יום שני, 10.06.2024 שעה 02:47
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"מהרגעים המובילים בקריירה שלי, אני מאושר"

מאמן אשדוד, בן שמעון, חגג את ה-0:2 על נתניה וההעפלה לפלייאוף העליון: "ניצחנו במגרש הקשה בארץ בתקופה האחרונה". צפו במאמן ובשחקנים חוגגים

|
רן בן שמעון (חגי מיכאלי)
רן בן שמעון (חגי מיכאלי)

אחרי 14 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות מכבי נתניה נעצרה הערב (שבת) כשהפסידה 2:0 למ.ס אשדוד. שער עצמי של נאסים אואמאו בדקה ה-68 ואלטון אקולטסה בתוספת הזמן הכריעו את התוצאה וסידרו לקבוצה מעיר הנמל את הכרטיס לפלייאוף העליון. הקבוצה של רן בן שמעון עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות ותתמודד נגד היהלומים גם בחצי גמר הגביע.

המאמן המנצח רן בן שמעון אמר: “הייתי רוצה להישאר לחגוג עם השחקנים שלי עכשיו, ידענו שנתניה פותחת טוב משחקים והגענו מוכנים, באנו למגרש שהוא הקשה ביותר בארץ בתקופה האחרונה, שיחקנו עם הרבה חוכמה, בחצי השני פתחנו מבערים והיה מדהים, ניצחון ענק. לא אקח את הרגע מהשחקנים כי הם עושים דברים מדהימים, המתחרות שלנו לפלייאוף הם מועדונים גדולים ובכל זאת הגענו בזכות, כי הגענו למאני טיים במלוא כוחנו ואני ממש מאושר”.

צפו בחגיגות שחקני אשדוד יחד עם בן-שמעון

המאמן הוסיף: “הסיפוק הגדול ביותר הוא להצליח במקום שכל כך הרבה חשבו שתיכשל, אחד הפחדים הגדולים בחיים כספורטאי זה היה להישאר בבינוניות ומה שאשדוד עשתה השנה זה לצאת מהבינוניות. להגיע לחצי גמר גביע, להגיע לפלייאוף העליון, להציג את הכדורגל שלנו, זו גאווה גדולה. לא משווים הישגים, אבל אני יכול לומר שהרגע הזה הוא מהמובילים, גם כי עשינו את זה אחרי שהתחלנו בקושי גדול, הדרך הייתה עקלקלה והגענו למאני טיים ביציבות”.

בן שמעון: ״לשחקנים מגיע כל רגע של שמחה״

על המטרות בפלייאוף הוסיף: “כל משחק פתוח, לי אין ספק שנבוא לשחק פתוח והתקפי ויכולים להיות רגעים מדהימים. נרצה להציג את הכדורגל הכי טוב, אני מתחייב להכין את הקבוצה הכי טוב שאפשר. הליגה נפתחת מחדש עכשיו ונפתחת מחדש עם חיוך. שמחתי לחלוק את הרגעים עם המשפחה מהיציע, רגעים מאושרים וכמובן עם הברכות של אשתי שאמרה לי לפני המשחק: ‘תהיה רגוע, תנצחו היום’”.

המאמן המפסיד, רן קוז’וק, סיכם: “מצד אחד אני מאוכזב כי לא שיחקנו מספיק טוב, לא ייצרנו מצבים, לא שיחקנו בסבלנות. ידענו שאשדוד מסוכנת במעברים וספגנו כך פעמיים ונצטרך לתת על זה את הדעת, לא ייצרנו מספיק מצבי הבקעה. מצד שני, אם אני מסכם עונה סדירה אני מאוד גאה בקבוצה, עשינו דרך אדירה מהמקום שהתחלנו אחרי השינוי ולאן שהגענו ועל זה צריך להעריך אותם. נהיה מספיק אחראיים לתקן מה שצריך”.

קוז’וק המשיך: “גם בשבוע שעבר (2:2 מול עירוני ק”ש) וגם היום היינו קצת לא נתניה שאנחנו מכירים ונצטרך לחזור להציג את מה שאנחנו רגילים. אם נרצה להיות במקומות שאנחנו שואפים להגיע אליהם, אין לנו את הפריבילגיה לא להופיע והיום הייתה הופעה פחות טובה ונצטרך להופיע כל הזמן אם נרצה להיות איפה שאנחנו שואפים. הארכת החוזה שלי? כל דבר בזמנו”.

רן קוזו'ק (חגי מיכאלי)רן קוזו'ק (חגי מיכאלי)

מוחמד כנעאן ממ.ס אשדוד אמר לאחר המשחק: “כיף גדול, עבדנו קשה כל העונה, השגנו את המטרה, היה לנו רצף משחקים לא קל לאחרונה והצלחנו לעשות תוצאות טובות והעונה עוד לא נגמרה, יש לנו עוד חצי גמר גביע ואת הפלייאוף. קיבלנו דחיפה חזקה קדימה, המטרות שלנו בפלייאוף הם לעשות תוצאות טובות, אנחנו רוצים את המקום הרביעי וגם להתקדם בגביע”.

קפטן מכבי נתניה, אביב אברהם, סיכם: “קשה להצביע מה לא עבד היום, לא היינו בשיאנו, גם בשבוע שעבר היה משחק פחות טוב שלנו, אבל נמשיך קדימה ובאים לפלייאוף שזה משחקים מול קבוצות גדולות, גם אשדוד תהיה שם. נצטרך לעשות מה שעשינו בחודשים האחרונים, אם נביא את זה נעשה פלייאוף טוב והמקום הרביעי יהיה בהישג יד. אנחנו קבוצה טובה, גם במשחקים פחות טובים רואים שיש פה חומר טוב, סגל אדיר. אני מחכה לפלייאוף”.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */