הדקירה בירושלים

האם חששה שבנה יפגע בה - והוא דקר את השוטר שהוזעק

אישה חששה כי בנה ידקור אותה ושוטרים הוזעקו לזירה. הם ניגשו לשוחח עם החשוד בחדרו, והוא, שככל הנראה לוקה בנפשו, דקר את אחד מהם (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

היום בסביבות השעה 14:00 התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח מצוות מד״א על אדם משתולל ומשליך חפצים בבית מגורים בשכונת רמות שבירושלים. במקום הייתה גם אמו של החשוד שהייתה בבית באותה העת, וחששה כי בנה יפגע בה.

שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים הוזעקו למקום בתוך זמן קצר לטיפול באירוע. כשהשוטרים נכנסו לבית הם הבחינו בנזק שגרם החשוד במקום, ובחשוד כשהוא נמצא בתוך חדרו.

לאחר שהחלו לשוחח עם החשוד ולהתקרב אליו במטרה להרגיעו ולברר את פרטי המקרה, החשוד שלף לפתע סכין ודקר את השוטר בפלג גופו העליון מספר דקירות והשליך את הסכין. השוטר נאבק איתו, ויחד עם שוטרת נוספת שהייתה עמו ושלפה את נשקה האישי, דרכה וכיוונה אותו לעברו, הם השתלטו עליו לאחר שריתקו אותו לרצפה.

למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד תחנת לב הבירה. כתוצאה מהדקירה השוטר נפצע באורח קשה ויציב (עפ"י גורמי רפואה), ופונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק.

הרקע לאירוע פלילי והמשטרה פתחה בחקירה. החשוד בדקירה, בן 23 שמתגורר בבית וככל הנראה לוקה בנפשו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה.

לפני זמן קצר, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע לבית החולים שערי צדק, בכדי לבקר את שוטר הסיור מתחנת לב הבירה שנפצע במהלך הטיפול באירוע. ממ״ז ירושלים קיים במקום הערכת מצב יחד עם סממ״ר ציון, מת״ח לב הבירה ורופא מחוז ירושלים, ונתן הנחיות לגבי המשך החקירה והליווי המקצועי, הרפואי והפיקודי, של השוטר שנפצע והשוטרת שהייתה עמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר