סאגת ערן זהבי והחדר הסתיימה לעת עתה בכך שלא זומן לצמד המשחקים בסוף החודש הקרוב. בניון וחזן העבירו מסר ברור: זה הזמן של הכישרונות הצעירים להוביל אותנו ליורו.
סערת זהבי והחדר ליוותה אותנו בחודשים האחרונים, והגיע לשיאה ביום שני הקרוב. חלוץ מכבי ת"א פירסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו עם מסר ברור של הצד שנפגע מהמהלך: ''דחקו אותי החוצה. מאחל הצלחה לחברי לנבחרת, תודה על הכל''.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
לאחר פרסום הפוסט, הרחוב הספורטיבי געש ורעש. אלפי גולשים זועמים ביקרו את החלטתם של בניון, וחזן כמי שעשו טעות באי זימונו של זהבי למדים הלאומיים.
הראו למלך השערים את הדלת החוצה: צריך להבין. אי זימונו של זהבי לנבחרת זו רעידת אדמה של ממש. הסופרסטאר הישראלי הכי גדול בעשור האחרון, מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, מוצא עצמו בחוץ בגלל סאגה הזויה שיצרה סערה תקשורתית של ממש. אבל האם זו באמת הסיבה או שמתחת לפני השטח מסתתר סיפור אחר?
הדור הצעיר יכול לעשות את זה: לדעתי וגם שמעתי לא אחת, אי זימונו של זהבי נובע מכך שחזן ובניון רואים בהצערה של הנבחרת כדבר הכרחי והכי לגיטימי לעשות. בקמפיין ליגת האומות האחרון שבו הנבחרת סיימה במקום הראשון, את חוליית ההתקפה הובילו בהצלחה רבה מנור סולומון, ליאל עבדה ושון ויסמן. ממוצע הגילים של שלושתם הוא 23. משמע שלושתם יהיו הפנים של הנבחרת בשנים הקרובות והבאות בזמן שזהבי בן 35 בואכה 36. נכון, איני ממעיט ולו לרגע בעובדה שגם בגילו המתקדם הוא החלוץ הישראלי הבכיר שלנו ובנוסף הוא כבש העונה כבר 15 שערים, אבל בכל זאת אני נוטה להבין את החלטת הצוות המקצועי במהלך הזה.
יהלומים לפנייך: ובכן בקמפיין הנוכחי יהיו שחקני התקפה כישרוניים, רעבים ורעננים שינסו לסחוף אותנו לעבר היעד. מנור סולומון הכוכב הראשי, אחריו ליאל עבדה, ויסמן ותאי בריבו – כולם לגיונרים. אליהם מצטרף חמודי כנעאן שמלהיב במדי אשדוד. יש קישור חזק בהנהגתם של עדן קארצב, ונטע לביא עם דניאל פרץ/עמרי גלזר בשער – אז אני בהחלט שקט.
הרבה גבות הורמו ועדיין מורמות באשר להחלטת הצוות המקצועי. נכון, היה צריך לעשות את זה בדלתיים סגורות ללא התערבות התקשורת, אבל הדבר כבר נעשה ועכשיו צריך להסתכל קדימה לעבר ה־25.3, וה-28.3 בחודש לצמד המשחקים מול קוסובו ושווייץ. ניצחונות ואף אחד לא יאמר כלום. הפסד והקרנבל יחל שוב.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.