האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
חלול |
Ofer H |
13.03.23 08:33 |
1 |
חלול חלול, אבל כל הפקידונים איתו. וצריך לדעת איך להתמודד עם כל המפקדות של ארגוני הטרור הפרוגרסיביים בו זמנית |
קונטרס הספקות |
13.03.23 08:36 |
3 |
הוא בסך הכל מדקלם את אסתר חיות. |
Ofer H |
13.03.23 08:37 |
5 |
מה לא חוקי?? לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים זה לא חוקי?! מה הוא מקשקש... |
רבינו |
13.03.23 08:46 |
18 |
אתה צודק . ואחר כך להוריד את גיל הפרישה של |
מתנחל גאה |
13.03.23 08:51 |
23 |
לפיד החלול בעוד הסתה וקריאה למלחמת אזרחים - הטיפש הזה לא יעצור גם אחרי שהדם ישפך ברחובות |
Lucky |
13.03.23 10:52 |
143 |
השמאל מעז לחצות עוד ועוד קווים והימין בשתיקתו ובפחדו מדירדור העימות נותן להם לגיטימציה לחצות עוד קווים |
itsJustAnick |
13.03.23 09:16 |
68 |
שלום וברכה יהודי יקר (: |
יוסקה |
13.03.23 09:38 |
92 |
שלום וברכה גם לכם. ורק טוב לכל עם ישראל. |
itsJustAnick |
13.03.23 11:15 |
152 |
אמן ואמן לך ולי בכלל עם ישראל . |
יוסקה |
13.03.23 11:56 |
167 |
זה בדיוק תסמיני הילד שמשתטח בצרחות על הרצפה בקניון ובועט לכל הכיוונים עד שתתמלא בקשתו |
ימניתה |
13.03.23 10:23 |
133 |
רק שהכניעה הזו של המבוגר האחראי משאירה פה את המסתננים ולא מאפשרת להלחם באויב |
itsJustAnick |
13.03.23 11:17 |
154 |
לא חוקי לתת לממשלה כוח בלתי מוגבל ולפגוע ביסודות המדינה. |
Amadeus |
13.03.23 09:39 |
93 |
נכון. שהשמאל יציע משהו אחר. למצב כמו שהוא - רוב מוחלט באזרחי ישראל לא מסכימים! |
קורנס |
13.03.23 09:41 |
95 |
לא מסכים איתך לגבי רוב מוחלט, אבל מה לגבי עקרי המתווה הנשיא שפורסם ? |
Amadeus |
13.03.23 09:42 |
97 |
איזה חוק זה לא תואם |
מבצבץ |
13.03.23 09:42 |
96 |
חוקי יסוד אחרים . |
Amadeus |
13.03.23 09:42 |
99 |
תצטט לשון חוק. |
מבצבץ |
13.03.23 09:44 |
100 |
הרפורמה המוצעת פוגעת בעקרונות יסוד של שלטון החוק ושל הפרדת רשויות |
Amadeus |
13.03.23 09:47 |
107 |
תסביר ותוכיח את המשפט המפוצץ הזה בבקשה.. |
שילי |
13.03.23 09:49 |
109 |
אם זה באמת מעניין אותך מציע לך לקרוא את המאמר(זה ארוך אבל שווה לדעתי) |
Amadeus |
13.03.23 09:51 |
110 |
תפסיק לזרוק מאמרים כי יש מאמרים בשני הצדדים. |
Ofer H |
13.03.23 10:17 |
131 |
הוא בעד דיקטטורה שחושבת ''שמאלנית'' ומתעטפת בגלימה מעוותת שכתוב עליה ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה |
מוכיח ועד |
13.03.23 10:32 |
137 |
מזכיר לי משהו … |
Amadeus |
13.03.23 15:10 |
182 |
האמירה הכללית על הפרדת רשויות נכונה..אבל מי שבפועל ערבב רשויות נכון להיום זה בית המשפט..מטרת הרפורמה |
שילי |
13.03.23 11:50 |
164 |
טעות כפולה. א. הוא לא סותר שום חוק יסוד. ב. כל חוק שסותר חוק קודם לו, המאוחר הוא זה שגובר. אותו דבר בחוק יסוד. המאוחר גובר על חוק יסוד קודם |
הגיון_בריא |
13.03.23 15:08 |
181 |
ולתת לביהמש כח בלתי מוגבל? זה תקין בעינייך? |
ימניתה |
13.03.23 10:24 |
134 |
חחח. חוקי זה החוק שהכנסת קובעת לא מה שהשמאל רוצה וממציא |
itsJustAnick |
13.03.23 11:11 |
151 |
לא ברור למה היא נבהלת דווקא מהרכב הועדה |
Dover |
13.03.23 10:05 |
120 |
ההנחה שבג''ץ יבטל את החוקים - מופרכת. זו אולי תקווה... |
הפוךגוטההפוך |
13.03.23 11:26 |
158 |
יש להם ניגוד עניינים חמור. לא מבין איך יוכלו להתערב בחוק שנוגע להם עצמם |
cf7 |
13.03.23 12:06 |
168 |
כמה שהוא חלול וכל המקהלה שאיתו מהאופוזיציה הם מצחיקים אותי.מה הם חושבים שאם הם יבצעו הפיכה הימין ישתוק? |
mabar |
13.03.23 15:21 |
185 |
++ |
מזל דלי |
13.03.23 08:45 |
16 |
הם דווקא נבחרו, ע״י ועדת בחירת שופטים, שחוקק בכנסת |
מת לדעת |
13.03.23 09:00 |
33 |
כפקידים. |
Ofer H |
13.03.23 09:03 |
36 |
ואתה לא חושב כשחוקקו את חוק השפיטה בכנסת, הם היו חכמים וידעו להגביל את כוחה של הממשלה בבחירת השופטים? |
מת לדעת |
13.03.23 09:19 |
70 |
במשפט אחד. |
Ofer H |
13.03.23 09:20 |
72 |
אז אתה רוצה את היכולת לשלוט בכנסת, למנות שופטים, ולמנות שוטרים. לשלוט ב3 הרשויות. אמרת דיקטטורה מקודם? |
מת לדעת |
13.03.23 09:28 |
83 |
אז אתה רוצה שהשופטים ימנו את עצמם? |
Ofer H |
13.03.23 09:47 |
105 |
אם הממשלה הקודמת הייתה דפוקה - ולכן היא לא שרדה והוחלפה, זאת סיבה לשלוט ב3 הרשויות ולפרק את הפרדת הרשויות? |
מת לדעת |
13.03.23 10:04 |
117 |
אף אחד לא מבקש לשלוט על אף רשות. הפוך רוצים שיהיה איזון. לא יתכן שכל השופטים הם מאותו סוג. |
Ofer H |
13.03.23 10:10 |
123 |
אתה באמת לא מבין מה הוא כתב לך?! לא הממשלה בלבד הייתה ''דפוקה''. היועמ''שית הייתה מוטה כבר אז! |
סייר |
13.03.23 10:10 |
124 |
++ בדיוק. |
Ofer H |
13.03.23 10:14 |
127 |
ועדיין לא נתנו להם את הכוח לפסול חוקים |
פרופט |
13.03.23 09:14 |
64 |
אתה פשוט לא מבין מה זה הפרדת רשויות |
גלאפגוס |
13.03.23 09:06 |
46 |
🤣😂🤣😂🤣 זה הזוי |
Ofer H |
13.03.23 09:18 |
69 |
הרגע הדגמת בדיוק אבל בדיוק |
גלאפגוס |
13.03.23 09:44 |
101 |
אה... כן...... |
מבצבץ |
13.03.23 09:46 |
103 |
לא יודע למה אני טורח כי הוא עונה לי בססמאות בלי להסביר. |
Ofer H |
13.03.23 09:48 |
108 |
שאפו על הסבלנות |
MiniGonzo |
13.03.23 09:58 |
114 |
אתה מייחס ללפיד יותר מידי ''ידיעות'' |
מבצבץ |
13.03.23 10:04 |
118 |
הפוך גוטה, הפוך |
MiniGonzo |
13.03.23 13:03 |
170 |
מסכים איתך לגמרי |
מבצבץ |
13.03.23 15:03 |
180 |
לכן לא יהיה ניתן להגיע לפשרה כי בצד השני אלו שמובילים את המחאה בדיוק כמוהו ואין עם מי לדבר. |
Ofer H |
13.03.23 10:05 |
119 |
ולמי ששכח את תקופת בגין |
מבצבץ |
13.03.23 10:06 |
121 |
מאיפה אתה מביא את השטויות האלה? |
גלאפגוס |
13.03.23 10:48 |
141 |
אני אשאל אותך שאלה. |
Ofer H |
13.03.23 10:56 |
145 |
זה בכלל לא עניין של חרדי או ערבי או כל מגזר שהוא |
המצליף מבגדד |
13.03.23 11:15 |
153 |
אלוהים. קראת את מה שכתבת לפני שלחצת על ENTER? |
MiniGonzo |
13.03.23 13:52 |
174 |
+++ |
גרוננשטט |
13.03.23 11:53 |
165 |
יאללה. בוא נזרום איתך. נניח שמה שלפיד אמר יהיה המצב. מה תעשו?קרא לזה דיקטטורה קרא לזה אבי. עדין עדיף דעת חיות על דעת אמסלם |
הדרקון |
13.03.23 14:03 |
175 |
זה אומר עליכם הכל אתה רוצה דיקטטורה אני רוצה דמוקרטיה. |
Ofer H |
13.03.23 14:28 |
177 |
זהו? שפכת את הקיא הפבלובי? עכשו תסביר במה הוא חלול ואמסלם מיקי זוהר או אקוניס חכמים יותר |
qm |
13.03.23 14:39 |
179 |
בבקשה.. |
Ofer H |
13.03.23 17:30 |
191 |
הכל מתוכנן כבר שבועות לעבר משבר חוקתי והפיכה. |
פרה אדומה |
13.03.23 08:34 |
2 |
ככה זה נראה |
מזל דלי |
13.03.23 08:45 |
17 |
לא יהיה כלום אל תדאג |
ultrasouth |
13.03.23 09:09 |
53 |
דף המסרים עקבי כבר כחודש. מפמפמים. |
פרה אדומה |
13.03.23 09:21 |
74 |
באמת הגיע הזמן לסיים את הפארטרץ׳ השילטוני פה בין הכנסת לבגץ. לפעמים אין ברירה וצריך פיצוץ כדי לבנות מחדש. |
הדרקון |
13.03.23 14:05 |
176 |
הוא גם הסביר איך הם לא חוקיים? |
חמש חמש |
13.03.23 08:36 |
4 |
האנשים האחרים לא חייבים שום הסבר |
Idf |
13.03.23 08:40 |
11 |
מלחמת אחים ח מצחיק.. 90 אחוז מול 3 אחוז יהודים ו7 אחוז ערבים.. 90 אחוז מהיהודים יקבלו את הרפורמה |
רוח שמיניות |
13.03.23 09:06 |
40 |
לשנות שיטת משטר זה לא חוקי .. |
Taltal |
13.03.23 08:53 |
24 |
הרכב הוועדה לבחירת שופטים זה שיטת משטר? ברצינות... |
לב של יהודי |
13.03.23 08:59 |
30 |
זה לא שינויי שיטת משטר. |
רוח שמיניות |
13.03.23 09:06 |
43 |
תגובה שכולה סיסמאות לא פרקטיות ולא נכונות |
fox two |
13.03.23 09:07 |
48 |
לפי אילן היוחסין במערכת המשפט נראה שכבר מזמן הוקם משטר כזה |
ultrasouth |
13.03.23 09:11 |
58 |
אם תעצור לרגע ותקרא את מה שכתבת אבל הפעם לאט |
מורה נבוכים |
13.03.23 09:32 |
84 |
אף אחד לא אמר ולא הסביר עד עכשיו כל מי שהגיב פה |
Taltal |
13.03.23 10:14 |
128 |
הנחת היסוד שלך שגויה בכך שאתה סומך על מס קטן |
מורה נבוכים |
13.03.23 10:16 |
130 |
בעיניו זה לא חוקי |
coyote |
13.03.23 09:00 |
31 |
מה זה משנה? |
גלאפגוס |
13.03.23 09:08 |
50 |
הוא היה מסביר, פשוט אין לו שום מושג, הוא עסוק בלנסות להצית מלחמת אחים |
SWITCH |
13.03.23 09:12 |
62 |
השמאל רוצה מלחמה ויקבל מלחמה |
Gronk |
13.03.23 08:37 |
6 |
אשכרה |
שושן |
13.03.23 08:48 |
19 |
הימין הקיצוני אלים יותר והרצח הקרוב יגיע ככל הנראה מכיוונם |
גלאפגוס |
13.03.23 09:10 |
54 |
ביינתים מנהיגי השמאל ומובילי המחאה הם אלה שכל יומיים זורקים סיסמאות מלחמה מזויינת כתף אל כתף ודם נגד כל ימני באשר הוא , ועוד יותר מתכוונים |
Brasilver |
13.03.23 09:21 |
75 |
לא תומך לשנייה במאבק מזוין |
גלאפגוס |
13.03.23 09:47 |
106 |
מי שתומך במרד ובמהפכה תומך בין היתר במאבק מזויין או במלחמת אזרחים שזה אותו הדבר . |
Brasilver |
13.03.23 10:19 |
132 |
ומי שתומך בביבי הוא רוצח בפוטנציאל |
גלאפגוס |
13.03.23 11:02 |
148 |
ביינתים לא ראיתי תומכי ביבי שעשו מרד ומהפכה או חברי ליכוד פוליטיקאים שקוראים למרד מזויין כתף אל כתף עד דם . |
Brasilver |
13.03.23 15:23 |
187 |
מהמם, בג״צ הלכה למעשה יקבע משמרות במשטרת טייבה? מה זו הבדיחה הזו להקשיב לבגצ |
ציוני |
13.03.23 08:37 |
7 |
''ועדה קרואה'' |
פרה אדומה |
13.03.23 08:38 |
10 |
אשכרה בגצ יהיה הועדה קרואה של המדינה חח אתה גאון |
ציוני |
13.03.23 09:57 |
113 |
הם ימנו. |
פרה אדומה |
13.03.23 10:15 |
129 |
אם בוחרי הימין לא ילחמו על זכותם ברגע כזה, אפשר לשכוח מהפייק דמוקרטיה שעוד הייתה כאן. |
Blackdiamond |
13.03.23 08:38 |
8 |
לפיד כבר יודע מה תהיה פסיקת בגץ. סיבה מצויינת לרפורמה |
דוד |
13.03.23 08:38 |
9 |
זה שקר |
גלאפגוס |
13.03.23 09:11 |
56 |
בעינינו, 64 מנדטים, זה חוקי |
BlackHawkIL |
13.03.23 08:40 |
12 |
ליצן. בקיצר בגצ הוא הריבון והשליט... דיקטטורת בגצ כבר אמרנו? |
מסתנן החדשות |
13.03.23 08:43 |
13 |
אז תבטלו את ההפגנות ידידי. תבטלו. |
El_Azul |
13.03.23 08:44 |
14 |
נשמע שהוא ואסתר חיות מתואמים |
מזל דלי |
13.03.23 08:44 |
15 |
מזכיר לכם שלפיד לא כל כך סגור מה ההגדרה של חוקי |
הסדרניק_חרדי |
13.03.23 08:48 |
20 |
היי, מה לא חוקי בהם? |
אליהו ניסים |
13.03.23 08:50 |
21 |
היי,לא תקבל תשובות רק סיסמאות נבובות |
A97 |
13.03.23 09:01 |
34 |
זה מעיד על תכנון הפיכה צבאית בלתי חוקית |
ג'ון מגונט |
13.03.23 08:51 |
22 |
זה לא יגיע לשלב הזה .. אז אין מה לדאוג . יש כבר חכ''ים / שרים בליכוד שגמלה החלטה בלבם שרוטמן לא ינהל אותם |
toncor |
13.03.23 08:53 |
25 |
יגיע גם יגיע - והתודה ליועמ״שית אגב. |
party pooper |
13.03.23 08:56 |
28 |
איזה יופי שהוא כבר יודע בדיוק מה יפסוק בג''ץ - בלי 'אם וכאשר' או כל הסתייגות כזו או אחרת |
כח המלך |
13.03.23 08:54 |
26 |
מה אומר לכם? חסר השכלה ליבתית מינימלית... |
גושן |
13.03.23 08:54 |
27 |
אנחנו חיים בימים הזויים וחשוכים |
ירון מהשרון |
13.03.23 08:59 |
29 |
צאו מהסרט שלכם |
גלאפגוס |
13.03.23 09:13 |
63 |
וחוץ מהתלהמות אף התייחסות עניינית למה שכתבתי |
ירון מהשרון |
13.03.23 09:23 |
77 |
טוב עכשיו אני רגוע. תודה. |
גלאפגוס |
13.03.23 11:00 |
146 |
זה תפקידו המסורתי של בג''ץ- והוא חייב למלא אותו- להגן על האזרחים משרירות השלטון ומהרס הדמוקרטיה |
אקטואלי |
13.03.23 09:00 |
32 |
בוא ננסה |
הסדרניק_חרדי |
13.03.23 09:03 |
38 |
במילים אחרות, הבג''ץ יגן על העם מפני העם? נדמה לי שזה בדיוק מה שעושה קים גונג און. הוא מגן על הדמוקרטיה מפני העם |
הגיון_בריא |
13.03.23 15:18 |
184 |
השמאל ממשיך במרד והסתה ומוביל לפירוק צה''ל והמדינה כדי להקים את פלסטין.וכל זה כי הופנם שלעולם לא יבחרו שוב באופן דמוקרטי. לא נשכח.לא נסלח |
דוקטורנו |
13.03.23 09:01 |
35 |
אין ימין בשלטון - עובדה |
עמוס |
13.03.23 09:04 |
39 |
הימין לא פספס כלום - זאת בידיוק הסיבה למה הרפורמה על השולחן. |
party pooper |
13.03.23 09:09 |
52 |
פיספס בגדול, הביא עלינו שוב את ביבי הארכי שמאלן שמנהל את האירוע בצורה עלובה כפי שרק הוא יודע. תהיה פשרה והרפורמה תסורס לחלוטין |
דוקטורנו |
13.03.23 09:12 |
60 |
יאיר לפיד, כמה הוא חכם |
עמוס |
13.03.23 09:03 |
37 |
שיהיה לנו בהצלחה |
Mad-Dog |
13.03.23 09:06 |
41 |
מסית להפיכת השלטון. ככה נראת גוויעת הדמוקרטיה |
SWITCH |
13.03.23 09:06 |
42 |
אם בית המשפט יראה בדיוק שהחוקים לא חוקיים |
נבל עשור |
13.03.23 09:06 |
44 |
אין מה להתפלפל, הוא מדבר בגלוי על הפיכה שלטונית - בה בית המשפט הוא השליט הבלעדי |
SWITCH |
13.03.23 09:08 |
51 |
נדייק |
נבל עשור |
13.03.23 09:24 |
79 |
אי אפשר לקבוע על ''חוק'' שהוא ''לא חוקי'' בהסתמך על חוק קודם. הרי זוהי בדיוק מהותה של הכנסת. היא מחוקקת חוקים, וגם משנה/מתקנת/מחליפה אותם |
הגיון_בריא |
13.03.23 15:35 |
188 |
אין מילים… |
מדמחיסט |
13.03.23 09:06 |
45 |
לפיד ה''דמוקרט'' בעד הדיקטטורה של בעלי הגלימות - האיש חלול ופסיכופט |
רוח שמיניות |
13.03.23 09:07 |
47 |
יש קישור לתכנית או הקלטה? |
השומרוני הטוב |
13.03.23 09:08 |
49 |
חוק לא חוקי |
Beatman |
13.03.23 09:10 |
55 |
גל''צ באמת צריכה להסגר - מראיינים איש שאינו מבין דבר וחצי דבר בנושאים רציניים ביותר - עד לאן התדרדרתם |
המציל |
13.03.23 09:11 |
57 |
למה רק לשמאל מותר להעדיף התנגשות? למה הימין לא מעדיף התנגשות על פני ביטול הרפורמה? |
Ahuvius |
13.03.23 09:12 |
59 |
שורף האסמים הוא בור ועם הארץ. |
shabor |
13.03.23 09:12 |
61 |
כן, זה אותו לפיד. רק הפוזיציה השתנתה |
ERIK85 |
13.03.23 09:15 |
65 |
הוא לא זוכר מה שאמר לפני שעה. אתה רוצה שיזכור מה שאמר לפני שנים? |
חושב_פעמיים |
13.03.23 09:27 |
82 |
אדם מאד מאד מסוכן. אם יתמנה לראש ממשלה שוב אני משוכנע שהוא יבטל את הבחירות. אין ספק לפי הדיבור החולני שלו. |
Spook |
13.03.23 09:16 |
66 |
אמר הפירומן מרעיל הבארות בעל דוקטורט בהרס מדינות |
יאצק |
13.03.23 09:16 |
67 |
אם בגץ יבטל המדינה הזו נגמרה. הימין יציף את הרחובות |
דוקטור ספין |
13.03.23 09:20 |
71 |
אותי אגב הרבה יותר מעניין מה השיב לו המראיין מאשר מה אמר החלול הזה,האם המראיין(ספי עובדיה? |
קוקי |
13.03.23 09:20 |
73 |
נו זה ידוע שלשם האנרכיסט הזה מוביל את המדינה |
Y to Y |
13.03.23 09:22 |
76 |
די הוא בדיחה |
popay |
13.03.23 09:24 |
78 |
מה שהוא אומר ועושה זה פשע , צריך פשוט לקחת לו ולכל בעל תפקיד ציבורי אחר שפועל ומדבר ככה את התפקיד והחסינות מסיבת פגיעה בשלטון והתססה למהפכה |
Brasilver |
13.03.23 09:25 |
80 |
כי לכנסת אין סמכות לחוקק חוקים? |
חושב_פעמיים |
13.03.23 09:25 |
81 |
לפידון, אז זהו שבג״ץ לא יוכל להתערב בחוקים, בקואליציה לא טפשים ולא חלולים כמוך, והם ידאגו לחוקק חוק יסוד שימנע מבית המשפט כל אפשרות למעורבות |
אוריניו |
13.03.23 09:33 |
85 |
מי מקשיב לאידיוט הזה? את מי הוא מעניין חוץ מכמה משועממים שמקבלים כסף בתמורה לריקודים באיילון? |
גדליה הפיל |
13.03.23 09:34 |
86 |
אתה לא חושב שיש סיכוי שבג''ץ יבטל את הרפורמה? |
פיניקית |
13.03.23 09:34 |
89 |
צריך לעשות את זה נכון. |
גדליה הפיל |
13.03.23 09:42 |
98 |
לא הבנתי |
פיניקית |
13.03.23 09:47 |
104 |
לכן מעבירים קודם את ההתגברות. |
גדליה הפיל |
13.03.23 09:55 |
112 |
בגץ יבטל את החוקים כי אנחנו חיים בדיקטטורה |
פיניקית |
13.03.23 09:34 |
87 |
דיקטטורה משפטית |
סתם אחת |
13.03.23 09:34 |
88 |
לפיד מדבר על הפיכה צבאית בריש גלי |
ג'ון מגונט |
13.03.23 09:35 |
90 |
אני חושב שאסור שזה יקרה |
bazooka |
13.03.23 09:37 |
91 |
יש כאן מלחמה פנימית מלאה |
כחול |
13.03.23 09:40 |
94 |
בגצ כנראה יפסול את החוק. הם מטפטפים את הפסילה דרך הרבה גורמים כדי להוריד את הלחץ עד שהחוק יפסל |
נועם |
13.03.23 09:45 |
102 |
ברור שהרודנות הבגציסטית תבטל את החוקים, במיוחד כשבראשה עומדת אישה ברמה בינונית-מינוס כמו אסתי |
winter1 |
13.03.23 09:51 |
111 |
ביבי יודע שכל זה מוביל לביטול החוקים ולמשבר חוקתי, מלחמת אחים ולסיומו של החזון הציוני ולכן הוא עסוק בפשרה. למרות שגלי לא מרשה לו |
איזי מהחונטה |
13.03.23 10:01 |
115 |
''המשבר החוקתי'' שאתה מדבר עליו אינו אלא חוסר המוכנות של השמאל לוותר על מעמד העל שתבע לעצמו בכל הקשור לקביעת אופיה של המדינה והנורמות שלה. |
זבוב על הקיר |
13.03.23 11:29 |
160 |
כמה מנדטים קיבלו השופטים בירושלים ? |
רק ימין |
13.03.23 10:01 |
116 |
מדהים. החלול מקדם מחיקה של הרשות המחוקקת והמבצעת והפיכה של המדינה לדיקטטורה שיפוטית סופנית |
GaggeR |
13.03.23 10:06 |
122 |
אם כך לשם מה אתה נאבק, יא מופרע? |
הדוד תום |
13.03.23 10:11 |
125 |
טוב לדעת |
איפכא |
13.03.23 10:13 |
126 |
ואז צריך לצאת לרחובות. |
blackjack |
13.03.23 10:24 |
135 |
עדיף לפני. כשרק יתחילו שם לדון. |
פרה אדומה |
13.03.23 10:49 |
142 |
כל חוק חדש הוא ''לא חוקי'' לפי החוק הישן... |
תודה רבה |
13.03.23 10:28 |
136 |
באיזה שיטת ממשל אנו חיים? יש להזכיר לחלול שגם במבחני הבגרות שהוא עשה אי שם בשנות ה 80 |
המוהוק האחרון |
13.03.23 10:35 |
138 |
בגץ יבטל את החוקים- 2.5 מיליון איש ייצאו לרחוב |
Sidewinder |
13.03.23 10:39 |
139 |
אין סיכוי שזה יקרה הימין יושב בבית. |
זה אני |
13.03.23 11:03 |
149 |
מתבשל וצובר כח. בנתיים כוחו באיפוקו... שזה כח ההתעלמות ממאה אלף אנרכיסטים עלובים שליחי בית המשפט |
מעיד_נאמן |
13.03.23 11:33 |
163 |
ד - מ - ו - ק - ר - ט - י - ה . |
kitzz |
13.03.23 10:42 |
140 |
בית המשפט יכול לפסוק מה שהוא רוצה. הכנסת כזרוע שלטונית יכולה להודיע לבית המשפט |
HAIM |
13.03.23 10:55 |
144 |
ואז כל האזרחים יעשו עפיפונים מכל פסקי הדין והחוקים? |
gזאביק |
13.03.23 12:41 |
169 |
האם הטייסים למדו כבר לנהוג בטנקים? ולפני שער כנסת שיכריזו תפתחו אנו נאמני ההפיכה הצבאית,,,,, |
אבק ברוח |
13.03.23 11:01 |
147 |
קודם כל שישלים את הבגרות. כנראה חסר לו אזרחות, זה מורגש |
השסק |
13.03.23 11:06 |
150 |
אם בית המשפט יבטל את החוקים אז ששר האוצר יעצור להם את המשכורות שיעבדו בחינם |
light |
13.03.23 11:19 |
155 |
עוד חכם על יש לנו |
Hermon |
13.03.23 11:20 |
156 |
איך יש מצביעים לטיפש הזה? |
זונדל |
13.03.23 11:24 |
157 |
החלול מהמלין... |
efil |
13.03.23 11:28 |
159 |
אז למה הפגנות? |
דרומייי |
13.03.23 11:30 |
161 |
הפיכה דה פקטו של השמאל. ובכלל למה נבחר בבית הנבחרים ירצה לחתוך לעצמו את ה... הרי הסיבה שהביאה אותו לשם היא הבוחר. ולא בית המשפט |
מעיד_נאמן |
13.03.23 11:31 |
162 |
זאת הדמוקרטיה במיטבה לפי ה0מול הארור |
Skynet84 |
13.03.23 11:53 |
166 |
שתי שאלות ליאיר לפיד, אם בג״ץ יבטל את החוקים, אז למה אתם מפגינים? ואיך אתה יודע שהם יבטלו…. אתם משפחה? |
אוריניו |
13.03.23 13:30 |
171 |
זו בדיוק מהפכה משטרית...בגצ שליט כל! אבל אל תבלבלו את התשקורת בעובדות |
Golani73 |
13.03.23 13:32 |
172 |
שוב, הקואליציה תחוקק חוק יסוד שימנע מהרשות השופטת להתערב לרשות המחוקקת בחוקיה, ביחד עם פסקת ההתגברות, |
אוריניו |
13.03.23 13:36 |
173 |
אין לי בעיה שתיהיה אפשרות לבגץ לפסול חוקים או לפיות להחזיר אותם לכנסת |
dortmunder |
13.03.23 14:37 |
178 |
מחנה הפאשיסטים מצופף שורות, ליברמן ולפיד בהצהרות תואמות |
האינג'יניר |
13.03.23 15:14 |
183 |
אשכרה חושבים שיבצעו הפיכה משטרית ואנחנו ניתן להם. |
ים61 |
13.03.23 15:23 |
186 |
אם זה יהיה , הבגץ יבנה מחדש |
Simon |
13.03.23 15:39 |
189 |
יאיר לפיד פעם הסביר את ההתנגדות שלו ללגליזציה של קנאביס ''כי זה לא חוקי''... |
Barbaaba |
13.03.23 15:44 |
190 |
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זו בדיוק ההגדרה לדיקטטורה.
לקחת קבוצה שלא נבחרה ולתת לה להחליט על העם.
באירן זה הייאטולות ופה זה בית המשפט. אין שום הבדל.
וגם אם תגיד שפה השופטים יותר אינטליגנטים זו עדיין אותה דיקטטורה. קבוצה לא נבחרת שמחליטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
12697 הודעות, 127 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
7289 הודעות, 98 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
הרפורמה צריכה להיעשות בשכל.
קודם כל לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים ואת הרכב בג"ץ, אחרי זה כל השאר יהיה הרבה יותר קל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
5244 הודעות, 82 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
שופטי העליון ל67 , ואז יכניסו הרבה שופטים חדשים לעליון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.08
10737 הודעות, 113 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1897 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
הימין צריך לומר בפה מלאא
אפילו רק דיון בביטול חוקי הרפורמה יוביל לפיטורי בגץ חד משמעי!!!
כל זמן שלא יצהירו את זה מעל כל במה, השמאל דהיינו (היועמשית ו) בגץ ימשיכו להעיז וימשיכו לדרדר את העימות כשהם דורסים עוד ועוד את הימין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
17650 הודעות, 374 מדרגים, 739 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
++
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1897 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
17650 הודעות, 374 מדרגים, 739 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 152
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.23
31 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
הימין נאלץ לוותר ולהתקפל, ( סוג של כניעה? ויש שיגידו שהימין הוא המבוגר האחראי) כי כל העולם נבהל מהרעש והכאוס שמייצר השמאל. עד שתתמלא בקשתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1897 הודעות
בתגובה להודעה מספר 133
והובילה אותנו לימים האלה בהם השמאל מוביל למלחמת אחים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
6299 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5948 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5948 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
אל תזרוק סיסמאות חלולות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.14
8738 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 109
https://dyoma.co.il/law/1688
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 110
כדי ליצור דיון תכתוב בלשון שלך מספר נקודות כי לשלוח למאמרים אני גם יודע.. כל אחד יודע.
תגיד טענה או שניים במילים שלך כבסיס לדיון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.09
7632 הודעות, 93 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
בג"צ
מחוקק על
בחוסר סמכות חוקית
מבטל חוקים
אי אפשר לערער על קביעותיו
הציבור לא ממנה אותם
הציבור לא יכול להשפיע על החלטותיהם
הציבור לא יכול להדיחם
הם ממנים את חבריהם
הם קוראים לעצמם "משפחה"
לזה קוראים ד-י-ק-ט-ט-ו-ר-ה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4728 הודעות
בתגובה להודעה מספר 137
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.14
8738 הודעות, 74 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
להחזיר לאיזון ואז כל מה שכתוב נכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2572 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.23
31 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1897 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2917 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
הארי בסוף היא ושכמותה קובעים את הרכבים השיפוט: שני פרוגרסיבים ואחד שמרן, 7 פרוגר' ו2 שמרנים, 8 ו3 ועל זה הדרך.
היא יודעת מה ההחלטה בכל סוגיה עקרונית לממשלת העל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
1573 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אבל לא הערכה מפוכחת.
המחשבה שבג"ץ יכול ורוצה "לסדר" הכל
אין לה על מה לסמוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
3001 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
14376 הודעות, 73 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הם בסה"כ יפתחו תיבת פנדורה נוראית שהשם יעזור אם בכלל יהיה ניתן לעצור את המצב שנגיע אליו.
אם המערכות צבא,משטרה,וכ'ו לא יצייתו למממשלה כמוגדר בחוק זאת הפיכה של ממש ואז. .
הימין יצא בהמוניו לרחובות שהמחאה שלהם תראה כמשחק ילדים לעומת מה שיקרה.
דבר שני רוב החיילים והשוטרים הפשוטים שהם ימניים יצייתו לממשלה ולא למפקדיהם ואני משאיר את הדמיון לכם מה יקרה.ויש גם מפקדים ימניים.
ואם חלילה יוציאו את ראש הממשלה לנבצרות ויבצעו הפיכה צבאית כל מה שציינתי זה רק הפרומו.
אז לדעתי שופטי בג"ץ לא יפסלו את החוקים וכמובן לאחר שהרפורמה תרוכך וע"פ המסתמן יחוקק מתווה פרידמן אלבשן.
ולסיום:מה שהאופוזיציה שמשחקת באש לא מבינה שלמטבע יש 2 צדדים ואם חלילה דרכם תצלח אז הם יפגשו את הצד השני של המטבע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
46443 הודעות, 146 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.8.22
952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
גם אתה יודע שאתה מקשקש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.8.22
952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
זה תמיד מעצבן את הממשלה (ימנית או שמאלנית) מכיוון שבג״צ מגביל את יכולת השליטה והדריסה שלה.
אולי אבותינו המייסדים חזו שמפלגות יהיו פופוליסטיות וירצו לשלוט גם בבית המשפט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
ראינו את הפרקליטות והבגץ שנה וחצי בממשלה הקודמת. אנחנו לא עיוורים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.8.22
952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
אולי הממשלה הקודמת הייתה פחות קיצונית ולא רצתה לשנות את כל חוקי המדינה, אז היה פחות צורך בפיקוח של הפרקליטות ובגצ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 83
הממשלה הקודמת מנתה רמטכל תוך כדי ממשלת מעבר לארבע שנים צמוד לבחירות. מישהו צייץ? יועמשית משהו?
הממשלה הקודמת עשתה בוועדות עוול לאופוזיציה. מישהו צייץ? יועמשית משהו?
הממשלה הקודמת העבירה ללבנון מים (כלכליים או טריטוריאליים, לא משנה) בחי וועדות ובלי להביא את זה לכנסת. מישהו צייץ? יועמשית משהו?
אל תהיה עיוור כי אני לא.
אה ותראה איך הדקטטורה מאיימת על ראש ממשלה נבחר בנבצרות.
אה ותראה איך הדקטטורה אוסרת על ראש הממשלה להתערב בנושא הרפורמה בגלל ניגוד עניינים כשהם בעצמם נמצאים בסופר ניגוד עניינים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.8.22
952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 105
אפשר לוותר על העיוורון בתגובה הבאה? 😊
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 117
מה שהראתי לך קודם זה לא שהממשלה הקודמת הייתה דפוקה אלא זה שהממשלה עשתה מה שהיא רוצה והיה שקט תעשייתי מושלם מצד הפרקליטות ובגץ.
תראה את מה שקורה כרגע כי זה בדיוק שליטה של הרשות השופטת על הרשות המחוקקת.
אתה שומע את הקולות: "אם הרפורמה תעבור הם יגיעו לבגץ והוא יפסול אותם"
עצם האמירה הזו ממחישה יותר מכל למה חייבים הפרדת רשויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
19621 הודעות, 149 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 10:17 בברכה, סייר
השיטה שבה יועמ"שית שמונתה ע"י שר כנגד דעת יו"ר וועדת המינויים, עושה איפה ואיפה, והבג"צ מאפשר לממשלת שמאל כל מה שאסר על ממשלת ימין, מדגימה כיצד מוסד היועמ"ש לממשלה והבג"צ הסתאבו והפכו למוטים.
מה עניין 3 הרשויות לכאן, כאשר הרשות השופטת נוטלת לעצמה סמכויות שלא ניתנו לה בחוק, ודורסת את הרשות המחוקקת והמבצעת בצורה גסה?
הרפורמה היא לא גחמה של רגע. היא דבר נדרש והכרחי כדי למנוע מישראל להתפרק בשל הדיקטטורה המשפטית שנוצרה בה. חייבים להפסיק את הנוהל שהאזרחים הולכים לבחירות, והכנסת והממשלה שמוקמים כתוצאה מהבחירות, לא מצליחים לשלוט בגלל חונטה דיקטטורית של פקידים שממנים את עצמם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 124
כתבתי לו בתגובה שלי גם בדיוק את זה עוד לפני שראיתי את תגובתך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
10216 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וככל שיהיו יותר אנשים שיחשבו כמוך אז באמת נחיה בדיקטטורה.
חוץ מזה, הציטוט בכותרת הוא פשוט שגוי בכוונת מכוון.
הקשבתי ללפיד ברדיו. הוא אמר שהוא לא שופט והוא לא יודע מה בג״צ יחליט אבל שהוא מעריך שהחוקים ייפסלו כי הם לא חוקתיים.
כל מי שמצטט אחרת פשוט שקרן גדול.
אין על זה ויכוח. זה מוקלט!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
לא זה טוב…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
למה נדרשת הפרדת רשויות. תודה.
מקווה שעוד אנשים יתעוררו.
תתעוררו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5948 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
ועופר עוד עונה לך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9885 הודעות, 131 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
הרי ברור לך שהוא מודע לזה שרשות השופטת, זאת שאמורה לשפוט על החוקים שנחקקו על ידי הרשות המחוקקת, הפכה עצמה לממשלת על.
ברצותה מבטלת חוקים.
ברצותה מחוקקת חוקים (ע"י תקדימים ועילת סבירות).
וגרוע מכל, הכותב מעליך הוא צבוע מוחלט.
הרי אין סיכוי על פני כדור הארץ שהוא היה מגן באותה חריפות על זכותו של בית המשפט לפעול כמחוקק על בניגוד לחוק (אין לבג"ץ סמכות לפסול חוקים או לחוקק חוקים), אילו בבית המשפט העליון היו שני שופטים חרדים, שני דתיים, ארבעה שמרנים, שני ערבים והיתר שמאל פרוגרסיבי.
אני יודע את זה.
אתה יודע את זה.
והוא יודע את זה.
אבל שאפו על הניסיון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5948 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
בהנחה (טבעית) שהוא יותר חכם ממצביעיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9885 הודעות, 131 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
לפיד טיפש (כמעט כפי שהוא עצלן) בצורה קיצונית ואין לו דעה משל עצמו, גם אם חייו יהיו תלויים בה.
הוא לא יותר מנער פוסטר טיפש, דוגמן אם תרצה, של הגורמים המפעילים וממנים אותו.
הצעקות שלו נובעות מחולשה.
