יום שלישי, 28.05.2024 שעה 21:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קראנקה: חשבתי שצריך לרענן את החלק הקדמי

לאחר ה-1:1 המאכזב, מאמן מכבי ת"א התייחס לחילופים: "רציתי רגליים טריות בהתקפה". זהבי: "לא כועס, החלטה טובה". קללות לעבר יצחקי, המאמן והשחקנים

|
אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)
אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)

לאחר ה-1:1 המאכזב של מכבי ת”א מול הפועל חיפה הערב, שפגע אנושות בסיכויי האליפות של הצהובים במאבק האליפות, מאמן התל אביבים אייטור קראנקה, התייחס לחילוף של ערן זהבי: "חשבתי שצריך שחקנים רעננים יותר בחלק הקדמי, וחשבתי שערן לא מצליח לשמור על הכדור, אין לי מה להוסיף עליו. כדי לייצר מצבים במצב שלנו צריך להגיע במהירות לרחבה”.

בנוסף, לאחר איבוד הנקודות של מכבי ת”א נשמעו שוב גידופים וקללות מצד הקהל הצהוב כלפי המנהל המקצועי של המועדון, ברק יצחקי. בנוסף, הקהל של מכבי ת”א לא חסך ביקורת מהמאמן הספרדי לו צעקו: “תתפטר תתפטר”, כמו גם שחקני הקבוצה שספגו קריאות בוז מצד חלקים מהקהל.

המאמן הספרדי התייחס גם לאיבוד הנקודות: "זה משחק שונה מהשבוע שעבר, שבו היו לנו 70 דקות רעות. היום שלטנו והיו לנו מצבים ברורים לכבוש. במחצית השנייה הורחק לנו שחקן, אבל גם ב-10 שחקנים הקבוצה שיחקה טוב. היום, גם עם שחקן פחות ועם שחקנים שפחות משחקים באופן קבוע נראינו די טוב. זה לא אותו הדבר לשחק עם 10 שחקנים לעומת 11, אז לא אותו הדבר כמו המשחק האחרון".

הספרדי המאוכזב שיתף: “עוד משחק שהיינו בשליטה מלאה והיינו יכולים לנצח. ניסינו להמשיך לצאת קדימה גם בחצי השני, גם בעשרה שחקנים ניסינו לנצח. אני האחראי ואני לוקח אחריות, הדבר הכי חשוב כרגע זה להישאר ביחד. להישאר ביחד ברגעים הקלים זה הכי קל, החכמה היא לעשות זאת ברגעים הלא טובים”.

אייטור קארנקה (ראובן שוורץ)אייטור קארנקה (ראובן שוורץ)

על האופציה שיישאר בעונה הבאה: “כשבאתי ידעתי שאני מגיע למועדון הגדול בישראל, עכשיו אני צריך להמשיך לעבוד כדי לתת לאוהדים של הקבוצה הנפלאה הזו את מה שמגיע להם. האם אני חושב שאמשיך פה בעונה הבאה? אני חושב רק על המשחק הבא, ואז זה שאחריו. יש לנו משחק חשוב בתחילת הפלייאוף, חצי גמר גביע, זה לא הזמן לחשוב על המשך דרכי”.

לגבי ההחלטה להוציא את זהבי: “אני מכיר את ערן מאוד טוב מאז שהגעתי לכאן, הוא הלב של המועדון הזה, לא של הקבוצה, אלא של המועדון. הוא רוצה את הטוב ביותר עבור הקבוצה ומכבד את ההחלטות שלי. הפעם החלטתי להוציא אותו מסיבה מקצועית לפי מה שחשבתי. ערן הוא קפטן והלב שלנו”.

תגובות קראנקה ורוני לוי לאחר המשחק

גם כוכב הצהובים, ערן זהבי התייחס לחילוף ולאיבוד הנקודות המאכזב: “לא התאכזבתי ולא כעסתי כי טובת הקבוצה הייתה לנגד עיניי ולנגד עיניו של המאמן. רצינו לשחק דרך מתפרצות והיה צריך להכניס דם חדש לפעמים כי אני פחות מתאים לזה, ואני חושב שזו הייתה החלטה טובה. היינו ב-10 שחקנים, המאמן החליט להוציא אותי ולהשאיר את יובאנוביץ’, ובאותה המדיה זה גם יכול היה להיות הפוך. אני חושב שאני יכול לעזור, אבל אם המאמן ראה אחרת אז צריך לכבד את זה".

על היכולת הרעה לאחרונה: "אין ספק שהתוצאות לא לטובתנו, אז אפשר לקרוא לזה משבר. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד וירדנו למחצית ביתרון אבל במחצית השנייה קיבלנו אדום והכל הלך מאוד קשה. נצטרך לצאת מזה ביחד, לעבוד קשה, להשתפר ולעשות את מה שאפשר".

על מאבק האליפות: "לא ויתרנו על מאבק האליפות. היו דברים במחצית השנייה שהכל הלך לרעתנו כמו שקיבלנו את שער השוויון והדברים הלכו מאוד קשה. לא רוצה לתרץ יותר מדי, אבל אלו התוצאות ונצטרך להתמודד איתן ולהשתפר”.

ערן זהבי מאוכזב (ראובן שוורץ)ערן זהבי מאוכזב (ראובן שוורץ)

מן העבר השני, גם מאמן הפועל חיפה רוני לוי סיכם את ההתמודדות מול הצהובים: “באנו בהרגשה רעה מאוד אחרי שבוע קשה, גם הפסדנו בדרבי וגם את המקום בפלייאוף העליון והיה צריך להרים את השחקנים, וניסינו לדבר בפן המנטלי בעיקר על כך שצריך לתת הכל עד סוף השנה ולשמור על רצינות בקבוצה. נכנסו פחות טוב למשחק, היה משחק איטי באופן כללי, מכבי ת”א לא הגיעה ליותר מדי מצבים וזה התאים לי דווקא, אבל חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות הטובות שהיו לנו".

על הנקודות שהשיגו האדומים מהכרמל: "חשבתי שנכניס שחקנים רעננים וזה יכול ללכת לכיוון טוב, אבל לצערי לא ניצלנו את המומנטום אחרי שהרחיקו להם שחקן כדי לכבוש עוד גול, אבל 1:1 ולחזור מפיגור מול מכבי ת"א זה בסדר. כל נקודה שאני מעל הקו האדום אני מבסוט, כי כשהגעתי לכאן מול סכנין היינו נקודה מהקו האדום. צריכים כל הזמן מחויבים להיות רציניים בשביל העתיד, בשביל בעל הבית והאוהדים".

רוני לוי (ראובן שוורץ)רוני לוי (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */