלא בן אדם אמור לצאת שבר כלי . גמור. מפורק. שבור נפשית. כאן זה לא המקרה. יוצא בן אדם מהכלא , זחוח וטוב לב. כאילו שכלום לא קרה לו. עוד הספיק לקעקע את עצמו לדעת.
אני חי בתחושה שהוא הרוצח. אני לא פוסק ולא שופט ולא כלום. שבית המשפט יפסוק. זה על הכתפיים שלהם.
הבעתי את תחושתי שלא שווה רבע שקל יותר מהתחושה של כל אחד אחר. תרצה תקבל. לא תרצה , תגיד שאתה לא מסכים.
הכי חשוב לדבר בכבוד ובאהבה ולא לזלזל. ועוד מצאת במי לזלזל. בי , בפולפסון שתמיד מרעיף בשבחם של אנשים. חבל אח יקר שלי. זה לא יאה ולא למידתך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
834 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
היית פעם עצור?
היית פעם בתא אחד עם אדם שככל שאתה יודע הוא קרימינל מסוכן?
מה אתה מבין בזה?
דמיין שאתה עולה חדש שבקושי מבין עברית תחת מכבש של משטרה פח זבל שמנסה בכל כחה לתפור אותך?
היית פעם תחת איום של מערכת פרקליטות דרעק שכל רצונה הוא להרשיע?
חלאס עם זה כבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3131 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
הרשה לי לטעון כלפיך שאני חש שיש לך בטן מלאה.קח כוסית ערק. זה מרגיע את הבטן המלאה. שנית , מהתגובה שלך ניכר שאתה רווק.
כעת ניגש לעניין , דמגוגיה או לא. אילו אני מגיע לבית החבושים כחבוש בעל כורחי. לא אנסתי , לא רצחתי. לא פשעתי. לא עשיתי כלום. אני לא משיח לפי תומי עם אסיר בתא שבו משכנים אותי ומגלה את אוזנו בכך שרצחתי ילדה. אתה וודאי תוהה כעת בינך ובין ליבך, מדוע? מדוע לא היית עושה את זה בולפסון?
מייד תזכה להפסת דעת הגונה
כי הרי לא רצחתי . אני חף פשע. צח משלג . לבן מלבנה. זך מאווז. אז מדוע שאספר לפושע שאיתי בתא שביצעתי את מה שלא ביצעתי? מה המרכיב הנפשי שגורם לאיש חף מפשע לעשות דבר כזה או טעות כזו? קל וחומר בת בנו של קלה כבחמורה שהייתי חש לתרגילי חקירה כאלה
אבל זו תחושתי. מה האמת? רק קודשא בריך הוא יודע. לא אתה ולא אני. אנחנו רק מעלים השערות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
834 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
לא ממש מענין כאן.
עכשיו לגופם של דברים.
על פרוייקט החפות שמעת?
מה אתה מבין ויודע על הודאות שווא?
אתה מקשקש ומלהג כאן שטויות, כן שטויות.
תקרא חומר מקצועי בנושא תאזין ותצפה בראיונות שנתנו מומחים בתחום ואולי תלמד דבר או שניים.
תתחיל עם פרופסור סנג'רו תעבור ליצחק אילן ז"ל.
לא מכניסים אדם למאסר עולם על תחושות ורגשות עם כל הכבוד.
תודה לאל שאתה רק טוקבקיסט קשקשן ולא שופט אחרת חצי מדינה היתה במאסר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3131 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
השפה שלי לא מליצית בכלל. את חיי השקעתי בפיתוח הכרס באמצעות פיטום נאה. זה בהחלט מעיד על הרצינות שלי.
כשאסיים לקרוא את הספר על חייו של אבי ביטר, אשתדל לקרוא את הספרים בהתאם להמלצתך , דבר דבור על אופניו.
עד אז בא נישאר חלוקים אבל ברמת שבת אחים גם יחד. אומר הרלב"ד , מה החוכמה בלשבת יחד? הרי אחים יושבים יחדיו. תשמע איזה חידוש מדהים. אתה שומע את החידוש וישר צועק : ווואוו , וואוו ועוד פעם וואוו. זה מדהים.
אלא מה החידוש? דווקא כשחלוקים יושבים יחדיו. ולמה יושבים ? יושבים לפולמוס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.11
834 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
הרבה בריאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 15:30 בברכה, הניצוץ
יצא עכשיו ספר על העינויים שביצעו באלוביץ' ובאימו הזקנה והחולה, רק כדי שימציא עדות שקר על נתניהו, ואיך הפסידו לו במודע תוך כדי אייומים את כל עושרו.
הכל מבוסס על עדויות בבית משפט ועל מסמכים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
3131 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מה שאתה כותב כאן זה נכון. אך הסכת ושמע בטרם פורענות. אותו דבר עשו לעמירם בן אוליאל שאני , אח שלך בולפסון סמוך ובטוח בחפותו.
אבל לא דומה מקרה של עינויים ולחץ בחקירה למקרה שבו אדם לוקח אחריות ומודה ברצח בשיחה אקראית שלא קשורה לחקירה. זה נקרא משיח לפי תומו.
אני לא אומר שזדורוב הוא בהכרח הרוצח. ראיתי מספיק תוכניות על זה ויש המון ראיות פורנזיות ומוצקות להרשיע אותו. כולל תביעות אצבע שלו על הגופה
לכן במקרה הזה , אני חושש שאולי שחררנו רוצח לחופשי. הקביעה הוודאית הזו שהוא לא הרוצח , זה שינוס מותניים רציני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
23103 הודעות, 244 מדרגים, 488 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אבל דע לך שלא היתה זו שיחה אקראית שלא קשורה לחקירה, ולא היה זה משיח לפי תומו.
המדובב הוא מניפולטור חלקלק מדופלם, הוא ידע איך למשוך אותו בלשון, וייעץ לו איך להודות על פי החוק הרוסי ולצאת בעונש קל יותר מהצפוי בוודאות על פי החוק הישראלי, ושאל אותו איך היה עושה מעשה כזה או אחר אם לספתא בבוצ'קע היו גלגלים.
בכל התביעות לא מדובר על שום טביעות אצבעות שלו על הגופה, אין שום ראיה פרונזאית. הכל רק אמירות ומעשים מבולבלים של איש מבולבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
4085 הודעות, 32 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.11
9165 הודעות, 50 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
20475 הודעות, 79 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.08
3298 הודעות, 14 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
20475 הודעות, 79 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
7890 הודעות, 48 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תגידו זכאי וזהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד