המשטרה נערכת

מארגני המחאות הכריזו "החרפת ההתנגדות" ביום חמישי

מובילי המאבק ברפורמת המשפט שמקדמת ממשלת נתניהו השישית הודיעו אמש כי בחמישי הקרוב יערך יום ההתנגדות נוסף, תחת הכותרת "יום החרפת ההתנגדות" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המחאה נגד הרפורמה, בשבוע שעבר (צילום: תומר נויברג/Flash90)

מובילי המאבק נגד רפורמת המשפט הודיעו אמש (מוצאי שבת) כי בחמישי הקרוב יערך יום "ההתנגדות" נוסף, תחת הכותרת "יום החרפת ההתנגדות".

עוד קודם לכך, ביום רביעי הקרוב, מתכוונים המוחים לשבש את המראתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לברלין. יצוין כי בברלין מתוכננות הפגנות של ישראלים נגד הרפורמה שמקדמת ממשלת נתניהו.

ממארגני המחאות נמסר: "זהו אחד השבועות הקריטיים במאבק לשמירה על הדמוקרטיה הישראלית מפני אלו שמנסים להביא לחורבנה. כל ישראלי וישראלית שבליבם ערכי מגילת העצמאות חייבים לצאת בחמישי הקרוב בעוז ובגבורה להגן על מדינת ישראל. לא נקבל שום מהלך שיפגע בדמוקרטיה הישראלית, אנו כאן, על המשמר, נגן על ישראל".

יו"ר 'המחנה הממלכתי', ח"כ בני גנץ, השתתף אמש במחאה בעיר אשדוד ואמר בין היתר: "אני קורא לנתניהו לעצור את מכבש החקיקה – שמאיים על ישראל מבפנים ומבחוץ. מול האתגרים הביטחוניים – אסור לפרק את החברה הישראלית".

לדבריו: "המחאה הזו מאוד חשובה, ששייכת לכל חלקי החברה הישראלית. נמצאים פה אנשים מהימין ומהשמאל, מהימין ומהשמאל – כולנו אחים, חיים במדינה דמוקרטית, ורוצים לראות שהיא נשארת כזו. לכן המחאה הולכת וגדלה בכל הארץ".

גנץ הדגיש: "לא יהיו פשרות על הדמוקרטיה. אם תהיה עצירה של החקיקה, אנחנו מוכנים להידבר מיד. צריך לעצור קודם את המכבש הנורא שמאיים על ישראל מבפנים ומבחוץ, פוגע בה מדינית, כלכלית ודיפלומטית. המכבש הזה פוגע בחברה הישראלית. את בולדוזר החקיקה חייבים לעצור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות