בשורה ללוחמי הימ"מ: רכב מבצעי לכל שני שוטרים

בצל המתיחות הביטחונית בגזרת יו"ש, יחידת העילית של משמר הגבול תזכה לתמיכה נוספת • המהלך צפוי לקצר את זמני ההגעה לאירועים חריגים ברחבי הארץ באופן משמעותי • הערכה: הצעד - בעקבות עשרות התרעות לאירועי פח"ע • המפכ"ל שבתאי: "השוטרים עוסקים בהגנה יומיומית, המהלך יימנע פיגועים"

המשטרה עצרה את החשודים (ארכיון), צילום: דוברות המשטרה

על רקע החשש מהסלמה בגזרת יהודה ושומרון, ומבצעיה המיוחדים של היחידה, מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי הודיע הבוקר (רביעי) למפקד הימ"מ תת ניצב ח' כי מעתה לכל שני לוחמים ביחידה יוצמד רכב מבצעי.

המשטרה מדווחת כי החלטת המפכ"ל התקבלה לאחר עבודת מטה שבה נטלו חלק המפכ"ל יחד עם מפקד משמר הגבול, ראש אגף התכנון, ראש אגף תמיכה לוגיסטית, ראש אגף משאבי אנוש ומפקד הימ"מ.

לכל שני לוחמים ביחידה יוצמד רכב מבצעי שישמש אותם לצורך ניוד ולשם הגעה לאירועים חריגים ומבצעיים בכל רחבי הארץ. הרכב יקצר את זמן התגובה של לוחמי הימ"מ בהגעה לזירות.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, צילום: אורן בן חקון

הצמדת רכב מבצעי ללוחמי הימ"מ מקבלת משנה תוקף משמעותי בתקופה זו, בה עשרות התרעות לאירועי פח"ע לאור יחודיות היחידה, אופיה והדרישות המבצעיות ההולכות וגוברות עם כוחות השב"כ וצה"ל בשטחים.

"הימ"מ הוכרה לפני כשנה כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור", מסר המפכ"ל רנ"צ שבתאי. "היא עוסקת בסיכול טרור ובהגנה יום יומית על אזרחי המדינה. כבר הוכח לא אחת כי הימ"מ מנע פיגועי טרור מתוכננים ופגע פגיעה אנושה בתשתיות טרור לצד סיכול אירועים פליליים שבהם היה חשש לחיי אדם כמו חטיפות, התבצרות ותכניות לרצח שסוכלו בזכות עבודתם של לוחמי היחידה. הימ"מ עובדת בשיתוף פעולה מלא עם שב"כ וצה"ל, שיתוף פעולה שמוכיח את עצמו מידי יום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר