ניצחון החוץ הרביעי בלבד העונה של מכבי ת"א ביורוליג היה כנראה המרשים מכולם - 64:86 בחוץ על אנאדולו אפס, אלופת אירופה למי ששכח. הצהובים קלעו 15 שלשות ונהנו מ-23 נקודות של ווייד בולדווין ו-13 של ג'רל מרטין כדי לעלות למאזן 13:15 במפעל האירופי.
"זה כנראה הניצחון הכי גדול שלנו העונה", הודה מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, בסיום. "שיחקנו טוב, היינו מרוכזים ועקביים בהגנה וזה גם כיף להיכנס למשחק עם זריקות שנכנסות. זה באמת שבוע אדיר".
2 צפייה בגלריה
קטש ושחקני מכבי ת"א
קטש ושחקני מכבי ת"א
ניצחון גדול. קטש
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב)
"הרחבנו את הרוטציה יותר מהר היום והרבה שחקנים שיחקו ותרמו", הוסיף קטש. "ג'וש ניבו עשה עבודה מדהימה הגנתית והקפית, לא סתם הוא נבחר ל-MVP של המשחק. משמעותיות להמשך? עלינו להמשיך ככה, כי יש לפנינו עוד הרבה עבודה".
בולדווין, שהוליך כאמור את קלעי מכבי ת"א, דיבר גם הוא בתום הניצחון הגדול: "נשארו לנו עוד שישה משחקים עד סיום העונה וזה היה שבוע לא ייאמן, פגשנו קבוצות מאוד קשות, כולל את אלופת אירופה ואנחנו מאוד מרוצים".
2 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
"נראה לאן תיקח אותנו העונה הזו". בולדווין
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב)
מה היה הסוד של הצהובים? "כולם הגיעו בטירוף", הסביר בולדווין. "בשבוע הבא אנחנו נשחק נגד באסקוניה שניצחה את ריאל מדריד בחוץ ואותנו בסיבוב הקודם, היא בכושר נהדר ועבורנו זה אתגר גדול. זה היה ניצחון חוץ רביעי העונה והיה לנו שבוע נהדר, אבל המשחק הבא הוא הכי חשוב שיש. נראה לאן תיקח אותנו העונה הזו".