אין לו יכולת להשפיע על המחאה.
אין לו יכולת להגיע למתווה פשרה (מתוקף כישוריו המוגבלים).
משכך, כל שנשאר לו זה לצעוק שטויות כתגרן בשוק.
וההוכחה לכך: הוא אישית החזיר את האוויר לתנועת הרפורמה עם נאום "האחרים" שלו בראיון עם סגל. היו לו שלוש מאות אפשרויות שונות להביע את עצמו בצורה שלא צובעת אותו, ואת תומכיו בתור חבורת גזענים חסרי מודעות עצמית - והוא בחר בביטוי "אחרים".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5948 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 170
אני רק טוען שמצביעיו חלולים לפחות כמותו, וההוכחה היא מפריח הסיסמאות לעיל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 114
האמת פשוט לא מעניינת אותם הם רוצים להמשיך לשלוט בכח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5948 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
עכשיו אני לא אכניס לך מילים לפה (בניגוד אליך).
לשיטתך, כמה מתוך ה-15 שופטים בבג״צ הם דתיים, מתנחלים, מזרחים?
המצב כיום. לא בעבר. לא בעתיד.
בלי לצטט מישהו עם פוזיציה שכאילו בדק.
אני רוצה שאתה תבדוק ותחזור עם תשובה.
לדעתי זה יביך אותך.
אני בכוונה לא מדבר על חרדים.
האמת שאני לא יודע כמה שופטים חרדים יש בכלל במערכת המשפט. אבל אי אפשר להביא חרדים מבית הדין הרבני ולתת להם לשפוט בבג״צ.
אם אתה חושב אחרת, אכן יש פה התנגשות ערכים רצינית ביננו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 141
אם היו בבגץ
שלושה חרדים.
שלושה ימין מרכז.
שלושה ימין קיצוני.
שני דתיים סרוגים.
אחד ערבי.
והשאר ממרץ.
הנה יש לך שלושה ממרץ ואחד ערבי.
והם היו ממנים את השופטים כמו היום. האם היית בעד רפורמה שלא הם יבחרו את עצמם בעצמם?
אני יודע את התשובה. אתה יודע את התשובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.18
64 הודעות
בתגובה להודעה מספר 141
האמת היא שמדובר בשופטים שמרנים וכאלה שלא,כמו שנימק פעם אהרון ברק מדוע רות גכיזון ז"ל אינה ראויה להיות שופטת בבית המשפט העליון,"יש לה אג'נדה".
אתה יכול להיות שמאלני בעל אג'נדה ותהיה פסול,ואם רק תמצא לו שופט מרוקאי בלי אג'נדה ואהרון ברק יריץ אותו בעצמו לתפקיד בעליון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
9885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 141
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 13:58 בברכה, MiniGonzo
על פי חלוקת האוכלוסייה במדינת ישראל (8 מנדטים לשופט).
אמורים להיות בבית המשפט העליון:
ימיו: 64 מנדטים = 8 שופטים.
שמרנים: 4.
חרדים 2.
ציונות דתית: 2.
שמאל: 56 מנדטים = 7 שופטים.
ציונות ממלכתית ("מרכז") + עבודה: 2.
שמאל כללי (לפיד): 3.
ערבים: 1.
בפעול יש היום:
2 שמרנים (נניח): (סולברג ועמית - סוג של).
1 ערבי (כבוב).
12 שמאל \ שמאל קיצוני.
בסך הכל די דומה...
(אם חושבים על זה, הרכב בית המשפט העליון היום בקושי דומה להרכב האוכלוסייה בהרצליה פיתוח או צפון תל אביב. אפילו שם יש יותר דתיים \ שמרנים...)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.15
2370 הודעות, 49 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
7153 הודעות, 50 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וזה לא שהם ברמת נבחרי ציבור. אף אחד לא הצביע ליכוד בגלל שעכבריאן או יש עתיד בכלל שבן ברק שם
העם בחר ליכוד וחרדים ועוצמה יהודית זה נכון.
העם לא בחר את ביטול הבגץ ומתן יכולת לביבי לחוקק חוקים שכולנו צריכים להשתחוות לפסל שלו ושל שרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 175
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
64510 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
45942 הודעות
בתגובה להודעה מספר 179
לשלושת אלה שהזכרת יש תארים לחלול אפילו בגרות אין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
56061 הודעות, 354 מדרגים, 700 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
46443 הודעות, 146 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4350 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
56061 הודעות, 354 מדרגים, 700 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
7153 הודעות, 50 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3210 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או שהמשיך לדבר בסיסמאות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
2902 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הם חוקחים מה שהם רוצים .
נוצנים מה שהם רוצים .
שומעים מה שהם רוצים .
עושים כל מה שהם רוצים
ומחליטים בדיוק מה שהם רוצים ..
ושהחוקים יפסלו ויהיה פה משבר חוקתי
אף אחד לא באמת יצליח להחזיר את הגלגל לאחור ולעצור את מלחמת האזרחים שתפרוץ פה .
והיא תפרוץ כי במצב הזה כל הימין יצא לרחוב כי לא תביה לו ברירה גנבו לו את הדמוקרטיה , המדינה , השלטון , ובעיקר את הזכות הבסיסית במידנה דמוקרטית להצביע להשפיע ולהחליט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.21
3974 הודעות, 24 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
וה3אחוז נתינים של אהרון ברק יצאו ל''מלחמת אחים''..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.3.21
3531 הודעות, 34 מדרגים, מינוס 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
כמו שעכשיו יעבירו חוק שהופך את ישראל למדינה מלואנית שביבי ושרה הם המלך והמלכהה בישראל ויאיר הוא היורש חוקי להעביר חוק כזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.22
2386 הודעות, 22 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
להחזיר את מערכת המשפט למה שהיה עד המהפיכה של אהרן ברק, זה שינוי שיטת משטר? זה בסה"כ החזרת הדמוקרטיה והשלטון לעם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.21
3974 הודעות, 24 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.23
75 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
נראה כמו השושלת הבריטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.17
274 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
ועם עיון מעמיק אתה תגלה כמה ריק מתוכן המשפט שכתבת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.3.21
3531 הודעות
בתגובה להודעה מספר 84
מה ימנע מהממשלה אחרי המהפכה לדחות את הבחירות לעוד 15 שנים מי?? מי ימנע מהם חוק שהם רוצים כחוק יסוד ואך אחד לא יכול לעצור אותם מי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.17
274 הודעות
בתגובה להודעה מספר 128
של אנשים לא נבחרים עם עוצמה אדירה שמשתמשים בה לרעה אך חושש מנבחרי ציבור שכל פעם מחדש צריכים להיבחר שלהם יש אופוזיציה שנלחמת כנגדם , ובנוסף כל היופי במשחק הדמוקרטי שכרגע הרפורמה מאחדת אותם אך בעתיד הקרוב נושא אחר יפריד בינהם ויגרום להם להיפרד . לדוגמא אם פתאום יחליטו הדתיים שהם רוצים מדינת הלכה אז הליכודניקים החילונים לא יסכימו ויתחברו עם גנץ או לפיד כנגדם ככה עובדת דמוקרטיה ולא אליטה לא נבחרת שמייצגם פלח מאוד מצומצם מהעם ששולטים במדינה ע״י הפיכה משפטית ומשליטים עלינו את סל הערכים שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
18367 הודעות, 35 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
לא מספיק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בקרוב בג״צ יפסוק וייתן תשובה במילים שלו, ואתה לא תקבל את זה כי אתה נגד החוק. הנה פתרתי לך את הבעיה.
בבקשה. אין על מה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
12192 הודעות, 43 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
1613 הודעות, 6 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.14
3830 הודעות, 35 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מתחיל לתהות האם התנהלות מערכת המשפט בארץ אין לה אשם תורם לרצח רוה"מ רבין דאז, הרי כמו היום מלינים את דעת הרוב בגלל כוח ועמדות מפתח שבשליטתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
הימין הקיצוני הרוויח מרצח פוליטי אז והוא ירוויח מהרצח הפוליטי הקרוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19552 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
ומתכוננים לזה וגם במידה ואשאל אותך אם תשתתף במרד מזויין רוב הסיכויי שתאמר כן או תתמוך אז האלימות והפשע הם בצד שלכם , יש לשמאל ללכת אלפי קילומטרים כדי להגיע למוסר של הימין .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
איזה הזייה אתה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19552 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
אתה רואה?
גם אני יכול לכתוב שטויות כמוך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19552 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 148
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.14
8369 הודעות, 61 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
56061 הודעות, 354 מדרגים, 700 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.14
8369 הודעות, 61 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
56061 הודעות, 354 מדרגים, 700 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.19
924 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם זה יקרה, הימין יהיה חייב ולהפוך את המדינה. אוי ואבוי אם זה יקרה!
הפשיסטים האלו מתכננים את זה המון זמן, עוד ב2019 טענתי שזאת מטרתם הסופית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
13795 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
תקשיב להקלטה. הוא מעריך.
ומי שלא טומן ראשו בחול אמור להגיע למסקנה דומה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
39641 הודעות, 141 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.12
6000 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.17
580 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נראה אם בגץ יבטל. הכנסת יותר חזקה כי היא שואבת את כוחה מהריבון. זה בסיסי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
46443 הודעות, 146 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.20
5635 הודעות, 34 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נראה שהוא פחות מאמין בדמוקרטיה ובאפשרות של הרוב לשנות את החוק
להזכירכם, לפיד: אני נגד לגליזציה כי זה לא חוקי
https://youtu.be/62-ZFeovFy0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.15
385 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.19
1817 הודעות, 19 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
4821 הודעות, 39 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה שהוא אומר זה שקר
כי בחוק כתוב במפורש ההפך.
יש להשמע לממשלה.
הממשלה נבחרה על ידי העם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.16
1279 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא את החיים שלהם ולא את העתיד של הילדים שלהם.
הלחצים בבית אדירים
בסוף זה - ביבי&רוטמן&לוין מול הילדים והנכדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7725 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3720 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא שציפית להתנהלות שונה מפרופסור בכיר כל כך במדעי הכלום ושום דבר...
רק ממחיש את הצורך והחובה בפירוק הדיקטטורה השיפוטית והמעגלית הנהוגה כאן כעת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
33241 הודעות, 199 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
5622 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מפלגה דיקטטורית שבראשה עומד לפיד שנשלט על ידי בעלי הון חוברת לערוצי תעמולה 12 ו 13 שמפטרים אנשי ימין כדי שהעם לא יהיה חשוף למגוון דעות, בשביל להגן על בית משפט שאין עליו כל בקרה ושכוחו לא מוגבל ושאנשיו נבחרים בתהליכים חצי סודיים.
וביחד הם תוקפים ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי שנשלטת על ידי מפלגת הליכוד שחבריה נבחרו בפריימריז ושמנסה להעביר בפרלמנט חוקים שכל חברי האופוזיציה תמכו בהם בעבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
הליכוד נבחר באופן דמוקרטי.
שימשול.
כרגע אנחנו בדרך לדיקטטורה ומלחמת אזרחים.
בלחיצת כפתור ביבי יכול לעצור הכל אבל אתה לא מעניין אותו. מבחינת ביבי הוא מוכן שאתה ומשפחתך תירצחו. סדר העדיפויות של ביבי זה ביבי ואח״כ אתה. תפנים את זה.
לביבי לא אכפת מהעם, לא ממשפחתך ולא ממך.
תתעורר!!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
5622 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
ובכל זאת אגיב לך
אם נתניהו היה חושב רק על נתניהו הוא היה עוצר מיידית את הרפורמה! בזמן שהמשפט שלו מתנהל ולפני שהוא מתכוון להגיש בקשה להגנה מן הצדק הדבר האחרון שהוא צריך זה בית משפט לעומתי.
ולגבי הערעור -
א. לא בטוח שנגיע לערעור ייתכן שנתניהו יזוכה
ב. ייתכן שתהייה עסקת טיעון
ג. גם אם כן נגיע לערעור זה יקרה בעוד 5 שנים לפחות, מי יודע אם הימין יהיה בשלטון ומי יהיו שופטי בגצ.
הסר דאגה מליבך, נתניהו דואג למדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
502 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
78780 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.20
5635 הודעות, 34 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אם בג"צ מגן עלינו מהרס הדמוקרטיה, מי נותן לבג"צ את הכוח?
אם תגיד שהדמוקרטיה, הרי שהיא יכולה גם לא לתת לו את הכוח.
ואם לא, מי כן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2572 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
7839 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.03.23 בשעה 09:16 בברכה, דוקטורנו
הימין כנראה פספס שהתוכנית היא חיל אוויר עם טייסי קרב ערבים לצד חבריהם הסרבנים
ומשטרה שכבר בידי הערבים וכ'ו וכ'ו
הימין עוד לא הפנים עם מי יש לו עסק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
31312 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7725 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ולא סתם על השולחן - אלא הדבר *הראשון* שעל השולחן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
7839 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מנהיג ראוי היה מורה על מעצרים נרחבים של כל ראשי המורדים המסיתים ושותפיהם בערוצי התעמולה כבר לפני כמה וכמה שבועות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
31312 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חכם כמו לוין? כמו רוטמן? כמו מי?
אין ימין בשלטון - עובדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.8.08
8381 הודעות, 51 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
12192 הודעות, 43 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
12976 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בהסתמך על חוקים קיימים ובלי להשתמש בעילת הסבירות אז יש לקבל את ההחלטה.
לא נראה שזה יהיה המצב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
12192 הודעות, 43 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
12976 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
הוא מתכוון רק כשהימין בשלטון
לא כשהוא יהיה ח"וח בשלטון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2572 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
על סמך מה בדיוק יכול בג"ץ לפסוק על חוק (של הכנסת, שהיא היא הרשות המחוקקת שמוסמכת לחוקק חוקים) שהוא לא חוקי?
על סמך חוקי האו"ם? על סמך מה?
אז מילא, כשמדובר על חוק רגיל שסותר חוק יסוד, ניחא. אהרון ברק קבע שחוק יסוד הוא חוקה, וחוקה גוברת על חוק רגיל. לא ניכנס כרגע למחטף שלו, אבל נניח שהוא צדק.
אבל מכוח איזה עילה הוא יכול לפסול חוק יסוד?
על סמך שלדעתו של בג"ץ לא היה ראוי לחוקק אותו??
על סמך שלדעתו של בג"ץ החוק הקודם (אותו החוק החדש מחליף) היה נכון יותר או צודק יותר?
בשביל זה יש רשות מחוקקת. היא זו שקובעת מה ראוי לחוקק ומה לא.
המקום בו יכולים שופטי בג"ץ להביע את דעתם בקשר לשאלה איזה חוק ראוי ואיזה לא, הוא בקלפי.
אי הבנה של עיקרון בסיסי זה, מצביע על טמטום מוחלט. מהסוג אליו מסוגל רק לפיד.
והוא עוד מדבר על הפרדת רשויות...
הרי מתן אפשרות לבג"ץ להתערב בעבודת המחוקק ולחוות דעה בשאלה מה ראוי ונכון לחוקק ומה לא, הוא לא רק ריסוק טוטאלי של הפרדת הרשויות, אלא התאיינות מוחלטת של השלטון הדמוקרטי, בו המחוקקים הינם נציגי העם. ולא מועצת חכמים בנוסח האייטולות של אירן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
14039 הודעות, 56 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.21
3974 הודעות, 24 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.19
1293 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
25265 הודעות, 164 מדרגים, 323 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כדור לא כדורי
מחשב לא מחושב
גלגל לא מסתובב
מטוס לא טס
שכל לא חושב ( =לפיד)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.21
1410 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
54 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
33056 הודעות, 174 מדרגים, 346 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14855 הודעות, 116 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
11029 הודעות, 46 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
29669 הודעות, 162 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
20058 הודעות, 172 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
20609 הודעות, 105 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.18
15744 הודעות, 95 מדרגים, 189 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
) השיב לו שאין לבג"ץ סמכות לפסול חוק כזה ושמשמעות הדבר היא שלפיד קורא להתנגשות בין הרשויות ולמשבר חוקתי ולמלחמת אחים? או שהמראיין מערוץ התעמולה הנהן לו בהסכמה?
ולעצם העניין,לדעתי בג"ץ לא יפסול את החוקים באופן גורף אלא יפסול סעיפים מסויימים שחשובים לו בטענה לאי-סבירות , ואז יחזיר אותם לכנסת לתקן ולחוקק אותם מחדש,וזאת תהיה הדרך שלו למסמס אותם אבל בלי לפסול באופן גורף- "ללכת עם להרגיש בלי". זה בדיוק מה שהוא עשה בזמנו עם חוק המסתננים,הוא לא פסל באופן גורף אלא אמר להם החוק כפי שהוא בעייתי אנחנו(בגץ) מחזירים לכם אותו לחקיקה מחדש ותיקונים...זאת למעשה פסילה של החוק אבל בדרך מרוככת,יענו משאירים לכנסת מעט כבוד וסולם לרדת מהעץ, אבל המשמעות הפרקטית היא פסילה של החוק(!!)...צלמו מסך אני מוכן להתערב שזה מה שיקרה אם וכאשר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
12466 הודעות, 54 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבלאגן שיהיה במדינה יהיה על הידיים שלו ושל מנהיגי האופוזיציה, שלא יגידו לא ידענו לא שמענו. יהיה כאוס במדינה כי האזרחים לא יתנו להפיכה הזאת לקרות במשמרת שלהם והאחריות תיהיה על הטיפש הזה.
מה שהוא רואה עכשיו יהיה משחק ילדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48980 הודעות, 357 מדרגים, 679 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19552 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
11029 הודעות, 46 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2261 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
16801 הודעות, 162 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
next
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
41645 הודעות, 145 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
16801 הודעות, 162 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
אם יעבירו את החוק לבחירת שופטים כולל הגבלת כהונה לגיל 67 או 8 שנים העליון פלוס התגברות, בגצ יוכל לבטל את מה שירצה.
החוק יקבע, לא רצון החונטה.
אחרי זה, היה טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
41645 הודעות, 145 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
בג"ץ יכול לפסול את החוק לבחירת שופטים, וזה מה שלפיד אומר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
16801 הודעות, 162 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
41645 הודעות, 145 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
17379 הודעות, 53 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחלה דמוקרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
4821 הודעות, 39 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.19
1829 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וזה בטח לא הפתרון. זו תהיה טעות
בדיוק כמו הרעיון ל״נבצרות״ וכו.
צריך להסמיך גורמים מקובלים שהם האוטוריטה לקבל פה החלטות ופשרות - ופשוט לקבל כל הסכם שמובע לחקיקה. ממש ככה. ואני בכלל לא נכנס לעקרון ״עליונות הפרלמנט״ וכו׳
זה בדיוק השלב שאני רוצה אנשים מאוזנים ולא כאלה שרק רואים פה מאבק ״סכום 0״, כי ההפסד מהגישה של לפיד יהיה גבוה בהרבה.
מאבק יכול להמשך גם בלי בגצ. לדוגמא - חוק החמץ הכה יהיר וטיפשי. הם חושבים שאנשים יצייתו לחוק? הם יגלו בתי חולים מפוצצים בחמץ והחוק הזה ייכחד מהעולם. לא צריך בגצ בשביל שחוקים יעלמו. המציאות שהאנשים יוצרים היא הקובעת. דוגמא נוספת - היא החוק שאסר על משכב זכר ובוטל ב1988. האם לא היו גייז לפני כן? היו גם היו. החוק היה ונכחד מהעולם, כי אין חוק שיכול למנוע את זה.. המציאות גברה על החוק והכחידה אותו מהעולם
בהצלחה !!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
21165 הודעות, 98 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שמאל: רוב התקשורת, מערכת המשפט, אופוזיציה
ימין: תקשורת (מעט) , קואליציה, ממשלה.
השמאל תוקף בכל הכח, ניסה להפיל את הבנקים, פגע ופוגע קשה בצבא.
הימין מגמגם.
אם זה ימשיך כך, הימין יובס.
ביבי צריך להתעלות מעל עצמו, ולהנהיג. גם אם מערכת המשפט תוציא אותו לנבצרות. זה המפתח.
הוא צריך להוליך את מהלך החקיקה, כמה שיותר מהר, ללא פשרות.
אבל ביבי חושש. זאת התחושה שלי.
אם לא יתעשת ויוביל, הימין יובס לשנים רבות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1659 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה מאוד שהממשלה תתעלם לחלוטין מהפסיקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52335 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מישהו מכיר רודנות שוויתרה על כוחה בגלל הצבעה בפרלמנט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
49515 הודעות, 145 מדרגים, 227 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10205 הודעות, 68 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
3394 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
57564 הודעות, 348 מדרגים, 667 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
7694 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
8587 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שהוא מתמצא בחוק.
בעיני זה חוקי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
10139 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
56061 הודעות, 354 מדרגים, 700 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
58074 הודעות, 323 מדרגים, 629 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.22
1526 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צה"ל השב"כ והמשטרה כפופים לממשלה - שנבחרת ע"י הציבור
לשיטה זו קוראים דמוקרטיה, וכל אופציה אחרת היא הפיכה צבאית.
כשברק וחלוץ ולשעברים כושלים שפס זמנם אומרים זאת בפה מלא, ולא נחקרים ומוזהרים
זהו מחדל.
כשיו"ר האופוזיציה בתפקיד מכהן ונושא באחריות אומר זאת והאדמה לא רועדת
זהו או קלון המונח על מצח נבחרינו שנראים כרגע כמו אוסף מבולבלים ואובדי עצות.
המלצתי היא, תתחילו לפרק את המוקשים, ביד גסה יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
6521 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חירות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.17
10499 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22183 הודעות, 220 מדרגים, 420 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
120217 הודעות, 523 מדרגים, 1017 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7445 הודעות, 96 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהוא יכול לעשות עפיפון מפסק הדין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.08
3298 הודעות, 14 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.20
2317 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נראה עם יש לכם ביצים לירות חי באזרחי המדינה שיעצרו בעדכם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.11
5195 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
1104 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
35002 הודעות, 88 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.8.20
2390 הודעות, 33 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.13
986 הודעות, 4 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.17
7035 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה לקפוץ על שולחנות? תנו להם לחוקק ובגץ יבטל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22183 הודעות, 220 מדרגים, 420 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
4207 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2261 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
10994 הודעות, 74 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.18
2261 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
2654 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל!
אז צריך ליישם שיטת בחירת שופטים כמו בגרמניה,או כמו שיטת הבחירות לבית משפט לחוקה או כמו הבגץ שלהם
בשתי השיתות אני בטוח שלפיד לא יסכים ויגיד שהן אינן דמוקרטיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
40966 הודעות, 171 מדרגים, 334 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מפחיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.07
3390 הודעות, 48 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש חוק במדינת ישראל הצבא המשטרה השב"כ וכו' כפופים לממשלת ישראל .אם החלול רוצה שבג"ץ יהיה השילטון , אבל בו נפעיל קצת משהו שחסר שם .
בג"ץ יעשה תקציב? בג"ץ ינהל את הביוב והמים של המדינה ? את הכלכלה המסחר וכל השאר?
אז או שכוונתם של חלולי האופוזיציה להשתלט על השילטון ואז זו דקטטורה, או שבג"ץ יהיה השליט ואז זו דיקטטורה .
בנתיים בדמוקרטיה העם שליט באמצעות נבחריו והריבון הוא הכנסת ששולטת באמצעות רוב . אז תתכבדו ובבחירות הבאות תנסו להצליח יותר , בצורה הזאת כניראה שוב תפסידו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.20
581 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זה כבר לא בגץ , זה מפלגה פוליטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
2317 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד